Mijn man is vreemdgegaan met onze vriendin

31-12-2019 01:09 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-01-2020 22:42
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
99.60% gewijzigd
Wat jammer dat je nergens op reageerd to.
Want hoe zit het nou met de man van die vriendin van je? Weet hij ervan?
En denk je zelf ook niet dat deze vriendin nu zogenaamd veel spijt betuigd en de boel wil lijmen met jou.. omdat ze bang is dat jij haar man gaat inlichten??
Ze is haar eigen hachje aan het redden.. niet jullie vriendschap.
beetjegek schreef:
31-12-2019 07:16
Lijkt me niet verstandig.... Die blijven gek op elkaar zo. Geen contact is het beste wat je kunt doen. Knap hoor, dat je blijft.
Precies, dit.
Fatsoenlijk afhandelen en veel afstand.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Pindakaasjes schreef:
31-12-2019 09:19
Wat jammer dat je nergens op reageerd to.
Want hoe zit het nou met de man van die vriendin van je? Weet hij ervan?
En denk je zelf ook niet dat deze vriendin nu zogenaamd veel spijt betuigd en de boel wil lijmen met jou.. omdat ze bang is dat jij haar man gaat inlichten??
Ze is haar eigen hachje aan het redden.. niet jullie vriendschap.
Ik bespeur een patroon. Nieuwe to gooit even na middernacht een "probleem" op en reageert vervolgens nergens meer op :whip:
retrostar schreef:
31-12-2019 08:27
Ze vond het maar al te lekker. En nu nadat ze het lekkere liefdeshapje heeft verschalkt heeft ze spijt? Ja, dat is niet zo moeilijk.
Misschien was hij een minnaar van lik-me-vestje en heeft ze daarom spijt.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Serieus? Bevriend blijven? Iets met de kat op het spek binden.
pokkewijf schreef:
31-12-2019 09:28
Ik bespeur een patroon. Nieuwe to gooit even na middernacht een "probleem" op en reageert vervolgens nergens meer op :whip:

Dat kan natuurlijk ook komen door dat fantastische ballotagesysteem, waardoor mods een topic vaak pas uren na het plaatsen goedkeuren, en de TO op een mailtje (dat het geplaatst is) kunnen wachten tot ze een ons wegen.
Slim om bevriend te blijven. Kan je je kans afwachten totdat je ergens in een afgelegen gebied met haar bent.
hoezoos schreef:
31-12-2019 09:03
hoe kun je het over je hart verkrijgen om de vierde betrokkene hier niet in te kennen trouwens? Ik weet dat dit zo is, anders zouden jullie er met zijn “4”er uit willen komen ipv met zijn “3”en).

En dit. Stel je eens voor dat je man, zijn minnares en haar man dit met z'n drieën besproken hadden, en dat jij nog steeds van niets zou weten. Dan ben je dus driedubbel belazerd. Bizar dat je dat een ander wilt aandoen.
Ook al zou je met de beste wil vd wereld je vriendschap willen behouden (why??).

Je bent het kwijt.

En verder....doe rustig aan met beslissingen nemen. Het tempo is aan jou. Je zit nu in de roller coaster maar jij bedient de knoppen. Laat die vriendin en je man lekker in hun sop gaar koken

Ik krijg een soort beeld dat je een marionet van hun bent.
Sudrì schreef:
31-12-2019 09:33
Slim om bevriend te blijven. Kan je je kans afwachten totdat je ergens in een afgelegen gebied met haar bent.
:HA:
De rol die je man of ‘vriendin’ in je leven kan blijven spelen zal pas over langere tijd duidelijk worden. Je kan dat nu echt nog niet zeggen hoewel ik begrijp dat je hoopt dat alles blijft zoals het was. Zij hebben iets kapot gemaakt waarvan je de schade nu nog echt niet kan overzien. sterkte
Sudrì schreef:
31-12-2019 09:33
:HA:
Wacht maar tot je in de boze fase zit, die komt na verlamd, ongeloof en verdriet...
Een zoen in een dronken bui op een feestje zou ik ergens misschien nog wel kunnen vergeven als ze beiden spijt betuigen en zich doodschamen, maar een affaire vind ik andere koek. Ze voelt zich schuldig omdat het uitgekomen is ja :roll:
Irish_Wasser_Woman schreef:
31-12-2019 09:43
Een zoen in een dronken bui op een feestje zou ik ergens misschien nog wel kunnen vergeven als ze beiden spijt betuigen en zich doodschamen, maar een affaire vind ik andere koek. Ze voelt zich schuldig omdat het uitgekomen is ja :roll:
Dit!!

Eerst lekker van je vent genieten en als je erachter komt: oh sorry....
Reficul schreef:
31-12-2019 07:37
En dat allemaal in 1 week
Echt he. Het is wat.
Wat een leuk verhaaltje...
Wat denk je nog uit die vriendschap te kunnen halen TO?
Goed verhaal TO.
Vriendschap behouden gaat niet werken. In onze vriendengroep ook meegemaakt met 2 bevriende stellen. Wij niet gelukkig. Toen waren de man van en de vriendin niet vreemd gegaan en alleen ontzettend verliefd. De vriendschap is gesneuveld. De vrouw en de vriendin speken nu niet meer met elkaar.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Ik snap best dat je niet meteen je man de deur uit gooit, maar die "vriendin" waarom zou je daar mee om willen blijven gaan? Willen jullie dan nog leuk dingen gaan doen samen?

En waar is haar man in dit verhaal?

Ik denk dat ik in dit verhaal mijn vriendin erger zou aanrekenen dan de man. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom, want de man is net zo fout bezig.
Wat vindt nummer 4 ervan?

Hij wordt verneukt door zijn vrouw en zijn kameraad en de vrouw van die kameraad houdt de vreemdgangers ook nog de hand boven het hoofd.

Of ben je net zo knettergek als mijn buren, waar het uiteindelijk op twee echtscheidingen, stuivertje wisselen en nóg een echtscheiding uitdraaide? (De happy vreemdgangers gingen ook weer scheiden).

Godzijdank hadden die geen kinderen en hoefden alleen de honden een omgangsregeling te krijgen.
snoesje666 wijzigde dit bericht op 31-12-2019 10:44
89.71% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Het is gewoon n soort van erecode om niet in vriendschap te rotzooien..
Ook niet daarbuiten .maar dan zou ik mij niet zo verraden voelen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Heel knap van je dat je het je man kan vergeven. Maar van die vriendin zou ik echt afstand nemen. Iemand die zoiets doet kan je toch geen vriendin meer noemen? En het is gewoon ook niet verstandig ook om vrienden te blijven want dit blijft altijd iets wat tussen jullie in blijft staan.
Naomir schreef:
31-12-2019 10:31

Ik denk dat ik in dit verhaal mijn vriendin erger zou aanrekenen dan de man. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom, want de man is net zo fout bezig.

Waarschijnlijk omdat mannen vaker met hun pik denken en vrouwen geacht worden verstandiger te zijn?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven