mijn perfecte match en zijn unfinished business

09-08-2019 05:33 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Ik heb iets meer dan een maand geleden een kerel (laten we hem Tom noemen) leren kennen.
Gekust op een feestje, nadien snel opnieuw afgesproken. Na de eerste 3 dates voor de eerste keer seks gehad.
Wat begon als iets heel platonisch, werd opeens veel serieuzer. Het klikt supergoed tussen ons, zitten op dezelfde golflengte, de seks is fantastisch. Het klikt met zijn vrienden, hij klikt met mijn vrienden. Ondanks dat hij het extreem druk heeft met zijn job, zien we elkaar toch minstens 3/4 per week. Het wordt steeds romantischer, kusjes op mijn voorhoofd, handje vasthouden als we in slaap vallen, niets wordt geheim gehouden, heel de stad mag ons zien kussen op straat/op café, enz....
Ondanks dat alles, hebben we het er nog steeds niet over gehad waar we eigenlijk staan. Ik wilde ook niets forceren, want het was leuk, het ging goed, we kennen elkaar iets meer dan een maand, alles werd steeds serieuzer, alles zou wel op zijn plaats vallen. Ik wou er vooral van genieten!

Nu zijn we vanavond samen iets gaan drinken, en heeft hij me iets vertelt waar ik even echt niet goed van ben.
Voor hij mij kende, heeft hij blijkbaar een jaar lang een dingetje gehad met een ander (laten we haar Sofie noemen). Zij heeft eigenlijk al een vriend, maar ze kreeg gevoelens voor Tom. Sofie moet voor haar werk constant naar het buitenland, dus met Tom is het nooit iets serieus geworden... Soit, het werd nogal ingewikkeld tussen hun twee. Toen ik Tom beter leerde kennen, zat Sofie dus in het buitenland.
Nu blijkt dat ze binnen 2 weken terug naar huis komt.
Het komt er op neer, dat Tom Sofie nog wilt zien, en wil zien hoe het zit tussen hun. Zij staat blijkbaar al te popelen om hem te zien. Het is unfinished business tussen hun twee. De kans is heeeeel groot dat er ook seks van komt, aangezien ze elkaar al lang niet meer gezien hebben en er duidelijk nog een spanning is. Hij heeft lang gevoelens voor haar gehad, maar zij had een vriend, toch wilt ze ook bij Tom zijn, maar ze is zoveel in het buitenland,... Het lijkt niet echt relatiemateriaal te zijn.
Hij is hier eerlijk over geweest tegen mij, en hij hoopt dat er nu niet teveel verandert tussen ons, want hij vind het tussen ons ook heel goed lopen.
We zijn uiteindelijk ook nog geen koppel, hij hoeft zich niet te verantwoorden tegenover mij, maar ik stond opeens met beide voeten terug op de grond.

Ik ben rustig gebleven, heb gezegd dat hij maar met haar moet afspreken; maar dat ik daar niet op ga zitten wachten. Dat ik niet zomaar een sidechick wil worden, en dat ik niet weet of ik zoiets mentaal wel aankan, wetende dat zij binnen twee weken bij hem in bed ligt. Dat ik hem steeds leuker begin te vinden, maar als er een kans is dat de vonk opnieuw overslaat met Sofie, ik net teveel zelfrespect heb om mij aan de kant te laten schuiven.
Dat begreep hij ook volledig, en het laatste wat hij wil is iemand kwetsen. Hij vind het fijn om te zien waar onze relatie naartoe gaat, maar Sofie is duidelijk nog niet out of the picture.

Uiteindelijk is het gespreksonderwerp verandert, hebben we er nog een gezellige avond van gemaakt. Maar nu zit ik thuis, en vraag ik me af wat ik moet doen. Dit is echt een superleuke kerel, nog nooit heeft het zo goed geklikt met iemand, ik zag hier echt zoveel potentieel en toekomst in.
Moet ik nog samen met hem een leuke tijd hebben, tot zij binnen twee weken terug is? Moet ik er gewoon van genieten, en nog niet te hard stilstaan of dit een relatie kan worden of niet? Moet ik hem de kans geven om haar nog te zien, seks of niet, afwachten en hopen dat hij dat hoofdstuk met haar afsluit? Of moet ik zelf wegstappen, en zeggen dat hij eerst maar zijn shit op orde moet krijgen met haar, en hem misschien helemaal kwijt ben?

Ik ben enerzijds bang om gekwetst te worden, bang dat hij er toch voor kiest om met haar te blijven klooien,
en ik een deuk in men zelfvertrouwen krijg. Ik weet niet of ik hier wel openminded genoeg voor ben?

Maar ik probeer het anderzijds ook zo nuchter mogelijk te bekijken, we zijn nog geen koppel, mss is dit een goeie test? Wat als hij Sofie terugziet en er geen vonk meer is? Want we hebben het wel leuk samen, is dit het waard om op te geven?

Ik ben benieuwd naar jullie mening! xxx
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
14-08-2019 10:22
Die vent is echt schaamteloos joh. Zo ga je toch niet met mensen om?
TO ik wens je heel veel sterkte toe. Denk maar zo die gast blijft nog jaren hangen aan een niet beschikbare vrouw terwijl jij misschien de liefde van je leven vindt.

Ik hoop echt dat je dit doorzet en niet terug valt naar hem want hij is jou zo niet waard en je bespaart jezelf een hoop pijn. Ik ben helaas 3 en half jaar een soort van tweede keus geweest, het heeft een hoop in mij kapot gemaakt, gelukkig ben ik weer een beetje aan het helen en heb ik een ontzettende lieve mooie man ontmoet die bij wijze van spreken de grond kust waar ik loop.
Alle reacties Link kopieren
:hug:

Voor jou, TO.

Wat een hork O_O
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een eikel... goed gedaan hoor to...

Als je zou blijven en uiteindelijk zou t niks met sofie worden en hij zou met jou verder gaan dan zal je je altijd tweede keus voelen... want wat als zij hem wel had gewild?

Ik wens je veel sterkte en een kerel die wel helemaal voor je gaat. Want dat verdien je.
Lieve TO, wat ontzettend knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt en voor jezelf hebt gekozen. Je zult je nu vast heel verdrietig voelen, maar je hebt er goed aan gedaan. Wat een ontzettende hork is die jongen toch!
Sterkte!
RikM schreef:
14-08-2019 10:22
Die vent is echt schaamteloos joh. Zo ga je toch niet met mensen om?
Dit.
Wat erg! Je hebt er goed aan gedaan om hem het nakijken te geven. Hij zou er nooit voor gegaan zijn, dus dit is het beste. Maar rot dat je dit moest doormaken. Gelukkig kende je hem pas kort, dan ben je dit snel vergeten. Op naar iets veel beters!
Alle reacties Link kopieren
TO, ben trots op je dat je hem hebt laten vallen! Echt, je zal je hierna veel sterker en zelfzekerder voelen! :heart:

Wat een eikel toch. Echt respectloos dat hij je als extraatje/2de keus gebruikte.
Je komt heus wel iemand tegen die oprecht voor jou zal gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hij hoopt dat er in tussentijd niet teveel veranderd tussen jullie en vind het leuk om te zien waar jullie relatie naartoe gaat...... maar hunkert intussen naar Sofie.
“Fijn” dat hij eindelijk na die maand eerlijk was dat er een andere dame zijn interesse en voorkeur heeft.
Jij mag op t wachtbankje afwachten wat en hoe, je moet t maar willen.

Het zegt wel veel over zijn karakter want blijkbaar interesseert het hem niet dat hij voor Sofie 2e keus is en dat Sofie al een vriend heeft doet er ook niet toe??
Compleet onaantrekkelijk dit.

Houd de eer aan jezelf, beter vroeger dan later dat dit zeer doet.
Alle reacties Link kopieren
Gingerlilly good for you! :hug: ( lees net pas dat je hebt gebroken met hem)
Toch leuk en handig zo'n kerel die denkt van 2 walletjes te kunnen eten?

Als Sofie niet in 't land is, begint hij iets met jou en als Sofie straks voor haar werk terug naar 't buitenland moet of dergelijke staat hij terug voor je deur.

Je kan misschien ineens Sofie haar telefoonnummer vragen en een beurtrol afspreken?


Alle gekheid op een stokje ... alleen al 't feit dat hij wel eindeloos met je date, maar tegelijk ook weer met Sofie in bed wil duiken ... ik was toch écht instant afgeknapt.


Ik hoop dat je wel effe een SOA-testje doet?
Want je weet niet met wie hij en Sofie allemaal in bed hebben gelegen.
Hoe gaat het nu Gingerlilliy, voel je je al wat beter?
Alle reacties Link kopieren
Voet bij stuk gehouden?
Alle reacties Link kopieren
Nog wat gehoord van hem?
Alle reacties Link kopieren
Denk dat je binnen kort nog wel wat van hem hoort en dan probeerd hij jou te overtuigen dat hij je echt wel leuk vind. Niet intrappen hoor.

Kies en blijf kiezen voor jezelf deze man zal nooit 100% voor jou gaan.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan dat je een keuze hebt gemaakt en niet hebt gekozen voor een status-quo. Nu is iedereen gelukkig. Tom heeft ondertussen seks gehad en kan verder zoeken naar een sekspartner of iemand die hij wel de moeite vindt, en jij kan iemand zoeken die jou wel op de eerste plaats zet.
Alle reacties Link kopieren
Goed van je.
Het zal zeker niet gemakkelijk zijn geweest, maar weet dat je jouw kans op een écht leuke man voorbij laat gaan zo lang je bij deze loser bent.
Laat hem maar zwelgen bij zijn fantasie-droomvrouw, dan kun jij ten minste weer gewoon verder.
lizzy75 wijzigde dit bericht op 14-08-2019 23:20
0.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
HIj houdt van drama.

Als je hieraan begint dan heb je elke week een nieuw drama.
Wanneer Sofietje uit beeld is, dan komt er drama met Sjaantje van werk en Sylvietje met wie hij een bijzondere band heeft omdat ze 20 jaar geleden samen in een plas zijn gevallen.
Alle reacties Link kopieren
Lizzy75 schreef:
14-08-2019 21:30
Goed van je.
Het zal zeker niet gemakkelijk zijn geweest, maar weet dat je jouw kans op een écht leuke man voorbij laat gaan zo lang je bij deze loser bent.
Laat hem maar zwelgen bij zijn fantasie-droomvrouw, dan kun jij ten minste weer gewoon verder.
Waarom is Tom een loser? Hij en TO hebben nooit exclusiviteit afgesproken (want volgens de meerderheid op dit forum moet dit eerst expliciet worden uitgesproken) en hij heeft nu eerlijk aangegeven dat er ook andere vrouwen zijn. Het is inderdaad niet zo leuk voor TO maar hij is op dit vlak toch netjes geweest en heeft de keuze aan TO gelaten om het dan af te kappen of niet. Als TO zekerheid wil, kan ze in het vervolg ook gewoon sneller exclusiviteit vragen.
Alle reacties Link kopieren
Zodra Sofie weer vertrekt komt Tom weer terug naar jou. Ik zou niet voor een 2e rang kiezen.
Alle reacties Link kopieren
nesquik schreef:
15-08-2019 13:12
Waarom is Tom een loser? Hij en TO hebben nooit exclusiviteit afgesproken (want volgens de meerderheid op dit forum moet dit eerst expliciet worden uitgesproken) en hij heeft nu eerlijk aangegeven dat er ook andere vrouwen zijn. Het is inderdaad niet zo leuk voor TO maar hij is op dit vlak toch netjes geweest en heeft de keuze aan TO gelaten om het dan af te kappen of niet. Als TO zekerheid wil, kan ze in het vervolg ook gewoon sneller exclusiviteit vragen.
Tom was vanaf het begin niet eerlijk. Hij deed of hij vrijgezel was. TO werd verliefd en hij deed haar geloven dat er iets opbloeide tussen hen. En toen kwam de aap uit de mouw. Hij is verliefd op een ander, al die tijd al. Iemand die hopelijk binnenkort beschikbaar zal zijn. Daar gaat hij voor, niet voor TO.
Nou, wat netjes zeg, not.
Lizzy75 schreef:
15-08-2019 21:39
Tom was vanaf het begin niet eerlijk. Hij deed of hij vrijgezel was. TO werd verliefd en hij deed haar geloven dat er iets opbloeide tussen hen. En toen kwam de aap uit de mouw. Hij is verliefd op een ander, al die tijd al. Iemand die hopelijk binnenkort beschikbaar zal zijn. Daar gaat hij voor, niet voor TO.
Nou, wat netjes zeg, not.

Precies. Waarom ga je daten als je eigenlijk een ander op het oog hebt?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral apart dat je tegen hem zegt dat je niet weet of je het aankunt.
Je zegt niet dat je het niet wil. Kom op voor jezelf, krijgt je grenzen duidelijk en ga daarna pas voorzichtig aan wat daten.
De ene helft van de maatschappij brengt zijn leven door met het observeren van de andere helft.
RikM schreef:
15-08-2019 21:42
Precies. Waarom ga je daten als je eigenlijk een ander op het oog hebt?
Omdat hij wel graag seks en aandacht wil? Als leuk tussendoortje, wachtend totdat de ander voor hem kiest?
nesquik schreef:
15-08-2019 13:12
Waarom is Tom een loser? Hij en TO hebben nooit exclusiviteit afgesproken (want volgens de meerderheid op dit forum moet dit eerst expliciet worden uitgesproken) en hij heeft nu eerlijk aangegeven dat er ook andere vrouwen zijn. Het is inderdaad niet zo leuk voor TO maar hij is op dit vlak toch netjes geweest en heeft de keuze aan TO gelaten om het dan af te kappen of niet. Als TO zekerheid wil, kan ze in het vervolg ook gewoon sneller exclusiviteit vragen.
Omdat hij iets heeft met een bezette vrouw en daarom zijn eigen toekomst on hold zet voor iets wat onbereikbaar is en daar TO in wil meeslepen.
Alle reacties Link kopieren
Gingerlilly schreef:
14-08-2019 03:40
Update:

we hebben elkaar gezien vanavond, we hebben het erover gehad.
komt erop neer dat hij me nu nog niet kan zeggen wat het met Sofie zal worden, ook al weet hij dat het nooit een relatie zal worden, het is gewoon nog niet afgerond.
Hij ziet zelf zoveel potentieel in ons, maar hij kan me gewoon nog geen beloftes maken. Dus ik heb gezegd dat het dan hier voor mij stopt. Hij heeft geprobeerd om me te laten blijven, maar ben om 4u s' nachts nog naar huis vetrokken.
Heb heel de weg naar huis gehuild. Ik voel me zo kut, dat het zo moet aflopen.

Wat klote, maar wel de beste beslissing.

Toen ik mijn man ontmoette, was ik ergens op de achtergrond ook nog verwikkeld met iemand op wie ik heel verliefd was maar die door omstandigheden nog niets met mij kon beginnen en ook niet de indruk werkte dat wachten zin had. Ik denk dat ik ongeveer twee maanden samen met mijn (inmiddels) man was, toen de ingewikkelde meneer liet weten er nu wél klaar voor te zijn.

Ik vond het heel lastig, maar ik heb gekozen voor de relatie die ik op dat moment had. En ik heb dus ook niet meer afgesproken met die ander omdat ik wist hoe de avond dan zou eindigen. Iets met kat, spek, zoenen in een steeg en eindigen in bed.

Daarom vind ik het ook zo schofterig dat er tegen jou wordt gezegd: “Ik spreek af met Sophie en waarschijnlijk eindig ik wel met haar in bed.”

DAT IS DUS EEN BEWUSTE KEUZE, KEREL!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven