Midlife

01-02-2019 22:21 400 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
Zielsverwant schreef:
04-09-2019 19:49
Gelukking heb ik dit niet meegemaakt op mijn werk. Ook soorgelijke verhalen in de wandelgangen.

Ik hou dit soort roddels op afstand zeker als ze niet op ervaring gebaseerd zijn.


YagaBaba wees blij dat je van je ex af bent.
Dat weet je helemaal niet. Jij weet toch niet waar jouw collega's zijn en wat ze doen op de wc?

Ik vond er ook niet zoveel van. Het leek me wat ranzig, maar hey, zelf weten he.
YagaBaba schreef:
05-09-2019 05:53
Dat weet je helemaal niet. Jij weet toch niet waar jouw collega's zijn en wat ze doen op de wc?

Ik vond er ook niet zoveel van. Het leek me wat ranzig, maar hey, zelf weten he.
Dat klopt. Ik verdiep me er ook niet in en zoek niet op of niets achter.
Dit is iets van die ander.
Alle reacties Link kopieren
Mannen, het zijn net beesten. Als je zelfs moet klaarkomen op je werk..
KoningKoos201 schreef:
05-09-2019 02:08
Wat mij steeds bezighoudt: hoe krijgen ze het voor elkaar in tien minuten? Mij lukt dat niet hoor, misschien toen ik 16 was......


Je blijft mijn hart stelen, met al je eerlijkheid en nuchterheid, Koos.

I lov'it!
kes49240 schreef:
03-09-2019 15:49
Ik weet niet of mijn reactie er nog toe doet of dat je al verder bent of een beslissing hebt genomen. Ik ben zo'n dame van de andere kant, de getrouwde vrouw. WEES EERLIJK! zowel tegenover jezelf als je vrouw. Je kunt gevoelens krijgen voor een ander, dan moet je je afvragen wat wil of kan ik hiermee en dan erover praten met je relatie. Mijn man zag na 28 jaar samen onze "boompje, huisje, beestje" ook niet meer zitten in zijn hoofd maar heeft dit nooit tegen mij gezegd en is op zijn werk achter mijn rug om een relatie aangegaan. Als antwoord als ik vroeg ben je nog wel gelukkig of waarom ben je iets afstandelijker de laatste tijd was het maak je geen zorgen ik voel me prima bij jou, het is mijn werk, te druk teveel stress, wat gezien zijn werk aannemelijk was, ik was vol vertrouwen. Tot op een dag ik 's avonds een telefoontje kreeg, hij had wat kleding meegenomen, hield niet meer van mij en had een ander waarbij hij meteen introk. Ze gingen meteen op vakantie naar Dubai, hippe kleding etentjes en naar mij en kinderen werd niet omgekeken Midlife op en top. Ik kan je zeggen dat zoiets heel hard aankomt als het onverwacht is, het liegen en schenden van vertrouwen is niet respectvol, het contact met de kinderen is uiterst moeilijk ze zijn heel boos en verdrietig Dus denk goed na over wat je kunt verliezen en praat, kijk of je nog wil vechten voor je partner of dat je op eerlijke en open wijze een relatie met deze jonge meid aan wilt knopen.
Hoi Kes,
Rot te lezen dat je zo in de steek gelaten bent. Ik heb drie keer een verhaal zitten tikken, maar het komt er niet op de juiste manier uit en dan volgt er weer een pagina of zes pek en veren. Dat trek ik effe niet. Ik hoop dat jij inmiddels over die kerel heen bent, het is niet altijd te vermijden maar de manier waarop hij weg ging vind ik wel lomp. Aan de andere kant: als het er niet meer is dan kun je er beter van af zijn. Ik gun je heel veel geluk en misschien ook nog wel weer een veel lievere partner die beter voor je is. Hier gaat het weer lekker, bedankt voor je goeie advies.
mammezel schreef:
03-09-2019 21:16
Koos, wat ik me afvraag, hoe had jij je gevoeld als alles gelopen was zoals nu, BEHALVE het feit dat je het aan je vrouw hebt gezegd?

Maw, acht je het ook mogelijk dat zoiets afblokken, tot het vinden van ander werk toe, mogelijk is, zonder dat er iets over aan de partner wordt gezegd?
Zowel in jouw geval als in het algemeen.

Bij jullie is het nu goed afgelopen, en ik weet niet wat er in jullie huwelijk al allemaal wel of niet is gebeurd, maar ik kan me voorstellen dat erg jaloerse vrouwen (of onzekere vrouwen) wat er met jou is gebeurd, al zien als vreemdgaan en dus hun partner de deur wijzen.

Acht je het ook niet gevaarlijk om voor wat er nu is gebeurd (lees: niet is gebeurd) je huwelijk op het spel te zetten?

Ik vraag het me af en weet het antwoord niet.
Ik denk wel dat ik het zou kunnen stoppen zonder mijn partner iets te vertellen, maar da's wel lastig. De enige mogelijkheid in mijn geval was ander werk want de verleiding zat teveel op mijn lip. Ik kon die dame op geen enkele manier ontlopen en dat maakt het onderdrukken van gevoel niet makkelijk. Ik had dus een goede smoes moeten bedenken voor het wisselen van werk. Gelukkig was dat niet nodig en hebben we het uit kunnen praten allemaal. Als het een verliefdheid was geweest op de dame van de snackbar of een dame op een afdeling in een andere gang was het allemaal veel makkelijker geweest: gewoon niet meer opzoeken.

Ik heb niet het idee dat ik iets op het spel gezet heb: aanvankelijk had ik heel naief niet zo veel door en later ging ik aan de slag met het idee dat ik toch zelf heel duidelijk voor mijn huwelijk gekozen had. Fantasieen over een slippertje waren er wel. Er is niks gebeurd en ik ben er zelf van overtuigd dat er ook niks gebeurd zou zijn, ondanks de fantasie. Puntje bij het paaltje zou het me te heet onder de voeten geworden zijn en dan zou ik niet doorzetten. Denk ik. Maar nogmaals: geen enkel idee want het is niet gebeurd en ik heb verder geen enkele ervaring met vreemdgaan.
kes49240 schreef:
03-09-2019 15:49
Ik weet niet of mijn reactie er nog toe doet of dat je al verder bent of een beslissing hebt genomen. Ik ben zo'n dame van de andere kant, de getrouwde vrouw. WEES EERLIJK! zowel tegenover jezelf als je vrouw. Je kunt gevoelens krijgen voor een ander, dan moet je je afvragen wat wil of kan ik hiermee en dan erover praten met je relatie. Mijn man zag na 28 jaar samen onze "boompje, huisje, beestje" ook niet meer zitten in zijn hoofd maar heeft dit nooit tegen mij gezegd en is op zijn werk achter mijn rug om een relatie aangegaan. Als antwoord als ik vroeg ben je nog wel gelukkig of waarom ben je iets afstandelijker de laatste tijd was het maak je geen zorgen ik voel me prima bij jou, het is mijn werk, te druk teveel stress, wat gezien zijn werk aannemelijk was, ik was vol vertrouwen. Tot op een dag ik 's avonds een telefoontje kreeg, hij had wat kleding meegenomen, hield niet meer van mij en had een ander waarbij hij meteen introk. Ze gingen meteen op vakantie naar Dubai, hippe kleding etentjes en naar mij en kinderen werd niet omgekeken Midlife op en top. Ik kan je zeggen dat zoiets heel hard aankomt als het onverwacht is, het liegen en schenden van vertrouwen is niet respectvol, het contact met de kinderen is uiterst moeilijk ze zijn heel boos en verdrietig Dus denk goed na over wat je kunt verliezen en praat, kijk of je nog wil vechten voor je partner of dat je op eerlijke en open wijze een relatie met deze jonge meid aan wilt knopen.
:hug: hier een vergelijkbaar verhaal. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
KoningKoos201 schreef:
05-09-2019 02:08
Wat mij steeds bezighoudt: hoe krijgen ze het voor elkaar in tien minuten? Mij lukt dat niet hoor, misschien toen ik 16 was......

Tips iemand?? Iets gezien??

Mijn ervaring is dat sommigen wat hulp krijgen van een vrouw via whatsapp ed.
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
06-09-2019 06:44
:hug: hier een vergelijkbaar verhaal. Sterkte.
Oh jij ook dan!
Hoe gaat het KoningKoos201?
Zielsverwant schreef:
25-09-2019 11:37
Hoe gaat het KoningKoos201?
Hoi Ziels!
Gaat goed hier hoor! Helemaal gesetteld op mijn nieuwe werk, gestopt met roken en in een veel rustiger vaarwater nu. Achteraf goed besluit geweest, niet alleen om dame X. Ik denk nog wel veel aan haar overigens maar er is geen contact. Zal wel slijten en een mooie herinnering worden denk ik. Thuis alles okee en veel gezelliger dan voorheen.
Lief dat je nog even vraagt trouwens!
KoningKoos201 schreef:
04-10-2019 01:06
Hoi Ziels!
Gaat goed hier hoor! Helemaal gesetteld op mijn nieuwe werk, gestopt met roken en in een veel rustiger vaarwater nu. Achteraf goed besluit geweest, niet alleen om dame X. Ik denk nog wel veel aan haar overigens maar er is geen contact. Zal wel slijten en een mooie herinnering worden denk ik. Thuis alles okee en veel gezelliger dan voorheen.
Lief dat je nog even vraagt trouwens!
Hoi KoningKoos201,

Fijn te lezen dat jij in rustige vaarwater bent gekomen.

Zoals je het zelf hebt aangegeven zou je nog ingaan op mijn vragen.
Lukt dat nog?

Ik lees dat het thuis veel gezelliger is dan voorheen. Hoe komt dat?
Trouwens fijn dat te lezen.

Weet je vrouw dat je hart bij iemand anders ligt en dat je thuis net zoals of doet?
Vind jij deze houding tegen je vrouw oké?
Vind jij dit een open eerlijke houding naar haar toe?
Wat is je drijfveer om dubbelgevoelsleven thuis te leiden.

Ben je bewust van dat je emotioneel vreemdgaat?

Ik heb het idee dat je vrouw van niets weet. Vooral niet weet dat je hart bij iemand anders ligt en dat je met je verstand voor je relatie hebt gekozen.

Ben benieuwd naar je reactie?


Zielsverwant
Alle reacties Link kopieren
Ander werk zoeken gaat prima Koos, tenzij je koning of keizer bent. En dan nóg.
Ander werk zoeken wil je niet, je wil niet uit de situatie weg. Lekker makkelijk.
Ziels,

Sorry dat ik nog niet eerder reageerde, ik was bezig te proberen alles een beetje los te laten.

Ik ben me er van bewust dat het allemaal nog niet is als voorheen, maar ik denk dat dat nog wel komt. Belangrijkste nu is dat ik uit de situatie ben en weer helder kan denken.

Het schijnt ook dat een verliefdheid wel anderhalf tot twee jaar kan duren. Ik hoop dat het wegzakt. Ik geef het even de tijd. In elk geval is de dagelijkse verleiding of hoe je dat ook kan noemen nu weg.

Over thuis kan ik hier niet teveel kwijt, veel te herkenbaar en herleidbaar allemaal. We praten en lopen een stapje harder voor elkaar. Verder zijn we wat dagelijkse beslommeringen aan het overleven. Dat is niet leuk of romantisch maar wel nakomen van de belofte van eeuwige trouw en het zorgen voor elkaar. Het ideaalplaatje van de roze wolk en we leefden nog lang en gelukkig in utopia zoals velen hier graag zouden horen is er gewoon even niet. Gelukkig hebben we wel plannen om uit de bloemen buiten te gaan zetten als het weer kan volgend jaar.

Dusss.... tja, wat emotioneel vreemdgaan betreft, ik moet het er maar even mee doen. Het gaat wel over denk ik. Goed is het niet maar ik denk niet dat het niet echt in de weg zit. Ik hoop dat het zakt.

Maar is het echt zo erg om tijdelijk even een verstandshuwelijk te hebben? Moet je altijd 200% knallen? Is er echt maar een enkele ware one and only liefde? Of ligt de kracht juist in het vechten, ook als het even niet vanzelf gaat of niet vanzelfsprekend is?

Gooi jouw visie of ervaringen naar me, Ziels.
stomwijnglas schreef:
05-10-2019 00:09
Ander werk zoeken gaat prima Koos, tenzij je koning of keizer bent.
Weet ik, had met twee weken wat anders. Je bent koning of niet natuurlijk. En proeftijd ook geen probleem, ook al door. Ze willen me graag houden. Ik ben goed. Bedrijf met vrijwel alleen maar mannen. Hoe heb ik het zo uit kunnen zoeken vraag je je af. Ik ben echt goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het knap dat je voor je huwelijk vecht en iig zo eerlijjk tegen jezelf bent en nu de situatie zo goed inschat, , Als je er aan werkt en het lukt misschien toch niet kun je jezelf niets verwijten, ik wens jullie veel goeds en geluk (samen of niet)
Alle reacties Link kopieren
Zielsverwant schreef:
04-10-2019 13:35


Ben je bewust van dat je emotioneel vreemdgaat?

Ik heb het idee dat je vrouw van niets weet. Vooral niet weet dat je hart bij iemand anders ligt en dat je met je verstand voor je ....
Maar de vraag is is dit erg? Ooit heeft hij met gevoel en liefde voor dit huwelijk gekozen.

Verliefd worden op een ander kan de beste overkomen en het gaat erom wat hij ermee heeft gedaan.

Persoonlijk lijkt het me zeer onverstandig op de biechten dat je verliefd bent geworden op een ander. Het mag en kan allemaal maar waarom zou je die last bij de ander leggen wanneer deze er niks aan kan doen.

Probeer dan dingen in de relatie te veranderen die ervoor zorgen dat je weer dichter tot elkaar komt.
wat bedoel je met: “Maar is het echt zo erg om tijdelijk even een verstandshuwelijk te hebben?”

Een verstandshuwelijk impliceert dat je bij elkaar blijft uit praktische overwegingen maar niet uit liefde. Is er geen seks en intimiteit meer? Dan is het wachten op de volgende college die voorbijhuppelt.
Goed dat je niet meer rookt. op jouw leeftijd loert impotentie om de hoek vooral bij rokers
Trien30 schreef:
05-10-2019 11:46
Persoonlijk lijkt het me zeer onverstandig op de biechten dat je verliefd bent geworden op een ander. Het mag en kan allemaal maar waarom zou je die last bij de ander leggen wanneer deze er niks aan kan doen.

Probeer dan dingen in de relatie te veranderen die ervoor zorgen dat je weer dichter tot elkaar komt.
Geloof je echt in dat je partner afstandelijke houding, je snel geïrriteerde reacties, negatieve kijk op thuissituatie en ontwijkende antwoorden niet opmerkt? En dat je verliefdheid op iemand anders kunt verzwijgen?

Denk je dat echt?

Bedoel je dat je tegen je partner gaat liegen omdat je de waarheid niet durft te vertellen?
Of zogenaamd om "die last" niet bij je partner te leggen?
Hoe weet je dat je partner ook zo denkt en dat je goed bezig bent met het verzwijgen?
Of vertel je niet omdat je bang bent je partner kwijt te kunnen?

Ik denk namelijk niet dat je je verliefdheid verzwijgt om de last bij die ander niet te leggen je echte reden is. Eerder een excuus. Ik denk dat de echte reden je eigen gewin is. Eerder de angst om je partner of je vertrouwde omgeving kwijt te raken of voor verandering.

En dat wil men meestaal niet toegeven, want als je echt je partner niet wil kwetsen dan zorg je dat je je gevoel niet voedt. Meteen in alle prille stadium de kop in drukt. Dat gevoel niet laat groeien tot een diepere gevoel van verliefdheid met fantasieën en al. Zo ben je snel van dat gevoel af en is je thuissituatie niet verslechter zoals bij KoningKoos201 (als je verliefdheid je daadwerkelijk is overkomen). Dan nog merk je partner een verandering in houding bij je.

Mensen die voor de verliefde gevoel zijn thuissituatie achterlaten, zijn mensen die niets te verliezen hebben, maar eerder iets willen verbeteren voor zichzelf. De altruïstische gedachten de ander niet te kwetsen is zeer sporadisch een reden.

En over harder aan je relatie te gaan werken om die te verbeteren i.p.v. van je verliefdheid genieten of wachten tot het overgaat, daar ben ik met je eens.
anoniem_326375 wijzigde dit bericht op 07-10-2019 12:01
5.38% gewijzigd
KoningKoos201 schreef:
05-10-2019 01:44
Ziels,


Gooi jouw visie of ervaringen naar me, Ziels.

Ga jij alle mijn reacties beantwoorden?

Ga jij daadwerkelijk deze uitdaging aan?
Alle reacties Link kopieren
Zielsverwant schreef:
07-10-2019 11:54
Ga jij alle mijn reacties beantwoorden?

Ga jij daadwerkelijk deze uitdaging aan?
Misschien moet je de vragen even opsommen die hij nog niet beantwoord zou hebben.
Je hebt er nogal een waslijst uitgegooid en er is aardig wat beantwoord hoor.
Zielsverwant schreef:
07-10-2019 11:54
Ga jij alle mijn reacties beantwoorden?

Ga jij daadwerkelijk deze uitdaging aan?
Hoi Ziels.... tja dat probeer ik dus steeds al te doen. Het blijkt niet genoeg. Of ik mijn vrouw dingen moet vertellen is de laatste vraag waarvan ik denk dat ik die niet direct beantwoord heb. Nee, dat denk ik niet. Ik denk op dit moment dat ik uit moet gaan van de gewenste situatie, niet van de werkelijkheid. Waar ze dingen voelt of twijfels heeft stel ik gerust in de hoop dat mijn gevoel en gedachten wel weer de goeie kant op gaan wijzen. Ik denk dat het kan. Dat het de moeite waard is.

Als je verder nog dingen wilt weten, vraag ze gerust en dan gewoon heel direct. Ik vind dat makkelijker.
KoningKoos201 schreef:
21-10-2019 21:28
Hoi Ziels.... tja dat probeer ik dus steeds al te doen. Het blijkt niet genoeg. Of ik mijn vrouw dingen moet vertellen is de laatste vraag waarvan ik denk dat ik die niet direct beantwoord heb. Nee, dat denk ik niet. Ik denk op dit moment dat ik uit moet gaan van de gewenste situatie, niet van de werkelijkheid. Waar ze dingen voelt of twijfels heeft stel ik gerust in de hoop dat mijn gevoel en gedachten wel weer de goeie kant op gaan wijzen. Ik denk dat het kan.


Dat het de moeite waard is. Waarom?


Als je verder nog dingen wilt weten, vraag ze gerust en dan gewoon heel direct. Ik vind dat makkelijker. Waarom wil jij met me in gesprek blijven? Je wilde toch loslaten?!
Hoi KoningKoos201,

Als jij duidelijkheid nodig hebt over de vragen lees nog een keer al mijn reacties dan. Ik heb je heel veel vragen gesteld over je gevoel voor je vrouw, je verantwoordelijkheden voor je gezin, je kind, hun welzijn, je drijfveren enz.

Je lijkt iemand te zijn die zich snel niet goed genoeg voelt.

Verder realiseer je dat jij je vrouw aan het lijntje houdt?!
Waarom hou jij haar aan het lijntje?
Waarom maak jij geen einde aan haar onrust, twijfels, de leugens die jij haar verteld?
Waarom gun jij haar niet een partner die voor haar gaat en eerlijk is?

Jij bent niet eerlijk (en helemaal niet open) naar haar toe.
Je lijkt nooit daadwerkelijk open en eerlijk naar haar toe te zijn geweest.

Lijdt jullie intimiteit (gemeenschap) daar niet onder?

Dat lijkt me niet te voorkomen.

Zoals ik het lees lijkt jij dan voortdurend over van alles tegen haar te liegen, of op zin minst erg veel te verzwijgen en haar voor de gek te houden.
Hoe voel jij je daarmee?


Het lijkt me dat Jij niets voor haar voelt.
Dat jij voornamelijk op de automatische pilot thuis bezig bent. Klopt dat?
Hoe voel jij je daarmee?

Hoe wil jij deze toestand oplossen?

Of wil jij over een tijd tegen haar zeggen ik voel niets voor je. We gaan scheiden.

Hoe ga je daarmee om?

Zielsverwant
anoniem_326375 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 16:05
11.47% gewijzigd
Je hoeft toch niet bij je vrouw te blijven als je niks meer voor haar voelt.

Het leven is mooi, geniet van je nieuwe liefde!
Zielsverwant schreef:
22-10-2019 10:35
Hoi KoningKoos201,

Als jij duidelijkheid nodig hebt over de vragen lees nog een keer al mijn reacties dan. Ik heb je heel veel vragen gesteld over je gevoel voor je vrouw, je verantwoordelijkheden voor je gezin, je kind, hun welzijn, je drijfveren enz.

Je lijkt iemand te zijn die zich snel niet goed genoeg voelt.
dat klopt wel denk ik, maar ik dacht met name op mijn werk. En dat het niet opvalt :)

Verder realiseer je dat jij je vrouw aan het lijntje houdt?!
Ja, maar ik zie het zelf anders denk ik. Aan het lijntje houden wil zeggen dat je weg wilt gaan. Ik wil niet zomaar opgeven, of laat ik dat hier te weinig zien in mijn antwoorden?
Waarom hou jij haar aan het lijntje?
Omdat ik denk dat het de moeite waard is. Eeuwige trouw beloofd en willen vechten voor een toekomst samen. Ook als dat wel eens lastig is.

Waarom maak jij geen einde aan haar onrust, twijfels, de leugens die jij haar verteld?
Waarom gun jij haar niet een partner die voor haar gaat en eerlijk is?
Eeehhhh, ik ga wel voor haar. Soms moet een leugentje om bestwil dan even denk ik. Ik zeg alleen niet dat ik weleens aan een ander denk, denk ik.

Jij bent niet eerlijk (en helemaal niet open) naar haar toe.
Je lijkt nooit daadwerkelijk open en eerlijk naar haar toe te zijn geweest.
Dat vind ik moeilijk, dat zie je niet zo van jezelf. Ze weet van de verliefdheid, ze weet wie en ze weet dat ik daar niks mee heb gedaan. Ze weet dat ik wil vechten en ze wil samen verder.... Ik denk niet dat ik nooit eerlijk geweest ben. Ik voel het zelf meer als naief.

Lijdt jullie intimiteit (gemeenschap) daar niet onder?
Weer zo'n gewetensvraag. Als het al niet best was voor de verliefdheid....?

Dat lijkt me niet te voorkomen.

Zoals ik het lees lijkt jij dan voortdurend over van alles tegen haar te liegen, of op zin minst erg veel te verzwijgen en haar voor de gek te houden.
Hoe voel jij je daarmee?
Ik zie het wel anders. Ik denk niet dat ik veel lieg en ik doe het voor een goede afloop. Soms weet je iets denk ik liever niet dan dat het je kwetst.

Het lijkt me dat Jij niets voor haar voelt.
Dat jij voornamelijk op de automatische pilot thuis bezig bent. Klopt dat?
Dat gaat beter sinds ik ander werk heb. Het klopte dus wel maar ik denk nu niet meer..
Hoe voel jij je daarmee?
Ik vond het wel rot, maar mijn hoofd was ook op hol van deze mooie dame.

Hoe wil jij deze toestand oplossen?
Of wil jij over een tijd tegen haar zeggen ik voel niets voor je. We gaan scheiden.
Hoe ga je daarmee om?
Nu die mooie dame uit mijn leven is kan ik mijn leven hier een kans geven. Het voelt wel goed, maar ik denk dat het even duurt voor dat alles weer normaal is. Het is fijn dat ik niet iedere dag tegen De Verleiding meer aanloop dus ik hoop snel te kunnen ontdekken of het alleen het uiterlijk was of dat ik echt van de wap ben van die blonde mevrouw. Ik weet het niet.

Zielsverwant
Maar nou ben ik toch ook wel benieuwd of jij gelooft in een decennia- of levenslange verliefdheid die dag in dag uit voor 200% klopt zonder ook maar een enkel momentje van twijfel of verleiding van buitenaf. Heb jij nou nooit eens vlinders van een andere man dan de jouwe? Of dat je te diep in de ogen kijkt van een lekkere vent en dat je even zweeft? Ik ben er van overtuigd dat dat niet kan. Dat het onmogelijk is dat er maar één enige echte ware is waar je je hele leven mee doorkan. Ik denk dat een relatie hard werken is en vechten. En ja, soms een leugentje om niet te kwetsen en om door te zetten wat je hebt.

Nou.... je gaat me vast wel vertellen wat je ervan vindt.... ben benieuwd.
En ik vind het wel een beetje spannend want ik hou er rekening mee dat je het er niet helemaal mee eens gaat zijn :)

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven