Mijn man blijkt een hoerenloper

18-09-2021 12:49 3056 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net de schok van mijn leven gekregen: mijn man (al twintig jaar mijn partner) heeft net toegegeven dat hij vorige week bij een hoer is geweest, en dat hij dit de afgelopen vijf jaar vaker heeft gedaan. Ik dacht echt dat we gelukkig waren, al kon ik soms wat moeilijk grip krijgen op zijn gemoed of werkelijke mening. Maar hij behandelde me altijd als een prinses en is een lief en hoffelijk iemand. Althans, zo leek het. Voelt nu alsof ik los zand in mijn handen heb. We hebben twee kinderen en ik ben zwanger van de derde. Vorige week heeft hij me naar mijn werk gebracht (andere stad) vlak voor mijn verlof, en is hij daarna dus doorgereden voor een blowjob. De enige reden dat hij het heeft toegegeven is dat ik gewiste namen van vrouwen in zijn contactgeschiedenis zag staan. Ik heb die nummers opgeslagen en aan de avatars op whatsapp kon ik zien wat voor dames het waren… ik ben helemaal verdoofd van schrik nu. Heeft iemand advies? Zoiets meegemaakt? Ik vind het vooral ook zo erg dat ik hem moest betrappen voor hij het toe wilde geven. Hele nacht beweerde hij nog dat hij alleen die nummers had opgeslagen en daar zo van was geschrokken dat hij er niks mee gedaan had. Pas toen ik die hoeren ging appen kwam de aap uit de mouw. Wat nu? Hoe kan ik hem ooit vertrouwen? Is dit het einde? Ik weet het niet en ben nog steeds in schok. Ik hoop op wat wijze raad, want weet ook niet met wie ik dit durf te delen. :cry:

Update: na een week is hopelijk alle drek boven tafel en is duidelijk dat dit al zijn gehele volwassen leven zijn ‘hobby’ is. Voor mij, tijdens eerdere relaties, gedurende onze hele relatie. Een waar dubbelleven dus, dat hem tienduizenden euro’s heeft gekost en een ware obsessie was. Ik ben nog steeds in shock.
verena11 wijzigde dit bericht op 28-09-2021 15:30
Reden: Aanvulling info
10.05% gewijzigd
Wat rot voor je TO :hug:

En ja wat nu? Dat is aan jou.
Mijn mening is wel dat als er geen vertrouwen is, er ook geen relatie mogelijk is.

Sterkte.
Cateautje schreef:
18-09-2021 14:19
Het valt mijn bij meerdere forummers op en niet alleen in dit topic dat zij er blijkbaar vanuit gaan dat een huwelijk of welke zin van relatie dan ook, een soort lul en kut contract is en er verder niets tussen de partners leeft.
Juist niet. Omdat menselijke interactie en een goede relatie hebben meer is dan seks, is wat TO's man doet gewoon op meerdere vlakken fout.
FeeLucifer01 schreef:
18-09-2021 14:18
Alsof die mannen daar heen gaan omdat ze thuis geen seks meer hebben. Dat is vaak geheel niet zo. En daarnaast ga je dan gewoon met je partner praten of uit elkaar of je bedenkt een andere oplossing samen.

Maar dan ga je niet achter iemand rug om met een ander naar bed. En koop je seks, gebruik je een lichaam voor je genot, hoe kijk je dan tegen seks en mensen aan?
En mensen weten ondertussen heus wel dat er een hele nare wereld achter ligt in de meeste gevallen.

Weet weer niet wat ik lees. En hoe er over mannen in algemeen gedacht word.. veel mannen doen het, heel normaal dus... koekoek.
Het is het oudste beroep van de wereld en jouw generatie wil dat allemaal zomaar eventjes uitroeien?
Alle reacties Link kopieren Quote
Violet-Nebula schreef:
18-09-2021 14:18
Ik ken via via 1 met 3 kids die gewoon zijn assistente doet. Vrouw heeft echt niks door, zeker niet als zij zwanger of recent bevallen is want dan is ze 'afgeleid'. Sommige mensen zijn gewoon berekenend. Niets ten nadele van TO's man weggewaaid dakraam.
Tsja, dat gaat zo als je beiden er andere waarden op na houdt. Eerlijkheid, compassie en geweldloosheid vind ik belangrijk.
Blijkbaar vinden sommige mannen (en ook vrouwen!) dit in mindere mate belangrijk en manipuleren ze liever.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cateautje schreef:
18-09-2021 14:19
Het valt mij bij meerdere forummers op en niet alleen in dit topic dat zij er blijkbaar vanuit gaan dat een huwelijk of welke zin van relatie dan ook, een soort lul en kut contract is en er verder niets tussen de partners leeft.
Nee, het gaat mij om normen en waarden. Iemand die dit doet, daar vind ik iets van. En niet alleen over het vreemdgaan, maar om alles daarachter.
Life is short. Eat dessert first.
Cateautje schreef:
18-09-2021 14:04
Heel veel getrouwde mannen zijn hoerenlopers, zou dat niet zo zijn dan zouden de dames droog brood moeten eten.

Nou in dat geval is er geen probleem hè TO.
Je man doet een goede daad, anders hadden die dames geen omzet.

:roll:
Alle reacties Link kopieren Quote
Cateautje schreef:
18-09-2021 14:22
Het is het oudste beroep van de wereld en jouw generatie wil dat allemaal zomaar eventjes uitroeien?
Joh wat klets je raar vandaag! Hoezo ‘jouw’ generatie? Niemand is toch vóór mensenhandel, dat heeft niets met generatie te maken
FeeLucifer01 schreef:
18-09-2021 14:21
Juist niet. Omdat menselijke interactie en een goede relatie hebben meer is dan seks, is wat TO's man doet gewoon op meerdere vlakken fout.
Kan fout zijn, maar niet zo fout om een liefdevol huwelijk voor op het spel te zetten. Als alle vrouwen dat zouden doen, dan zouden de scheidinge je om de oren vliegen en blijft nagenoeg geen enkel huwelijk in stand.

Nogmaals, vreemdgaan is iets anders, dat heeft alles te maken met emotie.
Cateautje schreef:
18-09-2021 14:22
Het is het oudste beroep van de wereld en jouw generatie wil dat allemaal zomaar eventjes uitroeien?
Nou, het mag wel anders ja. Omdat er dingen zijn die al heel lang zo zijn moet je niets ander willen of mogen willen? Wat een bizarre beperkte kijk op leven heb jij dan?



En verder gaat vooral om of ik een relatie wil met een hoerenloper. En dat is nee.
TO moet zelf beslissen of ze dat wel wil.

Maar doen alsof alle mannen zo zijn en ze er niet zwaar aan mag trekken is gewoon debiel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Birdie schreef:
18-09-2021 14:24
Nou in dat geval is er geen probleem hè TO.
Je man doet een goede daad, anders hadden die dames geen omzet.

:roll:
:rofl: juist meneer is inderdaad een barmhartige Samaritaan. Nooit zo naar gekeken :nooo:
REDHOTHEAD schreef:
18-09-2021 14:24
Joh wat klets je raar vandaag! Hoezo ‘jouw’ generatie? Niemand is toch vóór mensenhandel, dat heeft niets met generatie te maken
Mensenhandel? Ik heb daar niets over in de OP gelezen.
Cateautje schreef:
18-09-2021 14:25
Kan fout zijn, maar niet zo fout om een liefdevol huwelijk voor op het spel te zetten. Als alle vrouwen dat zouden doen, dan zouden de scheidinge je om de oren vliegen en blijft nagenoeg geen enkel huwelijk in stand.

Nogmaals, vreemdgaan is iets anders, dat heeft alles te maken met emotie.
Prima toch? Een huwelijk is gelukkig niet meer heilig.

En dit is vreemdgaan als TO geen open huwelijk heeft. En nog wat meer.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 18-09-2021 14:27
7.86% gewijzigd
Waar kun je dan verwijderde contacten zien?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wickedwitch schreef:
18-09-2021 14:10
Eens met Cateautje. Ik zou wel vragen of mijn man iets mist en of ik hem daar in tegemoet kan komen zonder mezelf geweld aan te doen. Ik zou ook aandringen dat hij zoiets niet doet met vrouwen die gedwongen in de prostitutie zitten.
Ja joh, heel normaal allemaal….
Straks is het ook nog eens TO’s taak dat haar man in een schone onderbroek en fris gedoucht naar de prostituee gaat.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren Quote
FeeLucifer01 schreef:
18-09-2021 14:25
Nou, het mag wel anders ja. Omdat er dingen zijn die al heel lang zo zijn moet je niets ander willen of mogen willen? Wat een bizarre beperkte kijk op leven heb jij dan?



En verder gaat vooral om of ik een relatie wil met een hoerenloper. En dat is nee.
TO moet zelf beslissen of ze dat wel wil.

Maar doen alsof alle mannen zo zijn en ze er niet zwaar aan mag trekken is gewoon debiel.
Nee, in casu doet een andere dame dit al :euro: :roll:
Birdie schreef:
18-09-2021 14:24
Nou in dat geval is er geen probleem hè TO.
Je man doet een goede daad, anders hadden die dames geen omzet.

:roll:
:HA:
aardbei35 schreef:
18-09-2021 14:27
Nee, in casu doet een andere dame dit al :euro: :roll:
:lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
Cateautje schreef:
18-09-2021 14:26
Mensenhandel? Ik heb daar niets over in de OP gelezen.
Prostituees zijn meestal slachtoffer van mensenhandel, vandaar
Chienandalou schreef:
18-09-2021 14:27
Ja joh, heel normaal allemaal….
Straks is het ook nog eens TO’s taak dat haar man in een schone onderbroek en fris gedoucht naar de prostituee gaat.

En een bosje bloemen meegeeft. Het gaat toch om het gebaar en je wilt niet met lege handen aankomen.
REDHOTHEAD schreef:
18-09-2021 14:24
Joh wat klets je raar vandaag! Hoezo ‘jouw’ generatie? Niemand is toch vóór mensenhandel, dat heeft niets met generatie te maken
Niemand is voor mensenhandel. En ik durf te stellen dat goed geïnformeerde mensen ook niet tegen zuivere prostitutie zijn. Dat is de discussie ook niet toch? Het gaat om hoe je ermee omgaat als je erachter komt dat je partner dit doet. Dat jij ook aan de nare wereld achter de huidige NL prostitutie denkt siert jou maar staat niet ter discussie.
anoniem_65254172047e8 wijzigde dit bericht op 18-09-2021 14:30
1.06% gewijzigd
-Lucille- schreef:
18-09-2021 14:26
Waar kun je dan verwijderde contacten zien?

Ben ik ook wel benieuwd naar.


En nu wordt het een beetje Cateautjes topic, best zonde.
FeeLucifer01 schreef:
18-09-2021 14:25
Nou, het mag wel anders ja. Omdat er dingen zijn die al heel lang zo zijn moet je niets ander willen of mogen willen? Wat een bizarre beperkte kijk op leven heb jij dan?



En verder gaat vooral om of ik een relatie wil met een hoerenloper. En dat is nee.
TO moet zelf beslissen of ze dat wel wil.

Maar doen alsof alle mannen zo zijn en ze er niet zwaar aan mag trekken is gewoon debiel.
Het gaat in dit topic niet over de wereld van de prostitutie, maar over de scheve schaats van man, dus dan kan je er wel van alles bijhalen om je punt door te drukken en de TO ertoe aanzetten de scheidingspapieren aan te vragen, maar wat win jij daarmee dan, anders dan een digitale egotrip?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja dat doet pijn. Ik heb geen advies. Alleen medeleven voor jou TO :hug:
Vreselijk om je bedonderd te voelen, dat gevoel ken ik wel. Dat de wereld onder je voeten weg wordt getrokken. Heel veel sterkte..

Ik vind het ook heel erg dat het kennelijk normaal kan worden bevonden. Het idee dat mannen nou eenmaal zo zijn.
Dan zou ik ook liever alleen blijven zeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Chienandalou schreef:
18-09-2021 14:27
Ja joh, heel normaal allemaal….
Straks is het ook nog eens TO’s taak dat haar man in een schone onderbroek en fris gedoucht naar de prostituee gaat.
😆
Vooropgesteld….dit kan iedereen overkomen. Iedereen, zonder uitzondering.
Bepalend is echter hoe je hiermee om gaat.
Ik vind het nogal wat.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven