Meer dan 1,5 jaar wekelijks sex met iemand die een relatie h

14-10-2019 00:22 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Meer dan 1,5 jaar geleden kreeg ik via fb een verzoek van een (bekende) jongen om savonds een drankje te doen. Na een gezellige avond is hij met mij mee gegaan naar huis. Wij hadden tot vroeg in de ochtend leuke gesprekken waarin gezoend en geknuffeld werd. Hij gaf mij toen een heel fijn gevoel. De dagen daarna appte wij veel en belde hij mij iedere keer vanuit de auto. Hij wilde mij graag zien.. maar omdat ik een weekend weg was zouden wij afspreken zodra ik terug zou zijn. Helaas was het opeens stil vanaf zijn kant. Tot ik er door een bekende van mij op gewezen werd dat hij gewoon een vriendin had al 6jaar lang... waar hij mee samen woonde. Ik besloot toen om niets meer van mij te laten horen.

Tot het moment ik hem plots tegen kwam. Wij begroette elkaar en spraken kort. Diezelfde avond ontving ik een appje van hem of ik ook naar een lokaal evenement zou gaan. Ik heb gereageerd of hij niet met zijn vriendin wilde gaan. Hij reageerde hier toen heel droog met "haha nee" op..
Ik was op dat moment ook aan het daten met een jongen maar merkte dat ik door dat berichtje van hem mijn nieuwsgierigheid opnieuw gewekt werd. En voor ik het wist stuurde ik hem een berichtje van stiekem kan ook best leuk zijn. Dit is zo niet hoe ik normaal ben en snap ook nog steeds niet waar dit vandaan kwam. Ik denk toch de spanning waar ik naar op zoek was..

Voor ik het dus wist ging alles in een treinvaart... we spraken dus s'avonds in het geheim bij mij thuis af. Hij kwam met een fles wijn aan zetten en vertelde over zijn relatie. Dat hij heel veel van zijn vriendin houdt maar hij niet zeker is van alles. Hij vroeg mij naar mijn mening wat ik er van vond dat hij nu zo bij mij kwam. Ik vertelde hem dat ik mij niet met zijn relatie wilde bemoeien of uit ga laten dat het iets is waar hij zelf over na moet denken. Op een bepaald moment zijn wij gaan zoenen en belandden wij uiteindelijk in bed. Wij hebben die nacht uren gevreeën. Hij wist precies al mijn gevoelige plekjes te vinden.
Nadehand gingen wij samen douchen en spraken over van alles en nog wat. Toen hij uiteindelijk om half 5 in de ochtend naar huis ging bedacht ik mij nog dat dit eenmalig was en dit eigenlijk niet kon.

Tot ik een week later weer een berichtje van hem ontving of ik al iets te doen had die avond... en voor ik het wist hadden wij weer de meest waanzinnige sex die een vrouw zich kan voorstellen.

Zo volgde het week in week uit. Ik sprak er met mijn beste vriendin over. Ik had mij voorgenomen dat ik er pas over na zou gaan denken of er gevoelens waren als hij 5x was geweest . En dat ik hem dan een keuze zoh laten maken. Waarom? Geen idee...

Zo vroeg hij mij in het begin of ik niet naar zijn vriendin zou gaan. Ik was en ben nu nog van mening dat dat niet mijn taak is. Hij is diegene die haar belazerd. Hij zal open kaart naar haar moeten spelen als hij dat wil. Ik ken haar ook niet alleen van gezicht..
Wie ben ik om mijn mond open te trekken. Wat is mijn profijt van ik eruit haal? Ik haal alleen maar een hoop gedoe mee op mijn nek.

De 5x werden 10x en de 10x werden wel 20x die nu onderhand misschien wel 50 x geworden zijn...

In de tussentijd spreek ik zo nu en dan nog wel met andere jongens af. De keren dat ik dit doe kom ik hem ook geregeld tegen. Hij stelt zich ongevraagd ook voor en stuurt mij vervolgens een appje met de vragen wie het zijn en of hij mijn nieuwe vlam is. Dit is nu inmiddels al 6/7 keer gebeurd.

Met mijn verjaardag kwam meneer met een cadeautje aanzetten..

Tot hij afgelopen Pasen na een avond stappen bij mij in bed belande en begon te vertellen dat hij na een jaar wel om mij geeft en van mij houdt. Ik drukte mijn hand op zijn mond en vertelde hem dat hij dat niet moest zeggen dat hij dronken was. Maar hij bleef ontkennen en hetzelfde herhalen. Hij begon de keren daarna er weer telkens over en dat hij wel een weekend weg zou willen met mij. Ik heb hem verteld dat hij hetzelfde bij mij zou doen als wat hij nu doet bij zijn vriendin. Dat ik hem niet vertrouwen kan. Hij beweerd op zo'n moment dat ik dat denk maar dat het misschien wel anders is.
Ik merk dat ik na deze gesprekken wel in de war ben. En mijzelf vooral afvraag wat ik er nu mee aan moet.

Oplossing?!

Ik ben onlangs in juli wezen backpacken en leerde een jongen kennen tijdens deze reis. Hij bleek ook niet ver bij mij vandaan te wonen. De vonk sloeg over en toen ik terug kwam besloot ik mijn "snoepje" op te bellen om te vertellen dat ik wilde stoppen met het afspreken.
Opeens zaten we bijna een uur aan de telefoon en praten we over van alles en nog wat weer.
Nadat wij opgehangen hadden ontving ik een appje van hem dat hij het wel erg jammer vond en mij een lieve dame vond.

En toen ging het weer mis... de jongen die ik op reis had leren kennen reageerde een stuk minder snel op mijn appjes dan gehoopt waardoor mijn aandacht voor hem begon te versloffen..

En toen kwam op het moment dat mijn konijntje kwam te overlijden net dat telefoontje van het "vertrouwde snoepje"
Ik vertelde dat mijn konijn was overleden en hij bood gelijk aan om met een doosje te komen om het konijntje te begraven..
En voordat ik het wist...lagen we weer in bed..

Kort daarna kwam hij met de vraag of wij een afspraak konden maken. Hij deelt niet graag (zoals hij het noemt) ..En vroeg dan ook aan mij om geen sex met andere te hebben. Ik heb dit namelijk wel 2x tussendoor gedaan. Puur omdat hij vertelde dat hij met zijn ex naar bed was geweest. Dus ik dacht..oh dan lan ik ook gewoon wel eens wat anders proberen. Los van dat het tegen gevallen was. Nu hebben wij dus de afspraak om geen sex met andere te hebben. Ik heb wel gezegd dat hij mij niet kan verplichten/claimen en dat ik het wel zal zeggen als ik met een ander ga.

Ik merk dat ik hem niet los kan laten. Het wekelijkse contact lijkt wel normaal te zijn en erbij te horen. Lange sex samen douchen praten lijken wel de normaalste zaak van de wereld te worden. Inmiddels zien wij elkaar ook wekelijks op de sportclub. Hij maakt grapjes over om bij mij in te trekken en tegelijkertijd verteld hij dat ze gaan kijken voor een koopwoning.
Hij komt naar mij terwijl zijn vriendin slaapt. Ik weet het niet meer.
Zijn vrienden/collega's weten van mij af. Zij vertelde mij dat hij het nooit zal stoppen dat ik diegene ben die het kan stoppen.

Ik weet dat het niet netjes is dat hij zijn vriendin belazerd en ik daar ook debet aan ben. Ene moment voel ik haat maar ik hou misschien toch ook wel van hem. Of alleen als de persoon in bed..
Help wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal, lekker kort ook.
We used to be friends...
Loekie12345 schreef:
14-10-2019 09:04


Misschien zou TO zelf even een keer kunnen reageren op haar topic?
Ze schrijft altijd lange seks te hebben met haar minnaar. Ze zal er wel langdurig mee bedoelen en wie weet is dit nu ook gaande. Een neukpartij waar maar geen einde aan lijkt te komen. Goed excuus wel om niet op het forum te kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
2 vliegen in één klap heeft hij

Eentje die kennelijk heel makkelijk met hem na bed gaat en boos op hem is als hij nog een ex loopt te neuken ..

:rofl:

Tja als jij maar gelukkig bent hè
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat zielig voor die vriendin!
Verder, wat probeer je hieruit te halen?
Hij zal gewoon vreemd blijven gaan.
Kweek wat eigenwaarde en stop er lekker mee. Laat je daarnaast ook even testen, lijkt mij wel zo handig
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/r00XxWSJCyg
Alle reacties Link kopieren
Wat de fuck is er mis met mensen zoals jij en die lamlul... In dit soort situaties hoop je toch dat karma bestaat en jullie allebei je verdiende loon krijgen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
14-10-2019 10:08
Goed verhaal, lekker kort ook.
Haar konijntje is dood en hij blaast haar poesje nieuw leven in.
Alle reacties Link kopieren
TO, wat denk je zelf ? Denk eens even na...
Alle reacties Link kopieren
Quest schreef:
14-10-2019 09:18
Wat je moet doen ? Je schamen! Bah!
Dit vind ik ook. Vind het walgelijk dat gedrag van hem zowel van jou. Misschien "verdienen" jullie elkaar juist wel.
Blijf in jezelf geloven !
Je konijn ligt koud onder de grond en je wipt er op los?
Werd je er geil van of zo?
Snap t ff niet...
Hij gebruikt je en gooit je af en toe wat kruimels toe om je aan het lijntje te houden. Tjeezus echt, hoe oud ben je dat je zo naïef bent..veertien?
Vliegje89 schreef:
14-10-2019 00:22
Hoi allemaal,

Meer dan 1,5 jaar geleden kreeg ik via fb een verzoek van een (bekende) jongen om savonds een drankje te doen. Na een gezellige avond is hij met mij mee gegaan naar huis. Wij hadden tot vroeg in de ochtend leuke gesprekken waarin gezoend en geknuffeld werd. Hij gaf mij toen een heel fijn gevoel. De dagen daarna appte wij veel en belde hij mij iedere keer vanuit de auto. Hij wilde mij graag zien.. maar omdat ik een weekend weg was zouden wij afspreken zodra ik terug zou zijn. Helaas was het opeens stil vanaf zijn kant. Tot ik er door een bekende van mij op gewezen werd dat hij gewoon een vriendin had al 6jaar lang... waar hij mee samen woonde. Ik besloot toen om niets meer van mij te laten horen.

<knip>

Help wat moet ik doen?
Is het herfstvakantie?
Alle reacties Link kopieren
Dat konijn doet het hem wel......
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
14-10-2019 20:40
Dat konijn doet het hem wel......

Het konijn heeft een symboolfunctie in dit verhaal.
Dymphnatam schreef:
14-10-2019 20:45
Het konijn heeft een symboolfunctie in dit verhaal.
Goh...
En ik vind de gelaagdheid van de verhaallijn mooi. De personages lijken erg vlak, pas later doorzie je de complexiteit van hun karakters.
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
14-10-2019 17:06
Wat de fuck is er mis met mensen zoals jij en die lamlul... In dit soort situaties hoop je toch dat karma bestaat en jullie allebei je verdiende loon krijgen.
Dit.

Ik zou je doodslaan.
Vliegje!!
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
14-10-2019 20:53
En ik vind de gelaagdheid van de verhaallijn mooi. De personages lijken erg vlak, pas later doorzie je de complexiteit van hun karakters.
:biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik vertelde dat mijn konijn was overleden en hij bood gelijk aan om met een doosje te komen om het konijntje te begraven..
Sommige brengen bloemen of chocolade, maar kennelijk lukt het met een 'grafkist' ook prima. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
hejda schreef:
14-10-2019 17:31
Haar konijntje is dood en hij blaast haar poesje nieuw leven in.
:rofl:
Dymphnatam schreef:
14-10-2019 20:45
Het konijn heeft een symboolfunctie in dit verhaal.
:rofl:.

Tezamen met het doosje wordt de symboliek nog sterker.
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal TO
Alle reacties Link kopieren
Schamen, slet en weetikveelwatnog? Hij gaat vreemd, niet zij

TO, dit wordt geen exclusieve relatie, maar dat weet je best. Wil je dat wel, dan zou ik kappen met deze relatie.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij een vriendin heeft is TS haar probleem niet. Maar dat ze zich als vuil laat behandelen wel.
Alle reacties Link kopieren
Al met al is het gewoon een heel sneu verhaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven