Mannen die op dikke vrouwen vallen,maar

18-01-2018 00:00 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er niet voor uit komen. Waarom is dat nog steeds een taboe hier in Nederland?
feeders
Helemaal geen taboe. Ken genoeg mannen die getrouwd zijn met een dikke vrouw. Blijkbaar vinden die dat allemaal aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
18-01-2018 00:01
feeders
Zo laag dit.. dus als een man van dikke billen houd is het een feeder?
Geen nood TO, de meeste vrouwen met een maatje meer zijn meest getrouwd terwijl de maatjes 36 vaker alleen door het leven gaan.
Het is een misverstand dat in stand wordt gehouden door de media dat mannen vaker op slanke vrouwen zouden vallen, maar in de praktijk is niets minder waar.
Veneziacruz schreef:
18-01-2018 00:03
Zo laag dit.. dus als een man van dikke billen houd is het een feeder?
Je bent zojuist gefeed.
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
18-01-2018 00:02
Helemaal geen taboe. Ken genoeg mannen die getrouwd zijn met een dikke vrouw. Blijkbaar vinden die dat allemaal aantrekkelijk.
Is het ook girl
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
18-01-2018 00:04
Geen nood TO, de meeste vrouwen met een maatje meer zijn meest getrouwd terwijl de maatjes 36 vaker alleen door het leven gaan.
Het is een misverstand dat in stand wordt gehouden door de media dat mannen vaker op slanke vrouwen zouden vallen, maar in de praktijk is niets minder waar.

Dit klopt wel weer
Ik heb maat 34, en ben gelukkkg getrouwd hoor >:-(
Kan er ook niks aan doen, ik kom niet aan :cry:
Oh jee, daar gaan we weer.

Boooooooring :zzz:
Cateautje schreef:
18-01-2018 00:04
Geen nood TO, de meeste vrouwen met een maatje meer zijn meest getrouwd terwijl de maatjes 36 vaker alleen door het leven gaan.
Het is een misverstand dat in stand wordt gehouden door de media dat mannen vaker op slanke vrouwen zouden vallen, maar in de praktijk is niets minder waar.
Ik denk dat veel mannen met een slanke dame trouwen, en dat de dame over het verloop van jaren wat groeit... En de man zeer waarschijnlijk ook. ;)
Alle reacties Link kopieren
Is het een taboe om er niet voor uit te komen? Dat is wel gelaagd zeg.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
18-01-2018 00:04
Geen nood TO, de meeste vrouwen met een maatje meer zijn meest getrouwd terwijl de maatjes 36 vaker alleen door het leven gaan.
Het is een misverstand dat in stand wordt gehouden door de media dat mannen vaker op slanke vrouwen zouden vallen, maar in de praktijk is niets minder waar.

De maatjes 36 zijn vaker alleen ?
Is dat zo ?
Ben wel benieuwd , als dat al zo is, waarom je daar dan de conclusie uit trekt dat deze maatjes voor mannen geen geschikte huwelijkskandidaten zijn.
Is het een taboe ja?
Nou,dat zal dan wel. Volgens mij maak je er voor al zelf nogal een ding van. Gezien je topic..
Cateautje schreef:
18-01-2018 00:04
Geen nood TO, de meeste vrouwen met een maatje meer zijn meest getrouwd terwijl de maatjes 36 vaker alleen door het leven gaan.
Het is een misverstand dat in stand wordt gehouden door de media dat mannen vaker op slanke vrouwen zouden vallen, maar in de praktijk is niets minder waar.
Goh,heb ik even godganse mazzel dat ik ondanks mijn maat 34 nog een man heb kunnen vinden |-)
consuelabananahammok schreef:
18-01-2018 00:44
De maatjes 36 zijn vaker alleen ?
Is dat zo ?
Ben wel benieuwd , als dat al zo is, waarom je daar dan de conclusie uit trekt dat deze maatjes voor mannen geen geschikte huwelijkskandidaten zijn.
Natuurlijk is dat niet waar.
Zelden zulke idiote zelfbedachte ongein gelezen op welk medium dan ook.
Vanaf welke maat is iemand dik dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie juist dat vallen op slanke vrouwen een steeds groter taboe wordt.
Alle reacties Link kopieren
Mannen vallen op een bepaalde borst / taille / heup verhouding omdat die verhouding aantoont dat de vrouw gezond en vruchtbaar is. Na de overgang krijgen vrouwen en ander figuur.

Zowel Twiggy die graatmager was als Marilyn Monroe die een stuk voller was hadden deze ideale verhouding.

Er wordt wel gezegd dat de ideale maten 90 / 60 / 90 zijn.

Maar mannen zullen ook vallen op vrouwen met andere maten in dezelfde verhouding.
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Lucylucille schreef:
18-01-2018 00:47
Goh,heb ik even godganse mazzel dat ik ondanks mijn maat 34 nog een man heb kunnen vinden |-)
:rofl: Nou inderdaad, heb ik ook maar geluk blijkbaar.
To, heb je te diep in het glaasje gekeken ofzo? :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Ik zal een romantische, naïeve idealist zijn, maar ik hoop toch dat mijn partner vooral op mijn innerlijk valt.
Ik val iig nooit in eerste instantie op iemands uiterlijk.
Als ik verliefd word is dat op iemands innerlijk en ga ik daarna vanzelf iemands uiterlijk leuk vinden.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een getrouwd maatje 36.
Ach nee... :facepalm:

Moet dit nou echt weer? O_o
Alle reacties Link kopieren
Dan is de kans dat er chipszakken in de kast liggen groter.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven