Mannen en hun 'mannen' dingen.

21-01-2012 15:24 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om gek van te worden! Het zal wel topics 230923021 zijn, maar ik moet het toch even van me afschrijven. Ik word zo gek van die typische ik-draai-de-dop-er-toch-niet-op na-na-na-na-naaaaaa dingen.



Waarom snappen mannen dit nou niet? Soms gaat het tijden goed, ik kan me er dan wel overheen zetten, maar zo eens in de 4 weken kan ik er niet meer tegen.



En hoe vaak ik het ook zeg, ook al ga ik janken van wanhoop, het word niet gesnapt dat het heel vervelend is om:



- 's ochtends de tandpasta dop naast de tandpasta te vinden

- de w.c. bril omhoog staat

- de vuile wattenstaafjes binnen een straal van 1 centimeter naast het afvalbakje vind.

- Overal in het huis afgebroken tandenstokers vind. (waaaaar is de andere helft van het stokje)

- Frisdranken naast de koelkast en niet terugzetten.

- Sokken op de trap



En om nog even over de tandpasta terug te komen, ik heb juist een tube gekocht zonder draaidop maar je hoeft het alleen terug te klappen en nog staat het open...



Wat ik met dit topic wil? geen idee, misschien op zoek naar lot genoten haha. Ik kan er nu gewoon ff niet meer tegen op het moment..
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Even kijken , ben ik een mannendingman?quote:norma_jeane schreef op 21 januari 2012 @ 15:24:

En hoe vaak ik het ook zeg, ook al ga ik janken van wanhoop, het word niet gesnapt dat het heel vervelend is om:



1. 's ochtends de tandpasta dop naast de tandpasta te vinden

2. de w.c. bril omhoog staat

3. de vuile wattenstaafjes binnen een straal van 1 centimeter naast het afvalbakje vind.

4. Overal in het huis afgebroken tandenstokers vind. (waaaaar is de andere helft van het stokje)

5. Frisdranken naast de koelkast en niet terugzetten.

6. Sokken op de trap

1. Nee. Ik draai altijd de dop op de tandpasta. Anders droogt het uit en moet je eerst tandpastakorst verwijderen bij een volgende poetsbeurt.

2. Ik kijk niet hoe de bril van de WC staat.

3. Niet expliciet wattenstaafjes, maar andere dingen, zoals gebruikte flosdraden, etc. ruim ik gewoon direcht op.

4. N.v.t.

5. Frisdrank zet ik altijd terug in de koelkast.

6. Ik heb geen trap. Ik ruim sokken vaak wel op.

quote:Wat ik met dit topic wil? geen idee, misschien op zoek naar lot genoten haha. Ik kan er nu gewoon ff niet meer tegen op het moment..Maar niet elke man is zo, hoor. Er zijn ook mannen die geen sloddervossen zijn.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Dat mannen geen helden zijn in het huishouden en bepaalde dingen niet zien, heeft zowel een biologische, historische als psychologische oorzaak. Mannen bekommeren zich niet om details, dus die vieze sok op de trap, het dopje etc boeit hem niet. Bijna de gehele geschiedenis van de mensheid, evenals onze verre voorouders (we praten over dik 100.000 jaar) waren vrouwen de baas in huis en huishouden en verantwoordelijk voor een net en georganiseerd huis. Dit lijkt sinds, zeker in de westerse landen, 40 jaar opeens doorbroken te zijn en opeens wordt van mannen verwacht dat ze zich gaan bekommeren om tandpastadopjes, wat denken jullie vrouwen nou zelf?



Een ander punt, als zowel mannen als vrouwen allebei werken, hebben zij allebei een gedeelte verantwoordelijkheid voor het huishouden. Helemaal mee eens!



Maaaaarrr, als de man werkt en de vrouw is thuisblijfmoeder, vind ik, dat de vrouw geheel verantwoordelijk is voor het huishouden, zeker als de man al het geld binnen brengt 'no offence' Niks is zo ergelijk en onuitstaanbaar dan een vrouw die hele dagen thuiszit en dan ook nog eens gaat lopen miepen op haar man dat hij vergeten is de bril naar beneden te doen of niet het dopje op de tube tandpasta heeft gedraaid. Doe dat even lekker zelf denk ik, je hebt er immers alle tijd voor...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bij hem weg gaan. Jezesss jij bent echt flink aan de rooie.
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 21 januari 2012 @ 16:11:

[...]





Bedankt voor je advies. Ik woon al jaren samen hoor met mijn man. En zoals ik al eerder aangaf normaal denkt ik er niet eens bij na dan ruim ik de sokken gewoon op, maar als ik dan weer ongesteld moet worden dan word ik geen echt ff gek, dan denk ik jeeeeeeeeeeezus. Hoop dat je het snapt.wellicht zit hier het probleem ? je zeurt tegen je man dat hij van alles moet doen, en vervolgens knap je het zelf weer op. dat doe je toch echt zelf, daar kan jij je man niet de schuld van geven.
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden onder elkaar,



Behalve ik dan ahah



Ik ben zelf een jongen en val op jongens heb een vriend die het precies het zelfde doet ik ben echt zo opruimer alles moet netjes zijn,



dan heb ik het opgeruimd en na een kwartier is het weer het zelfde als wat het was



maar heb een vriendin waar de vriend het probleem heeft

dus ik denk dat het gewoon aan ligt hoe die persoon zelf is

het hoeft niet perse de man te zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:OrangeCowgirl schreef op 22 januari 2012 @ 01:36:

Wij wonen in Utah en ik heb me tijdens een buurtfeest een keer serieus zitten afvragen of ze de buitenlandse buurvrouw soms voor de gek zaten te houden. Maar nee, gesprek ging echt over hoe je het beste de vloer kan dweilen (water met azijn) en hoe erg het toch was voor hun mannen als ze thuis kwamen en het huis niet netjes was maar dat het toch maar zo vreselijk lief was als hun mannen dan even op de kinderen pasten zodat moeder-de-vrouw even snel de plafondventilator ofzoiets kon schoonmaken. Ja, ja, mannen hebben het maar moeilijk eh?



Dat mijn man zelf z'n kleding naar de stomerij brengt en zelf ophaalt is nogal schokkend.





(wie duimt er mee dat we dit jaar kunnen verhuizen?)



Hahahaha wat een verhaal



Maar staat dit symbool voor de hele VS of is dit meer iets voor het orthodox christelijke Utah?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Zo leuk in het buitenland wonen, dan kun je echt je horizon verbreden....
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 21 januari 2012 @ 15:24:



- 's ochtends de tandpasta dop naast de tandpasta te vinden

- de w.c. bril omhoog staat

- de vuile wattenstaafjes binnen een straal van 1 centimeter naast het afvalbakje vind.

- Overal in het huis afgebroken tandenstokers vind. (waaaaar is de andere helft van het stokje)

- Frisdranken naast de koelkast en niet terugzetten.

- Sokken op de trap







Stuur hem naar een opticien...
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 21 januari 2012 @ 15:41:

- Sokken op de trap

Rustig laten liggen en ze alleen wassen als ze in de was zitten. Op een dag zijn de sokken op, en dan moet hij wel.

Alle reacties Link kopieren
hahahahaha precies allemaal mijn frustraties! Misschien toch maar accepteren dat ze er niets aan kunnen doen? :P
Alle reacties Link kopieren
dan valt mijn vriend dus ook nog mee... op die paar puntjes die ik hierboven ergens had getypt na..



hij doet wel:



- boodschappenlijst maken (of samen)

- vaak boodschappen halen als ik aan t werk ben ( ik ook als hij aan t werk is)

- prullenbak legen

- zet netjes een wasje aan als hij eerder thuis is.. soms ook als ik er niet om heb gevraagd

- kookt 9 vd 10 keer
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 22 januari 2012 @ 18:44:

[...]





Hahahaha wat een verhaal



Maar staat dit symbool voor de hele VS of is dit meer iets voor het orthodox christelijke Utah?Nee, is zeker niet de hele VS, dit gaat over Mormoonse huisvrouwen. (En Mormonen worden hier niet als Christelijk gezien ondanks dat Mitt Romney dat wel probeert te beweren)
Alle reacties Link kopieren
quote:(wie duimt er mee dat we dit jaar kunnen verhuizen?)Ik niet! Jouw Utah-verhalen zijn extreem verslavend.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:OrangeCowgirl schreef op 22 januari 2012 @ 21:01:

[...]





Nee, is zeker niet de hele VS, dit gaat over Mormoonse huisvrouwen. (En Mormonen worden hier niet als Christelijk gezien ondanks dat Mitt Romney dat wel probeert te beweren)





Mooie verhalen, toch vraag ik me weleens af zou er door bijvoorbeeld de Mormoonse huisvrouwen ook vreemd gegaan worden of door hun mannen?

Niets menselijks is hun toch vreemd



Tijdens mijn vakanties in de VS viel me op dat een heleboel mensen hun oordeel hadden over de Nederlandse prostitutie maar er wel bordelen zijn, ver van de bewoonde wereld dan.



Bij Amerikanen heb ik wel eens het idee, wat ik niet zie is er niet.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:salle schreef op 21 januari 2012 @ 23:23:





Toevallig, omdat ik ziek ben, heeft hij vanmiddag boodschappen gedaan in een overvolle supermarkt. Twee keer heeft hij gebeld. De eerste keer om mij te vertellen dat appelsap (wat op het lijstje stond) heel slecht is voor kindertanden en de tweede keer om te schelden zijn hart te luchten over die overvolle supermarkt en het feit dat ik de kiwi's onderaan het lijstje had staan en nu moest ie weer terug de hele supermarkt door om bij de ingang de kiwi's te halen. En dat ie nooit meer in hele leven naar een supermarkt gaat op zaterdagmiddag.

Ik heb sinds tijden niet meer zo hard gelachen als vanmiddag.haahahahaahhaah, geweldig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven