Moeite met begin relatie

11-09-2017 14:51 242 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een lange tijd gedate met een enorm leuke jongen, hier afgelopen weekend het "wat zijn we" gesprek mee gestart waar uit kwam dat we dus een stelletje zijn, hoera !!

Enkel is dit geen hoera voor mij.. Toen wij aan het daten waren was ik erg laid-back, erg "chill" naar hem toe en het boeide me eigenlijk niet heel erg wanneer ik hem weer zou zien "want misschien word het toch niks" , dus ik hield veilig afstand van de binding.

Nu we dus officieel samen zijn ben ik veranderd in een controlefreak, ik wil weten wanneer ik hem weer zie, of we samen slapen, hoe het gaat, wat hij aan het doen is.. Maar krijg hier vreemde reacties op terug zoals: "Ja we kijken wel even, drukke week dus zie je niet veel" waardoor bij mij allemaal rare alarmbellen gaan rinkelen dat hij mij niet leuk genoeg zou vinden.. Dit had ik in onze datingsfase absoluut niet.

Ik heb hem ook verteld dat ik een enorme controlefreak ben en graag dingen geplant heb voor de week.. Hij reageerde hier op met: Ik niet, ik hou van ongeplant dingen doen en van mijn vrijheid.. Nou ja dat snap ik wel

Nou heb ik heel de dag al niks van hem gehoord terwijl we voor we "officieel" waren elk uur wel iets van hem hoorde.. Hij is constant online op whatsapp en ik zie weer gigantische beren op de weg..

Mijn vriendinnen zeggen dat ik het "over me heen" moet laten komen maar dat vind ik heel lastig, want ik heb geen duidelijkheid in wanneer we elkaar weer zien en dergelijke..
Het lijkt alsof ik ineens de grip over mijn gevoelens kwijt ben en ik niet meer realistisch na kan denken

Ik ben trouwens in de 20, hij ook.

Herkent iemand zich hier in, en hebben jullie tips?
anoniem_338073 wijzigde dit bericht op 11-09-2017 14:52
Reden: Toevoeging
3.30% gewijzigd
Meloony123 schreef:
13-09-2017 22:13
Het is nu 22:15, ff pauze op werk.. Maar nogsteeds geen appje.. Lijkt me toch wel dat hij in ziet dat hij een rotactie geplaatst heeft? Vooral ook door zo on inhoudelijk te reageren op de vraag of het lukt.. Hij had ook kunnen zeggen: Ja het lukt maar vandaag red ik niet meer, maar in plaats daarvan laat hij me keihard zitten..

Ik denk er heel veel over na en denk bij mezelf waarom hij me opeens niet meer wilt zien, of spreken.. Ik heb niks verkeerd gezegt tegen hem behalve de vraag waarom hij zo stil was.. Nou als dat een rede is om mij niet meer te appen dan vind ik dat erg vreemd.
Denken jullie dat ik iets verkeerd heb gedaan? Ik trek het heel erg naar mezelf toe, want waarom was ik eerst wel goed genoeg en nu ineens niet meer...
Eerlijk? Je hebt vast niks verkeerd gezegd, maar je bent vanaf het moment dat jullie een relatie kregen als een blad aan een boom omgedraaid. Ik zou serieus knettergek worden. Ik krijg het Spaans benauwd van je berichten. Meid echt waar, op zon manier stoot je mensen van je af.

Ik denk dat het bij het opdringerig contact zoeken en zeggen dat je een controlefreak bent mis is gegaan. Dat het weinig appen eigenlijk al genoeg zegt en de afspraak om zijn gereedschap te halen eigenlijk was omdat hij er mee wil stoppen.
Meid, jij hebt echt een probleem mbt relaties, vertrouwen, zelfvertrouwen etc. Dat weet je zelf ook en je bent in therapie. Helemaal goed en helemaal mee doorgaan.

Deze knakker is een mooie oefening. Jij gaat hem gewoon afkappen en dit stoppen. Hij behandeld je waardeloos, dat weet je rationeel zelf ook. Zie het dus als een leerschool; niet blijven hangen, pleasen en hopen en daardoor jezelf ellendig voelen. Maar voor jezelf opkomen en dus dumpen die hork. Dat is je eerste stap naar zelfstandigheid en zelfvertrouwen.
TO heeft denk ik zeker issues met vertrouwen en zelfvertrouwen, maar dat zegt niet dat alles in dit geval aan haar ligt. Haar ex reageert opeens heel anders dan voorheen, daar heeft zij weinig invloed op, want dat deed ie eigenlijk al direct vanaf het moment dat ze hadden uitgesproken dat ze wat met elkaar hadden.

Ik denk dat dit ook gewoon geen match is; een betrouwbare man die doet wat ie zegt en zegt wat ie doet lijkt me veel beter bij TO passen. Want het laatste dat je nodig hebt als je al issues hebt met vertrouwen en zelfvertrouwen is een man die dat ook nog eens triggert.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben jij eigenlijk niet eens zo opdringerig naar hem toe als ik het zo lees. Wel in je hoofd, maar 2 appjes per dag is natuurlijk niet teveel.

Dit is een jongen die ervoor zorgt dat je aan jezelf gaat twijfelen. Denkt dat jij verkeerd bezig bent ipv dat je objectief kijkt en ziet dat hij zich als een hork gedraagt. Want dat is het volgens mij.
En omdat jij te weinig zelfvertrouwen hebt, val je op dit soort types.
Het enige wat er mis is met jou...is dat je "onder gaat liggen". En gevoelig bent voor zijn vleierij als het hem uitkomt.
Een gezonde relatie gaat twee kanten op. Je hebt respect voor elkaar en laat elkaar groeien ipv onzekerheid en twijfel creëren. Dit is geen relatie. Jij bent zijn speelpoppetje die hij in en uit de kast haalt als hij er zin in heeft.
Hem ga je niet veranderen. Exit met die loser. Jezelf kan je wel sterker maken.
Dus als hij komt slijmen, dan moet je sterk zijn en zeggen: zo werkt dat niet! Als hij dan boos wordt, weet je genoeg. Als hij gaat slijmen kan je ervoor kiezen het nog 1x aan te kijken maar niet langer. Hoe vaker je dit tolereert hoe moeilijker het wordt uit de relatie te stappen. En dan kan het jaren duren totdat je zo leeggezogen bent dat er niets van je overblijft.
Hij is een grote jongen dus hij heeft je met respect te behandelen. Hij moet zijn verantwoordelijkheden nemen. Doet hij dat niet dan is hij je niet waard. Hij gaat jou niet gelukkig maken.
Alle reacties Link kopieren
Pango schreef:
14-09-2017 08:52
Misschien ben jij eigenlijk niet eens zo opdringerig naar hem toe als ik het zo lees. Wel in je hoofd, maar 2 appjes per dag is natuurlijk niet teveel.

Dit is een jongen die ervoor zorgt dat je aan jezelf gaat twijfelen. Denkt dat jij verkeerd bezig bent ipv dat je objectief kijkt en ziet dat hij zich als een hork gedraagt. Want dat is het volgens mij.
En omdat jij te weinig zelfvertrouwen hebt, val je op dit soort types.
Het enige wat er mis is met jou...is dat je "onder gaat liggen". En gevoelig bent voor zijn vleierij als het hem uitkomt.
Een gezonde relatie gaat twee kanten op. Je hebt respect voor elkaar en laat elkaar groeien ipv onzekerheid en twijfel creëren. Dit is geen relatie. Jij bent zijn speelpoppetje die hij in en uit de kast haalt als hij er zin in heeft.
Hem ga je niet veranderen. Exit met die loser. Jezelf kan je wel sterker maken.
Dus als hij komt slijmen, dan moet je sterk zijn en zeggen: zo werkt dat niet! Als hij dan boos wordt, weet je genoeg. Als hij gaat slijmen kan je ervoor kiezen het nog 1x aan te kijken maar niet langer. Hoe vaker je dit tolereert hoe moeilijker het wordt uit de relatie te stappen. En dan kan het jaren duren totdat je zo leeggezogen bent dat er niets van je overblijft.
Hij is een grote jongen dus hij heeft je met respect te behandelen. Hij moet zijn verantwoordelijkheden nemen. Doet hij dat niet dan is hij je niet waard. Hij gaat jou niet gelukkig maken.
Pango jij begrijpt me helemaal ! Ik ben inderdaad niet claimerig naar hem toe, exact wat jij zegt.. Sterker nog, ik heb helemaal niks meer laten weten sinds gisteren.. Stel ik zou hem nogsteeds proberen te appen en bellen zou ik zeggen: Okey dat is claimerig.. Maar nu is dat absoluut niet van toepassing.
We hebben dus een relatie maar volgensmij niet meer, hij laat niks meer weten en heb niks meer gehoord tot nu toe.. Al lijkt het me dat een sorry niet bepaald overbodig is van zijn kant af..
Als hij mij een berichtje stuurt zeg ik letterlijk: Ik laat mij niet op deze manier behandelen

Ik ben in mijn hoofd nogsteeds opzoek naar vragen zoals waarom.. Wat zou ik gedaan hebben dat hij nu zo doet.. Zou hij weer terugkomen.. Zo ja wat zou er gebeuren.. Zou er een ander in het spel zijn.
Hij zal toch een keer contact op moeten nemen voor zijn gereedschap, want dat had hij zoooo hard nodig.

Ik heb mijn laatst gezien weer aangezet trouwens, vond ik toch wel makkelijk.. Vooral omdat ik weet dat hij mij toch niet meer gaat appen, tsja hij is online geweest maar dat konden we van te voren natuurlijk wel weten..
Joh, die heeft er echt geen zin meer in hoor. En als hij zoveel online is, privé, dan heeft hij het vast heel druk om andere dames binnen te hengelen.
Alle reacties Link kopieren
weet je wat het mooiste zou zijn, niet eens meer typen dat 'je je niet zo laat behandelen'
maar het gewoon laten zien, door helemaal niet meer te reageren

lekker door met je leven, dat gereedschap komt je meer van pas en zo heb je nog een leuk aandenken aan de les die je moest leren kennelijk
troost je met de gedachte dat jij over een maandje of wat weer gezellig op date kan en hij zit op een booreiland met meer meeuwen dan mensen
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, als hij je nog iets stuurt moet je gewoon helemaal niet meer reageren. Alles wat jij terug zegt, daar geef je hem toch weer aandacht mee. Dit is echt geen leuke man, moet je niet voor jezelf willen. Lekker blokkeren die handel :bye:
Alle reacties Link kopieren
STOP met jezelf afvragen wat JIJ verkeerd hebt gedaan!! Dat is precies waar je de fout in gaat! HIJ IS EEN LUL, PUNT.
Je moet leren PUNT zeggen. Je moet het niet naar jezelf toetrekken.

Hij is een lul:
-omdat hij je zo behandelt
- als hij een ander zou hebben, is hij een lul
- als hij terugkomt, kan je erop inzetten dat hij je op een ander moment toch weer zo LULlig gaat behandelen

Hij is niet goed voor jou. PUNT
Jij houdt je vast aan het woord, we zijn een stelletje.. Maar dat blijkt nergens uit.
Ga gewoon eens objectief naar de feiten kijken in plaats van in een kringetje rond te gaan draaien. Want dat kringetje is benauwend, obsessief en je word er alleen maar ongelukkig van. Hij voelt dat ook en daar heeft hij geen zin in (los van of je het hardop zegt of appt) maar dat is niet zo belangrijk (want los daarvan is hij een loser). Belangrijker is dat je jezelf verstikt.
Nu lijkt het even heel moeilijk om hem los te laten, maar als je het doet voelt je je over 3 weken echt 100 x beter dan nu. Leer nu je les, dan maak je straks niet weer dezelfde fouten. Als je dan weer eens zo'n loser tegenkomt, herken je het eerder en kan je makkelijker loslaten. En op een dag tref je een jongen die wel voor je gaat en je met respect behandelt.

Want zelfs als je hem zou benauwen dan zou hij het fatsoen moeten hebben om het tenminste uit te maken en duidelijk te zijn. Zelfs dat kan hij niet. Wil je daar bij blijven of deel van uitmaken?....
Alle reacties Link kopieren
Meloony123 schreef:
11-09-2017 15:30
Ik heb hem verder geen bericht meer gestuurd sinds rond 1 uur.. Laat het nu zoals jullie zeggen ook van zijn kant afkomen.
Het weekend zijn we bijna 24/7 samen geweest en het was enorm gezellig, gister vond ik het dus geen probleem om niet veel van hem te horen tot pas laat in de avond.. Maar nu al 2 dagen zo stil, terwijl hij daarvoor zo actief was met appen en zo gefixeerd op onze "snapreeks" die hij nu zelf vergeten is vind ik het toch een beetje vreemd..

Lijkt mij dat als je net samen bent dat je graag samen wilt zijn en van elkaar op de hoogte wilt zijn.. En het lijkt me ook niet dat ik wat verkeerds gedaan of gezegd heb tegen hem behalve dan dat ik een controlefreak ben en ik er van hou om mijn week alvast geplant te hebben
Um nou ik ben heel verliefd en mijn vriend ook, maar we hebben echt niet de hele dag door contact. Zelfs niet in het begin van onze relatie.
Alle reacties Link kopieren
Meloony123 schreef:
14-09-2017 09:19
Pango jij begrijpt me helemaal ! Ik ben inderdaad niet claimerig naar hem toe, exact wat jij zegt.. Sterker nog, ik heb helemaal niks meer laten weten sinds gisteren.. Stel ik zou hem nogsteeds proberen te appen en bellen zou ik zeggen: Okey dat is claimerig.. Maar nu is dat absoluut niet van toepassing.
Sorry to, ik dacht even dat je een paniekerige stalk-vriendin was, maar dat ben je dus niet! Ik zou gewoon het gesprek aangaan.. maar vertrouw vooral op je onderbuikgevoel!
Alle reacties Link kopieren
Thuis van werk, en raad eens.. Jahoor een berichtje van lullo..

Of hij mijn rekeningnummer mag want hij had 3 sigaretten geleend van me en wou het geld daarvoor terugstorten.. Nou ik heel droog enkel mijn rekeningnummer gestuurd en verder niks laten weten.

Kreeg terug: Dankuuu, en kan ik dan zaterdag ochtend mn gereedschap ophalen?
Ik: Ja, als je dit keer wel op komt dagen.. Om 12 uur ben ik weg.

Hij: Okeee komt goed, ik ben nu bij mn oma dr inboedel aan het verhuizen

Ik heb niet meer gereageerd, ben het zat.. Ik ben geen speelpop.. Hij mag zijn gereedschap hebben, maar ik begrijp niet dat hij niet door heeft dat ik het niet meer zie zitten..
Alle reacties Link kopieren
Pango schreef:
14-09-2017 12:39
STOP met jezelf afvragen wat JIJ verkeerd hebt gedaan!! Dat is precies waar je de fout in gaat! HIJ IS EEN LUL, PUNT.
Je moet leren PUNT zeggen. Je moet het niet naar jezelf toetrekken.

Hij is een lul:
-omdat hij je zo behandelt
- als hij een ander zou hebben, is hij een lul
- als hij terugkomt, kan je erop inzetten dat hij je op een ander moment toch weer zo LULlig gaat behandelen

Hij is niet goed voor jou. PUNT
Jij houdt je vast aan het woord, we zijn een stelletje.. Maar dat blijkt nergens uit.
Ga gewoon eens objectief naar de feiten kijken in plaats van in een kringetje rond te gaan draaien. Want dat kringetje is benauwend, obsessief en je word er alleen maar ongelukkig van. Hij voelt dat ook en daar heeft hij geen zin in (los van of je het hardop zegt of appt) maar dat is niet zo belangrijk (want los daarvan is hij een loser). Belangrijker is dat je jezelf verstikt.
Nu lijkt het even heel moeilijk om hem los te laten, maar als je het doet voelt je je over 3 weken echt 100 x beter dan nu. Leer nu je les, dan maak je straks niet weer dezelfde fouten. Als je dan weer eens zo'n loser tegenkomt, herken je het eerder en kan je makkelijker loslaten. En op een dag tref je een jongen die wel voor je gaat en je met respect behandelt.

Want zelfs als je hem zou benauwen dan zou hij het fatsoen moeten hebben om het tenminste uit te maken en duidelijk te zijn. Zelfs dat kan hij niet. Wil je daar bij blijven of deel van uitmaken?....
Nee als we een stelletje zouden zijn zou hij mij als het goed is veel respectvoller behandelen en niet heel de dag laten zitten wachten.
Ik weet bijna zeker dat hij geen ander heeft, hij heeft al amper tijd voor mij namelijk..
Het loslaten ging prima totdat hij weer het lef had contact te zoeken, alhoewel uit de manier hoe ook niet blijkt dat we een stelletje zijn hoor.. Niet dat ik er heel vrolijk op in ging :hihi: maar ik was gewoon bezig met mn eigen dingen, pak ik mn telefoon en word ik weer meteen in die emotie van verwarring geworpen..

Ik ontvang nu ineens ook allemaal snapchats van hem, terwijl hij me dagen lang niet 1 foto gestuurd heeft.. God die verwarring, en dat lef wat die kerel heeft naar mij toe.. Ik ben weer zo kwaad
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie kinderachtig bezig zeg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meegelezen en begrijp je helemaal Meloony123. Ik vond sommige reacties ook erg hard. Volgens mij liet je niet zo veel aan hem merken, alleen in je hoofd ging het loos. Dat is iets anders, iets waar je echt aan moet gaan werken, dat wel.

Ik ben blij dat je EINDELIJK eens boos wordt. Want wat een nare gast zeg. Die zou ik, als ie zijn gereedschap komt halen, inpakken met een strik eromheen en aan de straat zetten (hij dan hé).

Je gevoel bleek dus wel te kloppen. Ik zou het ook heel vreemd vinden als je van heel veel appjes per dag (ook tijdens werktijden en tijdens baaldagen van zijn kant) ineens weinig tot niks meer hoort. Ook de toon van appjes zegt veel, vind ik dan.

Ik herken veel in hoe je reageert, en heb dat jaren ook gehad. Therapie gehad (niet alleen voor dit) en dat heeft me heel veel inzicht gegeven. oander andere waar de oorzaak zat, en hoe ik ermee aan de slag on. Dat begint met het besef dat je iemand nooit kunt controleren, al sta je ernaast. En je moet dat ook niet eens willen. Het is slopend voor je gevoel, en voor je zelfvertrouwen. En wat iemand hier ook al schreef; er zijn types die het ontzettend triggeren. Ik heb nu een relatie waarbij dit alles totaal niet speelt. Er is wederzijds respect en gelijkwaardigheid, en dat komt ook omdat ik me anders opstel. Ik ga niet meer 'bedelen' om aandacht, ga me niet meer 'kleiner' maken tov van die ander. Ik ben leuk genoeg om een relatie mee te hebben. Zo niet, dan zoek vooral een deur verder.
Laat deze vent gaan, dat doet nu even pijn, maar je gaat er zoveel ellende mee voorkomen. Denk niet aan de korte termijn bevrediging, maar op de lange duur. Wil jij zo een relatie beginnen? Dan zul je heel wat van dit soort momenten hebben met deze man. Gaat niet werken.

Zorg dat je werkt aan je eigenwaarde: de ander mag in zijn vuistjes knijpen met je als vriendin. Als je dat niet voelt, wegwezen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik werd wakker met alweer een appje, een gesprek wat uitliep tot het feit dat hij een aantal weken naar ierland vertrekt maar ik ben luchtig er op in gegaan.

Hij vroeg me of er wat was, en ik hem het hem gestuurd:

Je zei zondag dat we een stelletje waren, toen vernam ik opeens niks meer van je.. Woensdag liet je me heel de dag wachten zonder dat ik een berichtje kreeg of je nog kwam of niet, en vernam ik weer niks van je..
En nu hoor ik dat je een paar weken naar Ierland gaat, gun ik je graag.. Maar de manier waarop is rot..

Nog geen reactie maar ik ben trots dat ik het voor mezelf opneem, wist ook echt niet wat ik anders moest typen.. Negeren ben ik slecht in
Dat je het zat bent, het niet meer ziet zitten (dat schreef je even eerder nog) en het uitmaakt?
Alle reacties Link kopieren
Lieve schat, stop met dit geapp! En met hem verwijten te maken. Als je hem iets te zeggen hebt dan spreek je met elkaar af. Dit vind ik echt niet iets voor over de app.
Alle reacties Link kopieren
Meloony123 schreef:
15-09-2017 10:31


Je zei zondag dat we een stelletje waren, toen vernam ik opeens niks meer van je.. Woensdag liet je me heel de dag wachten zonder dat ik een berichtje kreeg of je nog kwam of niet, en vernam ik weer niks van je..
En nu hoor ik dat je een paar weken naar Ierland gaat, gun ik je graag.. Maar de manier waarop is rot..
zoveel drama aan het begin van je relatie, ik denk dat hij niet meer terug komt uit Ierland.
Snap het sigaretten verhaal niet.
Gaat toch om 60 ct ofzo?
Alle reacties Link kopieren
hahahahahahahaha voor jezelf opgekomen
Lorem Ipsum
Meloony123 schreef:
15-09-2017 10:31
Goedemorgen,

Ik werd wakker met alweer een appje, een gesprek wat uitliep tot het feit dat hij een aantal weken naar ierland vertrekt maar ik ben luchtig er op in gegaan.

Hij vroeg me of er wat was, en ik hem het hem gestuurd:

Je zei zondag dat we een stelletje waren, toen vernam ik opeens niks meer van je.. Woensdag liet je me heel de dag wachten zonder dat ik een berichtje kreeg of je nog kwam of niet, en vernam ik weer niks van je..
En nu hoor ik dat je een paar weken naar Ierland gaat, gun ik je graag.. Maar de manier waarop is rot..

Nog geen reactie maar ik ben trots dat ik het voor mezelf opneem, wist ook echt niet wat ik anders moest typen.. Negeren ben ik slecht in
Voor jezelf opgekomen?
Daar heb ik toch een heel ander idee bij. Wat dacht je van deze gast dumpen? Je hoort dolverliefd te zijn, al dit drama nu al, dat is niet normaal TO. Dit afkappen omdat je vindt dat je iemand verdient die jou écht leuk vindt en fatsoenlijk met je omgaat, dát is voor jezelf opkomen.
Ik vind dat je het goed hebt gedaan, Melooney. Hopelijk komt hij morgen zijn spullen halen en lukt het je om in z'n gezicht te zeggen dat je zo niet behandelt wenst te worden en daarom de relatie uit maakt.
Dan laat je hem gaan, zonder nog een kus of knuffel.
Het is hard en zal flink pijn doen maar het is niet anders. Je weet zelf ook wel dat deze player je anders alleen maar meer verdriet gaat doen. Beter nu de pleister meteen eraf trekken.
Veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer ! Opgelucht maar wel verdrietig..

Na het appje wat ik gestuurd heb heb ik een boel berichten terug gekregen.
Hij:
-Woensdag heb ik je toch gezegt dat mn auto stuk was
-En dat die gemaakt moet worden? (5 min later)
-En moet ik toestemming vragen om te werken? (2 min later)
-Of wel? (10 min later)
-Ik wist wel dat je er niet tegen kon (13 min later)
-Je mag dat gereedschap ook buiten tegen je gevel zetten, dan haal ik het vanmiddag wel op okey? (10 min later)

Ik: Dat is prima, ik zet het rond 2 uur buiten ben nu druk.

Hij:
-Okeee
-Ja ik zit toevallig in (onze stad) dusja (10 min later)
-Probeer het wel een beetje uit het zicht te zetten alsjeblieft okey? (5 min later)

Ik:
- Ik zet het onder de boom, fijne dag nog

Sinds heb ik niks meer gehoord, wil niks meer horen ook.. Ben nogal boos door zijn app gedrag, vooral dat hij woensdag niks heeft laten weten maar doet alsof hij dat wel gedaan heeft.. En dat hij doet alsof ik de boeman ben, terwijl ik niks fout heb gedaan behalve voor mezelf opgekomen ben..

Hij is gewend dat ik ja en amen op alles zeg en meeloop met zijn praatjes waardoor ik mijn excuses aan ga bieden voor mijn "gedrag" maar omdat ik dat nu niet gedaan heb krijg ik dat soort appjes..
Alle reacties Link kopieren
Stop hiermee Melooney123. Het gaat gewoon niet gebeuren met deze vent.

Gereedschap buiten, uithuilen, en over 3 weken ben je blij dat je deze man aan je voorbij laat gaan.

En, eens met anderen hier: dit is niet voor jezelf opkomen. Voor jezelf opkomen is iets anders. Je gaat wéér mee in zijn app-gedrag.

Geef hem geen uitleg meer, laat hem niet weten wat je vindt. Hij is niet meer belangrijk, en dat mag ie gaan weten ook.

Dus: blokkeer die gast, en ga werken aan je zelfvertrouwen. Je hoeft geen uitleg te geven, je reacties zorgen dat hij ook weer reageert. Stop ermee. Voor je eigen bestwil, op de lange termijn. Echt waar, i've been there en ik kan je vertellen dat - als jullie zo contact blijven houden - verzeild raken in een drama. Doe het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven