Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
Haha verklap het privé dan? :proud:
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
15-08-2018 08:10
Er mag hier niet gehengeld worden. En jouw topics over jezelf in m'n achterhoofd denk ik niet dat je in haar plaatje past...
En dat staat in de regels? Het is maar bedoeld als grapje, neem het niet zo serieus. Wel leuk dat je voor een nogal onbekend iemand kan bepalen dat we elkaars types niet zijn.
Yep, te voorbarig, komt door je twee topics over je onzekerheid wat betreft Tinder en foto keuring verzoek e.d. En nu hier als 'grapje' een hengel poging.
Heb vanuit m'n vooroordeel gereageert, excuus :)

Het komt op mij over dat je zo graag wilt dat je op allerlei manieren een poging doet. Vandaar.
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
15-08-2018 11:31
Anárion als jij mee schreef onder een andere naam, dan ken je mij vast ook onder die andere naam. Word ik nieuwsgierig van haha.

De bijnamen ja, dat was makkelijker om de personen aan te duiden. Weet nog 1 bijnaam van mijn date destijds.
Ik denk dat ik het weet, maar er schreven er toen zoveel mee dat ik het best mis kan hebben. Maar jouw date dopen we nu alvast om tot festivalman :-D
...
Alle reacties Link kopieren
Delila- schreef:
15-08-2018 11:29
Jaaa precies Anarion!
Leuk dat je een date in het vooruitzicht hebt, via Tinder?
Keep us posted!
Via tinder inderdaad. We zijn al overgestapt naar whatsapp. Doe ik normaal niet zo snel, maar aan de andere kant is dat wel een stuk makkelijker. Hij doet iets in de IT, maar is geen nerd ;)
...
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
15-08-2018 11:44
Yep, te voorbarig, komt door je twee topics over je onzekerheid wat betreft Tinder en foto keuring verzoek e.d. En nu hier als 'grapje' een hengel poging.
Heb vanuit m'n vooroordeel gereageert, excuus :)

Het komt op mij over dat je zo graag wilt dat je op allerlei manieren een poging doet. Vandaar.
Excuses aanvaard. Dan zijn je vooroordelen inderdaad verkeerd. Want ik ben totaal niet van het random dames aanspreken in de hoop op meer. Ik vind dat persoonlijk kansloos en dan krijgen dames ook het gevoel van ooooo daar heb je er weer één die bij iedereen een poging waagt. Want ik weet ook wel als je te graag wilt of laat zien dat het niet gaat werken. Ooo en mijn vorige topics had niks met mijn onzekerheid te maken (Dat had ik vroeger ja mr nu gelukkig niet meer) want ik weet dat dat de grootste afknapper is. Ik wou even over het algemeen even weten of jullie iets konden ontdekken waar het aan lag;)
die bijnamen zijn wel een heel leuk ider haha! Dat wordt een stuk makkelijker ^^

Ik had gister een match, tijdens het gesprek bleek dat hij ONWIJS vol van zichzelf was. Dat vind ik echt een afknapper. Prima dat je niet onzeker bent, maar dat hoef je niet in alles te laten blijken. Nederigheid siert de mens...

Een andere match, hij matchte, ik begroet. En niets. Jammer..dit leek mij wel een leuke..
Alle reacties Link kopieren
Gekke match laatst. Was helemaal vol van het pickupwereldje en Daygamen, oftewel vrouwen zo maar op straat aanspreken. Kneus.

Als matches niet verderkomen dan hoi ontnatch ik ze. Lijken me saaie lege mensen.
Koffiekopjes schreef:
15-08-2018 14:04
Gekke match laatst. Was helemaal vol van het pickupwereldje en Daygamen, oftewel vrouwen zo maar op straat aanspreken. Kneus.

Als matches niet verderkomen dan hoi ontnatch ik ze. Lijken me saaie lege mensen.
Is Hoihoi wel goed? :P
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met hoi maar vervolg het gesprek dan tenminste.
Goh ik bem het zowaar met iets eens wat koffie zegt. Mannen moeten ook instaat zijn een gesprek op gang te houden, zo niet...houdoe
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
15-08-2018 14:04
Gekke match laatst. Was helemaal vol van het pickupwereldje en Daygamen, oftewel vrouwen zo maar op straat aanspreken. Kneus.

Als matches niet verderkomen dan hoi ontnatch ik ze. Lijken me saaie lege mensen.
Misschien vinden al die leuke mannen jou wel te complex? 🤪
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij niet. Heb zowaat 4 leuke matches in 1 dag vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
15-08-2018 14:27
Lijkt mij niet. Heb zowaat 4 leuke matches in 1 dag vandaag.
Wat een geluk!
Alle reacties Link kopieren
Nou, waarschijnlijk ga ik er uiteindelijk maar met 1 afspreken hoor. Is me anders te verwarrend.
Hoi allemaal, ik ben weer terug :|

Ex en ik hadden besloten om samen een doorstart te maken. Hij hield zoveel van me en miste me zo en we waren elkaars toekomst etc etc. Nadat we weer een keer het bed gedeeld hadden werd hij afstandelijk en ontwijkend. Ik nog gevraagd of hij zich bedacht had, nee nee! Na een hoop wachten en tranen van mijn kant en schermen met werk en vermoeidheid van zijn kant, kwam het ik hou van jou maar ik weet niet of het genoeg is. Ik heb op mijn bed liggen huilen en schreeuwen van verdriet maar dit keer zelf de stekker eruit getrokken. Ik weet nog steeds niet of ik het juiste gedaan heb, maar ik ben wel overtuigd dat het van twee kanten moet komen.

Dezelfde avond wat gaan drinken met een Tindermatch. Morgen heb ik daar een tweede date mee. Ik weet dat het kansloos gaat zijn, hij is ook net 2 maanden vrijgezel na een relatie van 2, 5 jaar en ligt ongetwijfeld ook emotioneel nog in de kreukels, maar we kunnen elkaar wat afleiding en aandacht geven.
flutter wat vervelend zeg van je ex! Maar heel goed dat je zelf de stekker eruit hebt getrokken. Goed ook dat je beseft dat huidige match niets is, hopelijk haal (halen) je (jullie) eruit wat nodig is!
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
15-08-2018 15:27
Hoi allemaal, ik ben weer terug :|

Ex en ik hadden besloten om samen een doorstart te maken. Hij hield zoveel van me en miste me zo en we waren elkaars toekomst etc etc. Nadat we weer een keer het bed gedeeld hadden werd hij afstandelijk en ontwijkend. Ik nog gevraagd of hij zich bedacht had, nee nee! Na een hoop wachten en tranen van mijn kant en schermen met werk en vermoeidheid van zijn kant, kwam het ik hou van jou maar ik weet niet of het genoeg is. Ik heb op mijn bed liggen huilen en schreeuwen van verdriet maar dit keer zelf de stekker eruit getrokken. Ik weet nog steeds niet of ik het juiste gedaan heb, maar ik ben wel overtuigd dat het van twee kanten moet komen.

Dezelfde avond wat gaan drinken met een Tindermatch. Morgen heb ik daar een tweede date mee. Ik weet dat het kansloos gaat zijn, hij is ook net 2 maanden vrijgezel na een relatie van 2, 5 jaar en ligt ongetwijfeld ook emotioneel nog in de kreukels, maar we kunnen elkaar wat afleiding en aandacht geven.
Wat vervelend Fluttershy, ik begrijp alleen niet zo goed hoe je dan dezelfde avond al een date kunt hebben met iemand anders.
Niet als in hoe je een man kunt vinden, maar hoe je daar dan met je gevoel in zit?
Is geen oordeel, maar echt een oprechte vraag.
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
15-08-2018 11:37
Haha verklap het privé dan? :proud:
Done ;-D
Alle reacties Link kopieren
Tinder loopt nog steeds niet voor mij. Wanneer ik al een match heb, hoor je daar nooit wat van, of al heel snel nooit meer wat van. Ontmatch dan tenminste denk ik dan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
jaw schreef:
15-08-2018 16:19
Tinder loopt nog steeds niet voor mij. Wanneer ik al een match heb, hoor je daar nooit wat van, of al heel snel nooit meer wat van. Ontmatch dan tenminste denk ik dan.
Die moeite nemen ze gewoon niet denk ik

Jij hebt wel diepgang, weet niet of dat bij tinder ook wel naar voren komt. Denk toch wel dat er vrouwen zijn die die diepgang waarderen
Alle reacties Link kopieren
Nou, twee alweer ontmatcht. De ene moest ik informatie uit trekken en de ander bleek een nudist.... ben daar echt te preuts voor.
Alle reacties Link kopieren
Hey flutter! Tijd niet gelezen! Dit is die man die het ineens uitmaakte omdat je met een man vriendschappelijk appte? Als dat dezelfde is dan denk ik dat het beter is dat het uit is. Maar heel verdrietig voor jou natuurlijk. Heel veel sterkte. Afleiding helpt wellicht :)
Dezelfde man inderdaad.

Delila, vanuit de intense wens om me los te maken en verder te gaan. Ik kan nachten huilen om mijn ex, doe ik ook trouwens want ik hield er zielsveel van, maar ik moet me nu op mezelf richten. Hij kan me die liefde en commitment niet geven die ik zoek. Ik heb ook verder niet eens gezoend ofzo, maar ik dwing mezelf om me te richten op de toekomst en de positieve aandacht is fijn. De man in kwestie weet ook hoe en wat, wil zelf ook rustig aan doen (oké, hij wil ongetwijfeld met me naar bed maar daar ben ik zelf bij) en is respectvol naar mijn voorzichtigheid.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je uitleg Flutter, sterkte met je verdriet :rose: en goed dat je voor jezelf kiest!

Ik heb TInder al weken niet meer geopend en krijg nu dus regelmatig berichten als: je hebt meer dan 250 likes, ga gauw kijken etc.
Nu krijg ik zelfs een e-mail met de volgende tekst:

De voorspelling voor vandaag?

100% kans dat iemand je leuk vindt. Je hebt meer likes dan ooit, maar pas als je gaat swipen kun je zien hoe snel de temperatuur kan oplopen. Wij voorspellen een hittegolf... Swipe rechts om te zien wie jou leuk vindt.


Ik vind dit echt heel raar, sinds wanneer stuurt Tinder berichten via de mail?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven