Mijn man is vreemdgegaan met onze vriendin

31-12-2019 01:09 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-01-2020 22:42
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
99.60% gewijzigd
Dus als jij in zijn schoenen had gestaan had je het liever ook niet geweten ?
Ontzettend oneerlijk voor deze man en wat een stelletje lafbekken zijn jullie bij elkaar !
Deze man heeft net zo goed het recht de waarheid te weten en zijn eigen keuzes te kunnen maken.

Het is alleen omdat jij hun betrapt hebt anders hadden ze hun mond wel dicht gehouden en wist jij ook van niets.
Ze gaan achter jouw rug om gewoon door met waar ze mee bezig waren.
05-2019 wijzigde dit bericht op 01-01-2020 00:53
25.63% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !
Yildizlar schreef:
01-01-2020 00:49
Ik denk dat dit het mooi samenvat en man vind het best die komt goed weg zo en vriendin ook . Niks houdt ze tegen dit voort te zetten .
Precies. En reken maar dat ze dat doen.
Ammiedammie schreef:
01-01-2020 00:38
Jij bent voornamelijk de persoon die wil vechten voor haar relatie. Je man wil(de) voornamelijk rollebollen, in bed met ‘jullie’ vriendin. Hij was daar vast met veel plezier mee doorgegaan als hij niet zou zijn betrapt. Wie zegt dat het al gestopt is? Hij heeft geen spijt van het jou voor de gek houden. Hij vindt het jammer dat hij is betrapt. Nu is hij zijn speeltje kwijt. Het is wachten op de volgende verleiding. Als hij het al doet met een vriendin van jullie, dan zal hij het kunnen doen met iedereen. Je bedonderen met een vriendin is wel zo laag. Ik verklaar je voor gek dat je wilt doen alsof er niets is gebeurd. Dan sta je in mijn ogen niet sterk in je schoenen. Dan ben je te wanhopig.
Hier kan ik me in vinden. Het klinkt voor mij zelfs alsof TO bang is het te vertellen aan die man. Omdat die wellicht dan zijn relatie verbreekt met de vriendin. En stel dat die vriendin zich dan weer/sneller op de man van TO stort.

Als dat een van jouw redenen is om het niet aan hem te vertellen dan zou ik het ontzettend sneu en egoïstisch vinden. Kom op Marieke, je bent een sterkere en slimmere vrouw dan dit hoop ik toch.
Volgens mij is TO wanhopig bang voor de toekomst zonder haar man.
Grote kans dat wanneer bedrogen man wordt ingelicht, hij zijn vrouw de deur uitzet. Dan hebben vriendin en man van TO vrij baan.
Nu hoopt TO dat vriendin zich gedeisd houdt en dat daardoor man van TO bij TO blijft.
Merel7 schreef:
01-01-2020 02:51
Grote kans dat wanneer bedrogen man wordt ingelicht, hij zijn vrouw de deur uitzet. Dan hebben vriendin en man van TO vrij baan.
Nu hoopt TO dat vriendin zich gedeisd houdt en dat daardoor man van TO bij TO blijft.
Dit dus.
.
anoniem_382756 wijzigde dit bericht op 01-01-2020 09:26
Reden: 1x is genoeg
99.45% gewijzigd
Sudrì schreef:
Precies. En reken maar dat ze dat doen.
Inderdaad die 2 gaan vrolijk verder met elkaar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
De reacties in dit topic zijn heftiger dan die van to die vanaf de ontdekking binnen een week alles weer op de rit heeft.
#het is tenslotte vakantie
Merel7 schreef:
Dit!!
Marieke_A_1975 schreef:
31-12-2019 23:42
Haar man weet hier niet van. Ik ben ook niet van plan om hem in te lichten, dat is niet aan mij. Ik ben van mening dat als zij voor haar relatie will gaan (en ze zegt dat ze dat wil) ze het beter stil kan houden. Ze zal hier zelf mee moeten leven. Doe het wel te vertellen doet ze niet alleen haar man pijn maar er zijn ook kinderen in het spel. Ik vind dat ze voor haar relatie moet vechten, net zoals mijn man en ik willen doen.
Huh??? Haar man weet het niet??? Wil je zeggen dat jij het dus ook liever niet had willen weten, net als hij? Anders is het wel meten met 2 maten. Jij mag het wel weten en hij niet? Bij jullie zijn er toch net zo goed kinderen in het spel? En die pijn is er nu al, alleen weet hij het nog niet. En waarom bepaal jij voor haar dat ze voor haar relatie moet vechten? Wil ze dat zelf ook? En hoe kan je in je eentje “voor je relatie vechten”? Een relatie gebaseerd op leugens? Net als jullie vriendschap met haar man? Jij en je man kunnen hem nog recht in de ogen kijken?
Merel7 schreef:
De spijker op zijn kop!
05-2019 schreef:
Dus als jij in zijn schoenen had gestaan had je het liever ook niet geweten ?
Ontzettend oneerlijk voor deze man en wat een stelletje lafbekken zijn jullie bij elkaar !
Deze man heeft net zo goed het recht de waarheid te weten en zijn eigen keuzes te kunnen maken.

Het is alleen omdat jij hun betrapt hebt anders hadden ze hun mond wel dicht gehouden en wist jij ook van niets.
Ze gaan achter jouw rug om gewoon door met waar ze mee bezig waren.
Blijkbaar had TO er ook niet achter willen komen. Wat niet weet, wat niet deert tenslotte.
En als die man er ook achter komt, verliezen ze misschien wel hun vriendschap met hem. Zou zonde zijn toch! :biggrin:
appelientjex wijzigde dit bericht op 01-01-2020 10:03
0.69% gewijzigd
Marieke_A_1975 schreef:
Haar man weet hier niet van. Ik ben ook niet van plan om hem in te lichten, dat is niet aan mij. Ik ben van mening dat als zij voor haar relatie will gaan (en ze zegt dat ze dat wil) ze het beter stil kan houden. Ze zal hier zelf mee moeten leven.

Daar had ze tot nu toe geen enkele moeite mee, hoor.

Doe het wel te vertellen doet ze niet alleen haar man pijn maar er zijn ook kinderen in het spel. Ik vind dat ze voor haar relatie moet vechten, net zoals mijn man en ik willen doen.
Dus in de toekomst gaat jouw man met die vriendin even 'boodschapjes doen' en dan word jij boos omdat je weet wat ze gaan doen en dan kun je er niks zeggen omdat haar man niet mag weten dat ze een potje gaan neuken?
Je bent verraden, maar je zet jezelf in een hele zwakke, chantabele positie voor de toekomst.
Je bent echt panisch om je man kwijt te raken?
Tja...met zulke vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig.
Ze vindt jouw gevoelens niet belangrijk genoeg.
Ze haalt met een gerust hart jouw (jullie) leven over hoop.
parbleumondieu schreef:
01-01-2020 09:58
Dus in de toekomst gaat jouw man met die vriendin even 'boodschapjes doen' en dan word jij boos omdat je weet wat ze gaan doen en dan kun je er niks zeggen omdat haar man niet mag weten dat ze een potje gaan neuken?
Je bent verraden, maar je zet jezelf in een hele zwakke, chantabele positie voor de toekomst.
Je bent echt panisch om je man kwijt te raken?
En die man heeft het ook niet door als de vriendschap tijdelijk op een lager pitje wordt gezet? Jullie gaan compleet normaal tegen elkaar doen als hij erbij is? Doen alsof er niks aan de hand is?
Ik zou haar man ook inlichten.
Pleur op zeg. :steam:
Marieke_A_1975 schreef:

Haar man weet hier niet van. Ik ben ook niet van plan om hem in te lichten

Lekkere 'vrienden' zijn jullie: drie vrienden hebben een groot geheim, dat voor nummer vier wordt verzwegen. Dat lijkt me geen vriendschap.

En hoe ga je je 'vriendin' in hemelsnaam ooit nog vertrouwen? Haar man weet van niks, dus zij kan in principe gewoon doorgaan met haar geheime affaire met jóuw man. Ze hebben duidelijk een zwak voor elkaar, dus de kans dat ze hun affaire hervatten is aanwezig. Jij hebt hiervoor de ideale omstandigheden gecreëerd.
Noesa schreef:
01-01-2020 10:25
Lekkere 'vrienden' zijn jullie: drie vrienden hebben een groot geheim, dat voor nummer vier wordt verzwegen. Dat lijkt me geen vriendschap.

En hoe ga je je 'vriendin' in hemelsnaam ooit nog vertrouwen? Haar man weet van niks, dus zij kan in principe gewoon doorgaan met haar geheime affaire met jóuw man. Ze hebben duidelijk een zwak voor elkaar, dus de kans dat ze hun affaire hervatten is aanwezig. Jij hebt hiervoor de ideale omstandigheden gecreëerd.
Kan haar man ook hoor, maar nu iets voorzichtiger.
Dubbel
noesa wijzigde dit bericht op 01-01-2020 10:31
98.14% gewijzigd
appelientjex schreef:
01-01-2020 10:05
En die man heeft het ook niet door als de vriendschap tijdelijk op een lager pitje wordt gezet? Jullie gaan compleet normaal tegen elkaar doen als hij erbij is? Doen alsof er niks aan de hand is?
Wat vreselijk voor die man. Ja dat lager pitje is dan wel lastig uit te leggen, en die gekke sfeer ook. Tenminste ik ga er vanuit dat dat je niet meer zo gezellig met elkaar loopt te beppen met die vrouw die het met je man heeft gedaan?

Ik snapte al niet zo goed waarom je de vriendschap in stand wil houden maar hem niet inlichten vind ik helemaal raar.

Ik vermoed dat TO zo'n vrouw is, die weet dat haar man vreemdgaat maar het liever zo in stand houdt, zodat ze haar leventje kan leiden.
stelpa schreef:
31-12-2019 17:42
Als je gelukkig bent kun je veel vergeven.
Nou, ik ben oprecht heel gelukkig en daarom vergeef ik vreemd gaan juist niet. Mijn geluk is namelijk niet afhankelijk van een man (ik ben sowieso niet afhankelijk) en ik wil alleen samen zijn met iemand die mij nooit zou willen kwetsen. En dat doet hij als hij vreemd gaat. Ik ga m’n leven toch niet delen met iemand die mij willens en wetens pijn doet?
Sudrì schreef:
01-01-2020 10:27
Kan haar man ook hoor, maar nu iets voorzichtiger.

Inderdaad.
Dubbel
noesa wijzigde dit bericht op 01-01-2020 11:00
98.14% gewijzigd
Het komt allemaal nogal vreemd over. Eerder dat TO net wil doen alsof er niks aan de hand is zodat de dingen niet escaleren tot iets waar ze bang voor is (scheiding, of wat 'men' er van vind, dinge kwijt raken)

Als je zo'n fijn en eerlijk gesprek met die twee hebt gehad, waarom mag haar man dat dan niet hebben?

En hoe kun je beslissen dat de vriendschap blijft zoals die is? Dat zal de tijd toch moeten leren of je nog met die vrouw in één ruimte wil verbljven (en hoe zou je het vinden als man en vriendin zgn als vrienden samen iets gaan doen? Kan me niet voorstellen dat je dat blind vertrouwt)

Het vergeven lijkt nu een soort poging om de boel behapbaar te houden (zodat alles blijft zoals het is), ipv dat het uit een verwerkingsproces komt. Maar het zal niet meer hetzelfde zijn.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven