Mijn vriend wilt niet intiem zijn met mij.

23-05-2019 03:22 23 berichten
Edit: Bedankt voor jullie adviezen en verfrissende kijk op mijn situatie! Erg leerzaam :-).
anoniem_382864 wijzigde dit bericht op 23-05-2019 16:15
94.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je vriend houdt zich aan datgene wat je heel duidelijk hebt gemaakt en wat jullie samen hebben afgesproken .
Zoals ik het lees bedoelt hij het goed.
Hij laat , naar mijn inziens , een betrouwbare kant zien.

Om welke reden was je eerst heel stellig , over geen sex voor het huwelijk en nu niet meer? Wellicht dat dat een mooi onderwerp van gesprek is.

Zo te lezen zijn jullie wel intiem met elkaar.
Ik zou het opvatten als een betrouwbare jongen die rekening met jou houdt.

Ik zou als ik jou was, hoed nadenken wat je nu wel wilt en wat er in de tussentijd voor jezelf veranderd is. Zodat je daarover met hem in gesprek kunt gaan.
Hij wil waarschijnlijk (vul ik in) ook voorkomen dat je spijt krijgt.

Kun je hier wat mee?
Alle reacties Link kopieren
Het is ook nooit goed he? ;)

Jij hebt aangegeven pas ná een huwelijk seks te willen en hij respecteert jouw wens en houdt zich daaraan. Maar door je hormonen wil je eigenlijk toch eerder. Sta je er verstandelijk ook helemaal achter om seks te hebben? Ook als er later geen huwelijk komt?

Is het trouwens een cultureel ding dat je geen seks wilt hebben voor het huwelijk en al na een half jaar denkt aan trouwen? Of ben je hierin in jouw omgeving uitzonderlijk?

Je onzekerheid over je lengte is iets van jezelf dat je op hem projecteert.
x
anoniem_382864 wijzigde dit bericht op 23-05-2019 16:16
99.84% gewijzigd
x
anoniem_382864 wijzigde dit bericht op 23-05-2019 16:15
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is het de eerste keer dat je geconfronteerd word met je eigen seksuele gevoelens ?
Is er steun vanuit het geloof hoe je hiermee omgaat , tot het huwelijk ?
Of dat je hier met islamitische vriendinnen over kunt praten ? Die zullen hier toch ook mee te dealen hebben ?
Alle reacties Link kopieren
Je vriend is een man en mannen zeggen doorgaans precies wat ze bedoelen en hebben geen achterliggende, onuitgesproken andere redenen. Dat van je lengte en lekkere sex met een eerdere scharrel maak je jezelf wijs, dat heeft hij niet gezegd.

Je kunt de situatie ook omdenken: uit het feit dat hij je eerdere wens van geen seks voor het huwelijk serieus neemt en bij je blijft, blijkt dat het hem om jou als persoon gaat en niet om je zo snel mogelijk tussen de lakens te krijgen.

Je vriend lijkt me een goede gozer.
Love is the meaning of life
Jasmijnbloemetje schreef:
23-05-2019 03:22

Nog een onzekerheidspuntje; Mijn vriend is 1.70m en zijn scharrel was 1.63m. In mijn hoofd spookt het idee dat het `leuker en schattiger` is om seks te hebben met een kleinere, kortere meisje dan met een langere. Ik ben zelf 1.74m en misschien voelt hij zich raar bij het idee om seks met me te hebben.

Wat zou er kunnen spelen?
Serieus? O_O
Alle reacties Link kopieren
Eens met de voorgaande reacties. Maar als het je zo onzeker maakt, praat daar dan over met hem. Dan kan hij je gerust stellen. Hij klinkt als iemand die echt naar je luistert en het beste met je voor heeft.
Hij heeft misschien schrik dat jij spijt zal krijgen als je dan toch niet hebt gewacht, dan is hij de pineut. Ik snap hem wel. En je lengte heeft er natuurlijk geen hol mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij bang dat hij straks je hele familie achter zich aan krijgt als hij het met je doet en de relatie daarna eindigt. Want seks hebben met jou is niet alleen seks hebben met jou maar ook de eer van je familie te grabbel gooien.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook nooit goed
Alle reacties Link kopieren
man man man
Alle reacties Link kopieren
Jasmijnbloemetje schreef:
23-05-2019 04:12
Je kan natuurlijk niet in de toekomst kijken hoe iets afloopt, maar als het na een tijd voor beide erg goed en vertrouwd aanvoelt dan zou het geen kwaad kunnen.

Niet cultureel, wel religieus. Ik ben islamitisch, hij een atheist.

Erg bedankt voor je reactie!
Ik heb je een pb gestuurd, kijk maar of je er iets mee kan
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
ben je echt van gedachten veranderd of gaat het er vooral om dat je bevestiging zoekt? (ik denk dat laatste)

niet lief van jou hoor trouwens hoe je bezig bent, je mag blij zijn als hij nog steeds wil trouwen na dat gedoe
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat je vanuit je geloof geen seks wil voor het huwelijk, maar ik dacht echt dat dit iets van de jaren '50 was (1950 welteverstaan). Seks is heel belangrijk in een relatie. Slechte seks, te weinig seks, weet ik veel wat nog allemaal, kan je relatie een serieuze 'knik' geven.

Je wilt het eerst niet, je wilt wachten, hij gaat akkoord, dan bedenk je je, dan wil je wel maar hij niet meer. Het is allemaal een erg gekke situatie.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het volste recht om van menig of op een eerdere beslissing terug te komen dan wel te veranderen daarin. Ik lees hier in reacties iets van 'man man man' 'het is ook nooit goed' ed.
Maar het is onzin dat als je voor A hebt gekozen je vervolgens nooit meer mag veranderen naar B.
Dat je vriend het afhoudt kan met de beste bedoelingen zijn en dan siert hem dat. Dus zal je het hem moeten uitleggen waarom je van mening bent veranderd en wat zijn eventuele goedbedoelde afwijzing met jou doet, qua gevoel en alles Kortom communiceer met elkaar!
En dat je iets langer bent, zal echt niets uitmaken, daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.
Je vriend respecteert je wensen en kent je misschien beter dan dat je jezelf kent.
juist omdat hij al eerder sex heeft gehad, jij heel duidelijk bent geweest in wat je wil en hij daar dus bewust voor heeft gekozen kan hij de rust bewaren om jullie relatie helemaal naar jullie beider normen in te vullen.
Ik denk dat je je daarnaast druk maakt om niks wat betreft je lengte, bespreek dit met hem en je lacht er na de bruiloft hard om denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
23-05-2019 12:08
Je vriend respecteert je wensen en kent je misschien beter dan dat je jezelf kent.
juist omdat hij al eerder sex heeft gehad, jij heel duidelijk bent geweest in wat je wil en hij daar dus bewust voor heeft gekozen kan hij de rust bewaren om jullie relatie helemaal naar jullie beider normen in te vullen.
Ik denk dat je je daarnaast druk maakt om niks wat betreft je lengte, bespreek dit met hem en je lacht er na de bruiloft hard om denk ik.

Dit vind ik altijd zo'n gewauwel.

Met de rest van je post wel eens, als mogelijkheid.
Licht uit.
Zelfspot aan.
ga seksen. straks ben je getrouwd en blijkt dat jullie geen seksuele klik hebben, nou dan ben je de klos
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het ook niet eerlijk gezegd. Mooi dat hij je wens altijd respecteerde, maar je hebt je bedacht- dat kan, en ik zou denken ; mooi voor hem (en jou), daar is hij vast blij mee.
Denkt hij dat je het misschien niet meent en later spijt zal hebben? Of is hij bang dat hij dan 'aan je vast zit' ofzo?
En no way dat ik met iemand zou trouwen met wie ik nog nooit seks heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
Jasmijnbloemetje schreef:
23-05-2019 04:01
Ik was van mening dat je eerst een emotionele band met elkaar opgebouwd moet hebben om seks te kunnen waarderen als iets bijzonders. Nog steeds eigenlijk, maar ik heb nu wel het gevoel dat die emotionele band aanwezig is tussen ons. Dat heb ik ook aangegeven, en hij zei dus ook dat hij wilt voorkomen dat ik spijt krijg. Maar ergens doet het wel pijn als hij me op zo'n moment afwijst en voel ik me beschaamd omdat ik er überhaupt om heb gevraagd.

Heel erg bedankt voor je reactie!
Ik gok dat je nog maagd bent? Dan lijkt seks inderdaad iets heel bijzonders. Hou die gedachte vast als je zwetend en steunend ligt te bedenken waarom het zo lang duurt dat hij klaarkomt, en waarom je de afwas eigenlijk nog niet hebt gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven