Man kreeg melding van "private message"

21-02-2021 12:20 187 berichten
Vannochtend keek ik hoe laat het was op mijn man zijn telefoon. Toen stond er een melding tussen waar mijn oog op viel.
Het was van "Private message" en het stond er alsof het geen app was maar gewoon toch als melding. Er stonden 2 rode uitroeptekens achter private message !!
Het vreemde is dus, toen ik mijn vinger op de melding deed(zoals je bij whatsapp oid vaak het bericht via dbovenste balk leeste) vloepte de melding weg en was ook echt nergens meer te vinden.
Nu vraag ik mij af,
Heeft iemand hier verstand van en weet wat voor een app of site dit is en hoe kan ik deze vinden in zijn telefoon? (Dit maakt mij namelijk nogal denken waarom of wat dit is?)

Groetjes
Attraverso schreef:
21-02-2021 12:57
Heeft hij een iPhone? Ik laat meldingen ook op mijn beginscherm komen zonder dat het bericht leesbaar is en eens je de melding hebt aangeraakt (en dus gezien) is ze weg. Maar het bericht staat uiteraard in de app.
Lijkt gewoon een soort whatsapp te zijn, niets om je zorgen te maken denk ik...
Ik heb dat ook, maar geen uitroeptekens.
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:41
Liever dat dan dat mijn man stiekem berichten via iets verzend lijkt mij.
Hier spreekt wel heel wantrouwen vanuit. Hoezo mag zijn man niet via bepaalde apps berichten versturen; waarom is dat gelijk verdacht?

Ik heb op mijn telefoon uitgeschakeld dat je een ‘preview’ krijgt van sms of een app bericht. Niet omdat ik iets verberg, maar omdat ik hecht aan mijn privacy (en die van mijn vrienden) dat niet iedereen zo maar alvast een deel kan lezen als mijn telefoon ergens ligt.

Als mijn vriend daar moeilijk over zou doen, zou dat toch wel aanleiding zijn voor een goed gesprek...
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:55
Naja die 2e is mogenlijk 🤣 nee hoop van niet.
Ja, toch bijzonder dat je er geen probleem mee hebt als een partner crimineel is (heb ik je eerder over zien schrijven) maar mogelijk vreemdgaan erger vindt..
Attraverso schreef:
21-02-2021 12:57
Heeft hij een iPhone? Ik laat meldingen ook op mijn beginscherm komen zonder dat het bericht leesbaar is en eens je de melding hebt aangeraakt (en dus gezien) is ze weg. Maar het bericht staat uiteraard in de app.
Lijkt gewoon een soort whatsapp te zijn, niets om je zorgen te maken denk ik...
Hij heeft Android.
Dat zou kunnen maar een soort whatsapp wat private message heet lijkt me wel apart dat hij zoiets gebruikt zonder mijn weten.
Soms lees je van die topics waarbij je denkt; wat is mijn leven toch heerlijk eenvoudig.
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:55
Naja die 2e is mogenlijk 🤣 nee hoop van niet.
Heb je tegen hem ook zo'n grote grappige bek? Denk het niet he?
Alle reacties Link kopieren
whattodo97 schreef:
21-02-2021 13:00
Hij heeft Android.
Dat zou kunnen maar een soort whatsapp wat private message heet lijkt me wel apart dat hij zoiets gebruikt zonder mijn weten.
Hoezo?
Ligt hij aan de ketting onder jouw toezicht ofzo?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
whattodo97 schreef:
21-02-2021 13:00
Hij heeft Android.
Dat zou kunnen maar een soort whatsapp wat private message heet lijkt me wel apart dat hij zoiets gebruikt zonder mijn weten.
Ik heb mijn meldingen op private staan zodat niet Jan en alleman mijn berichten op het openingsscherm al kan lezen.
Steenbokje79 schreef:
21-02-2021 12:58
Hier spreekt wel heel wantrouwen vanuit. Hoezo mag zijn man niet via bepaalde apps berichten versturen; waarom is dat gelijk verdacht?

Ik heb op mijn telefoon uitgeschakeld dat je een ‘preview’ krijgt van sms of een app bericht. Niet omdat ik iets verberg, maar omdat ik hecht aan mijn privacy (en die van mijn vrienden) dat niet iedereen zo maar alvast een deel kan lezen als mijn telefoon ergens ligt.

Als mijn vriend daar moeilijk over zou doen, zou dat toch wel aanleiding zijn voor een goed gesprek...
Nou hij heeft zijn telefoon altijd in zijn zak en bij zich normaal en niet op tavel oid dus lijkt mij zwaar overdreven een speciale app enzo te gebruiken om (mij of wie) dingrn voor achter te houden.
whattodo97 schreef:
21-02-2021 13:00
Hij heeft Android.
Dat zou kunnen maar een soort whatsapp wat private message heet lijkt me wel apart dat hij zoiets gebruikt zonder mijn weten.
Moet hij toestemming vragen aan jou voordat hij een app installeert :wtf: ?
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
21-02-2021 13:00
Soms lees je van die topics waarbij je denkt; wat is mijn leven toch heerlijk eenvoudig.
Nou inderdaad. Ik zit hier heerlijk te genieten, in mijn lange broek, al kijkend naar de witte rook van mijn buren.
En ik heb ook geen reden om aan te nemen dat mijn man een vreemdgaande crimineel is. Life is good!
whattodo97 schreef:
21-02-2021 13:02
Nou hij heeft zijn telefoon altijd in zijn zak en bij zich normaal en niet op tavel oid dus lijkt mij zwaar overdreven een speciale app enzo te gebruiken om (mij of wie) dingrn voor achter te houden.
Het is geen speciale app. Gewoon een instelling van je notificaties.
Jufjoke schreef:
21-02-2021 13:03
Nou inderdaad. Ik zit hier heerlijk te genieten, in mijn lange broek, al kijkend naar de witte rook van mijn buren.
En ik heb ook geen reden om aan te nemen dat mijn man een vreemdgaande crimineel is. Life is good!
En het zonnetje schijnt ook nog :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Zwaar leven heb jij meid. Je doet geen oog dicht zo te lezen.
Steenbokje79 schreef:
21-02-2021 13:03
Moet hij toestemming vragen aan jou voordat hij een app installeert :wtf: ?

Die regel hebben wij hier thuis ook hoor!


Voor iedereen onder de 18.


In de praktijk houdt niemand boven de 15 zich er aan. :rofl: En daar doet niemand moeilijk over....
Jezus wat ben jij een zeikerd met een rare relatie, vraag het gewoon en klaar.
novaviva schreef:
21-02-2021 13:00
Soms lees je van die topics waarbij je denkt; wat is mijn leven toch heerlijk eenvoudig.

Nou inderdaad, en de dingen die dan niet zo eenvoudig zijn, die zijn dan nog niet van deze orde.
'Tavel' ook echt, wat is een tavel??
Alle reacties Link kopieren
Bij mij komen dagelijks Dating for sex-mails binnen. Ik denk niet dat mijn vriend ze al ontdekt heeft :lol:

Als bij Android meldingen op het startscherm komen dan gaan die weg als je de telefoon ontgrendelt. Je moet dan weer van boven uit het scherm omlaag slepen om de meldingen terug te krijgen. Hier kunnen bijvoorbeeld de onderwerpen van mails in staan, en die kunnen (met name als het spam is) dus ook Private message heten.
Jufjoke schreef:
21-02-2021 13:03
Nou inderdaad. Ik zit hier heerlijk te genieten, in mijn lange broek, al kijkend naar de witte rook van mijn buren.
En ik heb ook geen reden om aan te nemen dat mijn man een vreemdgaande crimineel is. Life is good!

Zit jij of je man dan ook gewoon op een keukenstoel na het sporten een bakkie te doen? Hier wel, ook al geen probleem om op te lossen.
Alle reacties Link kopieren
To, als de basis van jullie relatie wantrouwen is, was je dan echt gewoon op zijn telefoon aan het kijken hoe laat het was of was je hem aan het controleren?
eva-luna schreef:
21-02-2021 12:59
Ja, toch bijzonder dat je er geen probleem mee hebt als een partner crimineel is (heb ik je eerder over zien schrijven) maar mogelijk vreemdgaan erger vindt..
Nou nee allebij erg zijn. Wil gewoon open en eerlijkheid
ChagrijnigPrinsesje schreef:
21-02-2021 13:10
'Tavel' ook echt, wat is een tavel??
Denk dar d'r f stuk is want ik bedoel, wat is vloepen?
Andersom schreef:
21-02-2021 13:07
Die regel hebben wij hier thuis ook hoor!


Voor iedereen onder de 18.


In de praktijk houdt niemand boven de 15 zich er aan. :rofl: En daar doet niemand moeilijk over....
Ik deelde vriend net mee dat we die regel per direct gaan invoeren (eenzijdig - ik ben gesteld op mijn privacy :A: )

Zijn hoofd :rofl:
Steenbokje79 schreef:
21-02-2021 13:03
Moet hij toestemming vragen aan jou voordat hij een app installeert :wtf: ?
Nou wel een app waarmee je berichten verzend die dan moedwillig worden verborgen voor mij (als dat zo zou zijn, dat zeg ik niet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven