Mijn man is vreemdgegaan met onze vriendin

31-12-2019 01:09 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-01-2020 22:42
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
99.60% gewijzigd
Machutookunbietjemeerzijn schreef:
02-01-2020 06:11
Vermakelijk :couple: :rofl:

TO...ga zo door :jump:
Iets met gtst en tegenvallende kijkcijfers.... :sarcastic:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
ohohwatnuweer schreef:
03-01-2020 05:32
Was te verwachten, de reacties stonden TO blijkbaar niet aan.

Da's ook apart. Je man die vreemdgaat met je vriendin daar stap je zo overheen, maar een paar lullige opmerkingen op een forum kun je niet hebben. Wat klopt hier niet?
Zichzelf voor de gek aan het houden.
Stort vanzelf als een kaartenhuis in elkaar.
Dit wordt 1 groot drama!
Ik moet denken aan John Lanting. Iets met die vriendin in de slaapkamerkast terwijl nietsvermoedende man per ongeluk binnenloopt om de vrouw zelf te versieren of zo.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
:applause:
RikM schreef:
03-01-2020 12:13
Da's ook apart. Je man die vreemdgaat met je vriendin daar stap je zo overheen, maar een paar lullige opmerkingen op een forum kun je niet hebben. Wat klopt hier niet?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Mijn man en ik zijn 12 jaar samen en hebben 2 kinderen. Vorige week ben ik er achter gekomen dat hij een affaire had. Ik heb hem er mee geconfronteerd en hij gaf het toe, hij kon ook niet anders.

We zijn tot de conclusie genomen dat we samen voor onze relatie willen vechten en hier aan willen werken. We hopen hier samen sterker uit te komen.

Willen jullie graag een driehoeksverhouding voortzetten? Het geeft wel een extra spannend tintje eraan dat de vierde partij van niets weet. Leuk ook voor jullie kinderen om jullie relatie zo op het spel te zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven