Mijn vriend is onhygiënisch

18-01-2019 01:32 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik loop hier inmiddels al bijna vijf jaar over te twijfelen en kan wel wat advies gebruiken.

Ik twijfel over mijn relatie omdat ik hem nog steeds erg leuk vind en omdat het altijd gezellig is samen, er is echter één probleem. Hij is super onhygiënisch! Zijn huis is vies en zelf heeft hij een onprettige en sterke lichaamsgeur. Hij douchet wel elke dag, alleen met water en geen zeep of andere producten. Ik denk vaak dat ik te oppervlakkig ben, maar ik irriteer me er bijvoorbeeld echt aan dat hij altijd afgewassen shirtjes met gaten er in draagt of dat er regelmatig snotjes uit z’n neus hangen of dat heel zijn mond altijd standaard onder zit nadat hij gegeten heeft.

Ik heb het hier wel eens voorzichtig met hem over gehad en dan gaat het even goed, maar al snel vervalt hij weer in oude gewoontes. Hij snapt echter niet dat al deze dingen er ook voor zorgen dat ik me op fysiek vlak totaal niet tot hem aangetrokken voel. Hij denkt dat dit probleem bij mij ligt en blijft maar proberen waardoor ik me alleen nog maar meer van hem afkeer.

Het is een man van 31 jaar, ik wil niet steeds als kleuterjuf hem constant aanspreken op van alles. Dat kwetst hem en is frustrerend voor mij. Hebben jullie goede tips of vinden julle dat ik inderdaad te oppervlakkig ben dat ik me aan zulke dingen irriteer?
Alle reacties Link kopieren
tis ook een gevalletje grenzen stellen. als to zegt dat hij of zich gaat verzorgen of dat ze stopt met deze relatie, dan weet ze snel genoeg hoe hij in de relatie staat...
Alle reacties Link kopieren
grenada schreef:
19-01-2019 12:33
tis ook een gevalletje grenzen stellen. als to zegt dat hij of zich gaat verzorgen of dat ze stopt met deze relatie, dan weet ze snel genoeg hoe hij in de relatie staat...
Als iemand bij mij zou gaan dreigen met stoppen met de relatie, zou dat voor mij een heel duidelijk signaal zijn dat de relatie blijkbaar sowieso niet werkt en zou ik meteen voor stoppen kiezen.
Pindakaasjes schreef:
19-01-2019 09:15
Er zijn heel wat viespeuken hoor!
Je zou ze de kost moeten geven, mensen die niet alleen tandarts, maar ook tandenborstel-vrees hebben. Die zich dagen lang niet douchen of wassen, sokken en onderbroek evengoed niet verschonen. En op beddengoed liggen dat vorig jaar oktober voor het laatst gewassen is.

Er zijn inderdaad een hoop viespeuken. Bij een maat van mij durf ik nauwelijks naar de wc. Die is namelijk donkerbruin, maar ik weet vrij zeker dat het van origine een witte wc-pot is. @(
En ik zal het maar niet over zijn keuken hebben. Sommige mensen zijn allergisch voor schoonmaken, denk ik.
Hij is overigens nog vrijgezel, dus als iemand hem wil hebben, stuur even een PB.
Alle reacties Link kopieren
Case-je schreef:
19-01-2019 12:21
Waaaaaaaaaaróm heb ik dit gelezen....???? :'(

:sick:
Lucky you.. alleen maar gelezen!
Ik moest het in real life ondervinden! Bah!!
Alle reacties Link kopieren
En dat laat je dan zijn tollie in jou stoppen?
Honey, you should see me in a crown
Anárion schreef:
19-01-2019 10:17
Mensen, TO is net lid en nog maar 1x gereageerd...
Dit dus.
Pindakaasjes schreef:
19-01-2019 11:19
Heb jaren geleden eens met iemand gezoend.. en plots voelde ik letterlijk etensresten over mijn tong gaan.. we waren de gehele avond samen geweest, en er was niets gegeten.
Hij had van eerder die dag wat kliekjes in zijn mond bewaard blijkbaar.. of beter gezegd: gewoon helenmaal zijn tanden niet gepoetst voordat hij mij ophaalde.
Ik vond het zo vies dat ik meteen heel kritisch naar hem ging kijken, ik zag schilvertjes in zijn oren, zwarte randjes onder zijn nagels.. en ik was er al voorgoed klaar mee.
Net als wanneer je 'aangekondigd' bij iemand op bezoek komt, en je wanneer je naar het toilet gaat, je lekker verse remsporen in de wc pot ziet.. gedver, zulke afknappers!
Oh my Jezus :'(
Ieuw, zo’n afknapper! Dan ontbreekt het ook aan respect... voor zichzelf en jou. Eenmaal je je begint te ergeren aan hem, zal hij nooit meer die man worden waar je misschien verliefd op werd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n vermoeden dat jij nooit tegen je vriend hebt durven zeggen wat jij er van vind, uit angst om hem te kwetsen. Ik denk dat jouw vriend dondersgoed weet dat hij vies is, maar hij denkt waarschijnlijk dat jij er geen last van hebt en dan vind hij het wel makkelijk zo.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben weleens op het huis gepast van iemand. Heel
Mooi huis, maar zelden zo’n vies huis gezien! Het leek alsof ze nooit schoonmaakten. Keukenkastjes die van binnen plakten, overal spinnenwebben en spinnen, stof, losse bedrading...
Snap niet dat je zo kan wonend
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook ooit een (korte) relatie gehad met zo'n smeerpijp. Zijn huis was smerig, en dan bedoel ik ook echt smerig, zijn kleren smeet hij na het wassen en drogen gewoon op een hoop in de kast, strijken deed hij nooit. Inm de meeste shirt zaten gaten en ze waren allemaal heel oud en verwassen. Hij kocht eigenlijk nooit wat nieuws want dat was te duur. Zichzelf wassen gebeurde eens in de zoveel dagen en dan zonder zeep, met alleen water. En ik kan jullie zeggen dat je daar dus niet net zo schoon van word als met zeep. Hij had allemaal kleine bultjes op zijn huid door het vet dat erop bleef zitten en zo de poriën verstopte. Daarnaast had hij tal van gore gewoontes die zich een voor een openbaarden in mijn bijzijn en waar ik zo gruwelijk op afknapte dat ik het na enkele weken voor gezien hield. Echt bah. Nooit meer.
Dus t.o. ik zou dit geen vijf jaar hebben volgehouden. Denk je nou echt dat hij nog gaat veranderen? Ik snap nooit dat iemand zich daar zelf lekker bij voelt :sick:
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
19-01-2019 21:27
Wij hebben weleens op het huis gepast van iemand. Heel
Mooi huis, maar zelden zo’n vies huis gezien! Het leek alsof ze nooit schoonmaakten. Keukenkastjes die van binnen plakten, overal spinnenwebben en spinnen, stof, losse bedrading...
Snap niet dat je zo kan wonend
Nee dat snap ik ook niet. Vinden die mensen dat zelf niet vies dan? Blijkbaar niet. Schoonmaken doen ze dan inderdaad nooit anders kan het er niet zo uitzien.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-01-2019 12:49
Er zijn inderdaad een hoop viespeuken. Bij een maat van mij durf ik nauwelijks naar de wc. Die is namelijk donkerbruin, maar ik weet vrij zeker dat het van origine een witte wc-pot is. @(
En ik zal het maar niet over zijn keuken hebben. Sommige mensen zijn allergisch voor schoonmaken, denk ik.
Hij is overigens nog vrijgezel, dus als iemand hem wil hebben, stuur even een PB.
Ja, typisch toch dat het altijd die vrijgezelle kerels zijn die zo wonen. Getverdemme. En dan van een vrouw hopen dat zij de boel eens lekker komt opruimen. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-01-2019 13:20
Lucky you.. alleen maar gelezen!
Ik moest het in real life ondervinden! Bah!!
Echt... je bent een heldin!
Alle reacties Link kopieren
Case-je schreef:
20-01-2019 18:51
Echt... je bent een heldin!

Thanks.. ik wacht nog op het lintje.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Gatekeeper* schreef:
18-01-2019 08:18
Nou dat lijkt me een heel actief seksleven of niet? Altijd wat te knabbelen tijdens de seks. Is ook wel wat waard.
Dood :rofl:
RikM schreef:
19-01-2019 12:49
Er zijn inderdaad een hoop viespeuken. Bij een maat van mij durf ik nauwelijks naar de wc. Die is namelijk donkerbruin, maar ik weet vrij zeker dat het van origine een witte wc-pot is. @(
En ik zal het maar niet over zijn keuken hebben. Sommige mensen zijn allergisch voor schoonmaken, denk ik.
Hij is overigens nog vrijgezel, dus als iemand hem wil hebben, stuur even een PB.
Ben al voorzien, jammer zeg.
Ik word niet lekker van al die verhalen en opmerkingen.. :sick:
Alle reacties Link kopieren
Case-je schreef:
20-01-2019 19:38
Afbeelding
:-D
Lief van jou
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk smerig topic zo op de zondagavond!
Alles lekker gruwelend doorgelezen. Wat zijn er toch een hoop smeerkezen op de wereld.

Zelf een tijd geleden op tv een kookprogramma gezien waarbij er thuis bij een vrouw uit India een gerecht met bakbananen in elkaar geflanst zou worden.
Die dame ging prat op de hygiene, de bewuste banaan moest met schil en al gewassen worden om daarna alsnog gepeld in de pan te eindigen.
Nou vooruit zul je denken, maar nou komt het mooie..
Er moesten ook nog allerlei kruiden in die op het plankje boven het aanrecht stonden. De potjes stonden werkelijk van vettigheid aan het plankje vastgeplakt, blughhh echt zoo enorm smerig allemaal niet normaal.

Dus hygiene is ook maar net hoe je het bekijkt.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Tip 1 : Keil m die douche in, mieter alle afwas erachteraan, spuit een fles ajax leeg op de zooi, en dan kun je eens verder zien.

Tip 2 : koop een vreemde om en stuur hem (haar?) op,je vriend af om te zeggen: "sorry meneer, dat ik het zeg, maar ik heb erg last van uw lichaamsgeur, ik dacht ik zeg het maar even eerlijk, ik bedoel het goed" o.id ;-)

Tip 3 : uitmaken. (Zou ik hebben gedaan en dan geen vijf jaar hebben gewacht)
Zijn huis is vies: Simpel; weigeren nog daar een voet over de drempel te zetten.
Onprettige en sterke lichaamsgeur: Daar wil je toch niet mee zoenen/seks mee hebben?
Afgewassen shirtjes met gaten er in: Jammerdebammer, dat is zijn keuze.

Tip: Je moet je partner niet willen veranderen, maar basic verzorging is niet onderhandelbaar. Tenzij je Joséphine de Beauharnais heet natuurlijk.
Pindakaasjes schreef:
19-01-2019 11:19
Heb jaren geleden eens met iemand gezoend.. en plots voelde ik letterlijk etensresten over mijn tong gaan.. we waren de gehele avond samen geweest, en er was niets gegeten.
Afbeelding
RikM schreef:
19-01-2019 12:49

Hij is overigens nog vrijgezel, dus als iemand hem wil hebben, stuur even een PB.
Zo'n vrijgezel ken ik ook. Ik ging eens op de koffie bij hem en durfde eigenlijk niet uit het kopje te drinken. O_o We hadden al afgesproken dat we bij hem zouden eten en was oh zo blij dat hij eten ging afhalen en niet zelf ging koken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven