na hoeveel tijd kinderen ontmoeten van mijn vriend

20-06-2018 20:50 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een tijdje heb ik een relatie met een lieve man. Hij is gescheiden heeft erna wel nog tijdje met iemand anders relatie gehad. Hij heeft twee kinderen onder de 8 jaar. Voor mij geen probleem ben dol op kinderen.
Zelf vraag ik mij alleen nu af na hoeveel tijd kun je het beste eens met zijn kinderen erbij afspreken zodat ik hun ook eens leer kennen?? Weet dat hij zijn ex vriendin heeft voorgesteld aan kinderen en zij haar absoluut niet moesten. Dit speelt natuurlijk toch in mijn achterhoofd mee.
Hoe denken jullie Erover?
Alle reacties Link kopieren
Wat is een tijdje?
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor die kinderen weer een nieuwe vriendin...


Lekker daten zonder kinderen erbij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wij hebben zelf meer dan een jaar gewacht om de kinderen te ontmoeten. Eerst wat meer zekerheid over onze relatie voor we hen eraan bloot stelden
Alle reacties Link kopieren
En dan lekker aan de tweede leg....
Nog tijd genoeg als het zo serieus wordt, dat jullie denken aan samenwonen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is een tijdje?
Ik wil de 'verliefde verluste neuk t behang van de muur' fase wel voorbij zijn wil ik een nieuwe partner voorstellen aan mn dochter.
Minimaal een half jaar dus.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
20-06-2018 20:52
Leuk voor die kinderen weer een nieuwe vriendin...


Lekker daten zonder kinderen erbij.
Precies.
Je moet het in ieder geval zeker niet doen zoals mijn schoonzus het heeft gedaan: scheiden in april , vader van hun kinderen eruit in september, week later een nieuwe toyboy erin...
Zo lang mogelijk wachten.
Geniet gewoon van de tijd die je nu hebt met zn 2tjes. En gun de kinderen hun tijd met hun vader.
Hoe lang hebben jullie nu een relatie?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat moet je idd niet doen. Ik wilde zelf er echt nog een hele tijd mee wachten alleen hij begon er gister over na drie maanden
Waarom wil je zijn kinderen ontmoeten ? Als het is omdat het dan makkelijker afspreken is voor jullie en jullie elkaar dan vaker kunnen zien dan is het motief egoïsme. Laat die kinderen minstens een jaar met rust. Ze hebben genoeg veranderingen meegemaakt. Dat maakt veel kapot. Zie elkaar alleen in je eigen tijd. Ga na een jaar heel af en toe eens iets laagdrempeligs met z’n allen doen en bouw dat rustig op. Forceer het niet en dring ze jullie relatie niet op.
Alle reacties Link kopieren
Minimaal 1 á 2 jaar?
(helemaal gezien het feit dat er tussendoor al een ander is geweest)

Mochten ik en man ooit uit elkaar gaan dan hoop ik dat we beiden verstandig zijn om eerst een nieuwe partner goed te leren kennen. En voor onze kinderen dat we een 2e leg niet ineens een goed idee gaan vinden.
3 maanden is echt nog heel kort
Julie81 schreef:
20-06-2018 21:03
Nee dat moet je idd niet doen. Ik wilde zelf er echt nog een hele tijd mee wachten alleen hij begon er gister over na drie maanden
Dat is echt veel te kort. Maand of 9-12 als het serieus en stabiel is in die hele periode.
Alle reacties Link kopieren
Julie81 schreef:
20-06-2018 21:03
Nee dat moet je idd niet doen. Ik wilde zelf er echt nog een hele tijd mee wachten alleen hij begon er gister over na drie maanden
Túúrlijk :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik zie mn ex er voor aan om daar ookm na 3 mnd al over te beginnen. Ik ben blij dat jij er je vraagtekens bij stelt. Ik hoop dat een toekomstige vriendin van mn ex dat ook gaat doen.
Hou het af en geniet met zn 2tjes.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
To kan niet te lang wachten, die heeft ook een tikkende klok.

Neem lekker een kerel zonder kinderen, voor alle partijen veel eenvoudiger.
Alle reacties Link kopieren
Een flink aantal maanden, zeker op z'n minst een halfjaar. Maar vooral: wanneer je ruim voldoende samen de tijd hebt genomen om te concluderen dat de relatie absoluut serieus is. Wanneer dat nog niet zeker is, hebben de kinderen weinig aan een nieuwe persoon in hun leven die een liefdesrelatie met papa of mama heeft. Ik zeg dit als kind van gescheiden ouders die er flink op los hebben gedate en wou dat mijn ouders dit zo hadden aangepakt - en weet zeker dat ik ook voor mijn siblings spreek. Had een hoop verwarring bespaard.
Alle reacties Link kopieren
Vind je het geen afknapper dat hij dit al zo snel wil?
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie toekomstplannen? Ik zou op zijn minst nog een maand of 3 de tijd nemen om elkaar verder te leren kennen. Ga eerst eens over een paar maanden als gewone vriendin een kop thee drinken en bouw het langzaam op.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hm ik vind zelf een half jaar een goede termijn.
Je wilt toch ook niet te lang ermee wachten. En weten of het met de kinderen van je vriend ook klikt.
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
20-06-2018 21:19
Hm ik vind zelf een half jaar een goede termijn.
Je wilt toch ook niet te lang ermee wachten. En weten of het met de kinderen van je vriend ook klikt.
Denk je niet juist dat de kans op een klik groter is als je langer wacht en je je niet meer als verliefde puber voelt?
shala91 schreef:
20-06-2018 21:07
Túúrlijk :rofl:
Waar haal jij uit dat to niet de waarheid spreekt? Volgens mij stelt ze gewoon een vraag.
ghostly41 schreef:
20-06-2018 21:12
To kan niet te lang wachten, die heeft ook een tikkende klok.

Neem lekker een kerel zonder kinderen, voor alle partijen veel eenvoudiger.
Op basis waarvan vul je voor to in dat ze een tikkende klok heeft?
miedo schreef:
20-06-2018 21:19
Hm ik vind zelf een half jaar een goede termijn.
Je wilt toch ook niet te lang ermee wachten. En weten of het met de kinderen van je vriend ook klikt.
Zoiets lijkt mij een mooie periode.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven