Mannen die niet duidelijk zijn

14-07-2020 16:20 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek even wat gelijkmoedigheid ;)
Ik startte eerder een topic over een man waarmee ik via een datingapp in contact kwam, omdat hij de eerste date afzegde vanwege ziekte. Ik was sceptisch maar hij had er vervolgens een goed verhaal bij en hield me op de hoogte van hoe het met hem ging, dus het leek plausibel. Na een week leuk appen begon hij opnieuw over daten dus ik dacht: he he, gaat de goede kant weer op. Nou, afgelopen weekend zegt hij die date een uur van te voren af! Voelde zich “niet echt lekker vandaag”.
Jammer, irritant en stom. Ik was natuurlijk niet blij en had nu zeker de indruk dat ie toch niet met mij wilde afspreken. Heb nog aangegeven om aub gewoon te zeggen als ie niet wilde afspreken, omdat het zo overkwam, en heb niks meer gehoord.

Waarom dan überhaupt over daten beginnen? Ik snap zulk gedrag echt niet! Oke, men verzint zo vaak een smoesje om iets af te zeggen en/of is te laf om eerlijk en duidelijk te zijn. Maar begin dan in ieder geval niet (twee keer!) zelf over afspreken, aub en stuur geen leuke, geïnteresseerde berichtjes. Ik ben benieuwd naar jullie gelijksoortige ervaringen met mannen.
sssweet wijzigde dit bericht op 15-07-2020 09:52
12.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja. Ken je de film "He's just not that into you"? Wijze levenslessen uitgehaald.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil hij wel graag maar is hij vlak van tevoren toch zó nerveus dat hij afzegt en denkt ie achteraf dat hij de volgende keer wel écht gaat en dan lukt het weer niet. Jammer, maar zou er geen tijd in steken.
Alle reacties Link kopieren
Starkid schreef:
14-07-2020 16:30
Misschien wil hij wel graag maar is hij vlak van tevoren toch zó nerveus dat hij afzegt en denkt ie achteraf dat hij de volgende keer wel écht gaat en dan lukt het weer niet. Jammer, maar zou er geen tijd in steken.
Dit. Het gebeurt (helaas) heel vaak, dus ik zou als ik jou was proberen hier heel snel overheen te stappen. Overigens zijn het niet alleen mannen, ook vrouwen doen dit. Kinderachtig? Ja. Valt er iets aan te doen? Nee.
In je vorige topic had ik nog zoiets van misschien is ie echt te ziek, dus geef het een kans.
Maar nu denk ik laat maar lekker zitten, op naar een andere date die wel beschikbaar is en niet afzegt.
misschien was je reserve

niet leuk
Alle reacties Link kopieren
Je moet geen ziek zwak en misselijk knullen daten. Jij hebt geluk gehad, hij zegde zelf af.
Bij de sterke exemplaren, daar moet je zijn.
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
14-07-2020 16:49
Je moet geen ziek zwak en misselijk knullen daten. Jij hebt geluk gehad, hij zegde zelf af.
Bij de sterke exemplaren, daar moet je zijn.
Precies. Zoek een gezonde knul, is beter voor het voortbestaan van de mensheid.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Twee keer achter elkaar is te toevallig. Hij vindt je niet leuk genoeg, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik meegemaakt en zelf ook een beetje in die positie gezeten. Nog nooit gehandeld zoals jouw date, maar ik heb wel al in een situatie gezeten waarin ik enthousiast met iemand berichten stuur, op maandag akkoord ga met een date voor vrijdag en dan woensdag toch nog cancel.

De flauwe excuses in plaats van eerlijk zijn over je gevoel, begrijp ik dan weer niet. Ik heb me nog nooit een monster gevoeld omdat ik aangeef dat ik toch twijfel. Voor zo ver ik weet, is het beter eerlijk te zijn dan valse hoop te geven. Ook het herhaaldelijk voorstellen om een date te hebben en herhaaldelijk te cancelen, ?? Misschien probeerde hij zichzelf te forceren, maar ziet hij het gewoon écht, écht niet zitten qua gevoel.
leeg
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
14-07-2020 16:54
Precies. Zoek een gezonde knul, is beter voor het voortbestaan van de mensheid.
Haha hele goede reden! Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Helena_z schreef:
14-07-2020 17:19
Heb ik meegemaakt en zelf ook een beetje in die positie gezeten. Nog nooit gehandeld zoals jouw date, maar ik heb wel al in een situatie gezeten waarin ik enthousiast met iemand berichten stuur, op maandag akkoord ga met een date voor vrijdag en dan woensdag toch nog cancel.

De flauwe excuses in plaats van eerlijk zijn over je gevoel, begrijp ik dan weer niet. Ik heb me nog nooit een monster gevoeld omdat ik aangeef dat ik toch twijfel. Voor zo ver ik weet, is het beter eerlijk te zijn dan valse hoop te geven. Ook het herhaaldelijk voorstellen om een date te hebben en herhaaldelijk te cancelen, ?? Misschien probeerde hij zichzelf te forceren, maar ziet hij het gewoon écht, écht niet zitten qua gevoel.
Ik heb dat langgeleden zelf ook wel eens gedaan en pas op de dag zelf afgezegd, omdat ik bang was dat hij mij al helemaal zag zitten en ik een hele verstikkende avond tegemoet zou gaan (zat puur in mijn hoofd)... haha. Maar dat app-contact was wel ook veel sporadischer en was die date voorstellen ook meer een impulsieve actie. Met deze huidige man heb ik een maand vrijwel dagelijks geappt. Hij is 35 dus zenuwen vind ik wel moeilijk te geloven.

En ik snap wat je bedoelt qua gevoel, maar van de andere kant: het is maar een paar uurtjes kletsen. Dan heb je elkaar in ieder geval een keer ontmoet en kun je dan een goed oordeel vellen over wat je echt van iemand vindt. Want alleen maar appen geeft nog helemaal niet zo heel veel informatie. Hij zei over heel veel dingen die ik vertelde: o wat gaaf, o wat leuk. Nou als je dat echt vindt, hoe kun je dan nu opeens te weinig leuk vinden. Laat mij een beetje twijfelen aan de oprechtheid, maar ja ook dat is zo lastig te beoordelen via whatsapp.
Maar overall vind ik het te onduidelijk, dus ben het ermee eens dat ik mijn energie beter in iets of iemand anders kan steken. Alleen zo frustrerend als het zo onuitgesproken blijft, vind ik. Maar ja, doe je niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Heel irritant zo”n gedrag van mannen.
Als de jacht bevestigd is hoeft opeens niet meer.

Had ook een man van tinder sprak er af en toe mee af hij mij geblokt omdat ik vaker zei dat ik niet kon / geen zin wantja alleen sex vaak en weinig effort dus dan laat het maar als het verder niet leuk is.

En vervolgens ontblokt hij me een maand later op whats app en begint hij me
In het niks te bellen ( nam niet op natuurlijk) en dan zegt hij “ ik heb je wel gemist hoor “ terwijl alles aan zijn gedrag laat zien dat het gewoon onzin is want hij doet geen eens moeite voor een gesprek en ook nog verwachten ik gelijk afspreek met hem. 😂😅

Sommige mannen laten door hun gedrag zien het echt onzin is wat ze zeggen.
Alle reacties Link kopieren
clivia52 schreef:
14-07-2020 16:39
misschien was je reserve

niet leuk
Ja, dat zou ook goed kunnen. Inderdaad niet leuk!
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
14-07-2020 17:40
Heel irritant zo”n gedrag van mannen.
Als de jacht bevestigd is hoeft opeens niet meer.

Had ook een man van tinder sprak er af en toe mee af hij mij geblokt omdat ik vaker zei dat ik niet kon / geen zin wantja alleen sex vaak en weinig effort dus dan laat het maar als het verder niet leuk is.

En vervolgens ontblokt hij me een maand later op whats app en begint hij me
In het niks te bellen ( nam niet op natuurlijk) en dan zegt hij “ ik heb je wel gemist hoor “ terwijl alles aan zijn gedrag laat zien dat het gewoon onzin is want hij doet geen eens moeite voor een gesprek en ook nog verwachten ik gelijk afspreek met hem. 😂😅

Sommige mannen laten door hun gedrag zien het echt onzin is wat ze zeggen.
Ah ja, dat begrijp ik. Ben sowieso niet snel met seks precies daarom, dus dat soort types ontwijk ik gelukkig vaak al.

En ik moet zeggen dat deze man niet zulk gedrag vertoonde. De eerste (voorgestelde) date was een etentje waarvoor hij ook gereserveerd had, geheel zijn idee.
Unicorn1992 schreef:
14-07-2020 16:23
Ja. Ken je de film "He's just not that into you"? Wijze levenslessen uitgehaald.
Ik uit Sharknado 3
Een bange poeperd dus, of iemand die meer contacten heeft lopen en liever met een ander afspreekt. Hoe dan ook is hij niet oprecht geinteresseerd. De mannen die je hele dagen willen appen, zoeken aandacht en een praatpaal. Van afspreken komt het nooit.

Ik vind een paar dagen tot een week appen genoeg. Als er dan nog geen date staat laat ik het zitten. Ik ben er een paar keer ingetrapt en appte dan weken met iemand. Zonde van je tijd.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
14-07-2020 19:05
Een bange poeperd dus, of iemand die meer contacten heeft lopen en liever met een ander afspreekt. Hoe dan ook is hij niet oprecht geinteresseerd. De mannen die je hele dagen willen appen, zoeken aandacht en een praatpaal. Van afspreken komt het nooit.

Ik vind een paar dagen tot een week appen genoeg. Als er dan nog geen date staat laat ik het zitten. Ik ben er een paar keer ingetrapt en appte dan weken met iemand. Zonde van je tijd.
Hm ja, na twee weken hebben we over onze eerste date een afspraak gemaakt, dus op zich is dat niet heel lang. Het alleen maar appen (1-2 appjes per dag maar hoor) ging vervolgens zolang door doordat hij ziek werd, of in ieder geval afzegde. Ik app meestal wel circa 3 weken met iemand totdat ik afspreek, omdat ik vaak genoeg na een paar dagen tot een week afhaak bij degenen die ik toch niet zo leuk vind - bespaar ik me alweer wat dates. En ook al vond ik de meeste dates niet leuk genoeg voor een tweede date, ik had wel een gezellige date met ze. Maar wat deze vent nu doet, heb ik nog niet precies zo meegemaakt. Mja, voor alles een eerste keer haha.
sssweet wijzigde dit bericht op 15-07-2020 09:52
4.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nog niet meegemaakt? Het gebeurt in ieder geval wel vaak. Schijnt redelijk "normaal" te zijn in deze tijd. Probeer er gewoon overheen te stappen. Thank u, next!
Alle reacties Link kopieren
Unicorn1992 schreef:
14-07-2020 19:46
Nog niet meegemaakt? Het gebeurt in ieder geval wel vaak. Schijnt redelijk "normaal" te zijn in deze tijd. Probeer er gewoon overheen te stappen. Thank u, next!
In welke film was dat?
babbeleo schreef:
14-07-2020 20:24
In welke film was dat?
Sharknado 3
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
14-07-2020 18:18
Ik uit Sharknado 3
Lol
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij niet gewoon al een vriendin / vrouw waardoor het opeens niet door kan gaan?
Alle reacties Link kopieren
Tuinbank schreef:
14-07-2020 21:29
Heeft hij niet gewoon al een vriendin / vrouw waardoor het opeens niet door kan gaan?
Haha ja die gedachte is ook door m’n hoofd gegaan, maar beetje dom om dan op een datingapp (innercircle) te zitten toch..... een bekende hoeft je er maar te spotten en je bent de sjaak.
En ja in principe, als dat wel aan de hand is kan ie toch gewoon onze date plannen als z’n vrouw iets anders gaat doen. Heb ook niet aan de tijdstippen dat ie appte kunnen merken dat dat aan de hand zou zijn.
Het klinkt mij alsof hij meerdere lijntjes heeft uitgegooid en dubbel geboekt heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven