Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
Alle reacties Link kopieren
Matches op tinder stellen niet heel veel voor, ik als man had laatst een keer ingelogd als vrouw zijnde, en ik had alleen een afbeelding van het standbeeld van Rio als profielfoto en binnen 10 minuten had ik 60 matches;)
Dolendedertiger schreef:
14-08-2018 21:35
Matches op tinder stellen niet heel veel voor, ik als man had laatst een keer ingelogd als vrouw zijnde, en ik had alleen een afbeelding van het standbeeld van Rio als profielfoto en binnen 10 minuten had ik 60 matches;)
Waarom zou je als een ander geslacht inloggen? Daar heb je toch niks aan?
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
14-08-2018 21:38
Waarom zou je als een ander geslacht inloggen? Daar heb je toch niks aan?
om te bewijzen hoe makkelijk vrouwen het hebben en hoe onmogelijk het mannen wordt gemaakt op deze aardbol?
huilie huilie
Pinda-Kaas schreef:
14-08-2018 21:40
om te bewijzen hoe makkelijk vrouwen het hebben en hoe onmogelijk het mannen wordt gemaakt op deze aardbol?
huilie huilie
Ach gut e gut , het is echt vreselijk zielig om een man te zijn. Snap wel dat ie huilie huile moet doen
Alle reacties Link kopieren
Hahah niks te hulie, huilie, ik wou gewoon even checken wat voor soort foto's andere mannen hebben;) maar voor de rest heb je er inderdaad niks aan ;)
Alle reacties Link kopieren
Dolendedertiger schreef:
14-08-2018 21:45
Hahah niks te hulie, huilie, ik wou gewoon even checken wat voor soort foto's andere mannen hebben;) maar voor de rest heb je er inderdaad niks aan ;)
en en en? wat viel jou op?
Dolendedertiger schreef:
14-08-2018 21:45
Hahah niks te hulie, huilie, ik wou gewoon even checken wat voor soort foto's andere mannen hebben;) maar voor de rest heb je er inderdaad niks aan ;)
En zaten er nog sexy mannen tussen?
Alle reacties Link kopieren
Dat iedereen eigenlijk dezelfde foto's heeft:P Is mij niet echt iets bijzonders opgevallen
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
14-08-2018 21:48
En zaten er nog sexy mannen tussen?
Jaa ik ben opeens homo geworden:P
Dolendedertiger schreef:
14-08-2018 21:54
Jaa ik ben opeens homo geworden:P
Tjonge wat kortzichtig zeg, je kan toch wel beoordelen of een man sexy of knap is oid? Hoef je geen homo voor te zijn hoor
Alle reacties Link kopieren
Bedoelde het ook maar als een grapje;) nee ik heb niks tegen homo's hoor, ik moet zeggen dat ik het maar hooguit een minuut of 10 gedaan heb, en ik heb niet echt naar het uiterlijk gekeken het ging mij meer om de soort foto's, is dat met hond? met een muziekinstrument? fotoshoot? op reis? een sport die je beoefend? Dat soort dingen:) want als man zijnde moet je toch weten waarom je een vrouw naar rechts zal swipen het ging mij puur om of ik iets kon ontdekken en of ik me ergens mee kan onderscheiden;) dus niks met huilie, huilie of zieligheid te maken;) ik zal geen vrouw willen ze zijn heb je teveel keuzestress:P
Dolendedertiger schreef:
14-08-2018 22:02
Bedoelde het ook maar als een grapje;) nee ik heb niks tegen homo's hoor, ik moet zeggen dat ik het maar hooguit een minuut of 10 gedaan heb, en ik heb niet echt naar het uiterlijk gekeken het ging mij meer om de soort foto's, is dat met hond? met een muziekinstrument? fotoshoot? op reis? een sport die je beoefend? Dat soort dingen:) want als man zijnde moet je toch weten waarom je een vrouw naar rechts zal swipen het ging mij puur om of ik iets kon ontdekken en of ik me ergens mee kan onderscheiden;) dus niks met huilie, huilie of zieligheid te maken;) ik zal geen vrouw willen ze zijn heb je teveel keuzestress:P
Ja lul je er maar weer uit :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wil je horen dan dat ik gespierde, aantrekkelijke mannen tegen kwam die ik aan jou koppel?;)
Dolendedertiger schreef:
14-08-2018 22:09
Hahaha wil je horen dan dat ik gespierde, aantrekkelijke mannen tegen kwam die ik aan jou koppel?;)
ehrgghh juk echt niet mijn type
Je hoeft overigens niet in te loggen onder een ander geslacht, je kan gewoon je zoekfunctie aanpassen naar mannen en vrouwen.... dat terzijde.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je type dan wel? (Misschien ben ik die tegengekomen ;)
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
14-08-2018 19:18
Hij reed in een boodschappen autootje dacht ik, absoluut niet sexy en over mannen in zo’n auto had ik hetzelfde oordeel als jij over mannen die bordspelletjes spelen. Hij bleek enkel bescheiden van aard te zijn.
Even ter beeld vorming: wat voor auto was het dan? :-)
Don't follow me. I'm lost too..
Alle reacties Link kopieren
depster schreef:
14-08-2018 22:16
Je hoeft overigens niet in te loggen onder een ander geslacht, je kan gewoon je zoekfunctie aanpassen naar mannen en vrouwen.... dat terzijde.
Ja dat kon inderdaad ook depster;)
Alle reacties Link kopieren
Dolendedertiger schreef:
14-08-2018 22:09
Hahaha wil je horen dan dat ik gespierde, aantrekkelijke mannen tegen kwam die ik aan jou koppel?;)
Als man vraag ik me af of vrouwen flink gespierde mannen qua uiterlijk aantrekkelijk vinden, zeg maar van die sportschool adonissen?
Don't follow me. I'm lost too..
Dolendedertiger schreef:
14-08-2018 22:16
Wat is je type dan wel? (Misschien ben ik die tegengekomen ;)
Het type waar ik op val moet denk ik nog uitgevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
14-08-2018 22:12
ehrgghh juk echt niet mijn type
Zou je niet graag zo’n gespierde hunk (tarzan) naast je zijde willen hebben lopen? Zo’n echte alfa man? :cheer2:
Don't follow me. I'm lost too..
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
14-08-2018 22:20
Het type waar ik op val moet denk ik nog uitgevonden worden.
Nou misschien praat je er nu mee;)
BruinHondje schreef:
14-08-2018 22:22
Zou je niet graag zo’n gespierde hunk (tarzan) naast je zijde willen hebben lopen? Zo’n echte alfa man? :cheer2:
Nope
Dolendedertiger schreef:
14-08-2018 22:22
Nou misschien praat je er nu mee;)
Hahaha nou dat vermoed ik niet.

Ben je een alto?
Alle reacties Link kopieren
spell68 schreef:
14-08-2018 20:48
En hoe je het ook wendt of keert voor mannen gaat het om uiterlijk. Kun je nog zo leuk zijn, goed opgeleid of wat dan ook. En dat uiterlijk heeft trouwens altijd betrekking op het gezicht, er bestaat niet voor niets wel de term PLORK en niet omgekeerd.
Uiterlijk is voor mij ook een selectiemiddel. Als ik een vrouw aantrekkelijk vind qua uiterlijk, dan is de kans veel groter dat ik op die vrouw af stap of mee probeer te flirten. Echter kijk ik naar nog veel meer zaken dan alleen uiterlijk, als dat het geval was, dan was ik hoogstwaarschijnlijk niet meer single.

Nog even ter bewijs dat uiterlijk niet alles is voor mij:
Ik zag vanmiddag nog een knappe vrouw bij een tankstation, ze was de auto aan het uitzuigen (+1 voor een vrouw die dat doet :-) ). Wilde eigenlijk proberen contact te maken, maar ja de auto was een Opel Zafira=huishouden vol met kinderen=afknapper :rolling:
Don't follow me. I'm lost too..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven