Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
Verdorie, krijgt deel 5 een slotje op een cruciaal moment.
TVP
Alle reacties Link kopieren
Ehm, help mij, ik zal vast een nitwit zijn maar waar staat TVP voor?



Edit: geregeld!
Alle reacties Link kopieren
@Zowieso: Ik weet niet of je in dit deel ook weer meeleest, maar bedankt voor je reactie!



Wat mij voornamelijk irriteert is dat als ik om half 10 savonds een bericht stuur met 'Hehe, ik ben thuis, gekkenhuis op het werk. Hoe is jouw avond?', ik zie dat hij om 10 uur online is geweest maar mijn berichten niet leest/beantwoord. Ok, misschien was hij bezig, maar persoonlijk zou ik reageren voordat ik ga slapen, dat doe je toch als je iemand leuk vindt?

Om 23 uur heb ik erachteraan gestuurd dat ik het jammer vond dat hij "er niet was" en dat ik ging slapen. Met als voorstel dat ik zaterdag naar hem toe zou komen en sushi mee zou nemen. Krijg ik vanavond pas een berichtje dat het niet bij hem kan omdat zijn ex dan thuis is. Huh? Wat doet je ex "thuis"? Ze zijn nog niet zo lang uit elkaar, ik vermoed korter dan het half jaar die hij zegt.

Ze moeten het huis verkopen, hij woont er nog en zij is dus weg. Maar wat moet zij op een zaterdagavond thuis, als hij er niet is?

Ik vind het vreemd allemaal en weet niet wat ik er mee moet. Ik heb dus ook nog niet gereageerd.

Eigenlijk wil ik ook niet reageren, want dan is hij weer aan zet en voel ik me weer genegeerd.
quote:mats schreef op 23 november 2016 @ 20:22:

Verdorie, krijgt deel 5 een slotje op een cruciaal moment.Haha, ja want ik kon ff niet volgen waar je op doelde met naamplaatje. Pls explain
quote:mats schreef op 23 november 2016 @ 20:44:

Ehm, help mij, ik zal vast een nitwit zijn maar waar staat TVP voor?



Edit: geregeld!Waar staat het dan voor?
Tvp staat voor terugvindpost
quote:Tweeling- schreef op 23 november 2016 @ 23:03:

Tvp staat voor terugvindpost Oke dank je!
Pff.. dat gesprek ging minder goed dan ik dacht. Ik weet nu nog steeds niks en ik krijg alleen maar meer het idee dat ik leuk voor de neuk ben.
Vervelend Frisian... extra vervelend omdat je nu eigenlijk niks weet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mawieke schreef op 23 november 2016 @ 22:52:

[...]



Haha, ja want ik kon ff niet volgen waar je op doelde met naamplaatje. Pls explain



Dit citaat zegt genoeg ( 3 naamplaatjes ) : "Lachen jullie maar alvast = segment vanaf 37 jaar en dat gaat helaas al naar 55+..veel eenheidsworst. Want we hebben nog nooit zoveel (gescheiden) vaders met kale koppies en wit overhemd gezien.. doorgaans niks mis mee hoor, maar geen umpf materiaal..dit type is zoo ehh..standaard.."



Chocopinda: wekt niet de positieve indruk die je er van gehoopt had.



Frisian: hoe komt het? hij kampt er zelf toch ook mee en herkende het ook uit wat je aangaf?



Mawieke: fijne date alvast!
Alle reacties Link kopieren
Oh Mats, wat een briljant citaat



Ik had even een slecht moment gisteren, soort zelf bescherming. Het gaat te goed en dan ga ik dingen verzinnen om het te saboteren, omdat ik het eng vind en niet gekwetst wil worden. In dit geval ga ik dan weer piekeren dat hij (veel) ouder is en waarom het dan niet kan werken.



Frisisan, wat naar! Is het echt zo of misschien jouw indruk?



Choco, dat klinkt raar. Een ex thuis? Na een half jaar lijkt mij dat niet echt plausibel.
Chocopinda is duidelijk denk ik toch? Kappen



Frisian hoe vervelend! Even aankijken?



Miss niet doen! Ik was net met hetzelfde bezig, totaal overbodig blijkt, weer heerlijke tijd gehad met mijn lief. Gewoon genieten!
Alle reacties Link kopieren
@Trees! Thanks nergens voor nodig, ik word morgen opgehaald en dan het hele weekend samen
Alle reacties Link kopieren
Jammer frisiandutch.



Hier weinig nieuws van K. Heb wel even contact gehad en hij vond het jammer hoe het was verlopen. Ik zei dan ik dat ook vond. Misschien gaan we binnenkort nog wat doen. Misschien ook niet. Ik laat het even.



Verder een paar matches met mensen die hier heen willen komen op vakantie. Nu vind ik een fling af en toe helemaal niet erg, maar nogal een gedoe om dat vantevoren te plannen zeg maar. (Dan match ik en zie ik pas later dat ze 400 km verderop zitten. Is me deze week twee keer gebeurd).



Verder besloten maar weer wat meer in real life te ondernemen, ipv online. Woon in een stad waar geoeg te doen is om mensen tegen te komen. Niet in de koeg of disco hoor, maar op plekken waar mensen komen die me interessant lijken (deze week naar een boekpresentatie, een wijnworkshop en ik ga wat vrijwilligerswerk doen deze maand). Niet dat ik dan per se iemand tegen móet komen, want de activiteit zelf moet ook leuk zijn. Anders is het eerder wanhopig dan leuk, haha! Maar ben het online gedoe weer even zat dat ik dacht: het gaat uiteindelijk om gewoon meer mensen te ontmoeten. Dat kan ook offline en dan kan ik de plekken uitzoeken waar het type man komt dat ik leuk vind.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 alweer. Stiekem vraag ik me af of dit eindelijk het laatste deel zal zijn waar ik aan ga meeschrijven.. Voorlopig lijkt het er niet op ;)



Boebe, ik doe ook dat soort offline dingen, maar ik zie gewoon geen interessante types. Niet dat dat het primaire doel is, het gaat immers om de activiteit. Hopelijk heb jij meer succes!



Choco, klinkt niet goed, maar je weet niet wat er precies achterzit. Lastig!
Alle reacties Link kopieren
@missmadame: leuk, veel plezier!



@trees: fijn dat het zo goed gaat!



@boez: klinkt goed om wat meer activiteiten te gaan ondernemen. misschien ook wel iets voor mij, ik ga eens googlen.



@noor: nee idd. eerst was ie heel lief. maar misschien ook wel een beetje teveel van het goede. op de tweede date me al lieverd noemen en zeggen dat ik zo lief en leuk en mooi ben. Is leuk om te horen, maar nu deze omslag denk ik toch dat het was om me in bed te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 24 november 2016 @ 09:13:

Oh Mats, wat een briljant citaat



Ik had even een slecht moment gisteren, soort zelf bescherming. Het gaat te goed en dan ga ik dingen verzinnen om het te saboteren, omdat ik het eng vind en niet gekwetst wil worden. In dit geval ga ik dan weer piekeren dat hij (veel) ouder is en waarom het dan niet kan werken.





Miss, vermoedelijk heb je onze ernstige toespraak aan jou op de laatste pagina's van deel 5 gemist?!

Ga dat eens heel gauw lezen!

Je had gelijktijdig een pb ontvangen, dan weet je waar je ongeveer zoeken moet.

Geniet in ieder geval van je weekend samen en goede terugreis alvast.



Maarre... wat is er zo briljant aan dat citaat?

Doel je op de schrijfster? zo ja dan wel inderdaad maar in de context zoals ik het bedoel absoluut niet!
Hallo allemaal, even een korte update, al ben ik hier een nieuweling. Ik wilde Tinder eens uitproberen, maar ik heb momenteel helemaal geen zin meer om op andere mannen te reageren omdat mijn 1e date waar ik al over schreef ontzettend leuk is. Ondanks zijn googlezoekactie en foto's van rozen Dat laatste vind ik trouwens alleen maar ontzettend schattig, hoe raar dat misschien ook klinkt.

Gisteravond hadden we de 2e date: we zijn naar de film geweest en zijn daarna nog wat gaan drinken. Het was zoo gezellig en ik wilde aan het eind van de avond helemaal niet naar huis. Ik had nog uren met hem in het cafe kunnen blijven zitten. Hij liet een aantal keer merken mij ook leuk te vinden. Zo zei hij dat hij blij was dat ik het internetdaten weer had opgepakt na een aantal teleurstellingen. En tussen neus en lippen door nodigde hij me bij hem thuis uit voor een etentje. Dat laatste gaat denk ik niet op korte termijn gebeuren aangezien hij zijn ouders op bezoek heeft, dus zondagmiddag gaan we naar het bos om samen hard te lopen. Zal niet een hele lange date worden vermoedelijk want hij heeft het dit weekend geloof ik druk en zijn kinderen zijn bij hem, maar toch fijn dat hij tijd voor me vrij maakt. Ik voel zoveel enthousiasme bij hem en dat vind ontzettend fijn. Ik vind het ook fijn dat hij iedere keer zegt dat hij de dates met mij zo leuk vindt. Ik vind het erg prettig als mannen zo open durven te zijn. En dit is natuurlijk nog vreselijk pril, we hebben nog niet eens gezoend. Ik had dat gisteren best gewild maar hij deed niet echt een poging en dat is ook prima. Niks mis met de spanning een beetje opbouwen Maar ik ben echt enorm overvallen door de gevoelens die ik voor hem heb. Verliefd? Aantrekkingskracht? Ik weet het niet, maar ik denk al sinds onze eerste date continu aan hem en na gisteravond wil ik hem zo snel mogelijk weer zien. Moet zeggen dat het me overvalt aangezien ik niet zo snel verliefd ben. Weet ook niet eens of hij mijn type echt is. Wel erg aantrekkelijk, maar niet direct het type waar ik in de kroeg op af zou stappen.



Ik wil hier ook mee komen schrijven, vind het nu nog even lastig om te bepalen wie wie is en wie wat doet met wie en hoe lang al.
Wat leuk greenbean!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt hartstikke leuk, Greenbean! Geen last van onzekerheden?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Greenbean! dan heb jij het met je 1e date beter bekeken dan de meesten hier.

Verder hang ik alleen een beetje rond, amper een date maar leuk om mee te praten hier
Alle reacties Link kopieren
hi, ik lees mee hoor in dit deel :-)..ben alleen wel traag met reageren op de postings.

Maar @Mats: naamplaatjes plakken nee hoor..ik ben gewoon in een ontzettende cynische (zal dat in andere topic van me afschrijven ) negatieve flow deze dagen: ik heb die ene leuke man in mijn hoofd en ik ga anderen die voorbij kwamen toch met hem vergelijken..zucht. That's it, niks meer of minder



En @Chocopinda..hmm, wat ga je nu doen?



@Greenbean, leuk zeg en spannend dat gevoel he..aantrekkingskracht en die klik..onzeker gevoel..van is dit het echt echt? tja, dat hoort er wel bij. Maar heerlijk..geniet.
Geen onzekerheden gek genoeg. Eerder voor het feit dat ik op een gegeven moment op deze man ga afknappen, zoals eigenlijk altijd gebeurt. Maar onzeker over of hij me echt leuk vindt ben ik niet echt. Daarvoor krijg ik teveel bevestiging van hem.



Ik ben erg veeleisend wat mannen betreft, maar ik loop nu tegen de 40 en wilde het dit keer anders aanpakken. Niet teveel verwachtingen hebben, gewoon iemand leren kennen en kijken hoe het loopt en of het wat kan worden. Ik kan daar nu nog niet echt iets over zeggen, al voelt het tot nu toe wel heel natuurlijk tussen ons.



@mats

meelezen is ook leuk!



Hoe oud zijn jullie eigenlijk? En vertellen jullie eerlijk aan anderen waar jullie je date/vriend hebben leren kennen? Ik ken veel mensen die daar niet zo open over zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven