Man met kind en vrouwelijke aandacht

14-04-2021 19:40 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met vrouwen?

Vandaag ook weer.

Ik ga met zoon naar een speeltuin paar kilometer verderop. Ik denk nou even fit blijven dus ik pleur hem in een buggy en ga er achteraan hardlopen.

Elke vrouw zit te kijken en draait zich om. Ook als ik met kind ga fitnessen.

In het dagelijks leven zonder kind ben ik echt geen babe magnet hoor.


Maar hoe komt dat toch?
Misschien omdat je kind zo lelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Door je kind?
Als ik dat zie denk ik altijd “aandachtshoer”. Kijk mij eens lekker sportief zijn en multitasken.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt bewezen dat je je voort kan planten. Puur Darwinisme dus dat die vrouwen je met kind ineens een babe magnet vinden :idee:
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
14-04-2021 19:44
Als ik dat zie denk ik altijd “aandachtshoer”. Kijk mij eens lekker sportief zijn en multitasken.
Ik moest lachen.
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
14-04-2021 19:44
Misschien omdat je kind zo lelijk is.
:cheer2:
Hoe kan jij zien terwijl jij hardloopt met buggy dat vrouwen je nastaren en omdraaien? Loop je zo traag?
Als je al nagestaard wordt zal dat vast zijn omdat het een leuk gezicht is om een ouder te zien sporten met zijn of haar kind. Ik vind dat ook leuk om te zien ondanks dat ik vaders en kinderen weinig boeiend vind.
Moet je eens met een puppy gaan lopen. Heb je helemaal een topdag. Kinderen en puppy's daar lok je vrouwen mee.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
14-04-2021 19:45
Hoe kan jij zien terwijl jij hardloopt met buggy dat vrouwen je nastaren en omdraaien? Loop je zo traag?
Als je al nagestaard wordt zal dat vast zijn omdat het een leuk gezicht is om een ouder te zien sporten met zijn of haar kind. Ik vind dat ook leuk om te zien ondanks dat ik vaders en kinderen weinig boeiend vind.
Als ze me voorbij fietsen en dan omdraaien
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 11:23
99.40% gewijzigd
UitsloverT
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 11:23
99.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik altijd bang ben dat zo'n kindje het niet leuk vind, of het wel veilig is, om met een kleine snelheid vastgegespt in een wagen te moeten holderdebolderen.

Ik kijk dus om te zien of jij wel verantwoord bezig bent met je kind :biggrin:
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
14-04-2021 19:47
UitsloverT
Niet zo jelly
Maar dit heeft gewoon met de viriliteit te maken. Wat hands_on ook al zei.
Westerpaviljoen schreef:
14-04-2021 19:47
Als ze me voorbij fietsen en dan omdraaien
Ok, dan zal t vast zijn omdat je er zo lekker vruchtbaar bijloopt 😉
Alle reacties Link kopieren
Of ben je onderweg gestopt om tegen een boom te gaan plassen? dat schijnt bij sommige vrouwen ook wel wat aandacht te trekken.
Alle reacties Link kopieren
Chachachaa schreef:
14-04-2021 19:56
Of ben je onderweg gestopt om tegen een boom te gaan plassen? dat schijnt bij sommige vrouwen ook wel wat aandacht te trekken.
Ja maar ze keek zo boos dat ik bijna bevroor en bleef staan. Ik wilde omdraaien maar ik bleef als bevroren staan. Ze keek zo boos. Zo boos. Ik moest er nog de hele dag aan denken.

Toen vroeg ik andere fietsers of zij ook een boze vrouw hadden gezien maar nee. Alleen ik dus.

Het zit me nu nog dwars. Ik vind dat man en vrouw gelijk zijn maar zoals ze keek leek ze te willen zeggen dat ik een andere seksuele moraal moest ontwikkelen. Heel lastig.
Niks zo sexy als een man die wél wat uitvoert in het huishouden en met de kinderen.

Probeer maar eens uit: neem een teiltje afwaswater, de afwas én je kind mee naar het park. Ze likken je af waar je bij staat.
Alle reacties Link kopieren
bia-pia schreef:
14-04-2021 20:03
Niks zo sexy als een man die wél wat uitvoert in het huishouden en met de kinderen.

Probeer maar eens uit: neem een teiltje afwaswater, de afwas én je kind mee naar het park. Ze likken je af waar je bij staat.
Dan hadden ze allemaal allang in serie klaar moeten liggen met gespreide benen:-)
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
14-04-2021 20:02
Ja maar ze keek zo boos dat ik bijna bevroor en bleef staan. Ik wilde omdraaien maar ik bleef als bevroren staan. Ze keek zo boos. Zo boos. Ik moest er nog de hele dag aan denken.

Toen vroeg ik andere fietsers of zij ook een boze vrouw hadden gezien maar nee. Alleen ik dus.

Het zit me nu nog dwars. Ik vind dat man en vrouw gelijk zijn maar zoals ze keek leek ze te willen zeggen dat ik een andere seksuele moraal moest ontwikkelen. Heel lastig.
:there:
En straks heb je er gewoon twee!!! Echt je komt niet meer thuis zonder kleerscheuren hoor.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
14-04-2021 19:47
Als ze me voorbij fietsen en dan omdraaien
Hoe zie jij dat ze zich omdraaien dan? Dan kijk jij hun toch ook na? Wie met een open houding aandacht en contact zoekt, krijgt dat vaak wel hoor ;-)
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
14-04-2021 20:02
Ja maar ze keek zo boos dat ik bijna bevroor en bleef staan. Ik wilde omdraaien maar ik bleef als bevroren staan. Ze keek zo boos. Zo boos. Ik moest er nog de hele dag aan denken.

Toen vroeg ik andere fietsers of zij ook een boze vrouw hadden gezien maar nee. Alleen ik dus.

Het zit me nu nog dwars. Ik vind dat man en vrouw gelijk zijn maar zoals ze keek leek ze te willen zeggen dat ik een andere seksuele moraal moest ontwikkelen. Heel lastig.
:biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven