Meisje negeert compliment

15-11-2019 21:14 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meisje negeert facebook bericht (compliment)? (Lege OP)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2019 09:17
Reden: OP (grotendeels) verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
92.73% gewijzigd
She's just not that into you.
Alle reacties Link kopieren
Ze vindt fb reacties gewoon niet zo belangrijk. Of weet niet hoe ze daar op moet reageren. Blijf gewoon een praatje maken met haar als het zo uitkomt, zonder je druk te maken over fb en app
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Alleen een los woord is natuurlijk ook geen compliment. Het klinkt ook ongeïnteresseerd van jouw kant als je alleen 'creatief' zegt. Wat moet ze daarop zeggen dan?
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Peilen

En ze is niet geïnteresseerd
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
15-11-2019 21:21
Ze vindt fb reacties gewoon niet zo belangrijk. Of weet niet hoe ze daar op moet reageren. Blijf gewoon een praatje maken met haar als het zo uitkomt, zonder je druk te maken over fb en app
Oke bedankt!
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
15-11-2019 21:27
Peilen

En ze is niet geïnteresseerd
Oke daar was ik al bang voor , bedankt! :(
Als je een reactie wilt op een bericht op Facebook moet je er wel voor zorgen dat je iets leuks schrijft. Je hebt een totaal oninteressante reactie geplaatst bij haar foto, dus waarom zou ze daarop reageren?
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
15-11-2019 21:37
Als je een reactie wilt op een bericht op Facebook moet je er wel voor zorgen dat je iets leuks schrijft. Je hebt een totaal oninteressante reactie geplaatst bij haar foto, dus waarom zou ze daarop reageren?
Creatief + een smiley, ik verwachtte een reactie terug zoals thanks of bedankt waardoor ik verder kon vragen of chatten maar dat ging hekaas niet door!
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
15-11-2019 21:37
Als je een reactie wilt op een bericht op Facebook moet je er wel voor zorgen dat je iets leuks schrijft. Je hebt een totaal oninteressante reactie geplaatst bij haar foto, dus waarom zou ze daarop reageren?
Wou ook niet gelijk al teveel tekst sturen vandaar maar misschien was het inderdaad iets te weinig om het een compliment te noemen
Alle reacties Link kopieren
Als iemand op mijn fb iets plaatst dan zet ik wel eens uit beleefdheid een reactie met zo'n icoontje. Als ik het echt leuk vind of geïnteresseerd ben dan schrijf ik echt iets meer dan een paar woorden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
CleopatraVII schreef:
15-11-2019 21:26
Alleen een los woord is natuurlijk ook geen compliment. Het klinkt ook ongeïnteresseerd van jouw kant als je alleen 'creatief' zegt. Wat moet ze daarop zeggen dan?

Dit. En wat is hc overkomen?
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
15-11-2019 21:50
Dit. En wat is hc overkomen?
high class*
Ze zit helaas in jouw klas ? Hoera !! Ze zit in jouw klas ! Des te gemakkelijker kan je regelmatig een praatje met haar slaan .

Ze is verlegen . Dus je zal wat meer moeite moeten doen dan gewoonlijk .
Zonder opdringerig te zijn natuurlijk.

Gewoon , blijven praatjes slaan en na een tijdje zal ze wel wat ontdooien .
Bij verlegen mensen is contact maken altijd moeilijker dan bij een open iemand .

Dus niet te vlug opgeven .
Succes!
Alle reacties Link kopieren
Sterrenwacht007 schreef:
15-11-2019 22:07
Ze zit helaas in jouw klas ? Hoera !! Ze zit in jouw klas ! Des te gemakkelijker kan je regelmatig een praatje met haar slaan .

Ze is verlegen . Dus je zal wat meer moeite moeten doen dan gewoonlijk .
Zonder opdringerig te zijn natuurlijk.

Gewoon , blijven praatjes slaan en na een tijdje zal ze wel wat ontdooien .
Bij verlegen mensen is contact maken altijd moeilijker dan bij een open iemand .

Dus niet te vlug opgeven .
Succes!
Oke ik ga het proberen! Het is vooral lastig om haar te peilen...
anoniem_392093 wijzigde dit bericht op 15-11-2019 23:06
13.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Over het algemeen reageer je met een "dankjewel" op een compliment maar soms ook glimlach je alleen maar of reageer je niet. Soms kan je er niet goed op reageren bijvoorbeeld als iemand die je niet goed kent iets overdrevens zegt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je moet altijd voordat je een compliment geeft zelf bedenken of iemand daar wel een antwoord op kan geven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Creatief kun je dubbel oppakken. Netzoiets als zeggen apart of bijzonder. Het kan een compliment zijn maar ook juist niet.

Zeg dan: creatief zeg, wat mooi! Net ff iets meer woorden zodat er geen twijfel is over je bedoeling.
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
15-11-2019 22:24
Je moet altijd voordat je een compliment geeft zelf bedenken of iemand daar wel een antwoord op kan geven.
Vanuit mijn eigen perspectief zou ik wel antwoord geven mar iedereen is en denkt anders... toch? Dus dat is wel een lastig!
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
15-11-2019 22:25
Creatief kun je dubbel oppakken. Netzoiets als zeggen apart of bijzonder. Het kan een compliment zijn maar ook juist niet.

Zeg dan: creatief zeg, wat mooi! Net ff iets meer woorden zodat er geen twijfel is over je bedoeling.
Oke voor de volgende keer zou ik zoiets kunnen sturen als ze dan nog steeds negeert kan ik wel concluderen dat ze geen interesse heeft?
Dat is tenminste gesproken !
Vergeet Facebook even . Écht praten met haar komt veel beter over .
Op Facebook ziet ze je gezicht niet , hoort ze je stem niet ...

Niet te vlug opgeven . Niet te negatief denken . ( dat ze zo moeilijk te peilen is .)
Ze is verlegen , daar zit het hem .

Heb wat geduld met haar . Het komt wel goed . Ze heeft gewoon wat tijd nodig om haar open te stellen .

Zoals ik al eerder zei , rustig met haar regelmatig een praatje slaan .

En wie weet ? Wie niet waagt , die niet wint !
Amai zeg , alles wordt hier kapot geanalyseerd .
Daarjuist ging je het proberen , en nu zit je alweer met dat ene woord ‘ creatief ‘ op Facebook.

Op de ouderwetse manier zal het gemakkelijker gaan .
Alle reacties Link kopieren
Sterrenwacht007 schreef:
15-11-2019 22:36
Amai zeg , alles wordt hier kapot geanalyseerd .
Daarjuist ging je het proberen , en nu zit je alweer met dat ene woord ‘ creatief ‘ op Facebook.

Op de ouderwetse manier zal het gemakkelijker gaan .
Komt goed haha geen facebook meer haha!
Alle reacties Link kopieren
Tom10vv schreef:
15-11-2019 22:28
Oke voor de volgende keer zou ik zoiets kunnen sturen als ze dan nog steeds negeert kan ik wel concluderen dat ze geen interesse heeft?
Dat kan, je kunt ook concluderen dat ze die dingen gewoon plaatst voor haar eigen lol, en niet kijkt naar alle duimpjes hartjes en wat dan ook.
Ofwel, er is niets van te zeggen.
Zeg gewoon als je haar weer ziet dat je die foto heel mooi vond, als je meer wil zeggen vraag hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen, of ze vaak foto's maakt. Genoeg om op door te gaan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Super ! Succes ! :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven