Man gezoend en geappt met ander

12-09-2019 18:21 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 08:54
99.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 08:58
99.47% gewijzigd
Lekker makkelijk. Hij dropt een bom en jij mag je verantwoordelijk voelen voor alle lastige beslissingen. Ik zou dat erger vinden dan een beetje zoenen.
Alle reacties Link kopieren
Super klote, ik weet hoe het voelt. Echter heb ik nooit echt moeite gehad met het maken van vervolgstappen. Bij vreemdgaan is de relatie definitief voorbij. Geen ge-maar, geen zielige verhalen, geen excuusbriefjes. Echter, dat is hoe ik er in sta - ook omdat ik van mijzelf weet dat 'vertrouwen' een te zware lading heeft om het een tweede kans te geven. Er is geen grijs gebied, hoe hard ik het ook probeer de scheuren herstellen zich simpelweg niet meer.

Je man heeft dus tijd nodig? Ik vraag me af wie hij wel niet denkt wie hij is, alsof hij - na zich als een ware eikel te gedragen en je vertrouwen te hebben beschadigd - ook maar enigszins recht heeft op dergelijke luxe. Hij mag God op zijn blote knieën bedanken dat zijn spullen al niet ingepakt bij de deur staan.

Misschien ben ik wel heel erg hard/bot in dit soort dingen, maar je vraagt hoe mensen hiermee omgaan en of de situatie ons bekend is. Ik geloof niet zo in 'wat is het beste om te doen' want iedereen doet dit op zijn eigen manier. Het beste om te doen is hetgeen waar jij je goed bij voelt en waar jij achter staat. Hoe dan ook wens ik je een heleboel sterkte toe.
Hakuna matata
Allee ge hebt het of nie
Alle reacties Link kopieren
loveisdancing schreef:
12-09-2019 19:15
Hij is dus eerlijk over alles... Ik mag doen en laten wat ik wil zeg maar. Hij snapt me. Moet hij weg gaat hij weg. Ik geloof hem oprecht dat hij eerlijk is. Maar ik begrijp het gewoon niet:

Hoezo voor iemand die je een paar uur ziet en Verder niet kent alles willen verliezen.

Bij snapt het als ik kies om uit elkaar te gaan maar hij hoopt dat hij een klein kansje krijgt
Hij legt de bal in jouw kamp na een zoen en wat geapp? Dan zou ik hem toch eens vragen of hij gezoend heeft met een ander om vuurtje te stoken. Wilde hij al weg en heeft hij met een ander gezoend zodat jij er een eind aan zou breien?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
12-09-2019 19:08
Djeezzz jut het nog wat op.
Ik snap dat ook nooit zo bij deze topics. De helft van de reacties gaat er dan over dat mensen denken dat er heus wel meer is gebeurd. Alsof het al niet erg genoeg is voor TS, datgene wat hij wel heeft toegegeven. Ze vraagt steun en advies en plaatst geen poll over de geloofwaardigheid van het verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Die post van mij was denk ik teveel vanuit mezelf geschreven.
Plaatsvervangend boos en wantrouwend? :(
Sorry mensen ik zal erop letten hoor!

Vind het aan de andere kant niet zo raar dat je bang bent dat er meer is gebeurd als je zoiets te horen krijgt, maar oké.
Had het dan beter op kunnen schrijven als dat TO echt zeker moet weten of dit alles is, het hele verhaal.

TO, weet je ook wie het is?
Ken je haar zelf ook?
justagirly wijzigde dit bericht op 12-09-2019 19:27
49.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem heel lang laten bungelen en zich rot laten werken voor vertrouwen, en dan heel kieskeurig zijn in je beslissing of je dat nog wel kan opbrengen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vivautrecht85 schreef:
12-09-2019 19:21
Ik snap dat ook nooit zo bij deze topics. De helft van de reacties gaat er dan over dat mensen denken dat er heus wel meer is gebeurd. Alsof het al niet erg genoeg is voor TS, datgene wat hij wel heeft toegegeven. Ze vraagt steun en advies en plaatst geen poll over de geloofwaardigheid van het verhaal.

Tja, sommigen reageren vanuit ervaring. Dat is ook waar TO om vroeg. Mijn advies is om niet zomaar in alle mooie praatjes te geloven. Hij moet het maar laten zien, dat hij echt voor het gezin wil gaan. En dat begint bij het contact verbreken met die ander.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 09:00
99.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RikM :high5: inderdaad.

Fijn dat je zus er voor je is, TO.
En op iedereen persoonlijk reageren hoeft ook niet...
justagirly wijzigde dit bericht op 12-09-2019 19:33
66.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 09:00
98.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wie het is. Ken haar niet en ze komt hier ook niet vandaan gelukkig. Zullen haar niet snel treffen.
Alle reacties Link kopieren
starbright schreef:
12-09-2019 19:17
Lekker makkelijk. Hij dropt een bom en jij mag je verantwoordelijk voelen voor alle lastige beslissingen. Ik zou dat erger vinden dan een beetje zoenen.
Ja, vind ik ook.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
12-09-2019 19:23
Die post van mij was denk ik teveel vanuit mezelf geschreven.
Plaatsvervangend boos en wantrouwend? :(
Sorry mensen ik zal erop letten hoor!

Vind het aan de andere kant niet zo raar dat je bang bent dat er meer is gebeurd als je zoiets te horen krijgt, maar oké.
Had het dan beter op kunnen schrijven als dat TO echt zeker moet weten of dit alles is, het hele verhaal.

TO, weet je ook wie het is?
Ken je haar zelf ook?
Mooi dat je spiegelt.
Maar zoals ik TO lees denkt ze niet dat er meer gebeurd is. Dus dat moeten 'wij' er ook niet van maken. Ze is vertwijfeld hoe het kan dat een paar uur tijd en een zoen zo'n impact op haar verloofde konden hebben. En ik snap beide partijen als ik af ga op de boodschappen van TO. In eerste instantie zie ik geen drama. Hooguit 'vluchtgedrag' van haar verloofde. Had hij koudwatervrees en deed daardoor iets wat TO 'hem niet zou vergeven zodat hij niet zelf moet beslissen?' of heeft hij met zijn domme hoofd een andere (vasthoudende) dame gezoend waardoor hij zich naar beiden schuldig voelde en even een paar dagen tijd nodig had om te besluiten hoe te handelen na zijn eigen stommiteit. Wat het scenario van de verloofde ook is: hij is met de billen bloot gegaan naar zijn verloofde.
Aan hen nu om rustig te praten. Daarvoor moet zij kalmeren en hij zijn kop niet in het zand steken.
oudblond wijzigde dit bericht op 12-09-2019 19:35
1.33% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
loveisdancing schreef:
12-09-2019 19:29
Contact heeft hij verbroken met haar. En hij wil mijn vertrouwen terug winnen. Zal heel veel tijd nodig hebben dat weten we beide.

Maar wat wil ik en kan ik dit?
Dat kost dus tijd om dat te weten.
Kan op en neer gaan lange tijd.

Dank je Oudblond :)
Mooie post. Je hebt gelijk dat TO niet overkomt alsof ze bang is voor meer. Ik kan alleen maar hopen dat dit het echt is. Dan zou ik er zeker wel uitkomen met mijn vent die ook nog eens de vader van mijn kindjes is. Niet onbelangrijk.
Ik hoop dan ook echt dat jullie dit te boven komen, TO.
justagirly wijzigde dit bericht op 12-09-2019 19:38
33.55% gewijzigd
loveisdancing schreef:
12-09-2019 19:08
Ohja en we hebben amper tijd om te praten etc. 2x elkaar getroffen om 11 uur savonds ik moest werken en nu vandaag komt hij pas 10 uur thuis en hij is elke ochtend 6 uur al weg.

Dus nu zijn we vooral met elkaar aan het appen en bellen steeds. Als ik ruimte wil gaat hij ergens anders slapen... Maar ik wil juist met hem knuffelen wtf ik snap er ook niks meer van.

Me zusje komt zo gelukkig!
Hij ontloopt je hij is nooit thuis. Moeten jullie een agenda naast elkaar leggen voor een gesprek?
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 09:01
98.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft vast jeuk aan zijn pik gekregen van haar. Meer niet. Na een paar uur.
2019 schreef:
12-09-2019 19:37
Hij ontloopt je hij is nooit thuis. Moeten jullie een agenda naast elkaar leggen voor een gesprek?
En dan zijn er ook nog 2 jonge kinderen...
justagirly schreef:
12-09-2019 19:23
Die post van mij was denk ik teveel vanuit mezelf geschreven.
Plaatsvervangend boos en wantrouwend? :(
Sorry mensen ik zal erop letten hoor!

Vind het aan de andere kant niet zo raar dat je bang bent dat er meer is gebeurd als je zoiets te horen krijgt, maar oké.
Had het dan beter op kunnen schrijven als dat TO echt zeker moet weten of dit alles is, het hele verhaal.

TO, weet je ook wie het is?
Ken je haar zelf ook?
Oh ik doelde zeker niet alleen op jou. Valt me bij meer topics op. En misschien heeft TS er juist wat aan. Zoveel mensen, zoveel meningen. Verder geef je ook gewoon goede adviezen :smooch:
Eis in ieder geval eerst volledige eerlijkheid. Niet dat er beetje bij beetje steeds meer uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kennen ze elkaar? Zij is blijkbaar ook in een relatie met gezin? Waarom spraken ze af?
Je kan hem geloven of wat dieper graven. In het begin hoor je meestal maar de halve waarheid.
Raar verhaal. Ik mis je?! Alles is al weg. Ik zou haar even bellen. Niet om haar uit te schelden of boos te worden. Gewoon even checken. 2 liegende mensen maken vaak fouten in een gezamenlijk verhaal.

Sterkte! Zie het trouwens niet als schijnheilig tegen je kinderen doen. Je kinderen beschermen tegen grote-mensen-fouten-zaken. Meer niet.
Alle reacties Link kopieren
Yo Nitflex, had je dat niet eerder kunnen posten, dat was wat ik bedoelde :yes:

Vivautrecht, wat lief!! :flirting: thanks!

Mij valt dat ook wel op hoor, lijkt soms echt opstoken/ sensatiezoeken, en dat helpt de topic- openers niet nee.
Het is allemaal al rot en verdrietig genoeg als je in zo'n situatie zit....
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
12-09-2019 20:34
Hoe kennen ze elkaar? Zij is blijkbaar ook in een relatie met gezin? Waarom spraken ze af?
Je kan hem geloven of wat dieper graven. In het begin hoor je meestal maar de halve waarheid.
Dit ja.
Eerst de hele waarheid op tafel en dan gaan bedenken wat je wil.

Ik kan me goed voorstellen dat je je belazerd voelt :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven