Man waarop ik verliefd was neemt weer contact op
woensdag 13 mei 2026 om 19:31
Beste allemaal,
Op dit moment zit ik in een beetje lastige situatie, althans misschien maak ik het lastig voor mezelf maar een man waarop ik verliefd was neemt weer contact op alleen zit ik hier met dubbele gevoelens. Een langere tijd geleden waren we een tijd aan het daten en zagen elkaar best veel, ineens kreeg hij toen een relatie met een andere vrouw en liet niks meer van zich horen, ik wist eerst totaal niet wat er aan de hand was toen hij niets meer liet horen totdat ik hem een keer tegenkwam en vertelde dat hij in een relatie zat, dit stak mij toen best behoorlijk. Nu is het een tijdje uit (althans dat denk ik) en neemt nu weer contact met mij op, voel me om eerlijk te zijn wel nu een tweede keuze, helaas vind ik hem nog steeds leuk en hij wil me steeds zien maar ik denk wel steeds aan hoe hij me toen destijds behandeld heeft. Aan de ene kant denk ik van je hebt me wel een tijd laten zitten, alleen mijn gevoel voor hem is niet weg. Pfff wat moet ik doen? wat zouden jullie doen?
Op dit moment zit ik in een beetje lastige situatie, althans misschien maak ik het lastig voor mezelf maar een man waarop ik verliefd was neemt weer contact op alleen zit ik hier met dubbele gevoelens. Een langere tijd geleden waren we een tijd aan het daten en zagen elkaar best veel, ineens kreeg hij toen een relatie met een andere vrouw en liet niks meer van zich horen, ik wist eerst totaal niet wat er aan de hand was toen hij niets meer liet horen totdat ik hem een keer tegenkwam en vertelde dat hij in een relatie zat, dit stak mij toen best behoorlijk. Nu is het een tijdje uit (althans dat denk ik) en neemt nu weer contact met mij op, voel me om eerlijk te zijn wel nu een tweede keuze, helaas vind ik hem nog steeds leuk en hij wil me steeds zien maar ik denk wel steeds aan hoe hij me toen destijds behandeld heeft. Aan de ene kant denk ik van je hebt me wel een tijd laten zitten, alleen mijn gevoel voor hem is niet weg. Pfff wat moet ik doen? wat zouden jullie doen?
woensdag 13 mei 2026 om 19:44
woensdag 13 mei 2026 om 19:50
Merk dat hij nu wel echt interesse toont en initiatief neemt om me te zien. Maar ik voel me nog steeds tweede keus ja, en dat voelt niet lekker en het vertrouwen inderdaad is ook ietsMolshoop schreef: ↑13-05-2026 19:44Blokkeren, nummer weggooien. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het. Maar kom op, vrouw, je bent toch wel meer waard dan tweede keus?! Ga alleen voor een man die ook volledig voor jou gaat hoor!
Daarnaast: deze man ga je nooit meer volledig kunnen vertrouwen. Echt, blokkeren die handel.
woensdag 13 mei 2026 om 20:06
Tuurlijk doet hij dat, dat doet hij om je in te palmen. Hij weet ook dat de kans anders klein is dat je erin trapt. Een man die niet eens de moeite neemt je op een normale manier te laten weten dat hij met een ander aan het daten is en er een relatie mee is begonnen, maar je wel meteen weer weet te vinden als dat over is, moet je toch niet willen als man?!
woensdag 13 mei 2026 om 20:12
Dat deed hij de eerste keer toch ook?
Hij heeft je laten zien hoe hij is. Dat is alle informatie die je nodig hebt om je voor te stellen hoe de toekomst eruit zal zien als hij erin voorkomt.
woensdag 13 mei 2026 om 20:13
Precies. Het ghosten van toen én het inpalmen van nu zijn allebei tekenen dat hij geen respect voor jou heeft.Nanouk schreef: ↑13-05-2026 20:06Tuurlijk doet hij dat, dat doet hij om je in te palmen. Hij weet ook dat de kans anders klein is dat je erin trapt. Een man die niet eens de moeite neemt je op een normale manier te laten weten dat hij met een ander aan het daten is en er een relatie mee is begonnen, maar je wel meteen weer weet te vinden als dat over is, moet je toch niet willen als man?!
woensdag 13 mei 2026 om 20:17
Mooi gezegd.Lilli_Vanilli schreef: ↑13-05-2026 20:15Ik wens je toe dat dit helemaal geen overweging meer voor je is.
Ik zou dat haar ook gunnen. De OP leest nu als: ik weet best wat ik zou moeten doen, maar dat is niet wat ik ga doen .
En dat is jammer, want het getuigt niet van zelfrespect.
woensdag 13 mei 2026 om 20:21
Eens met al de rest hoor... Deze man kan niet alleen zijn, merkt dat het niet zo eenvoudig is om terug aan een andere leuke date te geraken en komt, terwijl hij naar 'beter' op zoek is, bij jou om afleiding.
Hij heeft je op een laffe manier laten vallen de vorige keer en laten zien hoe hij is en wat je voor hem waard bent. Geef hem geen kans om dat nog eens te doen...
Hij heeft je op een laffe manier laten vallen de vorige keer en laten zien hoe hij is en wat je voor hem waard bent. Geef hem geen kans om dat nog eens te doen...
woensdag 13 mei 2026 om 20:25
Ja klopt, baal dat ik hem leuk vind maar je hebt gelijk het is anders ook geen zelfrespect
woensdag 13 mei 2026 om 20:27
Natuurlijk doet hij dat nu. Totdat er weer een andere vrouw voorbij komt.
Hou de eer aan jezelf. Je bent meer waard dan hem. Blokkeren die hap. Gewoon, zonder uitleg.
Everything is possible for the one who believes.
woensdag 13 mei 2026 om 20:50
woensdag 13 mei 2026 om 21:15
woensdag 13 mei 2026 om 21:16
Bij sommige topics / vragen “zijn meerdere antwoorden mogelijk”. Bij jouw vraag is er maar 1 goed antwoord; blokkeren die man.
Deze man zoekt geen serieuze relatie maar vrouwen waar hij lekker mee aan kan rommelen terwijl hij ondertussen een beetje verder zoekt.
Ontzettend respectloos hoe deze man jou behandelt heeft. Dit soort mannen zoeken naar vrouwen die niet voor zichzelf opkomen en die zich zelfs gevleid voelen als zo’n parel ze aandacht geeft. Trap er niet in. Denk aan je eigenwaarde, je zelf respect maar laat je niet nog een ronde door deze man gebruiken. Jij smoorverliefd, hij ondertussen een beetje verder zoeken tot hij weer beter vindt.
Succes TO, ik hoop dat je de verleiding kan weerstaan.
Deze man zoekt geen serieuze relatie maar vrouwen waar hij lekker mee aan kan rommelen terwijl hij ondertussen een beetje verder zoekt.
Ontzettend respectloos hoe deze man jou behandelt heeft. Dit soort mannen zoeken naar vrouwen die niet voor zichzelf opkomen en die zich zelfs gevleid voelen als zo’n parel ze aandacht geeft. Trap er niet in. Denk aan je eigenwaarde, je zelf respect maar laat je niet nog een ronde door deze man gebruiken. Jij smoorverliefd, hij ondertussen een beetje verder zoeken tot hij weer beter vindt.
Succes TO, ik hoop dat je de verleiding kan weerstaan.
woensdag 13 mei 2026 om 21:18
En het boeit hem helemaal niets, want hij neemt schaamteloos contact met je op als ie op zoek is naar een andere vrouw.
Everything is possible for the one who believes.
woensdag 13 mei 2026 om 21:34
Ik kan deze twee zinnen niet met elkaar rijmen.
Dus, ze moet zich niet laten gebruiken als reserve optie, behalve als hij je met mooie woorden weet te bespelen wanneer je hem dat zegt?
Hem een tweede kans geven = jezelf laten gebruiken als reserve optie. Hoe hij dat wellicht met woorden weet te verexcuseren, zou er helemaal niet toe moeten doen. Alleen maar meer manipulatie.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in