Man kreeg melding van "private message"

21-02-2021 12:20 187 berichten
Vannochtend keek ik hoe laat het was op mijn man zijn telefoon. Toen stond er een melding tussen waar mijn oog op viel.
Het was van "Private message" en het stond er alsof het geen app was maar gewoon toch als melding. Er stonden 2 rode uitroeptekens achter private message !!
Het vreemde is dus, toen ik mijn vinger op de melding deed(zoals je bij whatsapp oid vaak het bericht via dbovenste balk leeste) vloepte de melding weg en was ook echt nergens meer te vinden.
Nu vraag ik mij af,
Heeft iemand hier verstand van en weet wat voor een app of site dit is en hoe kan ik deze vinden in zijn telefoon? (Dit maakt mij namelijk nogal denken waarom of wat dit is?)

Groetjes
Rachmaninoff schreef:
25-02-2021 14:16
In dit geval heeft het geen nut om te vragen want To vertelt dat man wel eens liegt. Dus vraag je niet dan weet je niets en vraag je wel dan weet je ook niets. Als ze namelijk zou vragen: Ga je vreemd? Dan zegt hij nee. En dan kan het werkelijke antwoord dus ja zijn of nee. Dus, de uitkomst van wel of niet vragen is gelijk, behalve dat bij het vragen de man boos wordt als het niet zo is en waarschijnlijk ook als het wel zo is. Wat TO graag wil hebben is zekerheid op een eerlijk antwoord. En dat krijgt ze niet als ze niets doet en ook niet als ze vraagt.
Vraag blijft staan. Wat is jouw advies dan als vragen geen optie is?
glitglam schreef:
25-02-2021 15:20
In ieder geval zou ik niet verwachten dat deze partner dat eerlijk verteld nee, vooral als er al eerder iets dergelijks is voorgevallen.
En als iemand dan vreemdgaat en komt met een 'bekentenis' (vaak omdat ze niet meer onder de feiten/bewijze uit kunnen) dan is het vaak ook nog maar de halve waarheid. Dus aan een leugenaar vragen of hij liegt lijkt me niet zo zinvol.
Ja, in dat geval zou ik er idd zelf achter proberen te komen of er meer speelt, maar als dat niet lukt, vooral nagaan of je op deze manier verder wil/ of het vertrouwen niet teveel is beschadigd, en of je nog wel verder zou willen hiermee, ongeacht vreemdgaan of niet.
Ik weet dat het bij mij wel zo werkt. Vreemdgaan is bij mij einde verhaal, al weet ik dat er een grijs gebied is voor sommigen, maar voor mij niet.
Daarbij veroordeel ik de keus van een ander niet, maar IK kan het niet. Ja, ervaring mee, daad bij het woord gevoegd en is altijd nog de goede beslissing gebleken.
O daar ben ik het helemaal mee eens, ik vraag me alleen af of zelf uitvogelen of er meer speelt nou per se een slim advies is, aangezien jij met je partner over je gevoelens praten dom noemt.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
25-02-2021 16:03
O daar ben ik het helemaal mee eens, ik vraag me alleen af of zelf uitvogelen of er meer speelt nou per se een slim advies is, aangezien jij met je partner over je gevoelens praten dom noemt.
t

Met een partner praten vind ik niet dom. Aan een vreemdganger, die dus sowieso liegt/dus een leugenaar is, vind ik het idd dom, of niet zinvol, om dat te vragen idd.
Omdat die toch geen eerlijk antwoord gaat geven. Hoogstens wordt hij voorzichtiger.
Star3 schreef:
25-02-2021 16:01
Vraag blijft staan. Wat is jouw advies dan als vragen geen optie is?
Ik was in de war met het topic van de vrouw die van haar man moest afspreken met een vriendin en de kinderen naar een oppas brengen.
Uhm, in dit geval zou ik niks doen, heeft allemaal geen nut. En nadenken of ik nog zin heb in deze relatie.
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
25-02-2021 18:11
t

Met een partner praten vind ik niet dom. Aan een vreemdganger, die dus sowieso liegt/dus een leugenaar is, vind ik het idd dom, of niet zinvol, om dat te vragen idd.
Omdat die toch geen eerlijk antwoord gaat geven. Hoogstens wordt hij voorzichtiger.
Als de omschrijving van je partner ‘een vreemdganger, die dus sowieso liegt/dus een leugenaar is’ is dan is het misschien tijd om hem niet meer je partner te noemen. Maakt vragen ook geen reet meer uit.
Zalmsnipper schreef:
25-02-2021 11:18
Als whattodo ervoor gekozen heeft haar relatie te continueren dan is dat haar goed recht. Het feit dat zij toevallig een vreemde popup ziet, geeft haar het recht om met haar partner in gesprek te gaan, zeker gezien geschiedenis. Dat is iets anders dan je leven vol met achterdocht en controles inrichten. Dat is gewoon realisme.
Klopt, en ik ga het hem vanavond vragen. Want ik kom er zelf niet uit zo.
Rachmaninoff schreef:
25-02-2021 14:16
In dit geval heeft het geen nut om te vragen want To vertelt dat man wel eens liegt. Dus vraag je niet dan weet je niets en vraag je wel dan weet je ook niets. Als ze namelijk zou vragen: Ga je vreemd? Dan zegt hij nee. En dan kan het werkelijke antwoord dus ja zijn of nee. Dus, de uitkomst van wel of niet vragen is gelijk, behalve dat bij het vragen de man boos wordt als het niet zo is en waarschijnlijk ook als het wel zo is. Wat TO graag wil hebben is zekerheid op een eerlijk antwoord. En dat krijgt ze niet als ze niets doet en ook niet als ze vraagt.
Precies!
Dus je weet dat je hem niet kunt vertrouwen als hij zegt dat hij niet vreemdgaat en je gaat het vanavond aan hem vragen? Waarom dan niet gewoon accepteren dat hij dingen achterhoudt?
whattodo97 schreef:
26-02-2021 16:47
Klopt, en ik ga het hem vanavond vragen. Want ik kom er zelf niet uit zo.
Maar als dan iemand zegt dat je na het vragen nog niets weet omdat hij zal liegen, zeg je:
whattodo97 schreef:
26-02-2021 16:50
Precies!

Wat ga je hem dan precies vragen?
Misschien is het als het raadsel met die twee broers: "wat zou je tweelingbroer zeggen als ik zou vragen of je vreemdgaat?"
En...? Goed gesprek gehad?
En geloofde je hem?
Ik denk dat t spam is..mijn vriend en ik krijgen ze ook..en toen ik t er met een vriendin over had,bleken zij en haar man ook deze private messages te hebben gekregen.
De dames in kwestie hadden trouwens wel grappige,ter zake doende bijnamen.
Mijn vriend en ik krijgen ze zo tegelmatig dat we ze bijna missen als ze er niet zijn en verzinnen nu zelf de meest vreselijke bijnamen. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven