Mijn vrouw is bijna elke dag chagrijnig.

18-06-2019 13:18 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewijzigd wegens privacy. Bedankt voor al uw adviezen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2019 21:00
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
96.45% gewijzigd
Ja ja.

Jij helpt háár met jullie kind? En dan wil je ook nog dankjewel horen?
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
18-06-2019 13:44
Ja ja.

Jij helpt háár met jullie kind? En dan wil je ook nog dankjewel horen?
Precies dat, jullie horen samen te zorgen voor jullie kind. En dat hoort gewoon normaal te zijn en daar hoef je zeker geen dankjewel voor te krijgen.
Waarom zo snel een kind genomen? Had eerst een aantal jaar gekeken of je uberhaupt bij elkaar past.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2019 13:51
Reden: ongepast
95.92% gewijzigd
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Er bekruipt mij hier een Jambers gevoel. Belgische man die op het internet buitenlandse vrouw vindt, kind krijgt.
Klopt mijn beeld?
En een dankjewel verwachten voor het verzorgen van jullie kind is inderdaad niet oke he.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
18-06-2019 13:49
[...]
Pfffff sarcasme??
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Bent je altijd zo warrig als je iets vertelt?
We used to be friends...
Suy schreef:
18-06-2019 13:52
Er bekruipt mij hier een Jambers gevoel. Belgische man die op het internet buitenlandse vrouw vindt, kind krijgt.
Klopt mijn beeld?
En een dankjewel verwachten voor het verzorgen van jullie kind is inderdaad niet oke he.

Knap dat je er een nationaliteit aan kon hangen, ik kreeg het niet voor elkaar ;-)
Alle reacties Link kopieren
Rol ducktape kopen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-06-2019 13:49
Waarom zo snel een kind genomen? Had eerst een aantal jaar gekeken of je uberhaupt bij elkaar past.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Suy schreef:
18-06-2019 13:52
Er bekruipt mij hier een Jambers gevoel. Belgische man die op het internet buitenlandse vrouw vindt, kind krijgt.
Klopt mijn beeld?
En een dankjewel verwachten voor het verzorgen van jullie kind is inderdaad niet oke he.
Oh ja, die van die bruidjes overhaalden uit Thailand en de Filipijnen. Best sneu was dat.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2019 14:12
Reden: Ongepast
96.97% gewijzigd
koekies zijn lekker
Stuur haar eens een lekker weekend op pad met een vriendin. Kan ze even tot rust komen.
Welke taal spreken jullie tegen elkaar?

Het is moeilijk te zeggen. Misschien is ze neerslachtig vanwege haar post zwangerschapshormonen, misschien heb je een kat in de zak getroffen. Ik hoop dat haar buien tijdelijk zijn voor jou en jullie kind.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
18-06-2019 13:53
Rol ducktape kopen.
Voor TO want mij bekruipt het gevoel dat hij de zeur is. Blij zou ik in elk geval niet worden van een 'helpende' man die me de mond snoert, de les leest en absoluut het laatste woord moet hebben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Je kan een karakter niet veranderen, dat ten eerste.
Een bedankje omdat je voor je eigen kind zorgt vind ik lachwekkend, dat ten tweede.
En ten derde, niet iedere vrouw heeft de wens om ieder wissewasje tot in het oneindige te bespreken, dus laat haar even mopperen en dan weer over tot de orde van de dag, met een knuffel en meer van dat gekwijl, dat maakt de kans groter dat jullie dichter bij elkaar komen te staan.
Laat je dus niet uit het veld slaan en laat zien dat je van haar houdt.
Een verwijzing naar een psychiater tijdens een conflict zou je bij mij een blauw oog opleveren.
Begin eens naar positieve dingen naar haar te benoemen ipv haar volledig af te zeiken. Misschien gaat er dan een helder lampje branden, en doet ze het ook wel eens terug.

En iemand bedanken omdat hij zorgt voor zn eigen kind? Wat is de volgende stap? Dat ze je voortaan moet gaan betalen als je een avondje oppast? Jij vond het nodig om je leuter erin te hangen, dan moet je ook met de consequenties kunnen omgaan.
redbulletje schreef:
18-06-2019 13:49
Waarom zo snel een kind genomen? Had eerst een aantal jaar gekeken of je uberhaupt bij elkaar past.
Misschien was dat niet in het belang van die vrouw en is zij is zo snel mogelijk zwanger geworden.
Alle reacties Link kopieren
Dat is geen belg hoor.
Misschien moet je thuis niet af en toe helpen maar samenwerken, gewoon samen het huishouden runnen en jullie kind verzorgen en aandacht geven.
Om en om koken.
Niet net doen of ze een apart soort is en een beetje gek is, gewoon met je partner praten, communiceren weet je wel, waarom zit je niet zo lekker in je vel, wat voel je, kan ik iets doen waardoor het beter gaat.
Dat soort dingen.

Jullie klinken als twee vreemden in 1 huis. Net zoiets als een kip en een konijn, jullie wonen samen maar spreken elkaars taal niet.
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
18-06-2019 13:57
[...]
Mijn tip van kalmeringsmiddel in de koffie, vond ik toch humaner.....
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
18-06-2019 14:07
Mijn tip van kalmeringsmiddel in de koffie, vond ik toch humaner.....
voor hem of voor haar?
Want de dag dat mijn man tijdens een ruzie schreeuwt dat ik gek ben en naar de psychiater moet, weet ik zeker dat hij dezelfde avond even langs de daklozenopvang kan...
Waar komt ze vandaan? Mist ze haar familie? Misschien val jij tegen, misschien valt Nederland tegen. Misschien je hebt iets in huis gehaald waar je heel veel spijt van gaat krijgen.
Oudblond schreef:
18-06-2019 14:02
Voor TO want mij bekruipt het gevoel dat hij de zeur is. Blij zou ik in elk geval niet worden van een 'helpende' man die me de mond snoert, de les leest en absoluut het laatste woord moet hebben.
Het vrouwtje is niet dankbaar genoeg :)
Alle reacties Link kopieren
Je bent heerlijk positief....

Vraag haar eens een keertje oprecht hoe ze zich voelt, bereik je meer mee dan met discussies.
En er zijn zat mensen die niet alles tot in den treure willen bespreken. Zelfs mopperen is verwerking TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven