Mannen en hun ongezonde relatie met hun moeder

20-07-2019 23:52 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk herkennen sommige vrouwen dit. Heb je eindelijk een leuke vent met een eigen huis. Kun je hem vervolgens met ze moeder delen. Nou dit had ik dus ik zag hem altijd alleen in het weekend dit ivm zijn werk. Kwam ik daar in het weekend kon ik vervolgens 1 tot 3 keer in het weekend bij ze ouders gaan zitten. Tevens deed die moeder nog alles voor hem boodschappen, maakte zijn huis schoon en noem maar op. En als zij er dan niet was ging hij er vanuit dat ik het allemaal wel voor hem ging doen. Ook als er dan beslissingen gedaan moesten worden over bijvoorbeeld een muur die we anders wouden schilderen werd het gevraagd aan ze moeder en wou zei dat voor ons gaan beslissen. Er werd ook gewoon veel met onze relatie bemoeid. Maar dit is wat ik heb meegemaakt en wou het even van me afschrijven. Als het voor iemand herkenbaar is, reageer dan.

Ik heb het bericht aangepast.
anoniem_388419 wijzigde dit bericht op 21-07-2019 10:29
Reden: Spelfouten
47.62% gewijzigd
Waarom wil je hier nog over praten? Het is toch je ex?
Alle reacties Link kopieren
Maar je zegt zelf dat je zo een vent leuk vindt, wat is dan het probleem? Vind je hem nu leuk of niet? Ik lees het laatste.
'Ze moeder' 'me ex'?
Alle reacties Link kopieren
Ze vraagt hoe anderen hier over denken of misschien iets soortgelijks hebben meegemaakt?
Mijn eigen moeder bijvoorbeeld, heb ik altijd heel verstikkend gevonden in haar omgang met mijn 3 broers.
Vooral bij de oudste twee bemoeide ze zich met werkelijk alles!
Ook wanneer ze een relatie hadden zat ze er figuurlijk en letterlijk bovenop.
Van bankzaken tot wat er in een keukenkastje lag, het waren altijd ook haar zaken meende ze.
Ik had mijn eigen moeder niet getrokken als 'schoonmoeder' en mammies-boys zijn in de regel nu eenmaal niet bijster aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Dit heb je ook met hem besproken voordat je het uitmaakte?

En ‘ken’, ‘ze moeder’ en ‘me’?
Alle reacties Link kopieren
Ken=kan
Ze=zijn
Me=mijn

Alsjeblieft, schrijf gewoon normaal Nederlands. Daarmee roep je hier veel minder irritatie op (-:

On topic: ja, ik heb ook zo'n vriend gehad. Heel benauwend en verstikkend. Ik heb het dan ook snel uit gemaakt. Ik vond er trouwens vooral een algehele onvolwassenheid en afhankelijk vanuit gaan die ik op geen enkel niveau aantrekkelijk vond.
Pindakaasjes schreef:
21-07-2019 08:13
Ook wanneer ze een relatie hadden zat ze er figuurlijk en letterlijk bovenop.

:O Ik hoop dat je moeder niet al te zwaar is.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
21-07-2019 09:29
:O Ik hoop dat je moeder niet al te zwaar is.
:rolling:
Alle reacties Link kopieren
Hij zag het zelf blijkbaar anders,wel gemakkelijk dat zijn moeder de boodschappen deed . En de was en strijk.
Wouden?
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
21-07-2019 08:23
Ken=kan
Ze=zijn
Me=mijn

Alsjeblieft, schrijf gewoon normaal Nederlands. Daarmee roep je hier veel minder irritatie op (-:

On topic: ja, ik heb ook zo'n vriend gehad. Heel benauwend en verstikkend. Ik heb het dan ook snel uit gemaakt. Ik vond er trouwens vooral een algehele onvolwassenheid en afhankelijk vanuit gaan die ik op geen enkel niveau aantrekkelijk vond.

Je bent er nog een paar vergeten :-D.

Is dit het resultaat van het tekort aan docenten in het onderwijs? Of komt het door social media dat mensen geen Nederlands meer kunnen schrijven?.
Zo hebben die moeders hun prinsjes opgevoed. En heerlijk dat ze dat vinden.
Wees blij dat je er vanaf bent.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
21-07-2019 11:04
Zo hebben die moeders hun prinsjes opgevoed. En heerlijk dat ze dat vinden.
Wees blij dat je er vanaf bent.

Dat denk ik ook.
Zo onaantrekkelijk!, volwassen kerels die nog bij mamma op schoot moeten.
En meestal zoeken ze in hun partner iemand die de rol van moeders gaat overnemen.. Bezint eer ge begint. Maar dat heb je gelukkig al gedaan.
Goed dat je van hem én van zijn moeder af bent.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
21-07-2019 08:13
Ze vraagt hoe anderen hier over denken of misschien iets soortgelijks hebben meegemaakt?
Mijn eigen moeder bijvoorbeeld, heb ik altijd heel verstikkend gevonden in haar omgang met mijn 3 broers.
Vooral bij de oudste twee bemoeide ze zich met werkelijk alles!
Ook wanneer ze een relatie hadden zat ze er figuurlijk en letterlijk bovenop.
Van bankzaken tot wat er in een keukenkastje lag, het waren altijd ook haar zaken meende ze.
Ik had mijn eigen moeder niet getrokken als 'schoonmoeder' en mammies-boys zijn in de regel nu eenmaal niet bijster aantrekkelijk.

En je broers lieten het dan ook allemaal toe.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee keer een mammies boy gehad en wat had ik daar de schurft aan zeg! Zo onaantrekkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven