Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Fatimaaa, sterkte meid, we denken aan je!
Lieve engel,

Zou je eens een kijkje willen nemen bij 'Verliefd op de buurvrouw'? Twee ettertjes willen hier graag weg, maar het schijnt ze niet te lukken. Kun je ze een handje helpen voor het echt uit de hand loopt?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Wilde ik ook net een verzoekje over posten. Volgens mij hebben we toch een trolletje te pakken, Five...

@ Fatima: veel sterkte
Fatimaaa en heel veel sterkte komende tijd.
Thanx ladies, heb maatregelen genomen.
Hey, Tekino had toch verzocht dat zijn nick op inactief gezet zou worden? Of heeft ie dat gejokt?
Nee joh, dat was het bananending.
Oh, dacht dat Tekino ook "dreigde" weg te gaan. Kunnen we niet doen alsof dat wel zo was?
Zie blokkadetopic Min
Toe maar, die was lekker bezig, ook nog een onfatsoenlijke mail (ik neem aan naar Viva)! Wel jammer, ik was net warm aan het lopen om hem zijn vet te geven . Ach ja.....
Angel op het topic van 'Nederlandse vrouwen met moslim mannen' is gisteravond een oproep geplaatst!
Dank je, ik ga hem verwijderen
Five, topic "Vol van haat" wordt totaal om zeep geholpen door zogenaamd lollige reacties...
Dank je! Ik heb hem offline gehaald en ga NU opschonen.
O jee.

Mag een forummer tegenwoordig niet meer sceptisch zijn????
Geen bijzonderheden
Nah mooi is dat! Wat zullen we nou krijgen... Ik wil even opmerken dat we gewoon een normale discussie hadden inmiddels over het verhaal, waarvan de ene partij vond dat het niet waar kon zijn en de andere partij wel. Dat is iets totaal anders dan lollige reacties.

Q, dit slaat echt totaal nergens meer op.
Sjesis Q, ik zie zoveel van die topics, meld je ze allemaal dan?
Geen bijzonderheden
Tsssssssss......
quote:minny schreef op 19 november 2009 @ 20:54:

Nah mooi is dat! Wat zullen we nou krijgen... Ik wil even opmerken dat we gewoon een normale discussie hadden inmiddels over het verhaal, waarvan de ene partij vond dat het niet waar kon zijn en de andere partij wel. Dat is iets totaal anders dan lollige reacties.

Q, dit slaat echt totaal nergens meer op.Juist. Het loltrappen was allang voorbij en we waren allang weer normaal bezig om TO vragen te stellen hoe het nu echt in elkaar zat.
Geen bijzonderheden
quote:Viva Angel5 schreef op 19 november 2009 @ 20:52:

Dank je! Ik heb hem offline gehaald en ga NU opschonen.Volgens mij kun je dan ongeveer alles na de OP deleten
The time is now
En dan nog, als een beetje flauw doen en lol schoppen tussendoor tegenwoordig niet meer mag..

Five, offline gehaald en dan pas opschonen? Me dunkt dat je beter 'niet passende' reacties had kunnen weghalen.

Zo jammer dit.
Geen bijzonderheden
quote:Banba schreef op 19 november 2009 @ 20:56:

[...]

Volgens mij kun je dan ongeveer alles na de OP deleten

Nah 5... Dan zet je alleen de OP terug.

Soort ganzebord.

Terug naar start!
Je zou ook even kunnen kijken naar het moment waarop ik de vraag uitgezet heb.

Dat was vrijwel direct na mijn eerste post in het topic, toen iedereen nog over elkaar buitelde van het lachen om zo'n totaal ongeloofwaardig verhaal.
Ik zal eens alle topics melden waarvan ik denk dat het om zeep geworden wordt door lollige reacties.

Daar heb je dan een dagtaak aan. Wat zeg ik? 24/7 ben je dan in touw.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven