Mezelf misdragen

22-08-2019 08:09 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
meisjevandebuurt wijzigde dit bericht op 22-07-2020 07:45
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ok
Alle reacties Link kopieren
Had je inderdaad allemaal beter kunnen verzwijgen.. Beter nog, laat je stom verklaren. Beter voor ons allemaal...
Alle reacties Link kopieren
En?
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij zelf dan niets gedronken van die wijn en champagne?
Alle reacties Link kopieren
Je kan hem ook gewoon een berichtje sturen waarin je aangeeft hoe je je voelt over jezelf.... en waarschijnlijk zegt hij gewoon dat t allemaal wel mee viel. opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Dan bel je hem vanmorgen, zegt sorry
en vraagt of je het vanavond, drankloos goed mag maken
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Hij drinkt zelf ook. Maar tis dat ik weet hoe mannen denken. Voornamelijk van een bepaalde cultuur en geloof. Ze willen liever een vrouw huwen die niet al het slechte doet. En ik heb zojuist alles kenbaar gemaakt als een stom kind. Ik dacht altijd dat ik mezelf moest kunnen blijven. Maar die drank en drugs definiëren mij niet als persoon en het maakt juist alles kapot.
MeisjeVanDeBuurt schreef:
22-08-2019 08:20
Hij drinkt zelf ook. Maar tis dat ik weet hoe mannen denken. Voornamelijk van een bepaalde cultuur en geloof. Ze willen liever een vrouw huwen die niet al het slechte doet. En ik heb zojuist alles kenbaar gemaakt als een stom kind. Ik dacht altijd dat ik mezelf moest kunnen blijven. Maar die drank en drugs definiëren mij niet als persoon en het maakt juist alles kapot.

Moslim?
Nou had had zelf ook niet mogen drinken of zoenen met een vrouw met wie hij niet getrouwd is. Dus ja, zo zit dat
Alle reacties Link kopieren
MeisjeVanDeBuurt schreef:
22-08-2019 08:20
Hij drinkt zelf ook. Maar tis dat ik weet hoe mannen denken. Voornamelijk van een bepaalde cultuur en geloof. Ze willen liever een vrouw huwen die niet al het slechte doet. En ik heb zojuist alles kenbaar gemaakt als een stom kind. Ik dacht altijd dat ik mezelf moest kunnen blijven. Maar die drank en drugs definiëren mij niet als persoon en het maakt juist alles kapot.
Waarom ga jij dan uit met een man, die niet bij jou past???
Alle reacties Link kopieren
Kukita-Del-Barrio schreef:
22-08-2019 08:22
Moslim?
Nou had had zelf ook niet mogen drinken of zoenen met een vrouw met wie hij niet getrouwd is. Dus ja, zo zit dat
Ja klopt.
Daar heb je gelijk in, toch blijven ze helaas hypocriet vaak en moet je t toch daarmee doen.
Ik word altijd gewaarschuwd dat ik niet met mannen moet drinken en principe 2 dat ze je dan niet meer serieus nemen, gezien je dan als losbandige word gezien.

Ik ga ook niet meer drinken met jongens. Beter. Voor mezelf ook. Maar ook voor voor het beeld dat je wilt afgeven.

Vind het wel jammer. Dat ik nu misschien de man van mijn leven heb laten lopen door deze kwestie. Of ik overdrijf. I dont know, zulke mannen zullen dit altijd gebruiken wanneer je ruzie hebt en ik denk met zijn ouders dat hij nooit meer ook mij zou willen voorstellen thuis vanwege het feit dat ik geen braaf meisje ben dus.
Alle reacties Link kopieren
Maak je niet zo druk, je was een beetje dronken maar blijkbaar wel gezellig, nou kan toch een keer.
Geniet van je leven en af en toe iets anders doen dan zuipen zodat je ook de volgende dag nog weet hoe gezellig het was.
MeisjeVanDeBuurt schreef:
22-08-2019 08:20
Hij drinkt zelf ook. Maar tis dat ik weet hoe mannen denken. Voornamelijk van een bepaalde cultuur en geloof. Ze willen liever een vrouw huwen die niet al het slechte doet. En ik heb zojuist alles kenbaar gemaakt als een stom kind. Ik dacht altijd dat ik mezelf moest kunnen blijven. Maar die drank en drugs definiëren mij niet als persoon en het maakt juist alles kapot.
Opgelost! Kun je nu op zoek naar een vent die een vrouw als gelijkwaardig zien.
Alle reacties Link kopieren
Dus je hebt lekker zitten pimpelen en daarna een potje tongen. Nou en? Zolang je geen drank probleem hebt zou ik me er niet te druk om maken. Iemand die je hier hard over veroordeeld en dubbele maten hanteert voor mannen en vrouwen of voor verschillende vrouwen wbt alcohol gebruikt zou ik sowieso niet in mijn leven als partner willen. Ik ben de baas over mijn lichaam en wat daar mee gebeurt, daar mag en ander wel wat van vinden maar dat hoef ik me niet aan te trekken.

Je komt nog jong over en jonge mensen zoeken soms hun grenzen op, zo dramatsich is het allemaal niet.

Ik zou me er ook niet voor verontschuldigen. Wat heb je nou helemaal fout gedaan? Ben je tegen hem uigevallen? Heb je ruzie gemaakt? Zo niet, wat valt je te verwijten behalve een beetje dronken zijn geweest? Dat gebeurt (bijna) iedereen wel eens, en zolang je een ander niet beschadigd is er weinig om je voor te verontschuldigen. Laat je niet aanpraten (ook niet door jezelf) dat je een slecht mens bent daardoor.

Áls ik er al op terug zou komen zou ik er een grapje over maken of zo
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
MeisjeVanDeBuurt schreef:
22-08-2019 08:27
Ja klopt.
Daar heb je gelijk in, toch blijven ze helaas hypocriet vaak en moet je t toch daarmee doen.
Ik word altijd gewaarschuwd dat ik niet met mannen moet drinken en principe 2 dat ze je dan niet meer serieus nemen, gezien je dan als losbandige word gezien.

Ik ga ook niet meer drinken met jongens. Beter. Voor mezelf ook. Maar ook voor voor het beeld dat je wilt afgeven.

Vind het wel jammer. Dat ik nu misschien de man van mijn leven heb laten lopen door deze kwestie. Of ik overdrijf. I dont know, zulke mannen zullen dit altijd gebruiken wanneer je ruzie hebt en ik denk met zijn ouders dat hij nooit meer ook mij zou willen voorstellen thuis vanwege het feit dat ik geen braaf meisje ben dus.
dus de man van jouw leven
is een hypocriet, met een ander geloof
die jou niet accepteert zoals je bent?

meisje toch, zoek hulp!
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
22-08-2019 08:27
Maak je niet zo druk, je was een beetje dronken maar blijkbaar wel gezellig, nou kan toch een keer.
Geniet van je leven en af en toe iets anders doen dan zuipen zodat je ook de volgende dag nog weet hoe gezellig het was.
Dankjewel.
Ja beter.
We hebben nu wel op elke date wat gedronken, maar dat hoeft voor mij niet meer. Ik word er ook zo makkelijker van. Het was wel gezellig en tis niet uit de hand gelopen. Maar tis wel genoeg geweest qua drank.

Ik wil liefste zelfs denk ik er helemaal mee stoppen.
Alleen met vriendinnen zoiets doen en niet met mannen.
MeisjeVanDeBuurt schreef:
22-08-2019 08:27
Ja klopt.
Daar heb je gelijk in, toch blijven ze helaas hypocriet vaak en moet je t toch daarmee doen.
Ik word altijd gewaarschuwd dat ik niet met mannen moet drinken en principe 2 dat ze je dan niet meer serieus nemen, gezien je dan als losbandige word gezien.

Ik ga ook niet meer drinken met jongens. Beter. Voor mezelf ook. Maar ook voor voor het beeld dat je wilt afgeven.

Vind het wel jammer. Dat ik nu misschien de man van mijn leven heb laten lopen door deze kwestie. Of ik overdrijf. I dont know, zulke mannen zullen dit altijd gebruiken wanneer je ruzie hebt en ik denk met zijn ouders dat hij nooit meer ook mij zou willen voorstellen thuis vanwege het feit dat ik geen braaf meisje ben dus.
Dit wordt een leuk topic zometeen

Afbeelding
MeisjeVanDeBuurt schreef:
22-08-2019 08:27
Ja klopt.
Daar heb je gelijk in, toch blijven ze helaas hypocriet vaak en moet je t toch daarmee doen.
Ik word altijd gewaarschuwd dat ik niet met mannen moet drinken en principe 2 dat ze je dan niet meer serieus nemen, gezien je dan als losbandige word gezien.

Ik ga ook niet meer drinken met jongens. Beter. Voor mezelf ook. Maar ook voor voor het beeld dat je wilt afgeven.

Vind het wel jammer. Dat ik nu misschien de man van mijn leven heb laten lopen door deze kwestie. Of ik overdrijf. I dont know, zulke mannen zullen dit altijd gebruiken wanneer je ruzie hebt en ik denk met zijn ouders dat hij nooit meer ook mij zou willen voorstellen thuis vanwege het feit dat ik geen braaf meisje ben dus.
Als hij je echt leuk vind, moet dit allemaal niet uitmaken. Je hebt 1!!! Avondje wat teveel gedronken , gebeurd iedereen weleens en het is niet alsof je een drankprobleem hebt. (Of wel?)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-08-2019 08:31
dus de man van jouw leven
is een hypocriet, met een ander geloof
die jou niet accepteert zoals je bent?

meisje toch, zoek hulp!
Ja tis misschien beetje moeilijk begrijpen vanuit de andere kant,
Maar tis helaas wel zo. Als ik er geen begrip voor zou hebben, zou ik geen enkele man met dezelfde achtergrond kunnen huwen. Terwijl dat wel de bedoeling is dus. Hij is best vrijdenkend hoor, maar alsnog weet ik hoe echt zit en hoe ze uiteindelijk denken.
Daarnaast is het eigenlijk niet belangrijk gezien Drank en drugs niet nodig is. Lijkt op dat moment erg gezellig. Maar komen te veel nadelen bij. Voornamelijk met een man zal ik dat niet meer doen. Het is gezellig en leuker met vriendinnen. Dan weet je dat je niet buiten je grenzen kan treden en zij zullen niet uiteindelijk dat tegen je gebruiken en of als reden gebruiken niet verder met je te kunnen. Vind het echt stom.
Alle reacties Link kopieren
MeisjeVanDeBuurt schreef:
22-08-2019 08:42
Ja tis misschien beetje moeilijk begrijpen vanuit de andere kant,
Maar tis helaas wel zo. Als ik er geen begrip voor zou hebben, zou ik geen enkele man met dezelfde achtergrond kunnen huwen. Terwijl dat wel de bedoeling is dus. Hij is best vrijdenkend hoor, maar alsnog weet ik hoe echt zit en hoe ze uiteindelijk denken.
Daarnaast is het eigenlijk niet belangrijk gezien Drank en drugs niet nodig is. Lijkt op dat moment erg gezellig. Maar komen te veel nadelen bij. Voornamelijk met een man zal ik dat niet meer doen. Het is gezellig en leuker met vriendinnen. Dan weet je dat je niet buiten je grenzen kan treden en zij zullen niet uiteindelijk dat tegen je gebruiken en of als reden gebruiken niet verder met je te kunnen. Vind het echt stom.

Uit ervaring weet ik (en uit onderzoeken blijkt) dat voor een lange gelukkige relatie, het belangrijk is dat....
Partners erg gelijk zijn (het idee dat Tegenpolen elkaar aantrekken, is absoluut niet waar (alleen leuk voor de neuk))
Hoe meer je hetzelfde scoort op:
- Achtergrond
- Politiek
- Geloof (cruciaal)
- Opleidingsniveau
- Toekomstwens
en zelfs zaken die futiel lijken als:
- Hoe mooi je bent

Hoe groter de kans van slagen

Jij gaat met deze jongen Absoluut niet langdurig gelukkig worden, Absoluut niet!
Alle reacties Link kopieren
NovaNila schreef:
22-08-2019 08:39
Als hij je echt leuk vind, moet dit allemaal niet uitmaken. Je hebt 1!!! Avondje wat teveel gedronken , gebeurd iedereen weleens en het is niet alsof je een drankprobleem hebt. (Of wel?)
Nee dat niet. Maar als ik eenmaal drinkt drink ik wel altijd net iets te veel. Heb hiervoor echt al maanden niks op, dus dit sloeg extra hard aan zonder dat ik t doorhad ook.

Ik hoop het niet. Maar ik weet ook zelf niet of ik hem wel vaker wil gaan zien. Want ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Hij zegt wel dat hij met mij wil trouwen enz, maar ik wil niet aan t lijntje worden gehouden. Door te gaan daten met een man die dus uiteindelijk helemaal niet serieuze intenties met mij heeft. Maar goed daar kan ik alleen achter komen als ik wat geduld heb en de volgende keren serieuzer opstel.

Alleen twijfel ik soms zelf ook wat ik met mijn leven aan moet.
Zou ik nu al mezelf kunnen settelen en het brave huisvrouw kunnen spelen? Ik denk het niet. Want ik hou van enorme spanning opzoeken in t leven. Dus hier en daar uitgaan en af en toe zo de grenzen opzoeken. Alleen weet ik dat dat niet samengaat met een man. Dus ik zou een keuze moeten maken. Of nu van mijn leven genieten zonder grenzen met de kans dat ik later niet meer iemand met dezelfde klik ontmoet, of nu stoppen met al die gekkigheid en onzin waar je toch liever van wilt afblijven en het happy gezinslife leiden.
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft die wijn en champagne besteld? Hij wou je misschien in die toestand krijgen.
Jij bent wel nog steeds diegene die het in haar strot heeft gekapt.
Doe je best niet, ook niet zonder 'jongens ' in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Stiekem met vriendinnen los gaan werkt toch ook niet in een serieuze relatie. Jij denkt dat je dan kan feesten en beesten, maar uiteindelijk kom je hem dan misschien tegen (thuis?!) als je onder invloed bent. Dat zal hij dan ook niet waarderen.
Of je wordt voor jezelf nuchter of je wacht met een relatie met een diepgelovig persoon.
Waarom is moslim de bedoeling? Ben je zelf ook moslima?
Alle reacties Link kopieren
Kukita-Del-Barrio schreef:
22-08-2019 08:34
Dit wordt een leuk topic zometeen

Afbeelding
Geweldig gifje :rofl:
Voor iedereen een groene tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven