Man praat regelmatig over verleiding van andere vrouwen

14-07-2020 11:57 249 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zou graag jullie mening/advies willen over het volgende.

Wij zijn aan het oriënteren over waar we naar toe gaan verhuizen. We staan in verschillende steden ingeschreven.
Laatst vertelde mijn man dus.. ik weet niet of ik in Amsterdam zou willen wonen want daar heb je veel mooie vrouwen rondlopen en zijn oude vrienden wonen daar (van zijn vrijgezellen tijd) ik ben bang dat dat in mijn hart blijft zitten.
Ik reageerde met, mooie vrouwen heb je overal? en wat bedoel je dat dat in je hart blijf zitten? Op dat laatste was hij niet op in gegaan maar hij gaf de nadruk dat ze daar dus heel mooi zijn.

Ik ben om eerlijk te zijn best van slag, wat vinden jullie hiervan?

Dit is trouwens iets wat vaker voorkomt, dat hij verteld dat hij last heeft van verleidingen.
Alle reacties Link kopieren
en? wat doet hij met die verleidingen?
Alle reacties Link kopieren
Juist goed dat hij het bespreekbaar maakt. Praat en luister naar elkaar, dat houdt jullie relatie in stand ipv dat hij achter je rug om iets met die verleidingen gaat doen. Fijn, een man die eerlijk is en je iets toevertrouwt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje sneu eigenlijk om dat zo te benoemen. Ergens niet naartoe willen verhuizen omdat daar veel mooie vrouwen zijn. Wat wil hij daarmee? Dat jij je jaloers gaat voelen of dat je zegt 'ga lekker je gang?' Beetje vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Wel eerlijk van hem...
Lijkt me wel lastig voor jou om mee om te gaan
Lady_Day schreef:
14-07-2020 12:34
Ik vind het een beetje sneu eigenlijk om dat zo te benoemen. Ergens niet naartoe willen verhuizen omdat daar veel mooie vrouwen zijn. Wat wil hij daarmee? Dat jij je jaloers gaat voelen of dat je zegt 'ga lekker je gang?' Beetje vreemd.
Dit. Echt een beetje sneu.
Alle reacties Link kopieren
Mooie vrouwen en verleidingen zijn inderdaad overal. Hoogstens dat ik denk dat hij mee gaat doen met zijn 'vrienden' die misschien wel vrijgezel zijn.

Maar wel echt een gesprek aan gaan, raar gedrag.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gehoord dat er in Zeeland alleen maar lelijke vrouwen wonen :popcorn:
madeliefjees wijzigde dit bericht op 14-07-2020 12:41
7.69% gewijzigd
ik geef mn bek ook maar een douw
Hij wil zichzelf dus niet in een positie brengen waarin hij verlekkerd om zich heen kijkt op straat?
Maakte hij niet gewoon een grapje? Iets over de Wallen ofzo? Ik zou dit niet echt serieus nemen tbh. Hij wilt gewoon niet in A'dam.
Zo'n type dus die zegt honger te krijgen bij het zien van een mooie vrouw om dan vervolgens thuis te gaan "eten". :woa:
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
14-07-2020 12:40
Hij wil zichzelf dus niet in een positie brengen waarin hij verlekkerd om zich heen kijkt op straat?

Oogkleppen dan maar op waar je ook heen gaat verhuizen. Blinddoek, nog beter.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
hannaa46 schreef:
14-07-2020 12:41
Zo'n type dus die zegt honger te krijgen bij het zien van een mooie vrouw om dan vervolgens thuis te gaan "eten". :woa:
zoals 9 van de tien mensen?
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij het alleen over de vrouwen? Of ook over de verleidingen van drugs/ alcohol? Misschien is hij bang dat hij in oude gewoonten vervalt als hij zo dichtbij zijn vrienden woont?
Alle reacties Link kopieren
In zijn hart? In zijn broek bedoelt hij.

Man man man wat onaantrekkelijk en hij schaamt zich er blijkbaar niet eens voor.

Nou lijkt me duidelijk: verhuist hij naar een land waar vrouwen verplicht gesluierd moeten lopen.

Dan kan hij zich hopelijk inhouden, want ja: 'het ligt toch zeker niet aan hem dat hij steeds compleet de weg kwijt is, als er een mooie vrouw voorbij loopt?'
dropdrop wijzigde dit bericht op 14-07-2020 12:49
5.80% gewijzigd
himalaya schreef:
14-07-2020 12:42
Oogkleppen dan maar op waar je ook heen gaat verhuizen. Blinddoek, nog beter.
Eigenlijk best een goed idee, zouden ze wereldwijd moeten invoeren. Op plekken waar het normaal is om vrouwen te verplichten bepaalde kleding te dragen zodat mannen niet in de verleiding komen: oogkleppen voor de mannen. Of misschien is er wel een leuke bril met filter te maken, waardoor alle vrouwen eruit zien als een Picasso-schilderij?
Alle reacties Link kopieren
Wat een raar verhaal.

Is hij bang om naast die oude vrienden ook oude vriendinnen tegen te komen?
lilalinda schreef:
14-07-2020 12:44
zoals 9 van de tien mensen?
Nou dat lijkt me niet.
Alle reacties Link kopieren
Als ik op alle dagelijkse verleidingen van vrouwen moest ingaan liep ik krom van de pijn in mijn ballen.

Kom op zeg, doe eens niet zo panisch. Je hebt een trouwe hond thuis zitten en mocht je uit het niets denken dat dat niet zo is dan ligt dat meer aan jou dan aan hem.
Alle reacties Link kopieren
lovechild schreef:
14-07-2020 12:41
Maakte hij niet gewoon een grapje? Iets over de Wallen ofzo? Ik zou dit niet echt serieus nemen tbh. Hij wilt gewoon niet in A'dam.
Ik zou dit wel serieus nemen. En als je dan toch in Amsterdam gaat wonen en hij opeens vreemdgaat, dat je dan terugkrijgt dat hij toch al had gezegd dat er veel mooie vrouwen wonen (oftewel, eigen schuld).
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
14-07-2020 12:50
Nou dat lijkt me niet.
ja natuurlijk wel
mensen doen overal inspiratie op, voor lekker eten, voor een nieuwe woonkamer, voor goeie seks

en na de inspiratie breng je het thuis in de praktijk
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn er toch veel mannen emotioneel onvolwassen en libidomatig incontinent. Bah. En de vrouwen maar zelfhulpboeken lezen en hulp vragen op for en in therapie en alles. Deden maar meer mannen dat.
macarinata wijzigde dit bericht op 14-07-2020 12:54
40.64% gewijzigd
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
wat een droeftoeter
Zoveel vragen...
Waarom zou je met de huidige huizenmarkt in Amsterdam willen wonen.
Valt jouw man op lallende toeristen? Want dat is het enige wat Amsterdam onderscheid van andere steden, die idiote hoeveelheid toeristen want verder heb je in Nederland overal de meest prachtige vrouwen.
Vind het een beetje raar dat jouw man dat zo benoemt.
lilalinda schreef:
14-07-2020 12:53
ja natuurlijk wel
mensen doen overal inspiratie op, voor lekker eten, voor een nieuwe woonkamer, voor goeie seks

en na de inspiratie breng je het thuis in de praktijk
Praat lekker voor jezelf! Ik heb dat niet. En met mij gelukkig meer mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven