Mijn vrouw heeft gezoend met een ander. (Geen OP)

22-09-2019 09:40 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic mag worden verwijderd
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 23-09-2019 16:13
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
97.20% gewijzigd
Als je haar niet kwijt wilt dan is het maar zo hé. Ik zou het in ieder geval niet pikken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk best een kwalijke zaak dat ze wist wat ze ging doen toen ze vertrok!

Als ze samen wat aan het drinken waren en hij haar ineens zoende en zij zoende terug had ik het iets anders gevonden, maar dit was vreemd gaan met voorbedachte rade!
Alle reacties Link kopieren
Misschien samen (of alleen) een paar keer met een professional praten? Die hebben meestal wel tips en handvatten.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof jullie nog een goede kans maken samen, jeetje zeg jeugdliefdes altijd trouw en 1 misstap tegenover een goed huwelijk, kinderen en veel liefde.
Vergeef het haar.
Alle reacties Link kopieren
Het is haar niet overkomen maar ze is er doelbewust heengegaan met het doel om vreemd te gaan. Zou mijn vrouw niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat soms eerlijkheid overrated is. Verder zou ik proberen haar te vergeven, ik heb zelf niet de illusie dat gedurende een lang huwelijk nooit wat gebeurt.
Ik zou er niet zo mee zitten. Ik hecht niet zoveel waarde aan zoenen.
Maar jouw gevoel is belangrijk, niet het mijne.
Alle reacties Link kopieren
ff slikken en weer doorgaan. Je kan ook overal een drama van maken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Misschien moet jij ook een keer een lange tongzoen doen met een andere vrouw. Sta je quitte.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
22-09-2019 11:27
ff slikken en weer doorgaan. Je kan ook overal een drama van maken.
Dat slikken zou wel humor zijn als er orale sex was geweest

* even slikken en weer doorgaan *
Het is dan ook weer niet zo vreemd als iemand na bijna 30 jaar eens met een ander wil zoenen, als ze dat nog nooit gedaan heeft.
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
22-09-2019 11:10
Klinkt alsof jullie nog een goede kans maken samen, jeetje zeg jeugdliefdes altijd trouw en 1 misstap tegenover een goed huwelijk, kinderen en veel liefde.
Vergeef het haar.
+1
Tjonge, een zoen, één zoen in de loop van van 26 jaar! Man, wat ben je een spekkoper, veel mensen, ja, zowel mannen als vrouwen, zijn nieuwsgierig naar hoe het zou zijn om sex te hebben met een ander, omdat ze dat nooit hebben gekend en voegen de daad bij de nieuwsgierigheid en jij maakt je druk om een zoentje en voelt je verraden. Doe normaal joh!!!! :nope:
Alle reacties Link kopieren
Pff wat een drama om 1 zoen en een verder hele goede relatie. Get over it.
Alle reacties Link kopieren
Hè wat verdrietig! Het is logisch dat jullie hier beiden door van slag zijn. Dit is niet iets waarvan je kan zeggen: zand erover en verder. Heb geduld en praat. Het vertrouwen zal niet meer precies worden zoals het was, maar kan zéker weer voldoende worden voor een fijne relatie.
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Nou nou gezoend met een ander het is wat. Waar maak je je druk om.
Jezus zeg. Voor een zoentje. Stel je niet zo aan joh. Ze heeft het zelf verteld en spijt. Maak geen drama...
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje voor degenen die zeggen dat TO zich niet druk moet maken: als jij je blij/verdrietig/boos voelt en ik zeg dat je niet moet overdrijven, voelt het dan ineens anders?
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ik snap dat het verdrietig voor je is, maar kijk uit dat je het met die emoties niet groter gaat maken dan het is! Tuurlijk, het was stom, maar dat vind ze zelf kennelijk ook.

Volgens mij hebben jullie een hele sterke basis als ik je zo eens lees, alle ingrediënten zijn aanwezig om samen verder te gaan. Dus nogmaals, maak het niet groter dan het is.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
De reacties hier tonen in ieder geval aan dat een zoen met een ander door iedereen verschillend ervaren wordt. Maar daar schiet TO niet zoveel mee op. Hij stelt zich kwetsbaar op hier, stelt een oprechte hulpvraag en reacties als "Pfff stel je niet zo aan" maken zijn rotgevoel waarschijnlijk alleen maar groter.

Als het niet lukt om er zelf of samen uit te komen en je merkt dat je er niet uit komt qua emoties, dan denk ik dat het advies van Minnimouse goed past. Een professional kan jullie met een paar gesprekken vast verder helpen.
yette schreef:
22-09-2019 11:50
Even een vraagje voor degenen die zeggen dat TO zich niet druk moet maken: als jij je blij/verdrietig/boos voelt en ik zeg dat je niet moet overdrijven, voelt het dan ineens anders?
Het kan ontnuchterend werken, juist nu hij zo diep in de emotie zit.
Alle reacties Link kopieren
EHV1981 schreef:
22-09-2019 11:10
Het is haar niet overkomen maar ze is er doelbewust heengegaan met het doel om vreemd te gaan. Zou mijn vrouw niet zijn.
Ik wil dat toch even nuanceren. Ze had een vermoeden dat het zou gaan gebeuren.
Ze wist het niet zeker.
R99 schreef:
22-09-2019 12:08
Ik wil dat toch even nuanceren. Ze had een vermoeden dat het zou gaan gebeuren.
Ze wist het niet zeker.
Er zijn hier forummers die bij ieder klein foutje vinden dat je gelijk een scheidingsadvocaat in moet schakelen, ook al ben je 40 jaar gelukkig getrouwd, dus daar zou ik maar niet teveel waarde aan hechten.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
22-09-2019 11:52
Het kan ontnuchterend werken, juist nu hij zo diep in de emotie zit.
Ik vind het wel meevallen hoe dramatisch hij doet. Hij zegt ook dat ze een gelukkig gezin zijn (ott) dus zó negatief ziet hij het nou ook weer niet. De liefde is er, de wens hier samen uit te komen ook. Maar daarnaast voelt hij zich verdrietig en heeft zijn vertrouwen een deuk opgelopen. Volgens mij hoort het benoemen en verwerken van die gevoelens ook bij 'er samen uitkomen'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven