Man appt veel met collega

09-04-2020 11:05 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Xx
anoniem_254513 wijzigde dit bericht op 16-04-2020 21:19
99.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn man appt op het moment ook heel veel met collega's, ook voornamelijk vrouwelijk. Op het werk praat hij ongetwijfeld ook veel met ze, maar dat dat zie ik dan weer niet. Maar negeren vind ik wel een rode vlag.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Los van alles, maar ik zet het geluid van mensen waar ik veel mee app ook uit. Anders word je er toch gek van?
Alle reacties Link kopieren
Dempt hij meer gesprekken? Niet alleen die van haar, maar ook van andere collega's? Lijkt mij er meer op dat hij die van haar dempt om te zorgen dat ZIJ niet oppopt op een onhandig moment, zo thuis.
En zijn reactie: bozig, geen begrip en zelfs aanvallend.

Alles met elkaar vind ik het er niet heel goed uit zien.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet hij zich even afvragen waarom jij je onzeker hierdoor voelt en jij ook en hier samen over hebben, heeft hij een speciale klik met deze collega, zoekt hij afleiding of spanning of is het juist vriendschappelijk. Hoe is jullie communicatie en relatie verder? Ik vind het niet helemaal eerlijk dat hij jou meteen beschudligd van onzekerheid en zich dus aangevallen voelt, dan heeft hij toch iets te verbergen of om over na te denken. Het zijn ook wel een beetje rare tijden waar iedereen snel een beetje geïiriteerd is maar ik zou er zeker nog een keertje over praten. Sterkte!
Stel je voor dat je continu die plop geluiden moet horen. Ik zou anders zelf hebben gevraagd het geluid uit te zetten. Reteirritant.
Maar verder is het een beetje raar dat je man jou een foto stuurt dat hij een boek zit te lezen, dat kan je toch live zien?
Vind de hele dag alleen maar appen en op je telefoon zitten sowieso stom maar dat terzijde.

Lastig dit. Klinkt niet als iets romantisch maar helemaal oké ook niet, zeker niet het boos worden en negeren.

Denk je zelf dat hij haar meer dan gewoon leuk vindt?
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
09-04-2020 11:11
Stel je voor dat je continu die plop geluiden moet horen. Ik zou anders zelf hebben gevraagd het geluid uit te zetten. Reteirritant.
Maar verder is het een beetje raar dat je man jou een foto stuurt dat hij een boek zit te lezen, dat kan je toch live zien?
Klopt, maar ik was niet thuis gisteren, vandaar;)
Ik zou die collega vriendelijk verzoeken minder berichten te sturen.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
09-04-2020 11:12
Vind de hele dag alleen maar appen en op je telefoon zitten sowieso stom maar dat terzijde.

Lastig dit. Klinkt niet als iets romantisch maar helemaal oké ook niet, zeker niet het boos worden en negeren.

Denk je zelf dat hij haar meer dan gewoon leuk vindt?
Nee, denk het niet. Onze relatie is verder goed, we verwachten ons eerste kindje. Maar waarom dat dempen en veel appen... ik zou dat nooit met een manlijke collega doen. Verder zou hij dat ook niet waarderen verwacht ik. Kan zijn dat hij boos wordt omdat hij oprecht het kwaad er niet van in ziet. Wellicht mij hormonen??
Doreia* schreef:
09-04-2020 11:11
Lijkt mij er meer op dat hij die van haar dempt om te zorgen dat ZIJ niet oppopt op een onhandig moment, zo thuis.
En zijn reactie: bozig, geen begrip en zelfs aanvallend.

Alles met elkaar vind ik het er niet heel goed uit zien.
Dit. En dan zo’n stom goedemorgen appje op een vrije dag. Is toch nergens voor nodig?
Als hij 'gek wordt van al die berichten van haar' moet ie haar vooral op z'n vrije dag foto's gaan lopen sturen van zichzelf.
Heeft niks met hormonen te maken, mijn man zou het ook niet moeten doen.
"Goedemorgen, geniet je ook van het zonnetje?"

Dat soort teksten heb ik nou echt nog nooit naar een collega gestuurd. :wtf:
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
09-04-2020 11:16
Als hij 'gek wordt van al die berichten van haar' moet ie haar vooral op z'n vrije dag foto's gaan lopen sturen van zichzelf.
Hij beaamd ook dat hij veel appt, maar ziet daar het kwaad niet van in. Hij snapt niet dat ik daar onzeker van word.
.
anoniem_395854 wijzigde dit bericht op 13-05-2020 01:33
98.21% gewijzigd
Misschien moet jij iemand vragen om jou meerdere malen per dag te appen. En dan geluid aan!
Alle reacties Link kopieren
Edeltje81 schreef:
09-04-2020 11:15
Nee, denk het niet. Onze relatie is verder goed, we verwachten ons eerste kindje. Maar waarom dat dempen en veel appen... ik zou dat nooit met een manlijke collega doen. Verder zou hij dat ook niet waarderen verwacht ik. Kan zijn dat hij boos wordt omdat hij oprecht het kwaad er niet van in ziet. Wellicht mij hormonen??
Wat je ook doet, leg hem niet dit soort uitspraken in de mond. Daarmee gooi je echt je eigen glazen in en doe je jezelf tekort.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt alsof hij het ook voor zichzelf aan het goedpraten is. Het is allemaal een beetje op het randje, je kunt er net niets van zeggen... Ik zou alert zijn.
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er niks van, alleen dat negeren, dat zou hij me zeker niet nog een keer moeten flikken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Elgar schreef:
09-04-2020 11:19
Hij heeft het geluid uit zodat de berichten niet oppoppen? Die zie je toch wel hoor, ook als geluid gedempt is.
Niets als je in de app het Specifieke gesprek dempt. Dan moet je eerst online om berichten te zien.
Alle reacties Link kopieren
Edeltje81 schreef:
09-04-2020 11:18
Hij beaamd ook dat hij veel appt, maar ziet daar het kwaad niet van in. Hij snapt niet dat ik daar onzeker van word.
Hij zou voor je moeten zorgen. Want jij bent bezig hem vader te maken. En hij zou zich ontzettend betrouwbaar op moeten stellen. Juist nu.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
[quote=Edeltje81 post_id=31217067 time=1586424026 user_id=254513]
anoniem_395854 wijzigde dit bericht op 13-05-2020 01:35
66.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
09-04-2020 11:11
Dempt hij meer gesprekken? Niet alleen die van haar, maar ook van andere collega's? Lijkt mij er meer op dat hij die van haar dempt om te zorgen dat ZIJ niet oppopt op een onhandig moment, zo thuis.
En zijn reactie: bozig, geen begrip en zelfs aanvallend.

Alles met elkaar vind ik het er niet heel goed uit zien.
Hij zegt zelf al zijn collega’s, dat kan ik niet bevestigen...
Edeltje81 schreef:
09-04-2020 11:18
Hij beaamd ook dat hij veel appt, maar ziet daar het kwaad niet van in. Hij snapt niet dat ik daar onzeker van word.

In principe is jouw onzekerheid niet zijn probleem.
Maar dat jij je er niet fijn bij voelt mag natuurlijk wel voor hem een motivatie zijn om te proberen jou wel fijn te laten voelen als hem dat niet in normale dingen belemmert.

Veel appen = prima
app dempen = prima
op z'n vrije dag 's-ochtends foto's van zichzelf appen naar z'n collega met persoonlijke vragen over het weer is verre van prima als hij weet dat je al moeite hebt met wat wel prima appen is.

Dat je geen professionele 'afstand' bewaard tegenover collega's is niet zo'n probleem als dit van beide kanten prima gevonden wordt. Maar het is wel uitzonderlijk dat je zo close bent met een collega. En als je dan ook nog zo ver gaat dat je op je vrije dag persoonlijke foto's gaat appen en peroonlijke babbeltjes maakt, terwijl je ook nog weet dat je partner dat lastig vind om mee om te gaan, dan ga je wel twee bruggen te ver. Dus ook zonder dat er iets tussen hun hoeft te spelen is dit lomp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven