Mijn vriend en andere vrouwen

15-08-2019 20:41 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
angelwings19 wijzigde dit bericht op 17-08-2019 01:10
99.86% gewijzigd
takje?
en dit is leuk omdat?
Alle reacties Link kopieren
Kijken mag (takje is stom)
stel je dikke vriendin heeft een vriend die haar vetklepje noemt en tegen haar zegt dat ze moet afvallen. Wat vind je daar van?
lilalinda schreef:
15-08-2019 20:44
Kijken mag

Wel lullig om dat te doen waar je vriendin bij zit.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ziet hij eruit? Mss kan je hem zitzak noemen, kijken of hij dat leuk vindt.

Eens met lilalinda, kijken mag, dat takje is belachelijk en idioot.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
15-08-2019 20:44
Kijken mag (takje is stom)
Zijn er niet verschillende gradaties in kijken? Je hebt kijken en je hebt ''kijken kijken''. Mag jouw partner staren naar anderen (ook als je er zelf bij bent). Ben benieuwd hoe jij dit ziet :)
Ik zou het beide niet pikken.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
15-08-2019 20:46
stel je dikke vriendin heeft een vriend die haar vetklepje noemt en tegen haar zegt dat ze moet afvallen. Wat vind je daar van?
Niet normaal
waarom doet hij dit denk je?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
15-08-2019 20:47
Wel lullig om dat te doen waar je vriendin bij zit.
tja, man en ik zeggen gerust tegen elkaar, als we iemand mooi vinden.
Mooie man op tv, leuke ober.

Maar goed, mijn man vindt mij mooi (en de vrouwen die hij aanwijst, zijn altijd varianten op mij) en noemt me geen Takje
Alle reacties Link kopieren
angelwings19 schreef:
15-08-2019 20:49
Zijn er niet verschillende gradaties in kijken? Je hebt kijken en je hebt ''kijken kijken''. Mag jouw partner staren naar anderen (ook als je er zelf bij bent). Ben benieuwd hoe jij dit ziet :)
Nee, beslist niet. Als man kijk ik niet naar lekkere wijven waar mijn vriendin bij is.
Alle reacties Link kopieren
Janesnow schreef:
15-08-2019 20:49
Ik zou het beide niet pikken.
Zou je er wat van zeggen?
angelwings19 schreef:
15-08-2019 20:51
Zou je er wat van zeggen?
en dan? stel dat hij het niet doet is dan je relatie gered? je zal altijd blijven denken dat hij je niet mooi genoeg vindt.
hij haalt je onderuit door zijn gedrag.
Alle reacties Link kopieren
angelwings19 schreef:
15-08-2019 20:49
Zijn er niet verschillende gradaties in kijken? Je hebt kijken en je hebt ''kijken kijken''. Mag jouw partner staren naar anderen (ook als je er zelf bij bent). Ben benieuwd hoe jij dit ziet :)
Staren hoort toch al niet, dat is altijd raar om te doen.
Ik vind het vooral heel erg sneu. Maar ik hoef er niet mee te leven. Jij wel.
Alle reacties Link kopieren
angelwings19 schreef:
15-08-2019 20:51
Zou je er wat van zeggen?
Ik vind, dat je in een relatie altijd moet kunnen aangeven, als je ergens mee zit
Als jij hier mee zit, dan zeg je dat
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk samen met man naar lekkere wijven :-D ik vind dan ook dat je je aanstelt. Hij is niet voor niks bij jou.
Mina81 schreef:
15-08-2019 20:53
Ik kijk samen met man naar lekkere wijven :-D ik vind dan ook dat je je aanstelt. Hij is niet voor niks bij jou.
waarom doe je dat?
Ik begrijp je helemaal, maar wil - voor jouw gemoedsrust - ook wel het volgende kwijt:

Jullie kennen mekaar 2,5 jaar en wonen pas enkele maanden samen. Dan zou ik denken dat hij 'takje' toch nog altijd verkiest boven 'vetklepje' want anders was hij wel voor een vetklepje gegaan.

Voorlopig zie ik er nog niet erg veel graten in, maar naar de toekomst toe durf ik mijn handen niet voor hem in het vuur steken. Heeft hij geen (mindere) eigenschap waarmee je hem kan benoemen? Dan voelt hij ook eens wat dit met een mens doet. En trouwens, slank, je bent waarschijnlijk een mooie meid!

Waarom spreek je er met hem niet eens ernstig over, waarom hij het doet en wat het met jou doet?

Maar zoals gezegd, ik begrijp dat het niet leuk is voor jou.
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 15-08-2019 21:01
8.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
15-08-2019 20:55
waarom doe je dat?
Omdat we dat leuk vinden, ik vind een vrouw mooi om naar te kijken, dus kijken we samen. We kijken ook samen naar mooie mannen, althans: ik wijs ze aan :-D

Ik mis het jaloezie-gen. Manlief kan wel flink jaloers zijn maar we lachen er samen om. Prima toch?
Mina81 schreef:
15-08-2019 20:59
Omdat we dat leuk vinden, ik vind een vrouw mooi om naar te kijken, dus kijken we samen. We kijken ook samen naar mooie mannen, althans: ik wijs ze aan :-Dank

Ik mis het jaloezie-gen. Manlief kan wel flink jaloers zijn maar we lachen er samen om. Prima toch?
oh maar daar geloof ik niks van. Ik zie vrouwen dit vooral doen omdat ze bang zijn aan te geven wat ze echt denken.
Mina81 schreef:
15-08-2019 20:53
Ik kijk samen met man naar lekkere wijven :-D ik vind dan ook dat je je aanstelt. Hij is niet voor niks bij jou.
Ik wijs mijn man ook op mooie vrouwen. Maar daarom vind ik nog niet dat TO zich aanstelt. Ongegeneerd gapen vind ik echt iets anders dan “even” subtiel kijken. Plus de opmerkingen over het figuur van TO. Hoe “grappig” hij dat ook bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
En waarom was het een goed idee om met deze graftak te gaan samenwonen?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
15-08-2019 21:00
oh maar daar geloof ik niks van. Ik zie vrouwen dit vooral doen omdat ze bang zijn aan te geven wat ze echt denken.
Dan geloof je t niet :cheer: I don't care, als manlief en ik er maar lol mee hebben :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven