Mijn vriend is er opeens klaar mee

16-05-2021 08:04 51 berichten
..
anoniem_646c702aa0438 wijzigde dit bericht op 23-05-2021 09:43
99.85% gewijzigd
Het ligt er iets te dik bovenop.
Pijn aan mijn taalgevoel.
Alle reacties Link kopieren
Welk zinnig mens gaat aan houtskool lopen snuffelen?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Dit is iemand die heel bewust alles verkeerd spelt. Jammer, het had potentie.
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig! Jullie woonde samen begrijp ik?
Ik kan me goed voorstellen dat dit voor jouw gevoel onverwachts komt maar ik denk dat je ex hier echt al langer aan dacht zeker omdat hij het twee weken geleden al aangaf.
Eigenlijk doet dat er ook niet toe want de situatie is zoals die is en je ex heeft de relatie verbroken.

Probeer weer tot jezelf te komen bij je ouders en bedenk ook hoe je wil reageren mocht je ex nog contact met je opnemen want zo te lezen is hij wel een beetje wisselvallig.

Ik denk dat dingen zoals in het tuincentrum niet de oorzaak is maar de druppel/bevestiging voor je ex.

Sterkte in ieder geval, een relatiebreuk doet zeer en verdriet en dat mag ook gewoon.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ow en meestal geloof ik het niet maar de schrijffouten die TO maakt herken ik enorm van mijn nichtje als wij appen en zij heeft dus wel echt dyslexie dus ik geloof TO voor nu.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Als hij niet wilt, wilt hij niet. Je kan zo iets niet forceren en als hij achteraf spijt krijgt zou ik goed nadenken of je dit in de toekomst wel verder zou willen.
Alle reacties Link kopieren
Wat anderen allemaal beweren, zegt niet zoveel, ik zou me daar niet zo mee bezig houden.
Je vriend is duidelijk en zat er al langer mee zo te lezen. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Best knap om zoveel taalfouten te verzinnen. Wel iets te overdreven om te geloven.
Alle reacties Link kopieren
Je taalfouten zijn niet konsistent
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Je hebt per ongeluk één 'alemaal'
goed geschreven.
Alle reacties Link kopieren
Waarom allemaal toch zo gemeen?
Stel het is wél waar. Jullie kunnen iemand enorm de grond in trappen hiermee, door je simpele getik veilig vanachter je computertje. En als je het niet kan/wil geloven, dan reageer je toch gewoon lekker niet?

TO, sterkte!
Alle reacties Link kopieren
En gelukkig is ook goed!
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
harissa schreef:
16-05-2021 11:11
Je hebt per ongeluk één 'alemaal'
goed geschreven.
Dat is wel typisch voor dyslexie hoor ;) Je ziet niet wat je fout schrijft, maar je kan het dus best per ongeluk ook eens goed schrijven. M'n stiefzoon is (ook) zo dyslectisch als een cactus, en die kan zowel "zecht" als "zegt" in één zin schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Dit is onleesbaar.
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
DeSlager schreef:
16-05-2021 11:26
Dit is onleesbaar.
Niet.
Dit begon alemaal 2 weeken geleden nameljk dat we weer een keertje ruzzie hadden over iets


Niks opeens dus.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
16-05-2021 11:28
Niet.
Wel.
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een gezeik weer.

TO ik snap dat je je kut voelt. Maar het klinkt idd alsof je vriend al langer zijn twijfels had.
En dan kan het voor jou wel heel onverwacht komen maar het is zijn keuze.

Hoe moeilijk ook, maar respecteer die keuze.

Sterkte.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
16-05-2021 10:34
Ow en meestal geloof ik het niet maar de schrijffouten die TO maakt herken ik enorm van mijn nichtje als wij appen en zij heeft dus wel echt dyslexie dus ik geloof TO voor nu.
De schrijffouten an sich herken ik ook, maar diegene kan echt niet tuincentrum, collega, romantiek en houtskool opeens wel foutloos spellen. Eens met de rest dat het heel ongeloofwaardig overkomt.
Zanahoria schreef:
16-05-2021 11:56
De schrijffouten an sich herken ik ook, maar diegene kan echt niet tuincentrum, collega, romantiek en houtskool opeens wel foutloos spellen. Eens met de rest dat het heel ongeloofwaardig overkomt.
In je tel krijg je “voorbeeld woorden”. Een vriend van mij heeft dyslexie en gebruikt ze ook. Hij schrijft moeilijke woorden vaak wel goed, en de werkwoorden gaan fout.
Ik vind het wel geloofwaardig en de meeste reacties gewoon sneu. Heel kinderachtig om over de spelfouten te gaan zeiken.

OT: Sterkte TO.
anoniem_389095 wijzigde dit bericht op 16-05-2021 12:10
1.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook geen relatie willen met iemand die zóveel taalfouten maakt.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
16-05-2021 12:09
Ik zou ook geen relatie willen met iemand die zóveel taalfouten maakt.
Lmao, word.
Alle reacties Link kopieren
DeSlager schreef:
16-05-2021 11:29
Wel.
Jij vindt het misschien onleesbaar maar er reageren genoeg mensen die het kunnen lezen. Dus het is niet onleesbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven