Midlife

01-02-2019 22:21 400 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
Of erger: broodtrommels slecht gevuld met viezig smakend zaad
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
01-02-2019 23:46
Of erger: broodtrommels slecht gevuld met viezig smakend zaad
dan ben je blij dat die broodtrommel slecht gevuld is.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
02-02-2019 00:09
dan ben je blij dat die broodtrommel slecht gevuld is.
Lees ik broedtrommel ?
Alle reacties Link kopieren
Ohzo, weer een nieuwe aflevering van Slechte Tijden, Slechte Tijden.

Sjezus wat slecht .
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen ligt vrouw van koning koos lekker te geilen op een hete papa aan de school poort...


Kom op, we hebben allemaal wel eens dat we een lekker iemand zien. Helemaal hoteldebotel is miss wat overdreven maar om er nu zo op te reageren dat koning koos een laffe vreemdganger is...

Dus... plan een leuke date met je vrouw. Jullie hebben t goed. Denk aan wat je hebt, gras is altijd groener bij de buren.. hou t bij een leuke fantasie ..
Alle reacties Link kopieren
Denk er gewoon aan dat zij net zo goed poept niet alleen je vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Kaaskroket schreef:
02-02-2019 00:45
Ondertussen ligt vrouw van koning koos lekker te geilen op een hete papa aan de school poort...
..
Als ze de kleinkinderen van school haalt?
...
Alle reacties Link kopieren
Je bent vast niet de enige die op haar geilt daar. Ga maar in de rij staan.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
01-02-2019 23:33
Ik ben PRECIES de vrouw die je beschrijft en kan je geruststellen Koos: er is hooguit 0.002% kans dat dit gevoel wederzijds is. Er is dus helemaal geen probleem. Pak Sjaan maar es even goed vanaaf.
Ik hoop dat je gelijk hebt over die 0,002%. Als ik heel zeker zou zijn dat je gelijk had zou ik meteen de liefde hebben verklaard en een snoeihard blauwtje hebben gelopen :)
Maar ja.... Na een iets te toevallig "struikelincident" was ik weer helemaal van het padje. In mijn zicht een onhandige move met te vol gepakte armen en een beker hete thee die ik (naar mijn herrinnering) tussen arm en boezem weg moest halen om aan mijn collega te geven die daar niet om had gevraagd. Ik snap er niks van.

Gebeurd is er nog niks en dat is ook goed zo. Ik wil alleen van dat blije-ei gevoel af als ik haar zie. Ik voel me net een puppy en ik ben blij dat ze me niet kan zien kwispelen als ze langsloopt :)

Maar Murr, jij hebt ervaring met figuren als ik. Dan ga je toch minder leuk doen of duidelijker worden naar het slachtoffer in kwestie? Geen gemixte signalen in elk geval?
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
01-02-2019 22:55
Gewoon uitzitten en van genieten.
Ik zag er toen fantastisch uit, viel af en was erg vrolijk.
Niks mee gedaan uiteraard maar het was echt even leuk.
Je bent nog niet dood en het is echt het einde van de wereld niet, zolang je je maar bij wat zwijmelen houdt en thuis ook gezellig blijft.
Gaat vanzelf over, ik zag laatst die figuur weer en snapte niet wat me bezield heeft. Letterlijk een roze bril.
Dank voor je advies. Kaas zegt hetzelfde. Alleen het genieten en zwijmelen lukt niet zo. Blinde paniek hier. Ik probeer wel stil in een hoekje te zitten wachten tot het over is.
Denk je nog aan je vrouw en kind i.p.v. tijd te steken in deze fantasie.
Wakker worden en aandacht besteden aan je gezin.
KoningKoos200 schreef:
09-02-2019 07:53
Ik hoop dat je gelijk hebt over die 0,002%. Als ik heel zeker zou zijn dat je gelijk had zou ik meteen de liefde hebben verklaard en een snoeihard blauwtje hebben gelopen :)
Maar ja.... Na een iets te toevallig "struikelincident" was ik weer helemaal van het padje. In mijn zicht een onhandige move met te vol gepakte armen en een beker hete thee die ik (naar mijn herrinnering) tussen arm en boezem weg moest halen om aan mijn collega te geven die daar niet om had gevraagd. Ik snap er niks van.

Gebeurd is er nog niks en dat is ook goed zo. Ik wil alleen van dat blije-ei gevoel af als ik haar zie. Ik voel me net een puppy en ik ben blij dat ze me niet kan zien kwispelen als ze langsloopt :)

Maar Murr, jij hebt ervaring met figuren als ik. Dan ga je toch minder leuk doen of duidelijker worden naar het slachtoffer in kwestie? Geen gemixte signalen in elk geval?
Jij ziet wat je wilt zien hè?
Alle reacties Link kopieren
TO, ik zou een date plannen met je vrouw. Dat ze jou thuis ontvangt in schaarse / sexy kleding, en dat hoeft helemaal geen dure Hunkemöller lingerie te zijn. Reken maar dat jouw hormonen net zo gaan werken als bij dat lekkere wijf op je werk. Met dat verschil dat je haar door en door kent, een geschiedenis met haar hebt en kinderen met haar hebt, dus allemaal veel vertrouwder.
Alsof die vrouwen niks te willen hebben ook. :roll:

De een zegt neuken met die van werk.. alsof die jonge meid daar behoefte aan heeft. De ander denkt de vrouw te kunnen vertellen dat ze thuis in lingerie TO moet ontvangen dan komt alles goed.
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
02-02-2019 01:50
Denk er gewoon aan dat zij net zo goed poept niet alleen je vrouw.
Als Koos een belg is werkt jouw advies averechts.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
01-02-2019 23:45
Je gaat toch niet een topic openen elke keer als je ergens een (vast niet meer al te) hard plassertje van krijgt. Dit vind ik echt een non issue.

Ondertussen lopen er mensen met wezenlijke problemen rond zoals viezig smakend zaad of niet goed gevulde broodtrommels.
:HA:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, in de 50 zijn en denken dat je leven pas op de helft is....:hug:

Je relevante leven is vrijwel voorbij
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Snowpink schreef:
01-02-2019 23:16
Hoeft toch niet per se iets mis te zijn? Als je al 30 jaar getrouwd bent met een bups koters erbij dan vind ik het niet gek dat je geilt op een net ff te sexy 20 jarig grietje.
30. Verder eens.
Madeliefjees schreef:
01-02-2019 23:00
Normaal doen. Kind zou je dochter kunnen zijn. Kijk eens naar wat je hebt, en niet naar wat je niet hebt. Je bent niet hoteldebotel, maar gewoon geil.
Inderdaad dit!
Lucifer2018 schreef:
09-02-2019 09:24
Alsof die vrouwen niks te willen hebben ook. :roll:

De een zegt neuken met die van werk.. alsof die jonge meid daar behoefte aan heeft. De ander denkt de vrouw te kunnen vertellen dat ze thuis in lingerie TO moet ontvangen dan komt alles goed.
:P
KoningKoos200 schreef:
09-02-2019 07:53
Ik hoop dat je gelijk hebt over die 0,002%. Als ik heel zeker zou zijn dat je gelijk had zou ik meteen de liefde hebben verklaard en een snoeihard blauwtje hebben gelopen :)
Maar ja.... Na een iets te toevallig "struikelincident" was ik weer helemaal van het padje. In mijn zicht een onhandige move met te vol gepakte armen en een beker hete thee die ik (naar mijn herrinnering) tussen arm en boezem weg moest halen om aan mijn collega te geven die daar niet om had gevraagd. Ik snap er niks van.

Gebeurd is er nog niks en dat is ook goed zo. Ik wil alleen van dat blije-ei gevoel af als ik haar zie. Ik voel me net een puppy en ik ben blij dat ze me niet kan zien kwispelen als ze langsloopt :)

Maar Murr, jij hebt ervaring met figuren als ik. Dan ga je toch minder leuk doen of duidelijker worden naar het slachtoffer in kwestie? Geen gemixte signalen in elk geval?
Ja wij vrouwen doen dat. Expres onhandige moves maken om zo aandacht te trekken van mannen
Alle reacties Link kopieren
KoningKoos200 schreef:
09-02-2019 07:53
Ik hoop dat je gelijk hebt over die 0,002%. Als ik heel zeker zou zijn dat je gelijk had zou ik meteen de liefde hebben verklaard en een snoeihard blauwtje hebben gelopen :)
Maar ja.... Na een iets te toevallig "struikelincident" was ik weer helemaal van het padje. In mijn zicht een onhandige move met te vol gepakte armen en een beker hete thee die ik (naar mijn herrinnering) tussen arm en boezem weg moest halen om aan mijn collega te geven die daar niet om had gevraagd. Ik snap er niks van.

Gebeurd is er nog niks en dat is ook goed zo. Ik wil alleen van dat blije-ei gevoel af als ik haar zie. Ik voel me net een puppy en ik ben blij dat ze me niet kan zien kwispelen als ze langsloopt :)

Maar Murr, jij hebt ervaring met figuren als ik. Dan ga je toch minder leuk doen of duidelijker worden naar het slachtoffer in kwestie? Geen gemixte signalen in elk geval?
Veel mannen denken al dat een glimlach en een vriendelijk, professioneel praatje flirten zijn. Ik heb dat wel eens met een man gehad die opeens contact zocht en zei dat ik hem toch ook wel zag zitten want ik was altijd zo aardig tegen hem als hij bij de balie kwam? Ik wist niet eens wie hij was.

En van dat struikelincident snap ik niet veel. Heb je nou thee over haar heen gegooid?
En daarbij. Wat heb jij deze vrouw te bieden? Helemaal niks toch? Dit moet je voor haar ook helemaal niet willen.
linnylow schreef:
02-02-2019 01:50
Denk er gewoon aan dat zij net zo goed poept niet alleen je vrouw.
Als Vlaamse moest ik hier toch even over nadenken...
Toen ik nog regelmatig het slachtoffer was van de affectie van mannen zoals KoningKoos, had ik daar flink de balen van. Nee, jonge vrouwen zijn zeer zelden gecharmeerd van de aandacht van 50+'ers. Het is hinderlijk en zorgt er ook nog eens voor dat de aandacht niet naar je werkprestaties gaat maar naar je uiterlijk.
Gelukkig werd ik vanzelf lelijker met de jaren en word nu serieuzer genomen.

Uitzitten en ontwijken is inderdaad de beste oplossing voor iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven