Man kreeg melding van "private message"

21-02-2021 12:20 187 berichten
Vannochtend keek ik hoe laat het was op mijn man zijn telefoon. Toen stond er een melding tussen waar mijn oog op viel.
Het was van "Private message" en het stond er alsof het geen app was maar gewoon toch als melding. Er stonden 2 rode uitroeptekens achter private message !!
Het vreemde is dus, toen ik mijn vinger op de melding deed(zoals je bij whatsapp oid vaak het bericht via dbovenste balk leeste) vloepte de melding weg en was ook echt nergens meer te vinden.
Nu vraag ik mij af,
Heeft iemand hier verstand van en weet wat voor een app of site dit is en hoe kan ik deze vinden in zijn telefoon? (Dit maakt mij namelijk nogal denken waarom of wat dit is?)

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
whattodo97 schreef:
21-02-2021 13:02
Nou hij heeft zijn telefoon altijd in zijn zak en bij zich normaal en niet op tavel oid dus lijkt mij zwaar overdreven een speciale app enzo te gebruiken om (mij of wie) dingrn voor achter te houden.
Maar er was toch een veiligheidsprobleem met whatsapp waardoor veel mensen overgeschakeld zijn naar een veiliger platform? De ‘private’ kan erop duiden dat de aanbieder je berichten niet kan meelezen.
Jufjoke schreef:
21-02-2021 13:12
To, als de basis van jullie relatie wantrouwen is, was je dan echt gewoon op zijn telefoon aan het kijken hoe laat het was of was je hem aan het controleren?
Nee keek oprecht hoe laat het was
whattodo97 schreef:
21-02-2021 13:14
Nou wel een app waarmee je berichten verzend die dan moedwillig worden verborgen voor mij (als dat zo zou zijn, dat zeg ik niet)

Ik zou vriend zijn vrijheid terug geven, hoef jij je ook geen zorgen meer te maken.
Jezus veel rare mensen hier. Jullie vriend/man gaat zeker vreemd onder jullie neus en jullie hebben nog niks door, zeikerds. Geloof me ogen open houden altijd, als je toevallig een vreemde melding ziet die doorgaat in jou hoofd dan kun je daar toch iets om vragen. Ik val liever jullie lastig dan mijn man voordat ik zekerheid heb of het wel of niet iets is. Sommige relaties moet een persoon vertrouwen weer opbouwen(mijn man) dat hoor je vaak zat dat gaat niet zo 123, hij heeft eerder singal gehad en heeft ook via datingsites gechat en dit ook niet zomaar gezegd zelf of toegegeven. Is toch logisch dat zo'n melding even jou laat schrikken.
En als het hetzelfde als eerder is gebeurd is wordt dat niet zomaar toegegeven neem ik aan.
whattodo97 schreef:
21-02-2021 13:24
Jezus veel rare mensen hier. Jullie vriend/man gaat zeker vreemd onder jullie neus en jullie hebben nog niks door, zeikerds. Geloof me ogen open houden altijd, als je toevallig een vreemde melding ziet die doorgaat in jou hoofd dan kun je daar toch iets om vragen. Ik val liever jullie lastig dan mijn man voordat ik zekerheid heb of het wel of niet iets is. Sommige relaties moet een persoon vertrouwen weer opbouwen(mijn man) dat hoor je vaak zat dat gaat niet zo 123, hij heeft eerder singal gehad en heeft ook via datingsites gechat en dit ook niet zomaar gezegd zelf of toegegeven. Is toch logisch dat zo'n melding even jou laat schrikken.
En als het hetzelfde als eerder is gebeurd is wordt dat niet zomaar toegegeven neem ik aan.
Raar? :rofl:

Maar helder, 'we' hebben dus gelijk dat je hem niet vertrouwt. Lekkere relatie.
whattodo97 schreef:
21-02-2021 13:24
Jezus veel rare mensen hier. Jullie vriend/man gaat zeker vreemd onder jullie neus en jullie hebben nog niks door, zeikerds. Geloof me ogen open houden altijd, als je toevallig een vreemde melding ziet die doorgaat in jou hoofd dan kun je daar toch iets om vragen. Ik val liever jullie lastig dan mijn man voordat ik zekerheid heb of het wel of niet iets is. Sommige relaties moet een persoon vertrouwen weer opbouwen(mijn man) dat hoor je vaak zat dat gaat niet zo 123, hij heeft eerder singal gehad en heeft ook via datingsites gechat en dit ook niet zomaar gezegd zelf of toegegeven. Is toch logisch dat zo'n melding even jou laat schrikken.
En als het hetzelfde als eerder is gebeurd is wordt dat niet zomaar toegegeven neem ik aan.

Ken je die mop van die spookrijder?
Alle reacties Link kopieren
Kan het zijn dat het een private message is van een forum? Misschien schrijft je man wel gewoon op een forum over zijn hobby. Het hoeft natuurlijk niet van een datingwebsite te zijn.
boekenlegger0 wijzigde dit bericht op 21-02-2021 13:30
22.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jezus wat een rare relatie hier. Je moet er maar zin in hebben.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
whattodo97 schreef:
21-02-2021 13:24
Jezus veel rare mensen hier. Jullie vriend/man gaat zeker vreemd onder jullie neus en jullie hebben nog niks door, zeikerds. Geloof me ogen open houden altijd, als je toevallig een vreemde melding ziet die doorgaat in jou hoofd dan kun je daar toch iets om vragen. Ik val liever jullie lastig dan mijn man voordat ik zekerheid heb of het wel of niet iets is. Sommige relaties moet een persoon vertrouwen weer opbouwen(mijn man) dat hoor je vaak zat dat gaat niet zo 123, hij heeft eerder singal gehad en heeft ook via datingsites gechat en dit ook niet zomaar gezegd zelf of toegegeven. Is toch logisch dat zo'n melding even jou laat schrikken.
En als het hetzelfde als eerder is gebeurd is wordt dat niet zomaar toegegeven neem ik aan.
Nee tuurlijk, wij zijn raar omdat we onze partners vertrouwen. Op het moment dat ik mijn partner niet vertrouw (of andersom) ben ik weg. Daar heb ik echt geen zin in.

Signal is overigens niks raars aan; dat gebruik ik voor mijn werk.
Klopt mijn vriend zou vreemd hebben kunnen gaan als hij dat wilde. Ik kan hem niet tegenhouden, of ik nou berichtjes controleer of niet.
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
21-02-2021 13:32
Klopt mijn vriend zou vreemd hebben kunnen gaan als hij dat wilde. Ik kan hem niet tegenhouden, of ik nou berichtjes controleer of niet.
Nou dat dus.

Ik denk ook nog dat hij sneller vreemdgaat als ik hem ga wantrouwen en z’n telefoon ga controleren.
Tadderak30 schreef:
21-02-2021 13:35
Nou dat dus.

Ik denk ook nog dat hij sneller vreemdgaat als ik hem ga wantrouwen en z’n telefoon ga controleren.

Echt?
Dus: Omdat jij mij wantrouwt, ga ik vreemd. Rare redenatie.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
21-02-2021 13:39
Echt?
Dus: Omdat jij mij wantrouwt, ga ik vreemd. Rare redenatie.
Je leest verkeerd. Controles en wantrouwen zorgen er niet voor dat iemand niet vreemdgaat, maar een slechte relatie (plus een dosis klootzakkerigheid) doet dat wel.
tadderak30 wijzigde dit bericht op 21-02-2021 13:42
6.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
tadderak30 wijzigde dit bericht op 21-02-2021 13:42
97.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
a: wat moet jij met zijn telefoon
b: waarom zit je in zijn berichten te snuffelen
c: vraag hem wat het is
d: gezellige relatie heb je
Hij vuckt een andere vrouw, 100% zeker.
Alle reacties Link kopieren
Laat maar To, er zit nu een flow in dit topic wat er niet meer uitgaat, de massa blijft nu zo reageren.

Je bent niet gek en ik snap dat je niet meteen erop wil springen als de achterdochtige vrouw, maar dat je, gezien de historie, daar alle reden toe hebt. Ik zou deze toch bij de horens pakken en man vragen / samen in zijn telefoon kijken. Grote kans dat het weer bingo is.
Zalmsnipper schreef:
21-02-2021 13:42
Laat maar To, er zit nu een flow in dit topic wat er niet meer uitgaat, de massa blijft nu zo reageren.

Je bent niet gek en ik snap dat je niet meteen erop wil springen als de achterdochtige vrouw, maar dat je, gezien de historie, daar alle reden toe hebt. Ik zou deze toch bij de horens pakken en man vragen / samen in zijn telefoon kijken. Grote kans dat het weer bingo is.
Vlow
Alle reacties Link kopieren
whattodo97 schreef:
21-02-2021 13:24
Jezus veel rare mensen hier. Jullie vriend/man gaat zeker vreemd onder jullie neus en jullie hebben nog niks door, zeikerds. Geloof me ogen open houden altijd, als je toevallig een vreemde melding ziet die doorgaat in jou hoofd dan kun je daar toch iets om vragen. Ik val liever jullie lastig dan mijn man voordat ik zekerheid heb of het wel of niet iets is. Sommige relaties moet een persoon vertrouwen weer opbouwen(mijn man) dat hoor je vaak zat dat gaat niet zo 123, hij heeft eerder singal gehad en heeft ook via datingsites gechat en dit ook niet zomaar gezegd zelf of toegegeven. Is toch logisch dat zo'n melding even jou laat schrikken.
En als het hetzelfde als eerder is gebeurd is wordt dat niet zomaar toegegeven neem ik aan.
Raar ? Nee jij doet raar..Je kan het hem toch gewoon vragen ?

Ik hoef de telefoon van mijn man niet te controleren. Ik vertrouw hem gewoon. En als ik hem al niet zou vertrouwen dan zou ik het hem vragen. En als hij dan ontwijkend gaat doen, dan is het vroeg genoeg om eventueel in zijn telefoon te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Die Noorse apps zijn ook gewoon erg irritant. Ik snap TO wel.
Alle reacties Link kopieren
whattodo97 schreef:
21-02-2021 13:12
Nou nee allebij erg zijn. Wil gewoon open en eerlijkheid
Als je open en eerlijkheid wilt dan zou het je sieren zelf ook open en eerlijk te zijn in je handelen.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
21-02-2021 13:39
Echt?
Dus: Omdat jij mij wantrouwt, ga ik vreemd. Rare redenatie.
Op dat moment riskeer je met vreemdgaan alleen nog maar een wantrouwige rotrelatie en heb je dus weinig meer te verliezen. Het is geen chique oplossing, maar de drempel is natuurlijk wel lager dan bij een relatie die je liever niet op het spel zet.
Alle reacties Link kopieren
whattodo97 schreef:
21-02-2021 13:00
Hij heeft Android.
Dat zou kunnen maar een soort whatsapp wat private message heet lijkt me wel apart dat hij zoiets gebruikt zonder mijn weten.
Zou wat zijn als mijn man aan mij toestemming moest vragen om bepaalde app te mogen/kunnen gebruiken. Ik heb tig apps op mijn telefoon waar mijn man geen weet van heeft... Gaat hem namelijk geen reet aan wat ik op mijn telefoon doe.

Jij hebt ook niets te maken met wat er op de telefoon staat van jouw man..
Als hij echt iets wil verbergen zou hij pushnotificaties uit zetten bij die geheime app.
Het feit dat die pushnotificatie zo in beeld kwam is juist het bewijs dat hij niets verbergt.

En ik ben blij dat ik niet wantrouwig ben tov mijn partner. Jij vertrouwt je partner duidelijk niet. Dat is geen goed fundament voor een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Wauw TO wat een achterdocht! Lekkere basis voor een relatie... Of je nou je redenen hebt om achterdochtig te zijn of niet, je vriend hier op zo’n manier neerzetten is niet tof, heb dan ook gewoon de ballen om het met hem te bespreken. Geen idee wat die melding is, maar jij gaat er al vanuit dat hij vreemdgaat, want als je echt dacht dat het scam was had je er geen topic voor geopend lijkt me...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven