Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
Alle reacties Link kopieren
BWitched schreef:
14-04-2019 08:47
Dat herken ik zo. Ik wist echt niet wat ik wilde maar mijn lief had alle geduld. Achteraf blijkt dat hij dat heel moeilijk vond. Toch heeft het mij de ruimte gegeven om definitief en uit volle overtuiging voor hem te gaan. Uit mezelf dus.
Jaaaa, wat goed! Hij deed dat dus uit liefde en respect voor jou, niet om zijn eigen 'gat' op te vullen. En uiteindelijk krijg je dan iets wat vanzelf gaat, zonder moeite. Of het loopt mis en dat weet je dat het niet past. Het is eigenlijk heel simpel.
Ben ik de enige.
Die moeite doet op tinder en date.
Maar nu denk ik effe een pauze, heb geen zin in swipen en conversaties.
Ik heb al een hele tijd het daten los gelaten en dat bevalt me erg goed. Er niet mee bezig zijn geeft ruimte voor andere dingen. En levert geen teleurstellingen op. Volgend jaar pak ik het misschien op. Lekker met frisse moed opnieuw beginnen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb na een tijdje Tinder links hebben gelegd weer een aantal leuke dates gehad met iemand. Jongen/man waarvan ik eerst dacht: we hebben leuk geappt dus ga wel op een date maar dit is niks. We hebben drie leuke dates gehad en veel contact maar merk dat hij niet echt goed is in concreet voorstellen doen.

Hij is 10 maanden single na een relatie van 9 jaar en zoals hij zelf zegt ‘een beetje uit het hele daten’. Maar merk dat ik het niet zo goed weet, we hadden gister een halve afspraak die hij cancelde omdat hij brak was. Hij hint nu dat woensdag zijn enige vrij geplande dag was maar pakt dan niet door.

Enerzijds denk ik: oké dan doe ik de effort (vind ik ook eng) wel anderzijds denk ik: je kan het toch gewoon vragen.

Wat zal ik doen? Laten gaan en elkaar wellicht niet zien deze week of toch voorstellen?
Vanuit eigen ervaring denk ik dat hij niet echt echt geinteresseerd is. Maar hij wil best af en toe iets gezelligs doen. Ik zeg: laat hem maar komen. Zoniet, dan niet gaan trekken
Alle reacties Link kopieren
@Jules: ben ik ook een beetje bang voor. Hij appt veel, stuur foto’s de hele dag maar denk ook dat het een stukje contact is wat hij heeft gemist aan een relatie.
Whadiepooh schreef:
22-04-2019 22:29
Ik heb na een tijdje Tinder links hebben gelegd weer een aantal leuke dates gehad met iemand. Jongen/man waarvan ik eerst dacht: we hebben leuk geappt dus ga wel op een date maar dit is niks. We hebben drie leuke dates gehad en veel contact maar merk dat hij niet echt goed is in concreet voorstellen doen.

Hij is 10 maanden single na een relatie van 9 jaar en zoals hij zelf zegt ‘een beetje uit het hele daten’. Maar merk dat ik het niet zo goed weet, we hadden gister een halve afspraak die hij cancelde omdat hij brak was. Hij hint nu dat woensdag zijn enige vrij geplande dag was maar pakt dan niet door.

Enerzijds denk ik: oké dan doe ik de effort (vind ik ook eng) wel anderzijds denk ik: je kan het toch gewoon vragen.

Wat zal ik doen? Laten gaan en elkaar wellicht niet zien deze week of toch voorstellen?
Ik zou er iets leuks van maken, toch een kansje geven. Als die tijdens de date ook zo afwezig is deels. Dan dit ook benoemen, eerlijk zijn.

Ik had dit dus met een jongen van tinder.
Op de 3e date was hij zo afwezig en totaal niet flirterige of geïnteresseerd . Toen ik het oprecht vroeg. Gaf die aan psychisch niet lekker in zijn vel te zitten, omdat hij al lange tijd werkloos is en afgewezen voelt door de banen. Jacht.. en privé nog iets. Hij was niet zichzelf.
Dus jah, einde verhaal .
Alle reacties Link kopieren
Ilovefairytales schreef:
22-04-2019 23:03
Ik zou er iets leuks van maken, toch een kansje geven. Als die tijdens de date ook zo afwezig is deels. Dan dit ook benoemen, eerlijk zijn.

Ik had dit dus met een jongen van tinder.
Op de 3e date was hij zo afwezig en totaal niet flirterige of geïnteresseerd . Toen ik het oprecht vroeg. Gaf die aan psychisch niet lekker in zijn vel te zitten, omdat hij al lange tijd werkloos is en afgewezen voelt door de banen. Jacht.. en privé nog iets. Hij was niet zichzelf.
Dus jah, einde verhaal .
O ja dat klinkt niet best, wel goed dat je het op de man af vroeg! Deze jongen lijkt niet zo snel onder de indruk, maar appt dan achteraf dat hij t leuk vond. Kan hem moeilijk peilen en heb dat ook wel genoemd.

Omdat ik toch niet zo’n afwachter ben heb ik maar geappt wanneer we een bepaalde film gaan kijken waar we t al een week over hebben en nu hebben woensdag een date. Dan maar even kijken hoe t loopt!
Alle reacties Link kopieren
Donderdag een date. Ga er lekker zonder verwachtingen in dan valt het alleen mee.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier alvast!
Ik heb donderdag ook een date staan, ben benieuwd
Maar zowaar ben ik vandaag iemand leuks in het wild tegengekomen! Geen idee of hij een vriendin heeft maar kom ik denk ik snel achter :)
Alle reacties Link kopieren
Elpis schreef:
23-04-2019 19:24
Donderdag een date. Ga er lekker zonder verwachtingen in dan valt het alleen mee.

Ik morgen, geen verwachtingen maar toch spannend.
Veel plezier! Best veel mensen die aan het daten zijn. Lentekriebels?
Spannend ben stiekem benieuwd hoe de dates aflopen . Lijkt me zo cool om soort Netflix serie te zien van singles in Nederland en dan wat we allemaal echt meemaken ook qua daten!
Alle reacties Link kopieren
depster schreef:
14-08-2018 22:16
Je hoeft overigens niet in te loggen onder een ander geslacht, je kan gewoon je zoekfunctie aanpassen naar mannen en vrouwen.... dat terzijde.
Maar dan zie je wel enkel mannen die ook geïnteresseerd zijn in mannen en niet enkel vrouwen neem ik aan..
Alle reacties Link kopieren
Haha veel plezier vanavond allemaal ;)

Mijn date was erg leuk, we zouden naar het park maar vanwege de regen Forrest Gump op te bank gekeken. Wel aangegeven dat ik hem moeilijk te peilen vond, zijn reactie was dat mensen dat vaker aangeven bij positieve dingen en als hij iets niks vindt dat het dan zeker wel duidelijk is.

Samen geslapen en geen sex gehad dus dat was ook fijn dat t gewoon kon.

Verder probeer ik een beetje te ademen en genieten maar merk dat ik dat lastiger vind als ik hem paar dagen/week niet heb gezien. Ook weet ik niet of t helemaal mn type is maargoed probeer ook niet te overanalyseren direct
Alle reacties Link kopieren
Mijn date was ook erg leuk! Had niet veel verwachtingen maar het was toch wel mijn leukste date ooit en ook de langste.. We hebben het al gehad over een vervolg date dus even afwachten wanneer die plaats gaat vinden. 😬 Ben benieuwd!
Leuk zeg! Dat de date lang duurde is alvast positief. Maar zegt helaas niet altijd alles. Ik heb best vaak lange dates gehad, maar na de 2de date hield het toch op. Ben benieuwd hoe het vervolg is met alle dates!
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst een eerste date die 8h duurde. Doe ik normaal nooit maar ik dacht 'doe eens gek, toch ook nog maar eten etc etc'. Maar achteraf is me dat toch niet goed bevallen. We hebben elkaar gewoon teveel verteld op date 1. Je hoeft niet alles meteen te weten. Ik was ook echt bekaf daarna. En na een korte date 2 was het weer klaar. Ik ben toch een voorstander van een kortere date 1 :)
Dat dus. Een eerste lange date heeft bij mij in datingperiode nooit tot iets geleid. En die had ik regelmatig. Inderdaad, ik denk ook dat je dan al teveel hebt laten zien van 2 kanten. Maar je hebt dan wel een leuke dag gehad! Het breekt fijn het weekend als je niks anders had gepland
Nou, als je dan al blijjt te zijn uitgeluld met elkaar had het sowieso geen potentie, dat weet je dan maar beter zsm. Ik steek zelf laag in met eerste dates, een paar drankjes of zo. Maar als de tijd ongemerkt vliegt omdat je zo relaxed zit te kletsen is dat toch gewoon leuk?! Ook als de tweede date dan vervolgens minder blijkt, dat is dan jammer maar volgens mij niet veroorzaakt door die eerste date. Ik had het laatst ook: eerste date uiteindelijk tot in de kleine uurtjes zitten kletsen en mensen kijken in de kroeg. Tweede date was in een park en kennelijk hadden we elkaar zonder de kroegsfeer met muziek enzo niet zoveel meer te vertellen. Misschien dat dat anders bij date drie was geweest? Uitkomst is wat mij betreft hetzelfde.
Klopt! Het zegt dus gewoon niks over het verdere verloop. Ik dacht eerder van wel, maar heb ervaren van niet
Oké... Maar Gelukkigworden zei dat toch ook helemaal niet? Alleen dat er een vervolgdate komt. Nou, good for her!
Alle reacties Link kopieren
Deze week ook weer een Tinderdate staan. Ben benieuwd, tot nu toe wel leuk gekletst heen en weer en hij wilde me graag in het echt ontmoeten... zullen zien!

Jij al wat nieuws afgesproken Gelukkigworden?
Krijgen jullie ook weer de appjes van ex dates of contacten? Het is weer lente! Ik ga nergens op in. Het is niet voor niets destijds afgebroken
Alle reacties Link kopieren
lil000 schreef:
28-04-2019 22:43
Deze week ook weer een Tinderdate staan. Ben benieuwd, tot nu toe wel leuk gekletst heen en weer en hij wilde me graag in het echt ontmoeten... zullen zien!

Jij al wat nieuws afgesproken Gelukkigworden?
We hebben al een datum gepland inderdaad. Door werk/weekendje weg even geduld hebben. We hebben wel regelmatig contact en bellen soms. Ben erg benieuwd na het verloop.😬

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven