Mijn man is vreemdgegaan met onze vriendin
dinsdag 31 december 2019 om 10:48
Dit is zeker een grapje?Snoesje666 schreef: ↑31-12-2019 10:46Waarschijnlijk omdat mannen vaker met hun pik denken en vrouwen geacht worden verstandiger te zijn?

'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
(Pamela Druckerman)

dinsdag 31 december 2019 om 12:11
dinsdag 31 december 2019 om 12:39
Ik vind ze allebei even fout, maar die vriendschap zou bij mij eerder de deur uitgaan om de simpele reden dat mijn man dichterbij staat en ik liever mijn huwelijk red dan die vriendschap - en allebei zou voor mij niet kunnen. Dus ik kan me voorstellen dat je je man vergeeft en haar niet meer wil zien, maar niet omdat de andere vrouw fouter is.Naomir schreef: ↑31-12-2019 10:31Ik snap best dat je niet meteen je man de deur uit gooit, maar die "vriendin" waarom zou je daar mee om willen blijven gaan? Willen jullie dan nog leuk dingen gaan doen samen?
En waar is haar man in dit verhaal?
Ik denk dat ik in dit verhaal mijn vriendin erger zou aanrekenen dan de man. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom, want de man is net zo fout bezig.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
dinsdag 31 december 2019 om 12:46
dinsdag 31 december 2019 om 12:52
Dit dus ook!retrostar schreef: ↑31-12-2019 08:43Hij hield niet genoeg van jou, en zij voelde zich niet genoeg bevriend met jou, om jou dat verraad, die vernedering, dat verdriet te besparen; zo moet je het zien. Was zij echt jouw vriendin geweest, dus op dezelfde manier zoals jij je haar vriendin voelt, dan had ze dat niet gedaan.
Dat jij dat voor jezelf wil verdoezelen en verzachten heeft te maken met het feit dat jij je dat niet wil realiseren omdat het nog teveel is en jij je te eenzaam zou gaan voelen, maar later zal dit terugkomen.
dinsdag 31 december 2019 om 12:53
Zouden jullie niet een vierhoeksrelatie kunnen beginnen? (Sorry, ik heb niet de hele topic gelezen, dus misschien is dit al beantwoord).
Jullie zijn allemaal vrienden van elkaar, er is (in ieder geval tussen hem en haar) seksuele spanning. Misschien is er wel iets mogelijk?
Ik denk dat het dan ook gelijkwaardiger wordt als iedereen meedoet.
Jullie zijn allemaal vrienden van elkaar, er is (in ieder geval tussen hem en haar) seksuele spanning. Misschien is er wel iets mogelijk?
Ik denk dat het dan ook gelijkwaardiger wordt als iedereen meedoet.
dinsdag 31 december 2019 om 13:03
Jammer dat je eigenwaarde niet zo hoog is.
Dat jij je man gaat vergeven is heel erg knap , ik weet hoe moeilijk het is. Ik ben ook bedrogen geweest maar het heeft echt wel een jaar geduurd voordat ik dat een plekje kon geven . En als ik later terug erop kijk had het toch ook wel met mijn eigenwaarde en onzekerheid te maken gehad dat ik hem heel graag wilde vergeven.
Ik vind als jij en je man vriendschap blijft onderhouden met de nep vriendin dat je olie bij het vuur blijft houden.
Dit is geen vriendin!
Hou de olie bij het vuur weg of je wilt wel heel erg graag een steekvlam dat is wachten wanneer het gaat gebeuren.
Dat jij je man gaat vergeven is heel erg knap , ik weet hoe moeilijk het is. Ik ben ook bedrogen geweest maar het heeft echt wel een jaar geduurd voordat ik dat een plekje kon geven . En als ik later terug erop kijk had het toch ook wel met mijn eigenwaarde en onzekerheid te maken gehad dat ik hem heel graag wilde vergeven.
Ik vind als jij en je man vriendschap blijft onderhouden met de nep vriendin dat je olie bij het vuur blijft houden.
Dit is geen vriendin!
Hou de olie bij het vuur weg of je wilt wel heel erg graag een steekvlam dat is wachten wanneer het gaat gebeuren.
Blijf in jezelf geloven !

dinsdag 31 december 2019 om 23:44
Dat is wel aan jou. Verschrikkelijk voor die man, iedereen weet het, behalve hij. En uitkomen doet het toch wel.Marieke_A_1975 schreef: ↑31-12-2019 23:42Haar man weet hier niet van. Ik ben ook niet van plan om hem in te lichten, dat is niet aan mij. Ik ben van mening dat als zij voor haar relatie will gaan (en ze zegt dat ze dat wil) ze het beter stil kan houden. Ze zal hier zelf mee moeten leven. Doe het wel te vertellen doet ze niet alleen haar man pijn maar er zijn ook kinderen in het spel. Ik vind dat ze voor haar relatie moet vechten, net zoals mijn man en ik willen doen.

dinsdag 31 december 2019 om 23:51
Ja heel eerlijk naar die man toe zeg ! Jullie met zijn drieën fijn een ménage à trois met leugens en hij weet van niks . Wat zal hij zich besodemieterd voelen als het ooit uitkomt . En het gaat ooit uit komen .Marieke_A_1975 schreef: ↑31-12-2019 23:42Haar man weet hier niet van. Ik ben ook niet van plan om hem in te lichten, dat is niet aan mij. Ik ben van mening dat als zij voor haar relatie will gaan (en ze zegt dat ze dat wil) ze het beter stil kan houden. Ze zal hier zelf mee moeten leven. Doe het wel te vertellen doet ze niet alleen haar man pijn maar er zijn ook kinderen in het spel. Ik vind dat ze voor haar relatie moet vechten, net zoals mijn man en ik willen doen.
woensdag 1 januari 2020 om 00:37
Nogmaals:Marieke_A_1975 schreef: ↑31-12-2019 23:42Haar man weet hier niet van. Ik ben ook niet van plan om hem in te lichten, dat is niet aan mij.
Als je dit verzwijgt voor die man, een vriend van je, ben je geen haar beter dan die twee vreemdgangers, want dan doe je gewoon mee in hun leugens en bedrog.
woensdag 1 januari 2020 om 00:38
Jij bent voornamelijk de persoon die wil vechten voor haar relatie. Je man wil(de) voornamelijk rollebollen, in bed met ‘jullie’ vriendin. Hij was daar vast met veel plezier mee doorgegaan als hij niet zou zijn betrapt. Wie zegt dat het al gestopt is? Hij heeft geen spijt van het jou voor de gek houden. Hij vindt het jammer dat hij is betrapt. Nu is hij zijn speeltje kwijt. Het is wachten op de volgende verleiding. Als hij het al doet met een vriendin van jullie, dan zal hij het kunnen doen met iedereen. Je bedonderen met een vriendin is wel zo laag. Ik verklaar je voor gek dat je wilt doen alsof er niets is gebeurd. Dan sta je in mijn ogen niet sterk in je schoenen. Dan ben je te wanhopig.Marieke_A_1975 schreef: ↑31-12-2019 23:42Haar man weet hier niet van. Ik ben ook niet van plan om hem in te lichten, dat is niet aan mij. Ik ben van mening dat als zij voor haar relatie will gaan (en ze zegt dat ze dat wil) ze het beter stil kan houden. Ze zal hier zelf mee moeten leven. Doe het wel te vertellen doet ze niet alleen haar man pijn maar er zijn ook kinderen in het spel. Ik vind dat ze voor haar relatie moet vechten, net zoals mijn man en ik willen doen.

woensdag 1 januari 2020 om 00:49