Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Alle reacties Link kopieren
@Depster: ik hoor je en snap het helemaal, zo voel ik me ook soms. Daten is ingewikkeld en het lijkt wel een bijna onmogelijke opave om iemand te vinden die moeite wil doen. Ik merk het vooral in de eerste gesprekken op Tinder, er hoeft maar iets niet goed te vallen en huppakee, match wordt opgeheven. Of zoals mijn verhaal vorige week, daar kun je soms gewoon niet bij met je verstand.
Knuffel voor jou (vind het een dooddoener om te zeggen dat het ooit ' goed komt', het is ook goed zonder relatie, al snap ik het verlangen ernaar heel goed).
Haha thanks, het is al goed gekomen.. maar t zou leuk zijn om dat te kunnen delen :p
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijd enthousiast mee met jullie, maar nu ik dan eindelijk een acount heb aangemaakt wil ik dit toch met jullie delen..

Ik ben sinds een aantal maanden weer single, na een relatie van bijna 9 jaar. Sinds afgelopen week zit ik op Tinder. Waarom? Geen idee want het lijkt me dood en dood eng om te daten haha. Maar goed, ergens had ik toch wel behoefte aan wat mannelijk contact en ik verloor het van de nieuwsgierigheid.

Ik moet zeggen dat de meeste gesprekken me echt tegenvallen. Saai, snel uitgeluld of de mannen zijn overduidelijk alleen op seks uit. Totaal geen diepgang te bespeuren.

Nu had ik eindelijk een heel leuk en grappig gesprek met een match en zijn we gaan appen. De leuke gesprekken hielden een aantal dagen aan, met naar MIJN idee veel sarcasme. Zat er nog bíjna over na te denken dat ik misschien wel eens wilde afspeken... Krijg ik opeens een dickpick!! >:-(

Ik ben totaal niet op zoek naar een relatie, en een ons sluit ik niet uit, maar ik knap hier toch zo van af... Ookal weet je beiden van elkaar dat je niet op zoek bent naar iets heel serieus, kan je toch nog wel wat moeite doen om normale gesprekken te voeren ofwat?.. :@@:

Sorry voor het lange verhaal maar wilde mn frustratie even delen hahaha..
People
generally see
what they look for
and hear
what they are listening for.
Ik zou dan echt heel sarcastisch gaan doen op die foto's en dan blokken. Ik persoonlijk ben daar echt niet van gediend. Als ik je piemel wil zien dan nodig ik je wel uit.
Alle reacties Link kopieren
@Harvey: vervelend voor je dat je zo een lastige keuze moest maken. Het is altijd lastig om op de beperkte informatie af te gaan die je over iemand hebt. Gedrag vind ik nog wel het duidelijkste aan iemand en in deze zin als het contact moeizaam verloopt of er wordt geen initatief getoond dan is dat een sterke indicatie van geen interesse.

Na heel wat ervaringen is het ook moeilijk open te blijven staan naar iemand en je "rugzakje" te laten voor wat het is. Ik probeer toch er aan te denken dat iedereen anders en uniek is en om die reden de moeite waard om te leren kennen. Zonder vooroordelen, maar ja we zijn ook maar mensen natuurlijk.

@depster: jammer om te horen. Dat enige single gevoel is soms lastig ja. Zeker als je op een punt bent waar het zo goed met je gaat. Zou leuk zijn om dat te kunnen delen.

@kopstoot: goede aanvulling, maar ik ben toch even benieuwd. Wat zie je als moeite doen ?

@winterpeentje: denk je dat dickpics erg zijn? Breek me de bek niet open over vag-pics van al die vrouwen!! :biggrin: Haha, dat gebeurt dus nooit gelukkig, maar als ik zulke dingen lees dan vraag ik me altijd de gedachtegang af van zo een gast.

Zo van: "leuk gesprek, gaat de goede kant op wat is nu de beste manier om er een date uit te halen? Gewoon een afspraakje voorstellen? Nee, dat is te standaard. IK WEET HET! Een foto van mijn piemel is alles wat ik nodig heb om een vrouw te versieren"

Begrijp wel wat je zegt over gesprekken. Zeker als je mensen hebt die nooit een vraag terug stellen ofzo. Dan komt het gesprek niet op gang en dan denk ik dat er geen interesse is.


Volgende week zaterdag heb ik een tinder date, maar ik moet nog iets bedenken om te gaan doen. Als het lekker weer is vind ik het lastig om iets leuks te doen wat toch iets anders is dan alleen een drankje. Wat vinden jullie een leuke activiteit voor een eerste date met goed weer?
Alle reacties Link kopieren
Haha winterpeentje, daten is echt wel anders dan 9 jr geleden. Dat is mijn ervaring iig.

Toch nog geappt en mijn intuïtie klopte. Was zeker een red flag en ben blij dat ik op tijd eruit gestapt ben.

Een paar weken terug had ik contact met iemand die ook onverschillig was en me niet zo netjes behandelde. Daar ben ik te lang mee door gegaan. Kreeg toen een berichtje van een app: Told you so. XoXo, your intuition. Dat was echt perfecte timing :rofl: blijkbaar leer ik er toch van :biggrin:

Sorry voor de ego Posts! Kan niet meer op het werk viva’en en chronisch tijd tekort :cry:
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Hallo allemaal,

Komende tijd ga ik stilletjes meelezen en hopen dat dat mijn drempel om via internet te daten verlaagd. Ik hoop dus op vele succes verhalen. :-D
De apps Tinder en Happn heb ik op m’n telefoon geïnstalleerd en daarna kreeg ik al lichte paniek hahaha, dus ik gebruik ze nog heel even niet. Datingsites heb ik helemaal m’n buik van vol (altijd veel reacties op foto en amper op inhoudelijk op profieltekst).
Ik blijf er een beetje op hopen gewoon bij de supermarkt een leuke vent tegen te komen. Of tijdens het vele wandelen met m’n hond.
Rolami, als het lekker weer is vind ik het persoonlijk wel leuk om ergens in een park een soort van pick nick te hebben en daarna bv iets van midgetgolf (ja vind ik dan leuk haha!) lekker de dag buiten besteden.

Inmiddels wel een aantal gedachtes over de gefriendzonede situatie, maar ach. Het is zoals het is. De date die we hadden staat gaat gewoon door, maar niet onder t nom van een date.

Volgende week zaterdag waarschijnlijk een date met een andere
Alle reacties Link kopieren
@Rolami hahaha ja precies! Not the right move dude. Blijkbaar halen ze er toch we eens succes uit, anders zouden ze het niet blijven doen.. maar goed.
Daten met dit warme weer lijkt me ook lastig maar ik geloof dat we volgend weekend -10 graden zitten dus dan zou ik toch lekker ergens binnen wat gaan doen!

@harvey Ja heel anders he! Ik had het altijd zo met mij vriendinnen te doen, al die internet ellende. Nu heb ik met mezelf te doen haha! Ik ben pas mid-20 dus écht gedate heb ik vroeger nooit, daarom vind ik het ook zo eng. Ik sprak gewoon af via msn met jongens die ik al kende, dus me zomaar openstellen voor een vreemde brrrrrhhh..

Wel fijn dat je naar je intuïtie hebt geluisterd! Over een tijdje pik je ze er zo uit joh :applause: vind ik nog wel lastig, wil iedereen een kans geven en denk dat er achter iemand wel iets interessants zit, maar heb nu toch maar n hoop matches verwijderd (en een aantal ongeduldige matches mij pff)
People
generally see
what they look for
and hear
what they are listening for.
Alle reacties Link kopieren
Welcome back Lotje!

Heh, jammer Harvey, wel goed dat je bij jezelf blijft en je gevoel volgt.
Geen leuke keuzes als je je goed bij iemand voelt maar het moet van beide kanten komen en als dat niet het geval is dan mag je jezelf meer gunnen.
Het is dan wel extra zuur als de ander geen poging doet om iets uit te spreken want voor hetzelfde geld zit er gewoon even een vuiltje op de lijn, jammer.
Het is menselijk dat ervaringen je vormen en er hoeft maar 'dit' te gebeuren en een leuke match is al afgeschreven.
Rustig aan.

Depster, voelt oneerlijk zoiets he.
Er zijn niet veel mensen waar je je echt open bij kan stellen en als zo iemand dan voorbij komt...
Zeker met het aankomende, heerlijke weer is het fijn om er samen met een leuk iemand van te genieten.
V.w.b. die gemixte signalen: ik vraag mij wel eens wat er dan gebeurd, ik probeer er zelf op te letten als zoiets zich voor doet.
Ik heb zelf moeite met afstand en nabijheid, als iemand enthousiast is, interesse toont en voor het gevoel moeite doet om elkaar op te zoeken ( app, in real ), flirt dan lijken dat heel duidelijke signalen terwijl het helemaal niet zo hoeft te zijn.
Als er een leuke ontmoeting is geweest en je ziet elkaar na, bijvoorbeeld, een week/2 weken dan kan het zijn dat er een aantal stapjes terug zijn gezet en het weer los moet komen als het ware.

Wat zijn voor de lezers gemixte signalen die je kunnen laten zwemmen?

Ik las ook over moeite willen doen, iets meer kunnen bespreken als 'hey, leuke foto' of gewoon meer inhoudelijk op een profiel in gaan.
Kopstoot en Winterpeentje schreven er over.
Weet je wat het is? Zoveel mensen, zoveel wensen.
Persoonlijk toon ik altijd interesse van wat ik in het profiel van een vrouw lees, áls er al een profiel ingevuld is.
Je wil toch meer van elkaar weten lijkt mij en de enige manier is interesse tonen.
Ik heb regelmatig gehad dat een vrouw heel kort en beknopt antwoordde, zelf geen interesse toont door vragen te stellen en dan zakt de interesse vanzelf wel bij mij :-D
Ik deel de uitspraak van Rolami dan ook.
Er zijn er genoeg die leuk reageren en zelf ook meer willen weten en daar kun je dan iets mee maar er zitten ook genoeg krengen tussen die het hoog in de bol hebben.

Welkom Kapow, ik hoop dat we je niet ontmoedigen hier :mrgreen:
Ik snap dat niets zeggen/reageren nooit zo.
Mats; Eens met wat je zegt over interesse tonen. Sommige op Tinder zijn zo... niet boeiend dat de interesse er snel van af is. Soms wel jammer, zeker als t een leuk gezicht heeft. Maar persoonlijkheid hebben is toch wel een must.

Qua signalen; Ja lastig te omschrijven, hand vast pakken, opmerkingen die gemaakt werden etc. Flirten (overduidelijk) Maar goed, ik vind t wel leuk dat er een vriendschap hopelijk uit voort komt. Ik hecht mij snel aan mensen (zonder dat er iemand leuk wordt gevonden) en we hebben wel echt lol.. Hij komt er nog wel achter wat hij mist..en dan is t te laat ;p

Heb jij nog dates in t verschiet?
Alle reacties Link kopieren
Depster: Oh wat jammer zeg! Maar is het misschien niet beter om wat afstand te houden nu komende tijd? Ook omdat je zegt dat hij spijt gaat krijgen hoop je ergens nog dat hij zich bedenkt? Zou zonde zijn als je nu hoopt blijft houden misschien voor niks..


Winterpeentje: Ik denk dat je Tinder vooral moet doen zonder al teveel verwachtingen. Is ook een beetje geluk hebben denk ik met wie je matchet.
Ook zovaak dan ben je gematched en wacht in eerste instantie tot de man begint met praten (ik ben wel ouderwets hierin ofzo), komt niks en dan begin ik met praten, geen antwoord.

Dit weekend heb ik weer een date, met die piloot. Ben wel echt benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik kan niet op iedereen reageren, maar reageer even op de vraag van Rolami:
wat ik bedoel met moeite doen, is bijvorbeeld niet gelijk gekwetst reageren als er iets gebeurt wat je niet voorzien had.
Dus als er iets misgaat qua communicatie, op welke manier dan ook, niet gelijk alles afkappen, wegrennen en het gewonde dier uithangen.
Ik ben best wel straight forward en niet zo van de chitchat. Dus als ik iets niet wil, of teleurgesteld ben oid, dan zeg ik het meestal gewoon. Ik ben een gepassioneerd persoon en ook loyaal aan mensen die ik liefheb of waar ik mee werk bijvoorbeeld.
Het lijkt alleen wel alsof daten echt een mijnenveld is, voordat je er erg in hebt, heb je op tenen getrapt, vliegen er muren omhoog en kan er niet meer over gesproken worden. Batsboem, over, klaar. Op naar de volgende.
Het lijkt wel alsof niemand meer wil investeren in ontdekken wie die ander nou echt is.

Voorbeeld van aantal maanden geleden: leuke match, man kwam speciaal naar mijn stad om samen te eten.
Gezellig, leuk, prima. Verder niets gebeurd. We appten bijna dagelijks, maar ik vond hem wel wat oppervlakkig. Desalniettemin wilde ik het wel nog een kans geven. Tweede date gepland, zijn voorstel was om bij mij thuis af te spreken en eten te bestellen.
IK gaf aan dat ik niet zo snel iemand thuis uitnodig, als ik die persoon amper ken. En dat, als hij andere intenties had, we dan misschien niet op dezelfde lijn zaten? Ik kreeg meteen de reactie terug dat we maar een andere keer moesten afspreken.
Ik heb later nog gevraagd wat het probleem was, maar kreeg het verwijt dat ik niet enthousiast genoeg had gereageerd..
Echt, het zal wel een ego ding zijn ofzo..
Alle reacties Link kopieren
@kopstoot: bedankt voor je opheldering. Haha, en ego ja daar hebben wij mannen nog wel eens last van. Vooral dat die graag zo teder en zacht wordt behandeld want het kan allemaal nogal fragiel zijn. :cry:

Alleen dat stuk van mijnenveld daar sta ik toch wel vrij simpel in. Als iemand zo snel op zijn teentjes is getrapt dan is het gewoon simpelweg geen match. Dat gebrek aan investeren is ook wel een ding ja. Ik heb het idee dat iedereen de illusie van enorm veel keuze ervaart. Terwijl in mijn ervaring die echte connectie nog steeds zeldzaam is. Zelfs al heb je geen tekort aan aandacht is de aandacht niet altijd van hoge kwaliteit.

@Robinson: succes met je date dan dit weekend. met dit vrolijke weer zal de sfeer in ieder geval ook wel goed zitten

@depster: ja, persoonlijkheid is wel handig. Zeker omdat uiterlijk toch ook maar vergankelijk is op een gegeven moment. Hoewel ik moet eerlijk toegeven dat het uiterlijk wel mee blijft tellen hoor.

@mats: die signalen die jij omschrijft vind ik eigenlijk wel vrij duidelijke signalen hoor, maar goed dat kan natuurlijk ook aan mij liggen haha. flirten en toenadering zoeken en initiatief tonen is juist iets waarvan ik hoopte dat het duidelijke signalen zijn.

@winterpeentje: ja, ik vraag me dan ook af bij wat voor soort mensen dat succesvol is. heel apart. ow en rare mensen er uit filteren met chats daar wordt je zo ervaren in op Tinder denk ik. Als je het eng vindt dat is ook niet erg, gewoon lekker je eigen tempo aanhouden.
Alle reacties Link kopieren
Yes! Dit topic leeft nog! :) Ben benieuwd wie er nog (of: weer) is van de 'oude garde', ik zag Winkje en Mats alvast voorbij komen!

Ik kom ook weer even meevolgen. Heb een hele lange datepauze gehad (afrondingsfase PhD en burn-out klachten) maar deze week eindelijk weer eens in een vlaag van verveling op Tinder gegaan, het voordeel van zo lang weg zijn is dat je in één keer veel matches hebt ;)

(Hoewel dat voor mij niet eens zo'n voordeel is, want ik heb altijd de neiging om me te focussen op één tegelijk, anders wordt het me teveel van 't goeie, dat 'verplicht' gesprekjes voeren... ben daar snel op uitgekeken, wetende hoe weinig het zegt.)

Eén man is wel leuk tot nu toe, hij is net als ik een 'expat' hier en blijkt ook nog eens bij me om de hoek te wonen. Ik heb eigenlijk totaal geen energie en motivatie om weer te gaan daten, maar ik ga het denk ik toch een kans geven. En ik vond dat het wel daarbij hoorde om weer eens even op dit forum in dit topic te komen kijken! Hopelijk alles goed hier met iedereen en niet teveel date-ellende.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
[quote=depster post_id=28405397 time=1524166549 user_id=170671
Heb jij nog dates in t verschiet?
[/quote]

Nee joh, wie wil nou met mij op date :mrgreen:
Er is wel weer voorzichtig een contact terug aan komen van iemand waar het een tijd terug erg leuk was op de app.
Alle reacties Link kopieren
kopstoot schreef:
19-04-2018 22:31
Sorry, ik kan niet op iedereen reageren, maar reageer even op de vraag van Rolami:
wat ik bedoel met moeite doen, is bijvorbeeld niet gelijk gekwetst reageren als er iets gebeurt wat je niet voorzien had.
Dus als er iets misgaat qua communicatie, op welke manier dan ook, niet gelijk alles afkappen, wegrennen en het gewonde dier uithangen.
Ik ben best wel straight forward en niet zo van de chitchat. Dus als ik iets niet wil, of teleurgesteld ben oid, dan zeg ik het meestal gewoon. Ik ben een gepassioneerd persoon en ook loyaal aan mensen die ik liefheb of waar ik mee werk bijvoorbeeld.
Het lijkt alleen wel alsof daten echt een mijnenveld is, voordat je er erg in hebt, heb je op tenen getrapt, vliegen er muren omhoog en kan er niet meer over gesproken worden. Batsboem, over, klaar. Op naar de volgende.
Het lijkt wel alsof niemand meer wil investeren in ontdekken wie die ander nou echt is.
Gelijkgestemde, herkenbaar :-D
kopstoot en mats, herkenbaar hoor. Maar wat wil je... tegenwoordig zijn er zoveel mogelijkheden om naar iets 'beters' op zoek te gaan
Alle reacties Link kopieren
True Depster, maar eigenlijk is dat een kwestie van: het gras van de buren lijkt altijd groener.
Ik las ooit ergens dat ' de narcistische persoonlijkheid (ja die hebben we allemaal een beetje in ons) zoekt naar volmaaktheid, wat een zekere manier is ervoor om te zorgen dat de liefde nooit een kans krijgt om op te bloeien. De aanvankelijke high kan zo onstuimig zijn, zulke hoge verwachtingen wekken, dat het werkelijke groeiwerk dat op de eerste aantrekkingsfase moet volgen te saai lijkt, te moeilijk om je ertoe te verplichten. Zodra het duidelijk wordt dat die ander een echt mens is, keert het ego zich af en wil het ergens anders gaan spelen.'
Zal niet verder uitwijden want dan wordt het wat zwaar, maar hier zit voor mij veel herkenning in.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasmonster schreef:
20-04-2018 20:12
Yes! Dit topic leeft nog! :) Ben benieuwd wie er nog (of: weer) is van de 'oude garde', ik zag Winkje en Mats alvast voorbij komen!

Ik kom ook weer even meevolgen. Heb een hele lange datepauze gehad (afrondingsfase PhD en burn-out klachten) maar deze week eindelijk weer eens in een vlaag van verveling op Tinder gegaan, het voordeel van zo lang weg zijn is dat je in één keer veel matches hebt ;)

(Hoewel dat voor mij niet eens zo'n voordeel is, want ik heb altijd de neiging om me te focussen op één tegelijk, anders wordt het me teveel van 't goeie, dat 'verplicht' gesprekjes voeren... ben daar snel op uitgekeken, wetende hoe weinig het zegt.)

Eén man is wel leuk tot nu toe, hij is net als ik een 'expat' hier en blijkt ook nog eens bij me om de hoek te wonen. Ik heb eigenlijk totaal geen energie en motivatie om weer te gaan daten, maar ik ga het denk ik toch een kans geven. En ik vond dat het wel daarbij hoorde om weer eens even op dit forum in dit topic te komen kijken! Hopelijk alles goed hier met iedereen en niet teveel date-ellende.
Haha nu jij ineens weer boven komt drijven wil ik ook weer even reageren als 'oude garde' ;)
ik was een tijdje helemaal weg van het forum en daardoor dus ook van dit topic maar lees inmiddels afentoe weer wat
schrijf niet meer mee want heb inmiddels (denk ik) zomaar de liefde van mijn leven gevonden, op tinder! jawel.
ik was zijn eerste tinderdate ooit :love: en ik liep inmiddels toch wel ruim in de tientallen denk ik...
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
21-04-2018 12:38
Haha nu jij ineens weer boven komt drijven wil ik ook weer even reageren als 'oude garde' ;)
ik was een tijdje helemaal weg van het forum en daardoor dus ook van dit topic maar lees inmiddels afentoe weer wat
schrijf niet meer mee want heb inmiddels (denk ik) zomaar de liefde van mijn leven gevonden, op tinder! jawel.
ik was zijn eerste tinderdate ooit :love: en ik liep inmiddels toch wel ruim in de tientallen denk ik...
Aaaah wat leuk, gefeliciteerd! Dit soort verhalen geven de mens moed ;)
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook meeschrijven! Was weer heel actief gaan tinderen, leuke dates gehad maar niet fantastisch. Tot 7 weken geleden, leuke jongen ontmoet, keer of zeven gedate. Hij is zelfs twee uur in de trein naar mij gekomen voor een weekendje. Verder ben ik vaak in de buurt van zijn woonplaats.

Heel gezellig gehad, aan het begin vond hij mij duidelijk leuker dan ik hem, dat werd gelijkwaardiger maar nu vroeg hij dit weekend waar het heenging. Hij vindt het heel gezellig, maar ziet ons niet langer daten dan 2/3 weken en hij niet denkt dat het ergens heen gaat.

Ik ben niet verliefd maar vind onze dynamiek heel erg leuk en denk meer wie weet wat er nog gaat komen.

Nu ben ik er weg gegaan en hebben we eigenlijk niet echt iets afgesproken. Ik weet niet echt of ik nog contact moet zoeken of het gewoon zo laten. Zou het wel jammer vinden als dit het is. Wat een gedoe dat tinder, was net blij dat ik even niet meer hoefde te swipen en het over m´n dag te moeten hebben :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Mijn 'hufterteller' slaat inmiddels op hol, even een update:

Gisteravond rond 22.00 uur een match met een bijzonder knappe man, ik krijg 1 regel tekst: kunnen we vanavond afspreken?
Ik reageer: dat zou leuk zijn, maar heb je onze afstand gezien?
Hierna ben ik meteen ontmatched (als ik het zo goed schrijf). Wauw, waarom niet schrijven: hoi neuken?

Zaterdagnacht dit (had ik gepost in het topic 'Is daten echt zo moeilijk'):

Gisteravond contact met iemand waar ik al eerder een match mee was, maar die ver weg woonde. Nu was hij in de buurt en ik was op een feestje.
De wijn vloeide rijkelijk dus ik zei, waarom kom je niet langs. Hij kwam niet dus ik zei dat ik ging slapen. Ik wist niet wat ik miste, aldus hij.
Ik zei dat ie gewoon niet durfde, maar nu mooi te laat was. Als laatste kreeg ik een bericht dat ie een vriendin had en daarom niet weg kon......
Leuk zo'n vriend die stiekem op Tinder staat!

Daarnaast ook nog een gesprek gehad met een dude die meteen mijn telefoonnummer wilde, waarop ik zei dat ik eerst graag even verken wat ik van iemand vind en niet zo snel mijn nummer geef. Hierop volgden veel 'lieverd'', honey', 'babe' etc. Hij hield niet van schrijven dus dat moest ik begrijpen. Ik kon hem bellen met mijn nummer 'uit' als ik wilde.

Daarnaast nog gesprek gehad met een Franse psycholoog die deze week in NL is en graag wilde meeten om samen te eten. Alleen zit hij dan nog steeds 200 km bij me vandaan en ga ik niet op een doordeweekse avond zo ver reizen.

Even denken, nog een match uit Italië die met alle geweld naar mijn woonplaats wil komen, maar die ik te jong vind en waar ik niets uit zie komen. Hij werkt op dit moment wel in NL, maar ook 160 km bij me vandaan. Hij blijft steeds maar weer terugkomen en volhouden dat ie me wil ontmoeten. Gewoon geen zin in.

Dan klets ik nog af en toe met een muzikant die nogal zweverig is, maar dat loopt nog niet echt verder.

Ik merk dat ik er echt wel klaar mee ben, geen zin meer in oeverloos gechat en lomp gedrag (waar ik overigens hartelijk om kan lachen, zoveel oppervlakkigheid).
kopstoot schreef:
24-04-2018 09:04
Mijn 'hufterteller' slaat inmiddels op hol, even een update:

Gisteravond rond 22.00 uur een match met een bijzonder knappe man, ik krijg 1 regel tekst: kunnen we vanavond afspreken?
Ik reageer: dat zou leuk zijn, maar heb je onze afstand gezien?
Hierna ben ik meteen ontmatched (als ik het zo goed schrijf). Wauw, waarom niet schrijven: hoi neuken?
Ik weet niet hoe oud je bent, of wat je zoekt, maar een man die mij zo'n regel tekst stuurt reageer ik niet eens op. Het is overduidelijk gericht op seks, kortaf, respectloos. Zou je wel hebben afgesproken als de afstand korter was?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil uiteindelijk een relatie, maar een FWB is ook welkom. Heb ook zo mijn behoeftes als single. :$ Deze man was aantrekkelijk dus ja, had wel met hem afgesproken, alleen wel eerst buitenshuis.
Fizzyhideous schreef:
24-04-2018 09:10
Ik weet niet hoe oud je bent, of wat je zoekt, maar een man die mij zo'n regel tekst stuurt reageer ik niet eens op. Het is overduidelijk gericht op seks, kortaf, respectloos. Zou je wel hebben afgesproken als de afstand korter was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven