Liefdesverdriet atm? Schrijf hier mee! Liefdesverdriet-2019

15-07-2019 17:03 551 berichten
Alle reacties Link kopieren
Liefdesverdriet, contact verbroken, relatie uit en wil je van je afschrijven? Iedereen die zijn/haar verhaal van zich af wilt schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic! Laten we elkaar steunen!!

Mijn verhaal: relatie samen uitgemaakt in okt 2018. Daarna "vrienden" gebleven waarin we elkaar nog zagen en nog af en toe samen sliepen. In juni ziet meneer dat het gras groener is aan de overkant. Mij deed dit zo'n pijn dat we het contact hebben verbroken begin juli. Maatje kwijt, mis hem ontzettend, 8 dagen geen contact gehad, voel me vreselijk. Ik merk dat het me goed doet erover te schrijven en te delen en hoop in dit topic elkaar te steunen en hoe we ermee om gaan en hoe verder :)

Ik kwam op dit idee, omdat ik een mooi topic vond uit 2017-2018 waarin mensen elkaar steunden.

Wees welkom!
Alle reacties Link kopieren
Whoop95 schreef:
17-07-2019 15:54
Ja inderdaad! Ook dat je jezelf niet begrijpt. Maarja je gevoel geeft niets voor niets aan dat het niet lekker zit. Ik denk dat het bij mij wel gedeeltelijke ook te maken heeft met dat we zo jong bij elkaar zijn gekomen en ik meer de “vrijheid” wil ervaren (hier bedoel ik niet mee elke man af te gaan) maar gewoon kijken wat de wereld nog meer te bieden heeft. Ipv dat alles al zo vast staat (+ de andere dingen die ik al eerder heb aangegeven dan).
Precies! Ik probeer mezelf nu ook goed te laten inzien waardoor het mis ging tussen ons en dat ik me dus de afgelopen maand zonder hem ook prima heb overleefd. En inderdaad ook die 'vrijheid'. Hoeft absoluut niets te maken te hebben met andere mannen haha, ik snap je precies! Lekker je ding doen zonder rekening te houden met andere plannen, gewoon lekker alleen denken aan jezelf. Merk dat ik daar de afgelopen twee weken heel veel rust in heb kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
superduba schreef:
17-07-2019 17:22
@flamingo2019: ik hoop echt dat mijn ex gaat beseffen wat hij eigenlijk opgegeven heeft, maar ik ben er bang voor dat dat moment nooit gaat komen... Zo raar! Zolang contact gehad, 6,5 jaar en dan nu gewoon in 1 keer voorbij...
Ergens heb ik inderdaad wel hoop, vooral omdat hij ook zei dat ie zelf niet zo goed wist wat ie ermee aanmoest, wat er zou gebeuren en dat ie mij onwijs heeft gemist en na deze tijd heel goed heeft beseft dat ie mij echt shit heeft behandeld. Maar daardoor trek ik me ook weer een beetje terug. Ik wil niet weer in hetzelfde patroon vallen en zelf weer heel enthousiast zijn en dan zitten met iemand die het allemaal wel heel leuk vindt maar er net iets minder voor doet (dus weer dat verschil en affectie etc).

En ik snap je precies, onze relatie was 2 jaar, dus nog niet bizar lang, maar ineens is alles weg? Alles waar je naar uit keek wat je nog samen wilde doen enzo... Echt wel moeilijk hoor...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels beland bij dag 10 geen contact met mijn ex en het voelt echt super raar... Ook veel dingen gaan door mijn hoofd: hij mist me wel, hij mist me niet. Komt hij ooit nog terug? Weet je wel, allemaal van die dingen die TOTAAL geen zin hebben en ik probeer het allemaal ook uit mijn hoofd te zetten, maar het lukt me gewoon niet altijd. Verder nog altijd veel afleiding, maar ik ben emotioneel wel kapot hoor. Ik voel me echt heel moe en weet niet zo goed hoe ik rust kan vinden... Met slapen lig ik namelijk ook veel wakker, maar ik probeer wel wat extra uurtjes te pakken. Maar voor emotioneel/psychisch ben ik kapot, maar ga dan niet op de bank netflixen of zo, daar heb ik de rust nog niet voor. Het is nu nog vooral ijsberen door het huis... Echt heel naar! Beetje in de paniekmodus nog. Maar ook dat schijnt normaal te zijn in de eerste periode als je de no-contact periode in gaat... Ja, ik kijk soms wel eens van die youtube filmpjes erover, maar daar stop ik ook mee, want ik moet er gewoon vanuit gaan dat hij NOOIT meer terug komt. En contact van mij uit, nee, dat gaat niet komen, want hij wilde zo nodig verder met zijn leven.... Ik moet gewoon door deze zure appel heen! Ik doe zo mijn best! Maar ik vind het echt zwaar en ik ga door een verdrietige periode. Maar we komen hier uiteindelijk allemaal overheen!

@flamingo2019: hoe lang hebben jullie nu het contact verbroken?
Alle reacties Link kopieren
@superduba ik begrijp je zo goed! Vooral inderdaad die onrust en slecht slapen... Ik slaap al bijna mm hele leven slecht dus ben er enigzins aan gewend maar in combinatie met liefdesverdriet is het nog lastiger.

Het gaat vanzelf makkelijker maar het is per persoon echt zo verschillend. Ik heb me een aantal dagen, denk 3 ofzo, echt zwaar klote gevoeld. Maar ik had geen keus en moest wel. De dag nadat we uit elkaar gingen had ik een sollicitatie voor een bijbaantje die ik erg graag wilde, dus lekkere laag concealer onder mn ogen en gaan 🙃 Daarna werd het vanzelf wel makkelijker. Veel lieve vrienden waar ik leuke dingen mee heb gedaan en nog steeds doe.

Wij hebben denk ik na het uit elkaar gaan 4 weken helemaal geen contact gehad, maar daarvoor hadden we al minder contact ivm allerlei andere issues van ons allebei, dus heb toen al een beetje kunnen 'oefenen'. Maar nu hebben we dus weer een beetje heen en weer contact via whatsapp en staan er dus voor open om af te spreken. Merk echt al aan mezelf dat ik het nu al lastig ga vinden, het wel praten en wat willen afspreken etc. Vind het heel moeilijk om te zorgen dat ik niet weer zo in bepaalde patronen ga vallen en sterk blijf in wat ik zelf vind en denk...
Alle reacties Link kopieren
Dat emotioneel kapot zijn herken ik ook inderdaad en ook die vermoeidheid..
Maar meiden, jullie kunnen dit! sterk zijn en fantaseer maar over een leuke andere Spaanse man ofzo 😂 Of focus je op je werk/cursussen. Of ga de stad in, wandelen, iets doen! Als je jezelf weer meer zekerder ga voelen, dan ga je inzien dat je geen man nodig hebt om jezelf goed te voelen. Maar snap de emoties enzo wel hoor!
Alle reacties Link kopieren
Vanavond nog huilend bij mijn ouders op de bank beland. Ik hield het thuis even niet meer uit en ik was niet eens zo lang thuis... :nut: ook daarna nog thuis gehuild, komt nu opeens veel los maar dat komt gewoon omdat het nog zo vers is en ik hem intens mis...
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

@Tickel, je hebt er dus ervaring mee, vervelend omdat ook te hebben meegemaakt. Maar zo te zien ben je en sterke vrouw en heb je voor jezelf gekozen! Erg goed van je!

@Aardvarkentje, ja dat kille idd alsof ineens alles weg is! Is er dan niets van liefde over van ervoor? Je hebt notabene samen dingen beleefd zowel intiem als dagelijkse dingen. Ik begrijp je gevoel, het onwerkelijke gevoel en dan vooral alles weg in 1 klap! Bah. Leeeg gevoel, liefdesverdriet is kut!

@Flamingo, sterkte meid, vooral die hoop, is herkenbaar... Wel fijn dat je veel lieve vrienden om je heen hebt en dat het al gemakkelijker voor jou is geworden.

@Superduba, :hug: Rot dat je zo rot voelt en goed dat je even naar je ouders bent geweest. Je gaat idd annalyseren, van: Mist hij mij, wat doet hij nu, hij zal wel lekker op pad zijn dat soort dingen en dat is gewoon nu heel vervelend en knagend. En je mist hem ook. Je bent nu 10 dagen verder! Ik hoop dat je huilbui heeft opgelucht? Dag 11 nu, voel je wat opgeluchter nadat je bij je ouders bent geweest? En dank je wel voor jouw woorden, ik moet leren, ergens trek ik dus nog wat uit hem. Ja schijnen ga ik, daar ben ik te optimistische voor en ja, ik weet dat dit eindigd, it won't last! En ik zal door die pijn moeten.... een keer!

Ik had gisteren alweer een irritatie, gaan we naar een drogist toe, staat daar een leuke jongen als medewerker, die heel leuk tegen mij deed, maar ik deed leuk terug omdat hij dat ook deed, als het een vrouw was geweest had ik op dezelfde manier gereageerd. Vraagt die jongen wil je de bon, ik zo: Ja doe maar. Zegt mijn vriend tegen mij, ja ''mijn vrouw is gek op bonnen'' ik liep meteen rood aan en voelde mij meteen ongemakkelijk! Dit soort dingen doet hij altijd! Ik kreeg van hem een nieuwe smartphone, dus in de winkel werd ik toen geholpen door een man, die ook aardig was, dan vraagt die man wat aan mij en moet mijn vriend iets lulligs zeggen als van: Oh die heeft ze toch niet. Bam en ik loop weer rood aan! Hij weet dat wij verloofd zijn, hij weet hoe ik denk over vreemdgaan en hij weet dat ik stapel op hem ben, en toch moet hij laten zien ''mijn vrouw''' ben niet getrouwd! Misschien moet ik erbij zeggen dat mijn vriend 19 jaar ouder is? Ik weet het leeftijdverschil is groot, maar ik ben er nou eenmaal verliefd op geworden :|

Veel kracht meiden! :rose:
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
@honingbloesem

Echt heel apart van je verloofde.. ik snap dat je van hem houdt, maar ik zou dit soort dingen niet pikken van hem. Ben benieuwd hoelang je dit nog gaat volhouden verder.. en leeftijdverschil, tja dan hoeft hij jou alsnog niet zo te behandelen.
Alle reacties Link kopieren
@honingbloesem ja inderdaad! momenteel gaat het wel goed eigenlijk, probeer vooral ook in te zien wat de redenen waren dat het niet werkte en we uit elkaar gingen, daardoor wordt de hoop gelukkig wel iets minder!

En wat vervelend van je verloofde, die gekke uitspraken... Ik zou daar zelf ook niet zo goed tegen kunnen. Dat iemand aan de balie vriendelijk doet betekent helemaal niet dat diegene meteen iets anders van je wil... Deze mensen doen ook alleen maar hun werk.

En leeftijdsverschil hoeft ook niet veel te zeggen natuurlijk, maar 19 jaar is wel veel. Maar dat is voor iedereen weer anders natuurlijk, op wie je verliefd wordt heb je helaas niks over te zeggen.
flamingo2019 wijzigde dit bericht op 18-07-2019 14:29
Reden: -
0.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
superduba schreef:
18-07-2019 00:33
Vanavond nog huilend bij mijn ouders op de bank beland. Ik hield het thuis even niet meer uit en ik was niet eens zo lang thuis... :nut: ook daarna nog thuis gehuild, komt nu opeens veel los maar dat komt gewoon omdat het nog zo vers is en ik hem intens mis...
Ah nee, wat vervelend! Maar zulke dipjes horen er helaas ook bij... Was het maar zo makkelijk dat het na 1 dag weer goed ging. Gelukkig krijg je wel steun van je ouders en kun je daar terecht als het even niet gaat. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er vandaag ook echt even helemaal doorheen.. heb een nieuwe baan en een nieuw huis komt er ook aan. Zijn leuke dingen, maar toch voel ik me echt down. Komt denk ik doordat voor je gevoel je leven dan doorgaat en je dit niet echt met hem verder kan delen/vieren..
Alle reacties Link kopieren
Mag ik mij hier ook melden?

Niet echt een relatie gehad, maar wel gebroken met mijn vaste scharrel. We waren ruim een jaar bezig met elkaar, maar sinds april zijn we opeens een pak closer geworden. Op den duur zagen we elkaar zelfs dagelijks en begon het echt als een relatie aan te voelen. Vorige maand heeft hij echter een sterfgeval in de familie meegemaakt waardoor hij het plots had afgekapt, alle begrip voor natuurlijk, maar dat heeft bij mij echter doen beseffen dat ik toch wel meer gevoelens voor hem had dan dat ik zelf besefte. Ik heb hierbij toen ook open kaart met hem gespeeld, maar hij zei toen dat hij er mentaal even onderdoor zat om aan een relatie te beginnen. Enkele weken na die gebeurtenis zocht hij terug toenadering en heeft hij me zelfs mee op date gevraagd.
Nou die date hebben we vorige week dus gehad... Heel erg gezellige avond, hij kwam erna nog met mij mee naar huis. Bijna thuis zegt hij doodleuk tussendoor dat hij eigenlijk met iemand anders aan het daten is en dat het dus beter is als er niks seksueel meer tussen ons gebeurt. Mijn wereld stond even op zijn kop, toen ik vroeg waarom hij me dan in godsnaam nog mee op date vraagt antwoordde hij dat hij me echt nog graag wou zien en me miste, maar wel hoopte dat we nog vrienden zouden blijven.

Nadat de gemoederen wat bedaard waren is hij wel nog gebleven om een film te kijken, tijdens de film is hij echter heel klef beginnen doen door mijn hand vast te pakken, met mij te knuffelen, door mijn haar te gaan etc. Ik heb toen aangegeven dat ik geen zin had in zijn medelijden en hij zei daar toen op dat hij gewoon met me wilde knuffelen. Na de film heeft hij gevraagd of hij mocht blijven slapen, ik met mijn domme verliefde kop zeg ja. We hebben geen seks gehad, maar er zijn wel andere dingen gebeurd.

De volgende ochtend heb ik hem wel geconfronteerd hiermee dat zijn gedrag echt verwarrend is voor mij en waarom hij zo doet als hij toch niet verder met me wil, hierop antwoordde hij alleen maar "ik weet het niet". Ik heb als laatste nog gezegd dat ik niet weet of ik hem nog wil zien, hij zei hierop dat hij het echt erg zou vinden moest ik hem niet meer willen zien en dat hij me zou missen. Ook zei hij dat ik op dit moment een van de weinigen ben in zijn leven die zo dichtbij hem staat.

Hij heeft sindsdien nog contact gezocht, maar ik ben er niet meer echt op ingegaan.

Nu heb ik echter het gevoel dat mijn omgeving me niet echt steunt omdat we geen "echte" relatie gehad hebben. Wel de pijn die ik nu voel is zeker echt. Ik heb totaal geen eetlust, kan elk moment van de dag in tranen uitbarsten wanneer ik aan hem denk en slaap niet meer.
Alle reacties Link kopieren
@SGG wat vervelend! Dat er geen stickertje met naam erop is geplakt betekend natuurlijk niet dat je er geen gevoelens bij had, dus wel jammer dat je omgeving dat niet begrijpt...

Wel goed dat je voor jezelf hebt gekozen! Als de ander twijfelt is dat denk ik beter, anders blijf je jezelf zo bezig houden met die twijfel van de ander wegnemen en dan verlies je jezelf nog.

Vanzelf ontmoet je iemand die wél helemaal voor je wil gaan zonder twijfel! Je verdient beter :heart:
Alle reacties Link kopieren
Na de huilbui bij mijn ouders heb ik thuis nog even doorgehuild... Ondertussen 12 dagen geen contact en ik ben ZO TROTS op mijzelf dat ik het vol hou. Ik ben trots op mezelf dat ik voor mezelf heb gekozen nadat hij kenbaar maakte dat hij actief was op datingapps. Dat deed mij alleen maar verdriet, dus waarom zou je dan contact houden?

@hongingbloesem: ja, het huilen luchtte wel op. Ik schrok er wel een beetje van hoeveel tranen eruit kwamen. Ik denk dat het er allemaal een beetje uit moet. Dat analyseren is gewoon vreselijk... Het wordt echt chaos in je hoofd...
Ja, ik denk als jij echt zeker gaat weten dat dit (nu) niet de man voor je is, dan ga je uiteindelijk een keer door die pijn heen. Maar dan vangen wij je wel op! We komen er allemaal doorheen en daarna zijn we sterker... Hoe oud ben jij en hoe oud is je vriend? Wat naar dat je vriend dan van die nare dingen gaat zeggen! Dat lijkt me helemaal niet fijn :(

@flamingo2019: Ik denk zelfs dat het wel een poosje kan gaan duren om te verwerken dat we gebroken hebben en dat hij geen contact gaat opnemen. Dat zal met de tijd wel minder worden...

@whoop95: Oooo lieverd, dikke knuffel! Ja, dan wil je genieten van al die nieuwe leuke dingen die op je pad komen en dan zijn ze helemaal niet leuk, omdat het zo niet voelt... Ik had dat vandaag ook. Ik ga een reisje maken van een week en ik wilde het het liefste met hem delen... Omdat ik altijd alles met hem deelde! Dan denk ik: dat moet hij toch ook hebben dat hij dat mist.... Zo raar dit allemaal... Ik voel ook bij veel dingen geen plezier, maar ik doe ze wel, zoals bijvoorbeeld het reisje!

@SGG: zeker mag je meeschrijven! Welkom! En ook weer een verdrietig verhaal.. Wat stom dat hij met iemand anders aan het daten is. Dat gevaar kan altijd op de loer liggen als je een scharrel hebt waar je geen relatie mee hebt, dat diegene opeens gaat daten met een ander :( En idd heel lastig dat mensen je niet steunen terwijl het wel zoveel voor jou betekend heeft. Ik denk dat het verstandig is met deze jongen/man helemaal te stoppen. Of wat is je plan hiermee? En tuurlijk is pijn helemaal echt!!
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie trouwens allemaal? Ik ben (al) 32 en ik kan me helemaal niet voorstellen dat ik weer opnieuw zou moeten beginnen met een nieuwe partner haha. Mja, ik zie wel, het komt zoals het komt :)
Alle reacties Link kopieren
@SGG Logisch dat je, je zo voelt. Jammer dat je omgeving het niet begrijpt, want het zijn jouw emoties en daar kan jij zelf ook niets aan doen. Maar ik denk dat het ook handig is om deze scharrel te stoppen. Hij weet niet wat hij wil, en bij twijfel niet doen.

@superduba Ik ben 24 jaar!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een gebroken hart.

Mijn vriend en ik hebben allebei niet handige dingen gedaan tijdens onze relatie. We hebben besloten elkaar nu een aantal weken ruimte te geven, maar ik heb het er ontzettend moeilijk mee en wil hem zooo graag contacten... We hadden een heel intense band. Nu elkaar (al) 12 dagen niet gezien/gesproken... We hebben afgesproken tot die tijd niks met iemand anders te doen, maar weet eigenlijk niet of hij zich daaraan houd... Ik vind het eng om elkaar zolang niet te zien. Het is alsof we elkaar aan het kwijtraken zijn en vervreemden. Ik vraag me ook af of het de juiste oplossing is..


Liefdesverdriet is een bitch :(
Alle reacties Link kopieren
@whoop85: hihi dacht jouw leeftijd al geraden te hebben door je nickname haha.

@nachtvlinder2: Ik kan me zo goed voorstellen dat het ontzettend moeilijk voor je is om nu geen contact te hebben. Maar laten we het samen doen, want ik zit ook op 12 dagen geen contact. Ik vind het ook heel eng dat ik het contact heb verbroken, maar zo te lezen hebben jullie dit meer gedaan om ruimte te nemen. Ik heb het contact verbroken zodat ik erover heen kan komen. Ik heb ook dat ik het gevoel heb dat je van elkaar vervreemd... En ja, ook ik vraag me af of contact verbreken de juiste oplossing is... :( Ik leef met je mee nachtvlinder! Wil je zelf nog wel terug in de relatie in de toekomst?
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik schrijf ook de hele tijd van alles op wat ik tegen hem wil zeggen als we elkaar weer zien, hebben meer mensen dat?
Alle reacties Link kopieren
superduba schreef:
18-07-2019 23:59
@whoop85: hihi dacht jouw leeftijd al geraden te hebben door je nickname haha.

@nachtvlinder2: Ik kan me zo goed voorstellen dat het ontzettend moeilijk voor je is om nu geen contact te hebben. Maar laten we het samen doen, want ik zit ook op 12 dagen geen contact. Ik vind het ook heel eng dat ik het contact heb verbroken, maar zo te lezen hebben jullie dit meer gedaan om ruimte te nemen. Ik heb het contact verbroken zodat ik erover heen kan komen. Ik heb ook dat ik het gevoel heb dat je van elkaar vervreemd... En ja, ook ik vraag me af of contact verbreken de juiste oplossing is... :( Ik leef met je mee nachtvlinder! Wil je zelf nog wel terug in de relatie in de toekomst?
@superduba, dat vind ik een goed plan, fijn om te weten dat ik niet niet alleen sta. Hebben jullie ook een eventuele datum besproken om weer eens te contacten of dat ook helemaal niet? Wij wel, ik streep gewoon de dagen af , zo stom. Elke minuut duurt opeens een uur lijkt het wel. het is een heel complex verhaal bij ons. Hij zegt alleen verschillende dingen die me verwarren over zijn intenties met deze time out. Hij zegt dat hij nog gevoelens voor me heeft en wil erachter komen of dat nog zo is na elkaar een tijd niet gezien te hebben. Maar hij zegt ook dat hij nu eens het goeie wil doen en hoopt dat het goedkomt voor ons zelf en niet perse ''voor ons samen''. Soms ben ik bang dat hij me aan het lijntje houd en alvast rondkijkt voor iets anders, ook al zegt hij dat hij dat niet wil. Aan de andere kant weet ik dat hij het oprecht moeilijk vind (ook andere dingen in zijn persoonlijke leven) en dat hij gewoon ruimte nodig heeft.


Zoals het nu staat, wil ik hem terug. Maar dat kan ik ook verwarren met iemand gewoon missen.. misschien is het ook een kwestie van afkicken van iemand. Zou jij je ex terug willen?
Alle reacties Link kopieren
superduba schreef:
18-07-2019 23:20
Hoe oud zijn jullie trouwens allemaal? Ik ben (al) 32 en ik kan me helemaal niet voorstellen dat ik weer opnieuw zou moeten beginnen met een nieuwe partner haha. Mja, ik zie wel, het komt zoals het komt :)
Ik was toen ook al rond die leeftijd toen mijn ex mij in de steek liet (7 jaar relatie).
Inmiddels heb ik een nieuwe vriendin en waarschijnlijk word ik "onverwachte" vader. 😉😉😉
Af en toe denk ik nog aan mijn ex., Maar ondertussen ben ik super blij dat ze mij in de steek liet!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

@Whoops, Wat rot dat je er zo doorheen zit, hoe voel je je nu na een nachtje slapen? Je hebt nu ook veel spanning ook wel leuk toch? Nieuwe baan? Huis? Ik begrijp dat je het wilt delen, maar je deelt het met ons hier en ik vind het super leuk voor je! Ik hoop dat je baan leuke collega's met zich meebrengt en je huisje jouw huisje word waar je een fijne mooi tijd gaat beleven! Tja hoe lang ik het met hem gaat volhouden ligt eraan, gisteren kreeg ik een lieve massage, het is dubbel!

@Flamingo, het leeftijdsverschil is ook te! Eigenlijk denk ik soms ook aan de toekomst, ik ben 40 hij 59. Kinderen wil ik niet en zeker niet met hem, te oud en zelf heb ik nooit een kinderwens gehad. Precies die mensen doen gewoon hun werk en ik ben niet anders tegen een vrouw dan een man. Nu was het wel een lekker ding hahahahaa, en ik moet vandaag erheen alleen vanwegen mijn thee :) ;)

@SGG, Hier heb ik geen woorden voor! Idd dat er geen label relatie op zit, betekent niet dat jij geen verdriet mag hebben, maar eerlijk naar jouw toe... Deze kerel moet je echt uit je leven bannen! Hij besodemietert nu ook al z'n andere date! En hij brengt jou in verleiding en verwarring! Ik had al bij de deur gezegd opzouten en ben jij helemaal achterlijk! Oke makkelijk praten, misschien denk jij bij mij wel... waar ben jij mee bezig? Ik vind het echt heel erg voor jou en schrijf lekker mee, maar laat hem echt gaan, die is het sop niet waard!

@Superduba, Goed zo meid! al 12 dagen!! :yes: Zeker weten dat je trots mag zijn op jezelf, zijn wij hier ook! Je doet het goed! Laat hem bartsten en lekker daten, jij komt wel een leukerd tegen! Ja tranen kunnen heftig zijn, maar het is ook schoonmaken van de ziel, ik denk dat je je daarom nu beter voelt, je uit het en je kunt terecht bij je ouders en hier. En super lief van je dat je mocht ik erdoorheen moeten, wat gaat gebeuren of hij moet echt 180 graden omdraaien dat jullie mij erdoorheen willen slepen, lief! Andersom uiteraard ook :hug: Ik 40 hij 59.... als ik 50 ben is hij al bijna 70!!!! O_O Oja, ik snap dat je je nu niet kunt voorstellen een nieuwe partner te kunnen voorstellen, maar believe you me, gaat echt wel komen ;)

@Nachtvlinder, Sterkte ermee, benieuwd hoe het afloopt na een paar weken, ik hoop dta jullie eruit kunnen komen, love hurts! And it sucks! :hug: Nee ik heb alles in mijn hoofd wat ik tegen die klojo wil zeggen :rofl: Maar niets mis mee met opschrijven!

@Adilsonfernandes, leuk dat je vader word en een leuke nieuwe vriendin hebt!

Ik wens iedereen wederom veel kracht toe! :rose:
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
@honingbloesem Nu gaat het wel weer hoor! was gisteren de stad in met een vriendin en dat hielp wel. Ja vind het ook ergens heel leuk! maar ook spannend.. Dankjewel lief van je!

Ja snap dat het dubbel is! Maar wil je voor de rest van je leven in zo'n relatie zitten? Ik snap misschien dat het eng is om de stap te zetten om de relatie te verbreken, want je houd van hem + ik denk ook angst voor het onbekende. Maar door angst moet je, je nooit laten leiden.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor de steunende woorden allen! Dit topic doet me echt goed :)

@superduba wat goed van je dat je je aan het geen contact houdt! Bij mijn ex heeft dat toen ook echt ontzettend geholpen, vanaf dag één heb ik hem op alles geblokkeerd, dit zowel zodat hij me niet kon contacteren en zodat ik zelf ook niet in de verleiding zou komen om te checken hoe het met hem ging. Ik heb het gevoel dat dat bij mij het helen echt wel versneld heeft, als ik vergelijk met vriendinnen die wel nog contact hielden met hun exen waren zij er wel erger dan mij aan toe.

Over mijn kwestie, ik weet echt niet wat ik met hem moet doen. Een deel van mij zegt heel sterk laat hem vallen, het andere deel zegt probeer nog vrienden te blijven. Echter denk ik dat een vriendschap bij ons zeer moeilijk zal zijn, die aantrekking tussen ons zal er altijd zijn. Hij heeft zelf ook aangegeven dat hij het ontzettend moeilijk heeft om de verleiding te weerstaan als hij bij mij is. Ik heb het moeilijk met de gedachte dat ik hem volledig zou moeten laten gaan omdat ik hem ook wel geloof wanneer hij zegt dat ik één van de weinigen ben die hij zo close heeft toegelaten. Toen ik hem leerde kennen was hij een van de meest gereserveerde personen ooit, maar doorheen het jaar heeft hij zich wel ontzettend opgesteld.
Mijn vriendinnen zeggen dat ik komende week of over twee weken nog een keer met hem zou moeten afspreken, zien hoe hij dan gaat doen tegen me, en als hij weer zo klef doet hem voor een ultimatum stellen. Ik weet niet of dit een strak plan is, sowieso ga ik nu even geen contact met hem initiëren. Ik durf ervoor te wedden dat hij weldra terug de eerste stap gaat zetten.

@nachtvlinder zeer bekend dat gevoel van vervreemden. Willen jullie nog terug opnieuw proberen hierna of niet? In ieder geval sterkte ermee! Kijk wel uit met jezelf dat je niet op hem gaat zitten wachten om erna alsnog niet gekozen te worden :(
Ik schrijf hier trouwens ook alles op! Ben ik mee begonnen na de breuk met mijn ex vorig jaar, heeft me toen wel enorm geholpen om mijn emoties en gedachten op een rijtje te zetten en alles vanuit een afstandelijk perspectief te bekijken. Dus nu ook met deze kerel eraan begonnen. Als ik het vergelijk met de teksten over mijn ex zit ik nu lang niet zo diep als toen, ik heb wel ergere pijn ervaren, maar ja, wilt niet zeggen dat de pijn er niet is.

Ohja, ik ben trouwens 24!
Alle reacties Link kopieren
superduba schreef:
18-07-2019 00:33
Vanavond nog huilend bij mijn ouders op de bank beland. Ik hield het thuis even niet meer uit en ik was niet eens zo lang thuis... :nut: ook daarna nog thuis gehuild, komt nu opeens veel los maar dat komt gewoon omdat het nog zo vers is en ik hem intens mis...
Zo herkenbaar ook dit, de hele dag door huilbuien op de gekste momenten. ik heb ook letterlijk een heel zwaar gevoel rondom mijn hart. Alsof er een steen op ligt... Zwaar om opeens het contact helemaal kwijt te zijn! Ik overweeg bijna om alsnog contact met hem op te nemen. MAar ik doe het nog niet. Jij ook volhouden! We kunnen het. Al snap ik dat de situatie voor jou al wat meer definitief is. :rose: :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven