Mijn man heeft gevoelens voor een andere vrouw

09-06-2019 00:53 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo sinds 4 maanden heeft mijn man gevoelens voor een collega! Dit weet zijn collega nog niet.
Ik ben hier achter gekomen door zijn apps te bekijken en sindsdien zitten we in een relatie crisis.
Hij zegt dat hij niet weet waar hij voor wilt gaan. Voor zijn collega of voor mij.
We zijn al 8 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd en hebben 3 kinderen samen.
Wat vinden jullie hiervan moet ik afscheid van hem nemen of vechten voor mijn relatie met hem. Ten slotte is hij niet vreemd gegaan en hebben we samen een huwelijk waar we niet zo van elkaar af zijn.... wat moet ik doen
Alle reacties Link kopieren
Haasjehop schreef:
09-06-2019 09:15
Alleen opvoeden? Die man blijft gewoon vader hoor.
Ik bedoel meer dat de moeder toch vaker de lasten op zich neemt. Co ouderschap is er ook nog. Ligt er aan wat to wil
Alle reacties Link kopieren
Hier ook meegemaakt. En een ultimatum gesteld, anders laat hij je eeuwig bungelen.

Verliefdheid gaat over en daar staat hij dan. Met een vrouw die niet beter is dan jou. En kinderen die op en af reizen.

Het contact moet stoppen (evt een nieuwe baan zoeken) en dan is het tijd om aan jullie huwelijk te werken. Wil hij dat niet, dan weet je genoeg.

Wij werken nu aan ons huwelijk. We schenken elkaar meer aandacht, hebben heerlijke sex en beleven een 2e jeugd. Maar eerlijk? Ik had het liever niet meegemaakt. Leve de rompslomp en sleur. Die was tenminste zorgeloos.
Arizona2019 schreef:
09-06-2019 15:13
Ik bedoel meer dat de moeder toch vaker de lasten op zich neemt. Co ouderschap is er ook nog. Ligt er aan wat to wil
En wat de vader wil. Hij wordt immers ook alleenstaande vader.
Alle reacties Link kopieren
Meneer moet even met beide voetjes op de grond terecht. Als hij weer gaat twijfelen, zeg je dat JIJ een weekend moet nadenken en ga naar/met je ouders of met een vriendin ergens naartoe. Papa let dan natuurlijk op de kinderen. Dan krijgt hij alvast een voorschot op de toekomst.

Of dacht hij dat hij lekker wekenlang in bed met die miep van kantoor kon liggen zonder verantwoordelijkheden? Laat hem maar weten dat het niet zo gemakkelijk gaat worden.
lemoos2 schreef:
09-06-2019 01:26
Nou, ik zou haar nummer even noteren en haar alvast een proefberekening van het alimentatiebedrag doorsturen en een leuk familiefilmpje (liefst eentje waarop alledrie de kinderen tegelijkertijd dreinen of janken) met de mededeling dat je graag zsm om de tafel wil gaan zitten met zijn allen om de opvoeding door te spreken i.v.m. co-ouderschap. En ter oriëntatie alvast een lijst met allergieën en ‘verboden’ voedingsmiddelen.
dat is een goeie inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
09-06-2019 17:44
Meneer moet even met beide voetjes op de grond terecht. Als hij weer gaat twijfelen, zeg je dat JIJ een weekend moet nadenken en ga naar/met je ouders of met een vriendin ergens naartoe. Papa let dan natuurlijk op de kinderen. Dan krijgt hij alvast een voorschot op de toekomst.

Of dacht hij dat hij lekker wekenlang in bed met die miep van kantoor kon liggen zonder verantwoordelijkheden? Laat hem maar weten dat het niet zo gemakkelijk gaat worden.



dat is een goeie inderdaad.
Dit dus.
Paarsebloem schreef:
09-06-2019 17:44
Meneer moet even met beide voetjes op de grond terecht. Als hij weer gaat twijfelen, zeg je dat JIJ een weekend moet nadenken en ga naar/met je ouders of met een vriendin ergens naartoe. Papa let dan natuurlijk op de kinderen. Dan krijgt hij alvast een voorschot op de toekomst.

Of dacht hij dat hij lekker wekenlang in bed met die miep van kantoor kon liggen zonder verantwoordelijkheden? Laat hem maar weten dat het niet zo gemakkelijk gaat worden.



dat is een goeie inderdaad.
Je bent een topwijf!!! :high5:
Alle reacties Link kopieren
.
arizona2019 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 23:13
99.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maya85 schreef:
09-06-2019 16:54
En wat de vader wil. Hij wordt immers ook alleenstaande vader.
Dat ook inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven