Mijn vriend en andere vrouwen

15-08-2019 20:41 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
angelwings19 wijzigde dit bericht op 17-08-2019 01:10
99.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
15-08-2019 23:40
Ik snap wel wat Meds bedoelt. Ik weet ook heus wel wie van mijn vriendinnen mijn vriend het knapste vindt (dat vind ik zelf ook), maar ik stoot hem niet aan als er een zogenaamd “lekker wijf” voorbij komt. Als mijn vriend eens opmerkt dat hij een bepaalt persoon knap of mooi vindt, dan kan ik dat heus wel beamen als ik dat ook vind, en ben ik niet meteen jaloers. Maar ik denk dat sommige vrouwen ook wat stoerig hierover kunnen doen, als in: kijk mij eens zelfverzekerd zijn en andere vrouwen zien als “lekkere wijven”. Dat doet me denken aan 2 heterovrouwen die met elkaar zoenen, zogenaamd omdat ze dat lekker vinden, maar eigenlijk stiekem om mannen op te winden.
ik doe me niet anders voor dan ik ben. Ik ben eerlijk over mijn gevoel. IK ben wie ik ben. Ook als dat iets minder leuk is. En ik communiceer gewoon eerlijk naar mijn vriend. T is me allemaal te veel gedoe om stoer te doen of iets dergelijks. Ik doe iets omdat ik dat wil of zo voel. En anders praat ik er over met mijn vriend. Het heeft helemaal geen nut om je stoerder voor te doen. Je bent toch gewoon goed zoals je bent.
Alle reacties Link kopieren
Heb niet het hele topic doorgenomen, dus misschien is dit al genoemd.

Maar een vent die in jou bijzijn naar dames in lingerie zit te kijken? Ik weet niet hoor, maar ik vind dat meer het gedrag van een 17-jarige puber. Ik zou daar echt niet op zitten te wachten.
Vind het nog wat anders als hij dit in z'n eigen tijd doet als ik er niet bij ben. (Ieder z'n lolletje...) Maar in het bijzijn van je vriendin, die het duidelijk niet leuk vindt? Kinderachtig en respectloos. En hij is kleinerend, met dat 'takje'.
Kortom, dit is geen leuke man.

Wat betreft de discussie 'samen naar mooie mensen kijken': het komt een enkele keer wel voor dat we het benoemen als we iemand knap vinden (ik flap het er vaker uit dan hij), maar daar blijft het ook wel bij.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
15-08-2019 23:40
Ik snap wel wat Meds bedoelt. Ik weet ook heus wel wie van mijn vriendinnen mijn vriend het knapste vindt (dat vind ik zelf ook), maar ik stoot hem niet aan als er een zogenaamd “lekker wijf” voorbij komt. Als mijn vriend eens opmerkt dat hij een bepaalt persoon knap of mooi vindt, dan kan ik dat heus wel beamen als ik dat ook vind, en ben ik niet meteen jaloers. Maar ik denk dat sommige vrouwen ook wat stoerig hierover kunnen doen, als in: kijk mij eens zelfverzekerd zijn en andere vrouwen zien als “lekkere wijven”. Dat doet me denken aan 2 heterovrouwen die met elkaar zoenen, zogenaamd omdat ze dat lekker vinden, maar eigenlijk stiekem om mannen op te winden.
Ik vind dat eerlijk gezegd heel erg, dat vrouwen andere vrouwen op deze manier objectificeren. Alsof dat nog niet genoeg gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
objectiveren? Ik kan iemand toch gewoon mooi of lekker vinden? Dan is diegene toch nog geen object? Je kan ook overdrijven.
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
16-08-2019 12:01
objectiveren? Ik kan iemand toch gewoon mooi of lekker vinden? Dan is diegene toch nog geen object? Je kan ook overdrijven.
Iemand beoordelen op 'lekkerheid' (maw in hoeverre kan dit uiterlijk mij als kijker pleasen?) is dat toch echt wel. Gevoelens van de persoon in kwestie negeer je volledig of doen niet ter zake. Alsof diegene dus een object is.
Daveotion schreef:
16-08-2019 12:07
Iemand beoordelen op 'lekkerheid' (maw in hoeverre kan dit uiterlijk mij als kijker pleasen?) is dat toch echt wel. Gevoelens van de persoon in kwestie negeer je volledig of doen niet ter zake. Alsof diegene dus een object is.
Kom op zeg. :rofl:

Wat is dit een raar topic geworden met al die psychologische analyses.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-08-2019 09:30
Ik vind dat er maar een vreemde discussie is ontstaan. Het gaat er toch helemaal niet om dat er weleens naar andere mensen gekeken wordt en dat jullie dat soms ook samen doen? Het gaat erom dat de vriend van TO het voortdurend en heel opzichtig doet en dat TO dat niet leuk vindt. Daar vraagt ze advies over.

Welke hork gaat er nou lekkere wijven zitten kijken waar zijn vriendin naast zit. Dat doe je toch niet?
Ja echt hoor... Wat iemand anders hier ook al zei, lekker puberaal ook.
Sowieso mannen die dat soort pagina's perse moeten volgen :nope:

Dat je een keer een knappe vrouw ziet of actrice in een film bijvoorbeeld en je zegt dat, prima maar het gaat om structureel gedrag, wat in mijn ogen heel puberaal, respectloos en onaantrekkelijk is.
yesss wijzigde dit bericht op 16-08-2019 23:03
13.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
16-08-2019 11:51
Heb niet het hele topic doorgenomen, dus misschien is dit al genoemd.

Maar een vent die in jou bijzijn naar dames in lingerie zit te kijken? Ik weet niet hoor, maar ik vind dat meer het gedrag van een 17-jarige puber. Ik zou daar echt niet op zitten te wachten.
Vind het nog wat anders als hij dit in z'n eigen tijd doet als ik er niet bij ben. (Ieder z'n lolletje...) Maar in het bijzijn van je vriendin, die het duidelijk niet leuk vindt? Kinderachtig en respectloos. En hij is kleinerend, met dat 'takje'.
Kortom, dit is geen leuke man.

Wat betreft de discussie 'samen naar mooie mensen kijken': het komt een enkele keer wel voor dat we het benoemen als we iemand knap vinden (ik flap het er vaker uit dan hij), maar daar blijft het ook wel bij.
Precies dit.
abracadabra schreef:
16-08-2019 12:01
objectiveren? Ik kan iemand toch gewoon mooi of lekker vinden? Dan is diegene toch nog geen object? Je kan ook overdrijven.
dat is objectiveren ja
Alle reacties Link kopieren
.
angelwings19 wijzigde dit bericht op 17-08-2019 01:11
99.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
16-08-2019 10:03
raar dat je dat bekrompen vindt. Er zijn vrouwen die ik interessant vind of aardig of bijzonder maar dat zijn geen vreemden die ik tegenkom in de stad want dat gaat alleen over uiterlijk. Ik zou niet weten waarom ik mijn man zou moeten wijzen op een knappe vrouw. Hij zou dat zelf ook heel raar vinden denk ik
Dat hoef je hem waarschijnlijk inderdaad niet, heeft ie vast zelf allang gezien. Al zal hij dat waarschijnlijk niet durven te vertellen, gezien jou standpunt hierin.

Ik zelf kijk graag naar mensen, zeker naakten. Mooi én lelijk, gewoon fascinerend. Kan er naar kijken als dat ik naar Kunst kijk. Ik zou het heel raar vinden om te moeten weg kijken als een man of vrouw onder de categorie mooi valt..terwijl als dat niet het geval is ik wél mag kijken??? Vreemd! Daarnaast attendeer ik zeker ook mijn man op mooie of bijzondere mensen, andersom gelukkig ook.

Ontopic, TO..tja je hebt inderdaad kijken en kijken..en helemaal staren. Als jij het niet fijn vindt, vind je het niet fijn en mag je er wat van zeggen. Of hij er wat mee doet is wat anders en geheel aan hem.
Alle reacties Link kopieren
Het zou mij ook geen fijn gevoel geven Angelwings...
En dan kunnen er nog zoveel vrouwen zeggen, ach elke man kijkt enz.
Maar het gaat inderdaad om de manier waarop. Dat hij het zo opzichtig voor je neus doet, hij maakt je dus toch onzeker en dat hoort niet in een relatie.
Ik zou het misschien toch met hem bespreken en kijken wat hij ermee doet... Maar luister goed naar je gevoel!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me ook altijd af, sorry misschien beetje offtopic hoor, maar waar al die mensen die graag kijken allemaal zoveel schoonheid en bijzondere mensen zien....

Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik zie dat dus niet zo vaak dat ik echt mijn nek moet verrekken omdat ik dan iemand zoooo ontzettend knap vind.
Dat komt misschien een paar keer per jaar voor, misschien ben ik wel niet zo snel onder de indruk ofzo.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
16-08-2019 10:03
raar dat je dat bekrompen vindt. Er zijn vrouwen die ik interessant vind of aardig of bijzonder maar dat zijn geen vreemden die ik tegenkom in de stad want dat gaat alleen over uiterlijk. Ik zou niet weten waarom ik mijn man zou moeten wijzen op een knappe vrouw. Hij zou dat zelf ook heel raar vinden denk ik
Ik vind het niet bekrompen dat je het zelf niet doet, maar wel dat je je niet eens kan voorstellen dat andere mensen het anders zien en voelen en dat daarom maar afdoet als ‘onzin’.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
.
anoniem_638f50dc2d41e wijzigde dit bericht op 29-11-2020 23:20
99.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hamlap schreef:
16-08-2019 14:36
Plus het is ook niet eens iets wat wekelijks of zelfs maandelijks gebeurt dat we elkaar op iets wijzen. Af en toe zo.
Ik zie dit dan ook niet als stoer gedrag van mezelf of objectiveren. We hebben het niet over iemands kont of tieten ofzo.

Wat de vriend van TO dan doet vind ik dan ook echt respectloos en ontzettend naar!
Zei ik dat dan?
Malagueña schreef:
16-08-2019 14:35
Ik vind het niet bekrompen dat je het zelf niet doet, maar wel dat je je niet eens kan voorstellen dat andere mensen het anders zien en voelen en dat daarom maar afdoet als ‘onzin’.
ik kan het me wel voorstellen, zoveel fantasie heb ik wel maar evengoed vind ik het raar gedrag van vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Wat lijkt dit op mijn net-uit relatie.
Wil je dit echt voor de rest van je leven?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
16-08-2019 14:54
ik kan het me wel voorstellen, zoveel fantasie heb ik wel maar evengoed vind ik het raar gedrag van vrouwen.

Dat kan. En bij sommigen zal het misschien best pleasen of stoer doen zijn. En bij anderen weer niet. Zoveel soorten mensen, gelukkig.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
yesss schreef:
16-08-2019 14:24
Ik vraag me ook altijd af, sorry misschien beetje offtopic hoor, maar waar al die mensen die graag kijken allemaal zoveel schoonheid en bijzondere mensen zien....

Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik zie dat dus niet zo vaak dat ik echt mijn nek moet verrekken omdat ik dan iemand zoooo ontzettend knap vind.
Dat komt misschien een paar keer per jaar voor, misschien ben ik wel niet zo snel onder de indruk ofzo.
Dat heb ik dus ook niet. Eigenlijk nooit. Mij boeit het uiterlijk mij ook niet echt. Misschien heeft t daarmee te maken? Hoeveel waarde je aan uiterljjk hecht?
yesss schreef:
16-08-2019 14:51
Zei ik dat dan?

Nee hoor. Iemand anders had het over objectiveren. Dat haalde ik er ook even bij.
:)
Alle reacties Link kopieren
Ja ik denk het Janesnow.
Maar ook hoe man of vrouw gericht je bent.
Een ex van mij was ook heel erg met andere vrouwen bezig, dat ook continu moeten benadrukken. Echt middenin een gesprek zijn hoofd omdraaien met 'Sowww' :roll:

Maar heb ook met een man gedate die dat dus helemaal niet had.
Hij was ook niet zo snel onder de indruk, dus ik denk dat het gewoon per persoon verschilt.
yesss wijzigde dit bericht op 16-08-2019 23:02
8.31% gewijzigd
De enige, echte mooie vrouwen (daarmee bedoel ik 100%) zijn enkele uitzonderingen bij de transmannen. (Of zijn dat dan transvrouwen, oeh … ik weet het niet). Ik bedoel vrouwen die vroeger man waren en die vrouw zijn GEMAAKT. Daar is alles inderdaad perfect aan, maar aan alle andere (zelfs mooie) vrouwen mankeert toch iets. (Bij mij heel veel :rofl: ). De 'schoonheden' waarover ik spreek zijn ook enkel maar mooi met hun kleren aan, want wie weet wat zit er daaronder allemaal aan littekens en onnatuurlijkheden.

Over smaak valt niet te twisten. 100% mee eens. Daarom dat ik ook zegde: vrouwen die zichzelf héél mooi vinden, die vind ik misschien te lelijk om dood te doen. En naar iemand kijken omdat ze bijvb mooie schoenen, opgestoken haar, leuke kleding draagt, OK en dat vind ik ook moeten kunnen. Ik 'gaap' ook wel eens.

Maar zoals er hier al in veel inzendingen is gesproken over 'neukbaar' (alleen het woord al, :whip: ). Bij zulke inzendingen vraag ik me altijd af: mens, ben je nog zo puberaal dat je in die termen moet spreken. Precies of we zijn een troep beesten die mekaar bespringen 'als ze goesting hebben'.

Mijn gedacht he, moeten jullie niet mee eens zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hamlap schreef:
16-08-2019 14:36
Bij ons wijzen we elkaar ook meer op de kleine dingen: leuke schoenen, mooie jas/haar/make up etc.
Wij zitten dus niet als een stelletje geile pubers om ons heen te kijken van wat een lekker wijf/geile vent. Sterker nog. Ik heb met mijn man op het strand in het buitenland gezeten waar veel (jonge) vrouwen topless liepen. Ik hield mijn man even stiekem in de gaten, maar die was zo op aan het gaan in zijn zandsculptuur dat hij niet eens zag dat er een halfnaakte vrouw voorbij liep :)
Plus het is ook niet eens iets wat wekelijks of zelfs maandelijks gebeurt dat we elkaar op iets wijzen. Af en toe zo.
Ik zie dit dan ook niet als stoer gedrag van mezelf of objectiveren. We hebben het niet over iemands kont of tieten ofzo.

Wat de vriend van TO dan doet vind ik dan ook echt respectloos en ontzettend naar!
Naakt is gewoon naakt, dat is niet eens mooi of lelijk. Ga naar de sauna of een naturistencamping en je zult zien dat uiterlijkheden daar niet toe doen. Naakt zijn er weinig mensen mooi. Het gaat pas over seks als mensen er gekleed bijlopen.
appelientjex wijzigde dit bericht op 16-08-2019 21:59
0.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
"Tegenwoordig wil hij ook maar een keer per week seks omdat hij het spannend wil houden. Ik heb gelezen dat er dan ook alarmbellen af moeten gaan zodra je vriend dat wil. "

TO, die zouden bij mij dan wel afgaan inderdaad, en hard ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven