Mannen die op dikke vrouwen vallen,maar

18-01-2018 00:00 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er niet voor uit komen. Waarom is dat nog steeds een taboe hier in Nederland?
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
18-01-2018 11:46
Hoe KOM je hier nou toch bij?
je zit gewoon in te vullen. Wat vreselijk vervelend dit.

Maar goed. Het heeft geen enkele zin wat ik zeg.
Veel plezier op dit topic.
even nuance:
ik ben Mooi En slank (ja durf ik gerust van mezelf te zeggen)
en heb geen idee wie jij bent, en hoe er vaker op jou gereageerd wordt

Maar wat je zei, vond ik plaatsvervangend al een kutopmerking
Mja wat is dik? Ik heb maatje 46/48 en vind mezelf niet dik. Ben zwaar ja, maar heb geen mega buik. Bij mij zit het overal. Ben gewoon grof gebouwd. Maar toch vind ik mezelf niet lelijk en heb ik ook vaak zat sjans. Ja er moeten wat kilo's af, puur voor mijn gezondheid omdat hart en vaat ziektes hier van 4 kanten in de familie zitten en diabetes ook, maar dik en lelijk voel ik me echt nooit. Was vroeger gewoon normaal gebouwd als meisje, maar heb altijd partners gehad, ook met deze maten. Nu even niet, maar dat ligt echt niet aan mijn figuur. Meer aan mezelf.

In mijn ervaring vallen mannen eerder op vrouwen met een maatje meer die veel zelfvertrouwen hebben en stralen, dan op dunne vrouwen die elke calorie tellen en super onzeker zijn. Zelfvertrouwen is sexy. Welke maat je ook hebt.
anoniem_304633 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 11:54
16.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-01-2018 11:51
even nuance:
ik ben Mooi En slank (ja durf ik gerust van mezelf te zeggen)
en heb geen idee wie jij bent, en hoe er vaker op jou gereageerd wordt

Maar wat je zei, vond ik plaatsvervangend al een kutopmerking
Ik ben lelijk en inmiddels een stuk slanker dan voorheen.
Overigens hoor ik regelmatig dat die lelijkheid van mij ingebeeld is, maar ik ben iig niet geschikt als fotomodel. Als dat dan de norm voor knap is.

En eens met je mening over die opmerking van Ygg.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
18-01-2018 11:46
Hoe KOM je hier nou toch bij?
je zit gewoon in te vullen. Wat vreselijk vervelend dit.

Maar goed. Het heeft geen enkele zin wat ik zeg.
Veel plezier op dit topic.
.
Nou, zo kun je het echt wel lezen hoor :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
18-01-2018 11:52
Mja wat is dik? Ik heb maatje 46/48 en vind mezelf niet dik. Ben zwaar ja, maar heb geen mega buik. Bij mij zit het overal. Ben gewoon grof gebouwd. Maar toch vind ik mezelf niet lelijk en heb ik ook vaak zat sjans. Ja er moeten wat kilo's af, puur voor mijn gezondheid omdat hart en vaat ziektes hier van 4 kanten in de familie zitten en diabetes ook, maar dik en lelijk voel ik me echt nooit. Was vroeger gewoon normaal gebouwd als meisje, maar heb altijd partners gehad, ook met deze maten. Nu even niet, maar dat ligt echt niet aan mijn figuur. Meer aan mezelf.
Ik heb dezelfde maat, maar ben daarmee maar ietsje te zwaar, bij mijn lengte van 1,90 m.
En echt geen idee of mijn figuur een belemmering is of was bij het vinden van een relatie, ik ben al 25 jaar relatieloos en heb verder ook geen idee of ik een relatie had kunnen hebben als ik gewild had.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
18-01-2018 11:55
Ik heb dezelfde maat, maar ben daarmee maar ietsje te zwaar, bij mijn lengte van 1,90 m.
En echt geen idee of mijn figuur een belemmering is of was bij het vinden van een relatie, ik ben al 25 jaar relatieloos en heb verder ook geen idee of ik een relatie had kunnen hebben als ik gewild had.
Ik ben inmiddels heel wat jaren getrouwd, waarschijnlijk heb ik een lelijke vent uitgezocht of zo.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
18-01-2018 11:57
Ik ben inmiddels heel wat jaren getrouwd, waarschijnlijk heb ik een lelijke vent uitgezocht of zo.
En daarom kan ik geen relatie krijgen natuurlijk. Die ene lelijke man heb jij al. O_o
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
18-01-2018 11:55
Ik heb dezelfde maat, maar ben daarmee maar ietsje te zwaar, bij mijn lengte van 1,90 m.
En echt geen idee of mijn figuur een belemmering is of was bij het vinden van een relatie, ik ben al 25 jaar relatieloos en heb verder ook geen idee of ik een relatie had kunnen hebben als ik gewild had.
Ja met die lengte kan je meer hebben inderdaad, ik ben maar klein. 1.68.
Nou ik geloof dat echt niet hoor, dat je figuur je belemmert in het vinden van een partner. Ik heb wel eens vriendjes gehad vroeger die me wat te zwaar vonden en dat graag zeiden. Tja jammer voor ze dus. Ze wisten dat toch op onze eerste date? Ze hebben toch ogen? Als ze me te zwaar vinden is dat hun probleem, afvallen ga ik alleen doen voor mezelf niet voor hun. Alle Surinaamse mannen op mijn werk vinden mij trouwens 'perfect' qua figuur, die vinden het zonde als ik afval. Die vallen juist wel op zwaarder. En tegenwoordig zijn zoveel vrouwen wat zwaarder. Wat maakt het uit? Als mijn vriend een buikje heeft knap ik daar ook niet op af hoor. Het gaat om het innerlijk uiteindelijk.
Solomio schreef:
18-01-2018 11:59
En daarom kan ik geen relatie krijgen natuurlijk. Die ene lelijke man heb jij al. O_o
:devil:
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
18-01-2018 11:52

In mijn ervaring vallen mannen eerder op vrouwen met een maatje meer die veel zelfvertrouwen hebben en stralen, dan op dunne vrouwen die elke calorie tellen en super onzeker zijn. Zelfvertrouwen is sexy. Welke maat je ook hebt.
maar nu maak je het weer zwart/wit, weer wij/zij
Dat hoeft niet. Niet alle dikkers zijn gezellige vrouwen vol zelfvertrouwen (anders stond de Libelle niet vol diëten) en niet alle dunnerds zijn zeikerds die calorien tellen
lilalinda schreef:
18-01-2018 12:59
maar nu maak je het weer zwart/wit, weer wij/zij
Dat hoeft niet. Niet alle dikkers zijn gezellige vrouwen vol zelfvertrouwen (anders stond de Libelle niet vol diëten) en niet alle dunnerds zijn zeikerds die calorien tellen
Dat zei ik ook helemaal niet. Ik zei dat het mijn ervaring is dat de mannen in mijn omgeving het zo zien. Ik ben geen gezellige dikkerd, vind mezelf ook niet dik. Mijn moeder is een stuk slanker dan ik, maar is echter enorm onzeker. Zo zonde, dat hoeft helemaal niet. Ze is prachtig, maar zou nog veel mooier zijn met mijn level van zelfvertrouwen.

Mijn punt was vooral dat mannen, maar ook vrouwen zelfvertrouwen aantrekkelijk vinden, in mijn ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
18-01-2018 13:34

Mijn punt was vooral dat mannen, maar ook vrouwen zelfvertrouwen aantrekkelijk vinden, in mijn ervaring.
helemaal waar
met de nuance (niet om te zeiken hoor), dat ik bij dikke vrouwen (mannen niet zo) vaak het idee heb, dat ze niet zo vol zelfvertrouwen zitten, als ze soms doen geloven
Anders zouden de damesbladen niet vol dieeten staan toch?
U
anoniem_333809 wijzigde dit bericht op 11-04-2018 14:52
0.00% gewijzigd
Dreamer schreef:
18-01-2018 11:55
.
Nou, zo kun je het echt wel lezen hoor :)
Vooruit, ik ben een hele dag verder en ik lees het toch nog eens na en inderdaad: het komt er wat ongelukkig uit en ik snap dat mensen het anders lezen dan ik het heb bedoelt en dat is mijn fout.
Dus excuses.
Voor iedereen trouwens.
Lieve lieve lieve TO en fitgirls en fatgirls, ik vind zoiets niet snel, maar ik vind dit een dom, stom, uitgekauwd mega oppervlakkig onderwerp.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de conclusie dat mannen op dikkere vrouwen vallen altijd wel bijzonder.
Natuurlijk heeft iedere man zijn voorkeur, maar dat hebben vrouwen toch ook?
Is dit niet gewoon een combinatie van lichaam, uitstraling en persoonlijkheid?

Het is maar net waar je genoegen mee neemt, zowel bij jezelf als je partner.
Prima dat er genoeg 'dikke' vrouwen zijn met een man, maar ik denk dat menig 'dunne' vrouw niet geïnteresseerd is in die man en wel om bovengenoemde factoren.

Ik zag laatst iets over een miss big beauty verkiezing oid, waar de man van een van de dames vond dat ze te dik was terwijl hij zelf ook te veel dik was... Bijzonder toch
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
18-01-2018 17:32
Lieve lieve lieve TO en fitgirls en fatgirls, ik vind zoiets niet snel, maar ik vind dit een dom, stom, uitgekauwd mega oppervlakkig onderwerp.
Helemaal mee eens, dat moet ieder voor zich weten, dus waarom opent to daar een topic over ?
Alle reacties Link kopieren
Dat slanke vrouwen vs volle vrouwen. Weten mensen nou nog steeds niet dat er niet iets bestaat als een algemeen ideaalbeeld? Het is de media die bewust op ons inspeelt, eerst wilde het ons laten geloven dat maatje 36 en minder het schoonheidsideaal is en nu na een hoop ophef is de vollere vrouw zogenaamd een echte vrouw en hebben slanke vrouwen allemaal eetstoornissen. Hier verdiend schoonheidsindustrie goed aan. De tactiek is vrouwen laten geloven dat er een objectief schoonheidsideaal is en dat we er allemaal zo kunnen uitzien als we investeren in dure beauty-producten. Met nu als resultaat dat vrouwen met een middel-maat postuur zich afvragen of ze niet te dik zijn, vollere vrouwen zich afvragen of ze niet enkel aantrekkelijk worden gevonden door mannen met een fetisj en slanke vrouwen die zich afvragen of mannen hun niet onvrouwelijk en vormloos vinden. We moeten niet op elkaar afgeven en elkaar onzeker maken. Beauty is in the eye of the beholder.
oliebolmetkrenten wijzigde dit bericht op 18-01-2018 20:50
0.62% gewijzigd
Ik neem nog een bakje :popcorn: hoor. Ik ben geen vrouw, dus ik mag dikker dan slank worden zonder dat het iets uitmaakt.
OliebolmetKrenten schreef:
18-01-2018 20:23
Dat slanke vrouwen vs volle vrouwen. Weten mensen nou nog steeds niet dat er niet iets bestaat als een algemeen ideaalbeeld? Het is de media die bewust op ons inspeelt, eerst wilde het ons laten geloven dat maatje 36 en minder het schoonheidsideaal is en nu na een hoop ophef is de vollere vrouw zogenaamd een echte vrouw en hebben slanke vrouwen allemaal eetstoornissen. Hier verdiend schoonheidsindustrie goed aan. De tactiek is vrouwen laten geloven dat er een objectief schoonheidsideaal is en dat we er allemaal zo kunnen uitzien als we investeren in dure beauty-producten. Met nu als resultaat dat vrouwen met een normaal postuur zich afvragen of ze niet te dik zijn, vollere vrouwen zich afvragen of ze niet enkel aantrekkelijk worden gevonden door mannen met een fetisj en slanke vrouwen die zich afvragen of mannen hun niet onvrouwelijk en vormloos vinden. We moeten niet op elkaar afgeven en elkaar onzeker maken. Beauty is in the eye of the beholder.
Word hier ook altijd zo moe van.
Even inhakend op wat Lilalinda over zichzelf verklaarde; na een paar jaar op het forum haal ik de mooie slanke vrouwen er op het forum uitsluitend op basis van hun posts zó uit. Zo helder als een bierviltje op een biljartlaken.

Die hebben het namelijk nooit over al die zaken die niet aantrekkelijk zijn zouden moeten compenseren.
anoniem_359747 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 20:45
Reden: Niet! Niet! Moest er uiteraard tussen
1.06% gewijzigd
Amant schreef:
18-01-2018 20:41
Even inhakend op wat Lilalinda over zichzelf verklaarde; na een paar jaar op het forum haal ik de mooie slanke vrouwen er op het forum uitsluitend op basis van hun posts zó uit. Zo helder als een bierviltje op een biljartlaken.

Die hebben het namelijk nooit over al die zaken die aantrekkelijk zijn zouden moeten compenseren.
Zoals? Gewoon nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
18-01-2018 20:40
Word hier ook altijd zo moe van.
Sorry middel-maat bedoelde ik.
Vixxen schreef:
18-01-2018 20:44
Zoals? Gewoon nieuwsgierig
Nou, het is een beetje lastig om daarmee nu nog geloofwaardig over te komen, aangezien echt alle vrouwen altijd wel iets te verklaren hebben over hun gewicht en uiterlijk. Dan zou het lijken alsof ik heb lopen spieken :biggrin:
Amant schreef:
18-01-2018 20:51
Nou, het is een beetje lastig om daarmee nu nog geloofwaardig over te komen, aangezien echt alle vrouwen altijd wel iets te verklaren hebben over hun gewicht en uiterlijk. Dan zou het lijken alsof ik heb lopen spieken :biggrin:

Cliffhanger! :-o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven