Man onbereikbaar

22-10-2019 10:41 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik date nu 3 weken met een leuke man alles ging goed we zagen elkaar best vaak zo'n 4 keer per week.
We appte elke dag en zaterdag heb ik hem voor het laatst gezien toen we afscheid nemen zei die ik zie je snel weer en we houden contact.
Maar nu komt het vreemde ik heb sinds zaterdag niks meer gehoord wel zelf nog wat gestuurd via de app maar hier heeft die niet op gereageerd en hij is sinds dat die zaterdag hier was ook niet meer online geweest (laatst gezien is zaterdag 18.50 uur).
Alle reacties Link kopieren
:bonk: die smartphone toch.....
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
"Ik zie je snel" is vaak codetaal voor ik zie je nooit meer
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
Ik zou ook bellen, zeker als je het idee hebt dat het gewoon nog leuk is geweest en je die dag zelf niks anders hebt opgemerkt.
Alle reacties Link kopieren
Lee_ schreef:
22-10-2019 12:56
"Ik zie je snel" is vaak codetaal voor ik zie je nooit meer
Of gewoon wat hij bedoelt. Mijn vriend zei ook altijd zie je snel weer. Nog steeds trouwens en we zijn al een paar jaar samen.

Bel hem gewoon, als hij direct op voicemail springt of niet overgaat is de kans best groot dat zn tel is gejat of kapot is.

Als hij je negeerde is het heel gek dat hij sindsdien niet meer online is geweest. Tenzij hij een tindertelefoon heeft 😇
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
22-10-2019 13:09
Of gewoon wat hij bedoelt. Mijn vriend zei ook altijd zie je snel weer. Nog steeds trouwens en we zijn al een paar jaar samen.

Bel hem gewoon, als hij direct op voicemail springt of niet overgaat is de kans best groot dat zn tel is gejat of kapot is.

Als hij je negeerde is het heel gek dat hij sindsdien niet meer online is geweest. Tenzij hij een tindertelefoon heeft 😇
Ik weet niet of hij een tindertelefoon heeft haha ik ken hem via via dus niet via Tinder
Alle reacties Link kopieren
Melanie4921 schreef:
22-10-2019 13:33
Ik weet niet of hij een tindertelefoon heeft haha ik ken hem via via dus niet via Tinder
Heb je hem al geprobeerd te bellen? Of doe je dat vanavond?

Anders misschien eens kijken of er wel beweging in zn social media is geweest als hij dit heeft.
Alle reacties Link kopieren
Heb er nog eens goed over gepraat met een vriendin en laat het lekker zo!

Als hij mij echt zo leuk vindt komt die vanzelf wel en anders maar niet gemiste kans voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik echt niet, waarom bel je zelf niet? Jij vindt hem toch ook leuk? Of mag dat niet?

Misschien is er wel wat gebeurd, ik zou er juist wel achteraan gaan...
Alle reacties Link kopieren
Melanie4921 schreef:
22-10-2019 16:12
Heb er nog eens goed over gepraat met een vriendin en laat het lekker zo!

Als hij mij echt zo leuk vindt komt die vanzelf wel en anders maar niet gemiste kans voor hem.
Tja zo staat de mens tegenwoordig inderdaad wel een beetje in het leven.
Ik zou me vreselijk veel zorgen maken om mn date als hij ineens zn telefoon niet meer zou bekijken.
Als hij nou nog een aantal keer online was geweest had ik bovenstaande reactie begrepen. Maar hij is dus niet meer online geweest, dat is toch heel raar?

Wat nu als hij in de kreukels in het ziekenhuis ligt? Lekker dan een reactie als als hij me echt leuk vindt komt hij wel achter me aan. ;)
Als je belt kan ook iemand anders de telefoon aannemen als hij daar zelf even niet toe in staat is. Maar een apje sturen vanuit een ontgrendelde telefoon is wat lastig.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
22-10-2019 12:22
O.

Dan: doe niets en blijf hier op Viva over schrijven!
Net zoals die ene met die huisschilder.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven