Meerdere relaties in Open relatie

23-04-2018 12:41 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben nieuw hier en ook nieuw in open relaties dus heb nog wat vragen.

Ik en mijn vriend zijn bijna 5 jaar samen. We hebben echt een super klik maar wonen nu al 2 jaar samen en de routine van werk etc is erin gekomen. Zo ook minder tot geen seks en dingen buiten huis doen.

Nu is hij dus (achter mijn rug om) hier naar opzoek gegaan. Ik ben er achter gekomen en we hebben alles besproken.

Hij gaf als reden dat die seks miste en de aandacht. Maar hoe kan die dat missen als we elkaar elke dag zien??

Dus seks snapte ik goed en hij houd van grotere borsten (die ik mis 😅) maar we hebben goed gepraat, ik merk dat die blij is, ik ook blijer en dat wij zelf ook meer seks hebben en meer lief zijn tegen elkaar.

Dus ik zie wel wat positieve dingen aan een open relatie. Alleen nu komt het. ZIJ denkt dat hun ook een relatie hebben. Hoe werkt dit ‘normaal’ in open relatie? Je hebt maar met 1 persoon een ‘hoofdrelatie’ waar je elke keer weer naar toe terug komt en alles bespreekt en dieper dan de ‘scharrels’. Of heb je meerdere relaties met mensen? Ik weet namelijk alles van hun maar ZIJ denkt dat ik dus niets meer met hem heb... terwijl ik nog bij hem woon en alles...

Dus als je een open relatie hebt weet dan de ‘scharrel’ hier ook van? En hij zegt haar ook leuk te vinden. Dat ze op mij lijkt qua karakter maar dan met een leuke schoonfamilie en grotere borsten. Moet ik mij er dan maar neer bij leggen dat als hun ‘relatie’ voorderd en bloeit hij voor haar kan gaan kiezen? En dat het dan toch niets zou worden verder tussen mij en hem?

Sorry van alle vragen maar ik ken niemand die dit doet zo. Dus graag de mening van mensen in een open relatie.
Alle reacties Link kopieren
Creëer een ruggengraat
Alle reacties Link kopieren
Bird2013 schreef:
23-04-2018 13:41
Hij heeft wel over mij verteld. Maar meer in de zin van dat het slecht ging tussen ons en dat ik alleen nog de sleutel heb van het huis, daar niet meer woon maar wel eens langs kom.
En dit vind jij allemaal ok en denkt erover om een open relatie te hebben met die gast? Wat maakt hem zo bijzonder?
Alle reacties Link kopieren
Laat vanavond eens vallen dat je binnenkort een date hebt met een man met een flink grotere pik dan je 'vriend'.

Ben erg benieuwd hoe hij dan over jullie 'open' relatie denkt..
Alle reacties Link kopieren
Bird2013 schreef:
23-04-2018 13:41
Hij heeft wel over mij verteld. Maar meer in de zin van dat het slecht ging tussen ons en dat ik alleen nog de sleutel heb van het huis, daar niet meer woon maar wel eens langs kom.
Voor hen ben jij enkel een soort van ex , met nog een sleutel van zijn huis die wel eens langskomt ?

Dus zij beschouwen jou niet als zijn vaste partner .

Laat jij jezelf zo wegzetten ?
Alle reacties Link kopieren
Het komt op mij over alsof hij nu van twee walletjes kan proeven. In een open relatie is het volgensmij niet de bedoeling dat je de schoonfamillie van je scharrel ontmoet..gaat wel erg ver dan. Wat voor afspraken hebben jullie hier over?
Onze tijd is nu.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
23-04-2018 16:38
Laat vanavond eens vallen dat je binnenkort een date hebt met een man met een flink grotere pik dan je 'vriend'.

Ben erg benieuwd hoe hij dan over jullie 'open' relatie denkt..
:cheer: :applause:

Heb alleen ergens wel het idee dat hij er waarschijnlijk geen fuck om gaat geven want ja, grotere tieten en schoonfamilie :bonk:
Wat een loser is het eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Maf genoeg word je zowel zelf bedrogen, als dat je je vriend faciliteert om die andere meid te bedriegen. Dit heeft niks met een open relatie te maken, bij "open" past geen "bedriegen".

Met jou heb ik overigens geen medelijden, want je kent het hele verhaal en kiest er bewust voor om te helpen met het bedriegen van die andere meid, maar die andere meid heb ik wel medelijden mee en ik hoop dat ze het jullie beiden flink betaald zal zetten aan het eind van deze wanstaltige rit.
Alle reacties Link kopieren
kerol schreef:
23-04-2018 17:41
Maf genoeg word je zowel zelf bedrogen, als dat je je vriend faciliteert om die andere meid te bedriegen. Dit heeft niks met een open relatie te maken, bij "open" past geen "bedriegen".

Met jou heb ik overigens geen medelijden, want je kent het hele verhaal en kiest er bewust voor om te helpen met het bedriegen van die andere meid, maar die andere meid heb ik wel medelijden mee en ik hoop dat ze het jullie beiden flink betaald zal zetten aan het eind van deze wanstaltige rit.
Hij heeft haar opgezocht etc ik wist nergens vanaf. En nu komt hij met het idee ‘open relatie’ idee. Het is niet begonnen als een open relatie. En zie zeker dat dit niet de goede manier is zo. En ik heb ook zeker medelijden met haar.
Ik denk dat jij de enige bent met medelijden met haar. Voorderest heeft iedereen medelijden met jou, want je wordt aan de kant geschoven voor een voor je vriend interessanter en aantrekkelijker exemplaar. Je bent de enige die dit nog niet doorheeft. Ben je al op zoek naar een nieuwe woning? Houd je er rekening mee dat je straks vrijgezel bent?
Euhm, JIJ wordt hier bedonderd hoor.
En ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je dat niet doorhebt.
Te lief? Ik vind je vooral erg naïef en dom als je denkt dat hier iets goeds uit gaat komen.
Je bent toch wel meer waard dan dit?
Alle reacties Link kopieren
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Omg dit kan niet waar zijn toch? @(
Alle reacties Link kopieren
Schoonfamilie!? Wat is dit sister wives?

Een open relatie bespreek je volgens mij samen. Waarin je van te voren bepaalde wensen en grenzen in afspreekt. Denk dat je voor jezelf moet bepalen of jij dit prettig vind en hiermee kan en wil leven.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zie je dit ooit gaan werken? Hij verteld z’n nieuwe vriendin straks opeens eerlijk dat jij eigenlijk z’n eerste vriendin bent. Zij denkt ‘haske gezellig!’ en zo ontstaat er een open relatie met wederzijds respect naar iedereen?

Hij toont nu namelijk nul respect naar jou. Hij piest buiten de pot en jij staat er naast om hem aan te moedigen. Komop meid!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Ongelofelijk dat jij je hiervoor leent TO.
Zo'n lamstraal wil je toch niet als vriend ? Hij kan de pot op, samen met die grote tietentroela .
Met geen van beiden zou ik een relatie willen hebben en al helemaal niet met allebei tegelijk .
Alle reacties Link kopieren
Dames, dat er hier op in gegaan wordt.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
ChantalZr7 schreef:
23-04-2018 14:19
Je bent veel te lief.
Draai het eens om:

Jij gaat vreemd, omdat het allemaal wat saai is geworden en jij hebt daar behoefte aan. Maar je hebt wel iemand gevonden met een ander formaat piemel, want daar houd jij van en je vriend heeft dat niet. Vervolgens komt het uit en mag je vreemd blijven gaan. Vervolgens vertel je je scharrel dat je geen relatie meer hebt, maar dat hij alleen nog een sleutel heeft.
Hoe zou hij daar op reageren?


Hij liegt op alle fronten tegen iedereen. Zo ga je toch niet met mensen om?
Bij een open relatie is juist de eerlijkheid het allerbelangrijkste.
Amen, amen. En TO: Ga op eigen benen staan. Je bericht komt over alsof je nu pas nadenkt over andere relatievormen, en het feit dat je vraagt wat er wel/niet gebruikelijk is binnen een open relatie, zegt al dat je niet weet in wat voor situatie je eigenlijk zit. Niet dat dat altijd verkeerd is, maar in deze situatie laat je je gebruiken door hem. Hij liegt en vertelt anderen dat jij tot zijn verleden behoort, dus blijf niet bij hem in de hoop dat hij bij je blijft.
Alle reacties Link kopieren
Ycjoo- schreef:
24-04-2018 00:50
Dames, dat er hier op in gegaan wordt.
Soms heeft iemand gewoon een duw nodig.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?
Je klinkt als 16 namelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven