Mannen die op dikke vrouwen vallen,maar

18-01-2018 00:00 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er niet voor uit komen. Waarom is dat nog steeds een taboe hier in Nederland?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
18-01-2018 00:04
Geen nood TO, de meeste vrouwen met een maatje meer zijn meest getrouwd terwijl de maatjes 36 vaker alleen door het leven gaan.
Het is een misverstand dat in stand wordt gehouden door de media dat mannen vaker op slanke vrouwen zouden vallen, maar in de praktijk is niets minder waar.
Wat een onzin zeg! En wat is dik? Elke vrouw maat kan een vent krijgen die bij haar past.... Een kerel die mij alleen maar zou willen om mijn figuur is oppervlakkig.

Ik ben ook slank en al 18 jaar een man.
Alle reacties Link kopieren
Veneziacruz schreef:
18-01-2018 00:03
Zo laag dit.. dus als een man van dikke billen houd is het een feeder?
Laag? Een feeder is een man die ook van dikke billen houdt.
Jouw reactie zegt echt meer over jouw mening dan over die van Meds.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
18-01-2018 07:07
Dan is de kans dat er chipszakken in de kast liggen groter.
O ja, want dikke vrouwen eten veel chips. O_o
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik denk echt dat dit een taboe is. Ik ken een aantal flink forse vrouwen en zijn allemaal getrouwd of hebben een partner.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
18-01-2018 00:04
Geen nood TO, de meeste vrouwen met een maatje meer zijn meest getrouwd terwijl de maatjes 36 vaker alleen door het leven gaan.
heerlijk toch, die vrouwelijke solidariteit
Cateautje schreef:
18-01-2018 00:04
Geen nood TO, de meeste vrouwen met een maatje meer zijn meest getrouwd terwijl de maatjes 36 vaker alleen door het leven gaan.
Het is een misverstand dat in stand wordt gehouden door de media dat mannen vaker op slanke vrouwen zouden vallen, maar in de praktijk is niets minder waar.
Echt? Ik ben wel benieuwd naar dat onderzoek die dat staaft.

Werden die vrouwen dan dik na hun huwelijk of waren ze dat echt al voor die tijd.

Ik was wel in de veronderstelling dat de meeste mensen op gewone slanke mensen vielen. Zowel man als vrouw zeg maar.
Als je echt boven het maaiveld uitsteekt heb je al gauwer te maken met fettisjisten of echte liefhebbers.
Ikzelf val op normaal.
MIjn man ook. Ik ben dan ook gemiddeld slank.
Alle reacties Link kopieren
en TO, als jij een relatie hebt met een man, en hij wil jullie relatie niet erkennen of hij schaamt zich voor je...
dan is het dus geen leuke man
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
18-01-2018 07:56
Echt? Ik ben wel benieuwd naar dat onderzoek die dat staaft.

Werden die vrouwen dan dik na hun huwelijk of waren ze dat echt al voor die tijd.

Ik was wel in de veronderstelling dat de meeste mensen op gewone slanke mensen vielen. Zowel man als vrouw zeg maar.
Als je echt boven het maaiveld uitsteekt heb je al gauwer te maken met fettisjisten of echte liefhebbers.
Ikzelf val op normaal.
MIjn man ook. Ik ben dan ook gemiddeld slank.
'Gewone' slanke mensen. O_o

Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat mensen op iemands innerlijk vallen.
Wat gebeurt er anders met je relatie als iemand nogal aankomt of afvalt? Of op een andere manier fysiek verandert?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
OliebolmetKrenten schreef:
18-01-2018 01:00
Ik zie juist dat vallen op slanke vrouwen een steeds groter taboe wordt.
Nou ik niet hoor.
Enn schreef:
18-01-2018 07:37
Laag? Een feeder is een man die ook van dikke billen houdt.
Jouw reactie zegt echt meer over jouw mening dan over die van Meds.
Bij een feeder gaat het om controle en macht. Iemand volstrekt afhankelijk maken.
Ik vind het veel verder gaan dan iemand die van dikke billen houdt.
Niet elke dikke billen lover = meteen een feeder en niet elke feeder is een vet fettisjist.
Het is een vrij ziekelijke tak die onder de bdsm valt officieel.
Net zoals meerdere (met wederzijdse goedkeuring) extremiteiten kan ik me hier op geen enkele wijze mee vereenzelvigen.

Los daar nog van hebben de personen in het feeder wereldje doorgaans niet een beetje dikke billen maar zijn ze far byond morbide obees en vrijwel nooit meer zelfstandig mobiel.

Detail hoor.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
18-01-2018 08:11
'Gewone' slanke mensen. O_o

Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat mensen op iemands innerlijk vallen.
Wat gebeurt er anders met je relatie als iemand nogal aankomt of afvalt? Of op een andere manier fysiek verandert?
Ik vind dat lastig. Tuurlijk ga ik niet 100% voor het uiterlijk, maar ik moet iemand wel aantrekkelijk vinden. Als mijn vriend nu 40 kilo zou aankomen, dan vind ik hem echt niet meer aantrekkelijk. Heel hard, maar dat is wel zo. En dat heeft niet alleen met uiterlijk te maken, maar ook met zijn gedrag. Wij zijn namelijk allebei hele sportieve mensen en als hij nu opeens zomaar zou stoppen met sporten, veel zou eten en ontzettend zou aankomen dan knap ik daar op af. Dus ook op dat gedrag.
Gelukkig staat mijn vriend daar hetzelfde in. Komt het door een ziekte of medicatie dan is het een ander verhaal, want dan ligt het niet aan de houding.
Betekent trouwens niet dat ik iets heb tegen mensen die niet sporten of die voller zijn, ik val daar gewoon niet op.
Solomio schreef:
18-01-2018 07:48
O ja, want dikke vrouwen eten veel chips. O_o
Of patat, koek, snoep, gebak, croissantjes, een jaarvoorraad aan nutella met wittebrood.
Solomio schreef:
18-01-2018 08:11
'Gewone' slanke mensen. O_o

Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat mensen op iemands innerlijk vallen.
Wat gebeurt er anders met je relatie als iemand nogal aankomt of afvalt? Of op een andere manier fysiek verandert?
Ja, gewone slanke mensen.
Gewone dora doorsnees met een gemiddeld normaal en niet perse opvallend lijf.
Gewoon-gewoon (What ever that may be)

De meesten zijn gemiddeld dus dat vind ik dan ‘gewoon’.
Dat wil niet zeggen dat dik ongewoon is, maar het valt wel meer op.

Ik denk dat mensen trouwens niet sec op innerlijk alleen vallen.
Iemand moet je type zijn, daar zit veel meer achter. Innerlijk alleen zie je niet aan zijn haar of neus.
Iemand heeft iets wat je triggert waardoor je die persoon beter wilt leren kennen. Uiterlijk kan daar 1 van zijn.
Bepaalde uiterlijke kenmerken reflecteren goed nazaat. Heeft de natuur zo verzonnen zeg maar. Oa symmetrie en een ‘gezond’ gewicht (omdat beide ideaal zijn voor de voortplanting etc)
anoniem_212069 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 08:26
5.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
18-01-2018 08:11

Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat mensen op iemands innerlijk vallen.
Wat gebeurt er anders met je relatie als iemand nogal aankomt of afvalt? Of op een andere manier fysiek verandert?
je valt in eerste instantie toch echt op iemands uiterlijk.
Ik (das dus persoonlijk) val niet op dikke mannen. Dus daar kijk ik niet een keertje extra naar om. Daar flirt ik niet mee etc.
Pas na die eerste selectie op uiterlijk kom je er achter hoe iemand´s innerlijk is.

En als je eenmaal lang samen bent, dan doe je of je je niet stoort aan die paar kilo extra bij hem ;)
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
18-01-2018 08:11
'Gewone' slanke mensen. O_o

Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat mensen op iemands innerlijk vallen.
Wat gebeurt er anders met je relatie als iemand nogal aankomt of afvalt? Of op een andere manier fysiek verandert?
Nou ik hoop toch dat dit voor de meeste mensen geldt.

Waarom moeten dit soort topic altijd dik VS. Slank worden? Ik kan me niet voorstellen dat het in een gezonde relatie echt een grote rol speelt.
Alle reacties Link kopieren
En hoe zit het dan met de vrouwen die niet dik en niet slank zijn?

Vind het sowieso onzin. Heb vriendinnen in allerlei soorten en maten en de helft heeft wel een relatie en de andere helft niet. Maar het is echt niet alsof er duidelijk verschillen zijn tussen die helften.
Dik of dun (mits we het over echte hele grote excessen hebben) is toch gewoon niet belangrijk genoeg?
Lekker boeiend.
Ik val op een type. Die persoon heeft net that extra bit of something waar ik dan op val. Een soort persoonlijke x factor. Feitelijk doet omvang dan niet ter sprake. Maar vraag je aan mij: val jij op dik? Dan zou ik zeggen: nee. Niet perse. Maar mocht die fantastische man met x factor in de loop der jaren wat aankomen dan heb ik daar echt geen problemen mee.. Dan ben ik allang verknocht aan zijn innerlijk dus dan maken die kilo's voor mij geen wereldverschil.
Mijn man was super dun toen ik hem leerde kennen. Beetje te dun als je het mij vraagt. Ik viel meestal uiterlijk wise op lange stevige mannen waar ik me veilig waande in hun grote armen. Deze man was heel anders. Ielig. Maar man wat was ik verliefd. En alles leek ineens onbelangrijk. Nu 20 jaar later is hij stukken steviger (jeej) en is het nog steeds die man met die x factor voor mij. Daar is niks aan verandert. Maar ik vind hem stiekem wel mooier nu hij wat voller is (nog steeds heel slank hoor, hij kon zeg maar wel wat hebben, hahaha)
Maar ja met 50 gaat het een en ander zich anders verdelen. Dus hij heeft iets meer een buikje. Ik vind het schattig. Ik hou van hem en zijn buikje <3
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-01-2018 08:26
je valt in eerste instantie toch echt op iemands uiterlijk.
Ik (das dus persoonlijk) val niet op dikke mannen. Dus daar kijk ik niet een keertje extra naar om. Daar flirt ik niet mee etc.
Pas na die eerste selectie op uiterlijk kom je er achter hoe iemand´s innerlijk is.

En als je eenmaal lang samen bent, dan doe je of je je niet stoort aan die paar kilo extra bij hem ;)
Ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat ik nog nooit in eerste instantie op iemands uiterlijk ben gevallen.
Ik val pas op iemand als ik diegene beter leer kennen. En dan val ik op iemands manier van praten, humor, mate van zelfkennis, manier van in het leven staan enz. enz.

En als ik dat dan allemaal aantrekkelijk vind, vind ik die persoon fysiek ineens ook aantrekkelijk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
18-01-2018 00:04
Geen nood TO, de meeste vrouwen met een maatje meer zijn meest getrouwd terwijl de maatjes 36 vaker alleen door het leven gaan.
Het is een misverstand dat in stand wordt gehouden door de media dat mannen vaker op slanke vrouwen zouden vallen, maar in de praktijk is niets minder waar.
Wat een onzin. Natuurlijk zijn er zat mannen die niet op heel slank vallen, zijn er genoeg getrouwde dikkere vrouwen en alleenstaande slanke vrouwen, maar dat vrouwen met maat 36 vaker alleen zijn en dat 'niets minder waar is' dan dat mannen op slank vallen is weer een beetje doorslaan naar de andere kant.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
18-01-2018 00:04
Geen nood TO, de meeste vrouwen met een maatje meer zijn meest getrouwd terwijl de maatjes 36 vaker alleen door het leven gaan.
Het is een misverstand dat in stand wordt gehouden door de media dat mannen vaker op slanke vrouwen zouden vallen, maar in de praktijk is niets minder waar.
Ah! Dat verklaard het dus! Ik ben single en heb maat 34/36! Iemand een manier hoe ik kan aankomen? Want ik heb werkelijk alles geprobeerd en kom niet aan en dus dan ook niet aan een man :'(
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
18-01-2018 08:48
Ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat ik nog nooit in eerste instantie op iemands uiterlijk ben gevallen.
Ik val pas op iemand als ik diegene beter leer kennen. En dan val ik op iemands manier van praten, humor, mate van zelfkennis, manier van in het leven staan enz. enz.

En als ik dat dan allemaal aantrekkelijk vind, vind ik die persoon fysiek ineens ook aantrekkelijk.
maar als je iemand afstotelijk lelijk vindt, dan ga je toch minder gemakkelijk met hem in gesprek?
Alle reacties Link kopieren
er is trouwens zat onderzoek gedaan, naar wat mensen (nou ja laten we het over Mannen hebben) mooi vinden.
Over het algemeen is dat een ´gezond´gewicht, dus niet een ongezond BMI, niet te hoog en niet te laag

en dan een Heup/taille-ratio waarbij de heupen 1/3e breder zijn dan de taille.
Dus taille 60cm, dan heupen 90 cm
of taille 75, dan heupen 100 cm
Juist die verhouding is aantrekkelijk. Veel dikker (60 cm taille met een kont van 1 meter is dus minder aantrekkelijk)
Schijnt biologisch verklaarbaar, juist in die verhouding is bevallen optimaal. Mannen vallen puur biologisch op vrouwen die babies kunnen krijgen
De mensen die beweren écht niet voor uiterlijk te gaan zijn dat niet vaak zelf ook mensen die fysiek niet perse de knapste zijn?

Je ziet nml dat soort-soort vaak zoekt en vindt. Vaak zie je knappe mensen bij knappe mensen, dikke bij dikke en wat minder mainstream knappe mensen zie je ook daten in ‘hun straatje,. Dat bepaalde types heel erg bij elkaar passen (en soms idd totaal niet :-) )
Ja uitzonderingen bevestigen de regel. I know.
Ik weet ook helemaal niet of ik gelijk heb hoor. Ik roep ook maar wat ;-)
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
18-01-2018 09:14
De mensen die beweren écht niet voor uiterlijk te gaan zijn dat niet vaak zelf ook mensen die fysiek niet perse de knapste zijn?

Je ziet nml dat soort-soort vaak zoekt en vindt. Vaak zie je knappe mensen bij knappe mensen, dikke bij dikke en wat minder mainstream knappe mensen zie je ook daten in ‘hun straatje,. Dat bepaalde types heel erg bij elkaar passen (en soms idd totaal niet :-) )
Ja uitzonderingen bevestigen de regel. I know.
Ik weet ook helemaal niet of ik gelijk heb hoor. Ik roep ook maar wat ;-)
ik vind je stelling vrij prikkelend opgeschreven, kan me voorstellen, dat mensen zich hier nu (op vervelende manier) aangesproken voelen

Maar het is wel zo, dat mensen over het algemeen (gemiddeld, en ja er zitten hier mensen voor wie dat niet geldt) qua uiterlijk ongeveer een partner zoeken die in dezelfde range valt.
Hele mooie vrouw, met een lelijke man? Dan heeft hij echt iets dat enorm compenseert, geld meestal
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-01-2018 09:10
maar als je iemand afstotelijk lelijk vindt, dan ga je toch minder gemakkelijk met hem in gesprek?
Daar heb ik dus geen last van. Ik ga met iedereen in gesprek. Of met niemand, afhankelijk van mijn bui. ;)
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven