Mijn man is vreemdgegaan met onze vriendin

dinsdag 31 december 2019 om 09:19
Wat jammer dat je nergens op reageerd to.
Want hoe zit het nou met de man van die vriendin van je? Weet hij ervan?
En denk je zelf ook niet dat deze vriendin nu zogenaamd veel spijt betuigd en de boel wil lijmen met jou.. omdat ze bang is dat jij haar man gaat inlichten??
Ze is haar eigen hachje aan het redden.. niet jullie vriendschap.
En denk je zelf ook niet dat deze vriendin nu zogenaamd veel spijt betuigd en de boel wil lijmen met jou.. omdat ze bang is dat jij haar man gaat inlichten??
dinsdag 31 december 2019 om 09:26
Precies, dit.
Fatsoenlijk afhandelen en veel afstand.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

dinsdag 31 december 2019 om 09:28
Ik bespeur een patroon. Nieuwe to gooit even na middernacht een "probleem" op en reageert vervolgens nergens meer opPindakaasjes schreef: ↑31-12-2019 09:19Wat jammer dat je nergens op reageerd to.

dinsdag 31 december 2019 om 09:29
Misschien was hij een minnaar van lik-me-vestje en heeft ze daarom spijt.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
dinsdag 31 december 2019 om 09:31
Dat kan natuurlijk ook komen door dat fantastische ballotagesysteem, waardoor mods een topic vaak pas uren na het plaatsen goedkeuren, en de TO op een mailtje (dat het geplaatst is) kunnen wachten tot ze een ons wegen.

dinsdag 31 december 2019 om 09:33
En dit. Stel je eens voor dat je man, zijn minnares en haar man dit met z'n drieën besproken hadden, en dat jij nog steeds van niets zou weten. Dan ben je dus driedubbel belazerd. Bizar dat je dat een ander wilt aandoen.
dinsdag 31 december 2019 om 09:34
Ook al zou je met de beste wil vd wereld je vriendschap willen behouden (why??).
Je bent het kwijt.
En verder....doe rustig aan met beslissingen nemen. Het tempo is aan jou. Je zit nu in de roller coaster maar jij bedient de knoppen. Laat die vriendin en je man lekker in hun sop gaar koken
Ik krijg een soort beeld dat je een marionet van hun bent.
Je bent het kwijt.
En verder....doe rustig aan met beslissingen nemen. Het tempo is aan jou. Je zit nu in de roller coaster maar jij bedient de knoppen. Laat die vriendin en je man lekker in hun sop gaar koken
Ik krijg een soort beeld dat je een marionet van hun bent.

dinsdag 31 december 2019 om 09:39
dinsdag 31 december 2019 om 09:48
Dit!!Irish_Wasser_Woman schreef: ↑31-12-2019 09:43Een zoen in een dronken bui op een feestje zou ik ergens misschien nog wel kunnen vergeven als ze beiden spijt betuigen en zich doodschamen, maar een affaire vind ik andere koek. Ze voelt zich schuldig omdat het uitgekomen is ja![]()
Eerst lekker van je vent genieten en als je erachter komt: oh sorry....

dinsdag 31 december 2019 om 10:02
Vriendschap behouden gaat niet werken. In onze vriendengroep ook meegemaakt met 2 bevriende stellen. Wij niet gelukkig. Toen waren de man van en de vriendin niet vreemd gegaan en alleen ontzettend verliefd. De vriendschap is gesneuveld. De vrouw en de vriendin speken nu niet meer met elkaar.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
dinsdag 31 december 2019 om 10:31
Ik snap best dat je niet meteen je man de deur uit gooit, maar die "vriendin" waarom zou je daar mee om willen blijven gaan? Willen jullie dan nog leuk dingen gaan doen samen?
En waar is haar man in dit verhaal?
Ik denk dat ik in dit verhaal mijn vriendin erger zou aanrekenen dan de man. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom, want de man is net zo fout bezig.
En waar is haar man in dit verhaal?
Ik denk dat ik in dit verhaal mijn vriendin erger zou aanrekenen dan de man. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom, want de man is net zo fout bezig.
dinsdag 31 december 2019 om 10:41
Wat vindt nummer 4 ervan?
Hij wordt verneukt door zijn vrouw en zijn kameraad en de vrouw van die kameraad houdt de vreemdgangers ook nog de hand boven het hoofd.
Of ben je net zo knettergek als mijn buren, waar het uiteindelijk op twee echtscheidingen, stuivertje wisselen en nóg een echtscheiding uitdraaide? (De happy vreemdgangers gingen ook weer scheiden).
Godzijdank hadden die geen kinderen en hoefden alleen de honden een omgangsregeling te krijgen.
Hij wordt verneukt door zijn vrouw en zijn kameraad en de vrouw van die kameraad houdt de vreemdgangers ook nog de hand boven het hoofd.
Of ben je net zo knettergek als mijn buren, waar het uiteindelijk op twee echtscheidingen, stuivertje wisselen en nóg een echtscheiding uitdraaide? (De happy vreemdgangers gingen ook weer scheiden).
Godzijdank hadden die geen kinderen en hoefden alleen de honden een omgangsregeling te krijgen.
snoesje666 wijzigde dit bericht op 31-12-2019 10:44
89.71% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
dinsdag 31 december 2019 om 10:45
dinsdag 31 december 2019 om 10:46
Waarschijnlijk omdat mannen vaker met hun pik denken en vrouwen geacht worden verstandiger te zijn?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"