man chat sinds 3 maanden met andere vrouwen, sexueel getint

18-02-2018 22:52 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb vandaag ontdekt dat mijn man sinds 3 maanden op chatsites bezig is, hij praat met vrouwen, sexueel gericht, komt verliefd over. Heb de hele correspondentie gelezen....kids van 11 en 13 naar boven gestuurd, hem direct geconfronteerd. Hij ontkent niets, heeft spijt, geeft als reden dat hij tekort is gekomen in onze relatie (sexueel), klopt ook wel. 3 maanden geleden waren we nog bijna echt uit elkaar, daarna goed gesproken en we gingen er weer helemaal voor, blijkbaar was hij net voor dat gesprek hiermee begonnen, daarna gestopt en nu weer volop bezig. Het is een dagelijks ding voor hem geworden.

De grond zakte weg onder mijn voeten toen ik dit allemaal las op de computer, ik geloofde het eerst niet maar het was echt. Het voelt alsof hij echt is vreemdgegaan alhoewel het gewoon een gore chat is, weet ik (en hij) met wie.....hij zegt nu dat het altijd al fout voelde, is blij dat ik het ontdekt heb....vertrouwen is nu toch weg...

Mijn vraag: heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt, wat deed je daarna, hoe herstelt het vertrouwen zich???

Alvast bedankt.
Waarom wilde je een tijd geleden er wel nog een punt achter zetten en nu niet, terwijl hij nu óók nog je vertrouwen beschaamd heeft? Je zou nu toch verwachten dat jullie alsnog uit elkaar gaan :confused:
Alle reacties Link kopieren
Uit elkaar om chatten, ja het gebeurt. Is mij gelukkig niet overkomen, bij ons is onze relatie na het chatten alleen maar beter geworden.

Was mijn man gekwetst, jazeker wel, maar niet eens om de erotische chats op zich, wel dat het heel lang met dezelfde man is geweest.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Eh, nou, dat wilde ik dus niet.........dat kwam van hem af.....wegens te weinig sex e.d., langs elkaar heen leven...het is erg gecompliceerd....
Hoe kan dit een issue zijn na al die jaren samen, bestond dit al of is dit iets van onlangs? Blijkbaar zit het je man erg hoog als hij na jaren samen hierom een punt achter de relatie zou willen zetten. Hoe staat het met jullie poging? Is deze weer afgezwakt en heeft je man daardoor het chatten weer hervat of komt dit als donderslag bij heldere hemel voor je?
Ben je nog in staat om symptomen en oorzaken van elkaar te scheiden?
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben wel 2 kinderen he? Goedmaaksex en weer door.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Wat klopt er wel aan dat jullie relatie sexueel niet goed is?

Ik vind chatten niet oké, maar geen seks ook niet oké
spuus78 schreef:
18-02-2018 23:03
Eh, nou, dat wilde ik dus niet.........dat kwam van hem af.....wegens te weinig sex e.d., langs elkaar heen leven...het is erg gecompliceerd....
Het klinkt niet zo gelijkwaardig meer in jullie relatie, of schat ik dat verkeerd in?
Wij hebben besloten om elkaar de ruimte te geven om dat beetje extra buiten de deur te zoeken.
We zijn een goed team, hebben een leuk gezin, en als dat beetje extra bij een ander je zoveel gelukkiger maakt..lekker doen..maar dan niet stiekem en in het geniep.
Als die verleiding er is en het mag niet omdat je getrouwd bent dan ga je dat elkaar onbewust kwalijk nemen..en ga je alsnog vreemd op den duur.
Verraad is erger dan sex of zoenen met een ander.
Alle reacties Link kopieren
Uomo schreef:
18-02-2018 23:44
Wij hebben besloten om elkaar de ruimte te geven om dat beetje extra buiten de deur te zoeken.
We zijn een goed team, hebben een leuk gezin, en als dat beetje extra bij een ander je zoveel gelukkiger maakt..lekker doen..maar dan niet stiekem en in het geniep.
Als die verleiding er is en het mag niet omdat je getrouwd bent dan ga je dat elkaar onbewust kwalijk nemen..en ga je alsnog vreemd op den duur.
Verraad is erger dan sex of zoenen met een ander.
Huh? Reageer je nu op jezelf?
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
19-02-2018 00:04
Huh? Reageer je nu op jezelf?
Serieus? snap je mijn reactie niet? Ik vertel hoe wij zijn omgegaan met een situatie zoals de TO meemaakt. Dat chatten is op zich niet zo erg maar het is een teken aan de wand..het gaat om de onderliggende emotie. Dat komt ergens vandaan en dat zal je samen moeten aanpakken wil je samen verder kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft hij zelf gedaan om het probleem op te lossen? Want ik zie alleen maar een man die vlucht door zijn eigen ding te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven