Meerdere relaties in Open relatie

23-04-2018 12:41 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben nieuw hier en ook nieuw in open relaties dus heb nog wat vragen.

Ik en mijn vriend zijn bijna 5 jaar samen. We hebben echt een super klik maar wonen nu al 2 jaar samen en de routine van werk etc is erin gekomen. Zo ook minder tot geen seks en dingen buiten huis doen.

Nu is hij dus (achter mijn rug om) hier naar opzoek gegaan. Ik ben er achter gekomen en we hebben alles besproken.

Hij gaf als reden dat die seks miste en de aandacht. Maar hoe kan die dat missen als we elkaar elke dag zien??

Dus seks snapte ik goed en hij houd van grotere borsten (die ik mis 😅) maar we hebben goed gepraat, ik merk dat die blij is, ik ook blijer en dat wij zelf ook meer seks hebben en meer lief zijn tegen elkaar.

Dus ik zie wel wat positieve dingen aan een open relatie. Alleen nu komt het. ZIJ denkt dat hun ook een relatie hebben. Hoe werkt dit ‘normaal’ in open relatie? Je hebt maar met 1 persoon een ‘hoofdrelatie’ waar je elke keer weer naar toe terug komt en alles bespreekt en dieper dan de ‘scharrels’. Of heb je meerdere relaties met mensen? Ik weet namelijk alles van hun maar ZIJ denkt dat ik dus niets meer met hem heb... terwijl ik nog bij hem woon en alles...

Dus als je een open relatie hebt weet dan de ‘scharrel’ hier ook van? En hij zegt haar ook leuk te vinden. Dat ze op mij lijkt qua karakter maar dan met een leuke schoonfamilie en grotere borsten. Moet ik mij er dan maar neer bij leggen dat als hun ‘relatie’ voorderd en bloeit hij voor haar kan gaan kiezen? En dat het dan toch niets zou worden verder tussen mij en hem?

Sorry van alle vragen maar ik ken niemand die dit doet zo. Dus graag de mening van mensen in een open relatie.
Alle reacties Link kopieren
En je vind dit oké omdat?
Hips, hopsakee en pierlala.
Wil je zelf eigenlijk wel een open relatie? En jij dan ook met andere mannen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je te aardig, ik heb daar wel echt respect voor, maar je verhaal illustreert gewoon echt een fout beeld. Een open relatie spreek je samen af, dat is niet iets wat je achteraf opeens doet wanneer je partner erachter komt dat je al maanden een ander aan het douwen bent. Dit klinkt eerder als een slecht excuus om vreemd te kunnen gaan.

Feit dat dat meisje denkt dat ze iets samen hebben en dat jij de ex bent toont ook alleen maar aan dat hij het helemaal niet belangrijk vond te vermelden hoe het in elkaar steekt, nog een reden waarom ik denk dat het 'open-relatie' gebeuren een slecht excuus is.

Ik trek nu natuurlijk alleen maar conclusies, maar dit klinkt mij als een gevalletje vreemdgaan. Ik zou denken dat hij er op een dag mee vandoor gaat.
Ben jij een deurmat..?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft er gewoon een stiekeme relatie naast. Het enige verschil is dat jij er van af weet. Heb jij ook relaties ernaast of werkt dat alleen van zijn kant?
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Raflesia schreef:
23-04-2018 12:48
Ik vind je te aardig, ik heb daar wel echt respect voor, maar je verhaal illustreert gewoon echt een fout beeld. Een open relatie spreek je samen af, dat is niet iets wat je achteraf opeens doet wanneer je partner erachter komt dat je al maanden een ander aan het douwen bent. Dit klinkt eerder als een slecht excuus om vreemd te kunnen gaan.

Feit dat dat meisje denkt dat ze iets samen hebben en dat jij de ex bent toont ook alleen maar aan dat hij het helemaal niet belangrijk vond te vermelden hoe het in elkaar steekt, nog een reden waarom ik denk dat het 'open-relatie' gebeuren een slecht excuus is.

Ik trek nu natuurlijk alleen maar conclusies, maar dit klinkt mij als een gevalletje vreemdgaan. Ik zou denken dat hij er op een dag mee vandoor gaat.
Een lang en lief ingepakt verhaal dat gewoon zegt: Je wordt enorm in de zeik genomen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een open relatie, maar zoals dat bij jullie gaat zou bij mij exit zijn.

Bij ons was het vooraf afgesproken, mijn partner kent de mannen die ik date en ik de vrouwen die hij date. We hebben beide het recht om een veto uit te spreken als een contact ons niet lekker zit.
Andere contacten zijn altijd op de hoogte van het feit dat we al een partner hebben, en dat er altijd de mogelijkheid bestaat dat communicatie gelezen wordt van elkaar.

Jij wordt in de zeik genomen en waarschijnlijk binnenkort ingeruild, sorry
Alle reacties Link kopieren
"Dat ze op mij lijkt qua karakter maar dan met een leuke schoonfamilie en grotere borsten. " :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Leuke schoonfamilie?

Het ging toch alleen om de sex? Hoe heeft hij die familie dan ontmoet?
Alle reacties Link kopieren
Niets open relatie. Hij gaat gewoon vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Raflesia schreef:
23-04-2018 12:48
Ik vind je te aardig, ik heb daar wel echt respect voor, maar je verhaal illustreert gewoon echt een fout beeld. Een open relatie spreek je samen af, dat is niet iets wat je achteraf opeens doet wanneer je partner erachter komt dat je al maanden een ander aan het douwen bent. Dit klinkt eerder als een slecht excuus om vreemd te kunnen gaan.

Feit dat dat meisje denkt dat ze iets samen hebben en dat jij de ex bent toont ook alleen maar aan dat hij het helemaal niet belangrijk vond te vermelden hoe het in elkaar steekt, nog een reden waarom ik denk dat het 'open-relatie' gebeuren een slecht excuus is.

Ik trek nu natuurlijk alleen maar conclusies, maar dit klinkt mij als een gevalletje vreemdgaan. Ik zou denken dat hij er op een dag mee vandoor gaat.
Hij heeft wel over mij verteld. Maar meer in de zin van dat het slecht ging tussen ons en dat ik alleen nog de sleutel heb van het huis, daar niet meer woon maar wel eens langs kom.
Alle reacties Link kopieren
KimberleySTH schreef:
23-04-2018 12:49
Hij heeft er gewoon een stiekeme relatie naast. Het enige verschil is dat jij er van af weet. Heb jij ook relaties ernaast of werkt dat alleen van zijn kant?
Ik had er nog niet overna gedacht. Maar hoe meer ik lees erover hoe meer ik er wel voor open wil staan.
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-Buffay schreef:
23-04-2018 13:03
Leuke schoonfamilie?

Het ging toch alleen om de sex? Hoe heeft hij die familie dan ontmoet?
Niet dus. Hij vind het daar ook gezellig etc zegt die. Maja hun hebben een huisje op een camping wat altijd leuker is ala thuis.
Alle reacties Link kopieren
Bird2013 schreef:
23-04-2018 13:41
Hij heeft wel over mij verteld. Maar meer in de zin van dat het slecht ging tussen ons en dat ik alleen nog de sleutel heb van het huis, daar niet meer woon maar wel eens langs kom.
Ik weet niet hoe jij je voelt bij dit maar mocht dat zwaar zijn.. I'm sorry.. maar je kan deze relatie beter afkappen. Je verdiend beter dan dit. Je vriend toont echt geen respect naar jou en je gevoelens toe. Al hebben jullie 24/7 zware ruzie zou dit nog geen goede reden zijn. Zo behandel je een mens niet en al helemaal niet je partner.

Mijn ex kwam ermee aanzetten dat ze iemand in haar klas leuk vond (niet alleen leuk, maar echt met volle gevoelens leuk) - gelukkig had ze het respect dit dus tegen mij te vertellen VOOR ze ook maar een stap gezet had met die gozer en hebben we het toen dus uitgemaakt. En inderdaad, nu bijna 8 weken later hebben ze met elkaar. Kap het af nu je (als jij nog wel echt van hem houd) je enigszins de pijn nog kan verlichten. Het zal anders alleen maar zwaarder en zwaarder vallen wanneer de klap dan toch eindelijk valt.

Zoals iemand hierboven al scherp opmerkte, hij kent haar familie dus ook al? Dat is echt red flags all over.
O bah! Jij bent zo lief en zo meedenkend.....dit is het laatste wat jij verdient!!
Ga weg bij die vent, jij verdient een man die jou goed en mooi vindt zoals je bent, iemand die jouw kleine tietjes geweldig vindt.
Alle reacties Link kopieren
Je bent veel te lief.
Draai het eens om:

Jij gaat vreemd, omdat het allemaal wat saai is geworden en jij hebt daar behoefte aan. Maar je hebt wel iemand gevonden met een ander formaat piemel, want daar houd jij van en je vriend heeft dat niet. Vervolgens komt het uit en mag je vreemd blijven gaan. Vervolgens vertel je je scharrel dat je geen relatie meer hebt, maar dat hij alleen nog een sleutel heeft.
Hoe zou hij daar op reageren?


Hij liegt op alle fronten tegen iedereen. Zo ga je toch niet met mensen om?
Bij een open relatie is juist de eerlijkheid het allerbelangrijkste.
Alle reacties Link kopieren
anoniem345890123567 schreef:
23-04-2018 12:50
Een lang en lief ingepakt verhaal dat gewoon zegt: Je wordt enorm in de zeik genomen
en wij ook neem ik aan. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Bird2013 schreef:
23-04-2018 13:42
Ik had er nog niet overna gedacht. Maar hoe meer ik lees erover hoe meer ik er wel voor open wil staan.
Ik zou voor de grap eens tegen je vriend zeggen dat jij ook iemand hebt ontmoet. Ben benieuwd of hij daar ook zo voor open staat.
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Hij belazert je gewoon
Alle reacties Link kopieren
Als het alleen “seks” is met haar, waarom heeft hij dan haar ouders ontmoet?

Dit is geen open relatie. Hij liegt tegen haar over jou. Dat zij denkt een relatie met hem te hebben zegt toch al genoeg. Heb je dan echt geen enkel zelfrespect?
Alle reacties Link kopieren
Tijd om zelf er ook wat extra relaties op na te gaan houden. Noem je het Polyamorie. Eens kijken hoe daarop reageert.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Respect voor je vriend!
hoe hij dit verhaal goed heeft weten te praten!
of jij bent behoorlijk blond, dat kan natuurlijk ook ;-)
Laat hem per direct een andere woonruimte zoeken, en verbreek de relatie. Mag hij ineens aan zijn nieuwe vriendin sinds tijden uitleggen dat hij verhuist, maar dat zijn ex nog in het huis woont waar ze al niet meer zou wonen. Die mafklapper heeft tijden van twee walletjes gegeten en je bedrogen, dat ga je toch niet fasciliteren???
Alle reacties Link kopieren
Lieve schat, wil JIJ dit allemaal wel ?

Wordt jij echtgelukkig van een man die met een andere vrouw vrijt vanwege haar borsten en haar familie ?

Wat wil jij eigenlijk van hem ? Dat hij jou niet verlaat?
Is het daarom dat je tolereert dat hij sex heeft met een ander ?

Waar ligt voor jou de grens van wat jij prettig of toelaatbaar vindt in jouw relatie ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven