**Nederlandse vrouwen met moslim mannen**

10-05-2011 12:40 1159 berichten
Alle reacties Link kopieren
DAMES, HEB JE ZIN OM MET ONS MEE TE SCHRIJVEN? MELD JE DAN NU AAN!!!



Bij dit topic schrijven de volgende dames mee:



Hicha: 39 jaar getrouwd, 2 kids en 1 kleinzoon, Marrakech

Nymeria: woont in engeland heeft 3 kids, is 34 jaar en 7 jaar getrouwd

Babaouche: 35 jaar, 3 kids, 9,5 jaar getrouwd, 17,5 jaar samen, man komt uit Nador, 13 jaar moslima

Esmee: 27 jaar, 7 maand samen met vriend R. uit Agadir 29 jaar

Intomyweb: 2 jaar samen met Marokkaanse vriend

Sakinah, 8 maanden aan het kennismaken met haar aanstaande.
mother2009 wijzigde dit bericht op 30-11-2018 11:16
4.99% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Hicha, ja, wij super blij met deze auto. Vandaag laat mijn man de auto van binnen en buiten nat schoonmaken.



Wij willen de laatste week van juni naar Marokko.



Hoe gaat het verder met iedereen? Leuk weekend gehad?



Wij hebben zaterdag weer de hele dag op het korfbalveld gezeten. Heerlijk!!!! Zoon heeft weer verloren maar hij leert er wel erg veel van, hij speelt nu op hoger niveau.



Zondagochtend met mijn dochter naar de kerk, mijn man stond op een rommelmarkt dus wij zijn daarna even bij hem langsgeweest. Daarna boodschappen gedaan en gekookt.



Maandag jl. is mijn dochter op schoolreis geweest naar Plaswijckpark te Rotterdam. Het weer was geweldig en ze heeft een leuke dag gehad. Om 16:30 uur een dochter van een vriendin van de bus gehaald. Haar andere dochter was uit school met mijn zoon mee naar huis gegaan. Wij hebben gezellig bij ons in de tuin gegeten: gebakken aardappelen, broccoli, rijst, mijn man heeft hamburgers gemaakt.



Zo ik zit nu weer op mijn werk. Mijn dochter gaat vanmiddag naar een kinderfeestje.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
De kogel is door de kerk, wij gaan met de auto naar Marokko/Marrakech.



Alles goed met iedereen?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames! Hoe is het hier? Lannnnnge tijd niets van me gehoord haha. Moet zeggen dat het ook niet echt in me op kwam om eerlijk te zijn...



Mother wat heerlijk dat jullie er eindelijk uit zijn. Gezellig hoor, lekker eten onderweg en tussendoor een nachtje slapen ergens neem ik aan? Weten jullie al wanneer jullie gaan?



MvTwee hoe is het ermee? De kleine is zeker alweer een goed stuk gegroeid of niet? Heerlijk hoor, lekker genieten!



Hoe is het met jouw kereltje Babouche? En met jullie zelf?



Nymeria, heb je lekker genoten in NL? Zo te lezen wel nog leuke plannen voor aankomend weekend? Jullie hadden vandaag bank holiday toch? Nog wat leuks gedaan?



Hicha alles goed? Lekker heet daarzo zeker? Zitten jullie al goed vol voor komend seizoen?



Sorry als ik iemand ben vergeten!

Hier alles goed, gaat lekker op werk en het weer is ook lekker - behalve afgelopen dagen dan maar vandaag was perfect! Was lekker vrij. Beetje shoppen doet de vrouw goed hahaha



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Mother ook wel weer eens leuk om met de auto te gaan .En in Marokko is het helemaal super ben je niet altijd afhankelijk van andere mensen als je ergens heen wilt.Hebben jullie airco?Wanneer gaan jullie?



Het is nog steeds lekker weer , nog niet te warm.

ik ga eind juni weer naar Nederland voor een paar maanden
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,



tijd geleden weer, lees wel mee maar niet altijd tijd om te reageren. Hier is alles goed. Super weer dus wat wil je.

We hebben het lekker druk gehad, en maken ons op voor de laatste 6 weken voor de vakantie, want ook de aankomende weken is het nog een gekken huis op de zaak. Met heel veel bruidsopdrachten en diplomauitreikingen. ( we maken dan 300 boeketten per opdracht, voor scholen enzo ) en natuurlijk voor de ouders die trots zijn op hun kids.



Wij gaan dit jaar zeker niet naar Marokko ( mischien dat ik een ticket koop voor mijn man als verassing ) maar ik ga niet. Vanwege de ramadan die valt voor ons deel van het land ongunstig.



Met Soufian is alles prima, hij is zoooooooo lief. Heeft heel veel de schaterlach, en kruipt achteruit de kamer door.

Van mijn man heb ik een prachtige nieuwe fiets gekregen met voorzitje, dus we zijn ook al aan het fietsen geslagen. ( zo leuk, met dit prachtige weer. )



Mijn oudste zoon had vorige week een voetbaltoernooi, die ze wonnen. Hij had 13x gescoord. ( denk dat ie mischien wel prof wordt hahahaha ) Hij is uitgeroepen tot topscorder van het seizoen! terwijl hij halverwege het seizoen pas is begonnen.



Sunshine, wat leuk weer van je te lezen. Fijn dat het goed met je gaat. Heb jij ( jullie ) nog plannen voor vakantie. En mischien wil je hier niet op reageren, maar hoe gaat het met jullie? ergens hoop ik dat het weer goed komt met jullie. ( weet mijn man was 16 jaar terug ook best stellig in zijn mening hoe hij de toekomst zag, kon ook totaal niet communiceren, of begreep mij gewoon niet. je groeit echt naar elkaar toe. en soms moet je gewoon een beetje risico nemen. )



Wat ik ook weet doordat je een relatie met een marokkaan hebt wil je van te voren heel veel bespreken, ook onderwerpen die soms nog zo ver in de toekomst liggen, iedereens idee of mening veranderd in de loop van de tijd, wordt juist soepeler of mischien wel fanatieker. Ik denk wel dat als je een relatie met b.v. een van origine nederlandse man je wel over veel van dezelfde onderwerpen praat maar niet zo diep als met b.v een marrokaan ( moslim ). Ik weet van mezelf dat ik alles wou weten. ( hoe hij dacht over kinderen/ontvoeringen/hoofddoek/werken/uitgaan enz... )

als het goed voelt tussen jullie en er is wederzijds respect, moet je het risico nemen. ( niets is zeker in het leven ).

insha'allah neem je de juiste beslissing.



Hicha, volgens mij is het super lekker nu in marokko, nog voor de grote warmte.



moet helaas alweer gaan. Ga vandaag met moeder en schoonzus een dagje naar utrecht. Doe mijn telefoon uit... hahah dus kan niet gebeld worden door de zaak. Ze zoeken het maar lekker een dagje uit! Ga wel nu eerst even verse vis halen op de markt ( man kan niet zonder..hihihi ) Dan kan ik vanavond lekker uit eten in utrecht.

groetjes
Alle reacties Link kopieren
Vind het wel lastig om het topic nu steeds weer te vinden. Ik vind de vorige indeling van het forum (met meer topics per pagina) beter. Ik denk nu steeds dat niemand meer geschreven heeft en dan blijkt dat bijvoorbeeld Babouche vanochtend nog heeft geschreven terwijl het topic nu al weer was weggezakt naar de derde pagina. Nou ja we moeten het er maar mee doen.



Babouche: stoer van je zoon! 13 keer scoren! wow!

Fijn dat het met Soufian ook zo goed gaat. Babies zijn zo schattig. Vooral rond die leeftijd als ze gaan kruipen en net beginnen met lopen en praten. Zo leuk.



Wij gaan dit jaar ook niet naar Marokko. Althans er is een kleine kans dat we in de herfstvakantie gaan maar ik denk het niet. Man gaat sowieso nog wel een keer.



Sunshine: hoe is het verder met je? Hebben jullie nog contact? Vakantie plannen?



We hadden maandag inderdaad een bank holiday. We waren het vorige weekend naar de Cotwolds geweest twee dagen. Hele mooi daar. We hebben overnacht in een B&B.



Wat Babouche zegt over alles van te voren bespreken klopt denk ik wel. Zeker over kinderen is het zo lastig om alles te weten voor je ze hebt. Wij hebben eigenlijk nergens over gesproken. Wat dat betreft was ik best wel naïef. Het was ook voordat er zo'n hetze was tegen Marokkanen dus ik was dat betreft ook best onbevangen. Ergens maar gelukkig. We hebben van te voren nooit heel veel over alles gesproken en uiteindelijk is dat ook wel goed geweest. Toen we kinderen kregen bleek de praktijk sowieso anders te zijn dan de theorie. We zijn allebei de afgelopen jaren wel wat veranderd en onze ideeën zijn zeker anders geworden. Allemaal niet heel extreem maar wel anders. Natuurlijk denken we soms (vaak) anders en dan maken we ruzie en uiteindelijk sluiten we een compromis en soms ook niet maar we komen er uiteindelijk altijd uit.



Mother: jammer dat je zoon heeft verloren maar dat hoort er inderdaad ook bij. Zelfs de beste sportman verliest wel eens.

Schoolreisje klinkt ook leuk.



Gaan jullie nog met de auto naar Marokko of toch vliegen?



Wij weten nog niet of we nog weg gaan van het zomer. Het komt allemaal wat onhandig uit. Ik heb heel veel te doen dus zit sowieso tot half juli vast. Augustus = ramadan dus niet handig voor vakantie. Dat hebben we wel een keer gedaan maar beviel niet heel goed. We zouden dan tussen half juli en begin ramadan weg kunnen. Misschien dat we dat gaan doen. Eventueel een last minute boeken. De broer van mijn man (in Frankrijk) heeft ook aangeboden dat we zijn huis mogen gebruiken. Zij zitten dan in Marokko. Is misschien ook een optie.



Ik weet pas over twee weken wanneer ik precies weg kan dus dan beslissen we. Het kan ook zijn dat we niet gaan en dat ik bijvoorbeeld met de kinderen twee weken naar Nederland ga. Is ook leuk.



Nou ja, we hebben in elk geval niks te klagen. We zijn alleen in het voorjaar al drie keer een weekend weggeweest en ik ben nog naar Nederland geweest.



Vandaag was het ook lekker weer. We zijn een dagje naar zee geweest. Dat is ongeveer 1,5 uur rijden maar op zich wel te doen voor een dag. Kinderen hebben lekker op het strand gespeeld en zelfs gezwommen.



Morgen wordt er minder goed weer voorspelt dus waarschijnlijk blijven we thuis. Ik heb heel veel achterstallige klusjes dus daar is het misschien wel een goede dag voor.
Alle reacties Link kopieren
Zo dames hoe is het lange weekend jullie bevallen? Mij prima! Ik ben echt heerlijk uitgerust, had ik echt even nodig. Maar Sunman en ik hebben weer contact ja het is geen kwestie van niet samen durven etc. Absoluut niet want dingen die in de toekomst liggen komen niet meer ter sprake, daar zijn we al uit. Het is maar 1 iemand die ons hindert en dat is zijn moeder. Dus ja wil er ook niet teveel op ingaan maar er wordt serieus gedreigd als we door zouden gaan en dat irriteert me mateloos, want hij weet nu niet wat hij moet doen. Breken kan hij absoluut niet met dat mens, maar mij loslaten ook niet. Dus een serieus dilemma alweer voor dik een jaar.



Heerlijk al die geplande vakanties! Sunman en ik hebben nog niets gepland, maar we willen wel beiden graag naar Turkije. Schijnt een prachtig land te zijn, vooral Alanya.



Mother, echt superleuk met de auto! Als ik dat hoor krijg ik meteen weer de kriebels. Lekker weg, en dan onderweg rusten, eten en gewoon lekker genieten.



Nou wel leuk Nymeria dat jullie in het huis kunnen dan in Frankrijk. Als ik jou was zou ik dat liever doen dan naar je schoonmoeder haha. Verder alles goed?



Aah bedankt Babouche voor je lieve woorden ik wou dat het "alleen maar" de toekomst was en mijn angst. Maar die heb ik totaal niet meer. En hij ook niet. Hij is juist nu een ster in communiceren we praten over alles, en hij ook. Een groot open boek is hij nu



Nou lieve dames ik ga even naar een vriendin op de koffie. Morgen lekker nog vrij!
Alle reacties Link kopieren
Hicha, ja ik krijg ook steeds meer zin in om met de auto op vakantie te gaan. Ja wij hebben airco in de auto. Wij willen eind juni vertrekken.



Babouche, zo dat klinkt idd. lekker druk en wat fijn dat alles goed gaat met Soufian. Knap van je oudste zoon zeg en hoe gaat het met de rest van je kinderen?



Hoe was je dagje naar Utrecht met je moeder en schoonzus?



Nymeria, ja ik vind de indeling ook lastig, elke keer weer zoeken, maar ja, niets aan te doen.



Ik wil ook weer vóór de ramadan terug zijn hoor!!



Wat kan je dan genieten van zo'n dagje aan het strand he?



Sunshine, he wat fijn dat Sunman, whahaha leuk dat je dat woord weer gebruiken, weer contact hebben. Alleen jammer dat zijn moeder tussen jullie geluk in staat. En wat fijn dat hij nu ook meer praat.



Turkije, hmmmm, klinkt goed.



Met ons gaat het goed, druk bezig met alle voorbereidingen.



Donderdag 2 juni jl. hebben wij de verjaardag van mijn moeder gevierd: haar 5 Kinderen + aanhang, haar 2 zussen, alle klein en achter- kleinkinderen waren er, echt uniek!! Het was echt een super gezellige middag met veel , lekker gegeten. Mijn man had natuurlijk weer gekookt.



Leuk weekend gehad. Met dochter naar zwemles, zoon is naar het afsluitings feestje van de korfbal geweest. Zondag ben ik niet naar de kerk geweest, te laat wakker. s' Middags wel even met mijn dochter naar kinderboederij geweest. Zoon wil niet zoveel meer met ons mee hij speelt het liefst de hele dag buiten.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem in mijn favorieten staan dan heb je hem meteen als je er op klikt.



Mother spannend hoor met de auto naar Marokko.



Ik ga 26 juni weer naar Nederland voor 3 maanden.Mijn zoon en schoondochter komen 19 juni voor een weekje en dan gaan we met zn 3 tjes weer terug.



het is nog herlijk weer hier nu zelfs een beetje koud buiten.



Sunshine ik hoop dat jullie er uit komen samen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben zo jaloers op jullie dames. :( Ik heb mijn grote liefde gevonden een pakistaanse ( echt een knapperd ) :p We zijn nu zo ongeveer 8 maanden samen en zijn echt erg gek op elkaar. Ik heb nog nooit zoveel liefde van een man gekregen als van hem! Alleen zijn familie keurt het af en hoogs waarschijnlijk gaat hij uitgehuwelijkt worden. :( Ik zit echt met een groot dilemma hij kan zijn familie niet laten zitten en ik heb er ook grote moeite mee om een relatie te hebben met een getrouwde man! Hij zei tegen mij; kijk ik hoef niet bij die vrouw te zijn het is alleen uit respect van de familie dat ik met haar moet trouwen.. pfff raar is dat he?! Hebben jullie nooit problemen gehad dat de familie het afkeurde? Ik ben zelf katholiek en in de koran staat er gewoon dat een moslim jongen met christenen vrouw mag trouwen. Grrr, ik wil niet mijn leven in een schaduw wonen omdat zijn familie mij niet goedkeurt, maar ik kan hem ook niet laten gaan! Ik ga zeker voor hem vechten, maar ben bang dat uiteindelijk de familie het voor het zeggen heeft.



Ik ben echt blij voor jullie dames dat jullie wel samen mogen zijn met de man waarvan je echt oprecht veel van houd !



Groetjes !
Alle reacties Link kopieren
Hee Mother, ja dat woord haha ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen eigenlijk hoe is het verder? Weer een leuk weekend voor de boeg? Ik wel. Ga lekker niks doen haha.



Dank je wel Hicha das lief van je.



Beste Dais, ik wens je heel veel sterkte toe. Maar ik ben wel compleet teruggekomen met mijn gedachte: Het staat in de Koran dus het mag. Nou mooi niet dus!! Die vrouwen stellen hun eigen regels op hoor. Maakt ze niks uit, als zij het niet willen hebben dan gaan ze dreigen met ik verstoot je etc etc, het mag niet, wil het niet hebben, zij is slecht, etc etc.



Dat jouw vriend zegt dat hij alleen voor de show met haar trouwt en dan met jou samen is, dat vind ik wel een beetje raar - maar das mijn persoonlijke mening.



Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? Hoop echt van harte dat jullie eruit komen. Vasthoudendheid is een must, en het liefste nog dat je vriend tegen zijn ouders zegt dat jij bent wat hij wil in zijn leven en dat ze anders pech hebben. Maar ja dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hi sunshine,



Wij zijn allebei 25 jaar oud.



I know ik vind het ook allemaal erg vreemd. Hij zei me eerst van ik kan niet met een vrouw trouwen waarvan mijn ouders zeggen dat het moet ! ik kan niet leven met een " dood " hoofd want mijn gevoelens liggen bij jou! Zijn moeder geeft goedkeuring alleen zijn vader en ooms niet. pfffff. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je kind niet gelukkig wilt zien. Hij heeft beloofd om voor me te vechten maar ik vrees dat de familie het uiteindelijk voor het zeggen heeft, want zoals je zegt hoogs waarschijnlijk zal hij wel al bedreigingen gehad hebben dat hij anders verstoten wordt, aangezien hij nu er toch weer anders over praat als eerst. Ik heb hem ook gezegd als jij moet trouwen, ik kan gewoon niet meer bij je blijven, ik wil ook een " normale" toekomst hebben. Ik hoop dat zijn liefde voor mij alleen maar sterker gaat worden en dat hij gewoon geen ja kan zeggen tegen een huwelijk.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Als ik toen wist, wat ik nu weet (qua tegen gewerkt worden) was ik niet op zijn toespelingen ingegaan. Absoluut niet. Maar aan de andere kant had ik dit gevoel, deze liefde ook voor geen goud willen missen



Heel irritant allemaal, maar ja jullie zijn nu 8 mnd samen dus hopelijk is zijn vader te overtuigen. Zit jij er nooit bij als hij met zijn vader praat? Ben je weleens bij hem thuis geweest?
Alle reacties Link kopieren
Zijn vader woont nog in Pakistan en zijn moeder is hier voor een jaar. Hij is hier met zn broers, neven en ooms komen wonen, maar blijkbaar hebben die ooms het nogal voor het zeggen grr grr. Ik ben alleen nog maar voorgesteld aan zijn broers en neef.

Hij had het eerst ook al over samenwonen. Ik denk dat er woordenwisselingen zijn geweest in zijn familie aangezien samenwonen ineens niet meer ter sprake is.



Ach, het enige wat ik kan doen is hem hopelijk voor me te winnen al vrees ik wel dat mijn gevoelens steeds dieper voor hem gaat worden en uiteindelijk teleurgesteld gaat worden.



Hoelang is het bij jou al zo gaande?
Alle reacties Link kopieren
Wat een moeilijke situatie Dais25. Ik zo je geen raad kunnen geven, behalve degene wat je waarschijnlijk niet zou willen horen. Veel wijsheid toegewenst. liefs.



Het dagje Utrecht was super leuk. Shoppen met 2 kledingmaten minder is zoveeeeeellll leuker. Ben goed geslaagd. Lekker op terasjes gezeten en s'avonds fijn uit eten geweest.



Afgelopen week bij schoonfamilie geweest en schonemama is helemaal trots op me dat het uiteindelijk gelukt is. Ik mag een mooie feestjurk laten maken ala marokko stijl... weet al helemaal hoe ik hem hebben wil. Dit jaar trouwt zijn oudste broer voor de 2 e keer. ( is gescheiden ) feest is in marokko dus kan ik mooi mijn nieuwe jurk dragen.



Vandaag bericht gehad over oudste zoon. ( hij mag in de E klasse spelen en nog vrij hoog ook E2, hij zit nog maar 2 maanden op voetbal en is van F4 dus nu naar E2 ) ik heb er geen verstand van, maar als ik het goed begrepen heb is dat zeer goed? Hahahah mischien is hij wel de nieuwe affelay.



Met ibrahim gaat het ook super goed, hij doet het lekker op school, en gaat na het afzwemmen voor B ( hopelijk horen we morgen wanneer dat is ) ook op voetbal. Hij heeft in iedergeval zijn voornaam mee.



jongste is gewoon een knuffelbeertje, super sterk. Ik denk dat hij bokser wordt. Niet normaal hoeveel kracht hij heeft.

( schoonvader is profbokser geweest, dus je weet maar nooit )



groetjes allemaal.



Mv2, hoe is ie?
Alle reacties Link kopieren
Even omhoog.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Dit nieuwe forum is echt onhandig. Ik kan het topic nooit terugvinden...



Sunny: fijn dat jullie weer contact hebben. Hopelijk kan je vriend een keuze maken voor jou zonder daarbij het gevoel te hebben dat hij tegen zijn ouders kiest.



Babouche: goed van je voetballende zoon. Ik heb er ook geen verstand van maar het klinkt als een goede promotie Fijn dat het bij jullie verder ook goed gaat. Hoe vinden de grote broers het kleintje nu hij groter wordt en vast meer aandacht vraagt? Vinden ze het wel leuk om met hem te spelen?

Ik vraag het een beetje uit egoïstische overwegingen. Zoals je weet willen wij graag een vierde maar ik hoop maar dat de grotere kinderen hun dan kleine broertje/zusje niet als een blok aan hun been gaan zien.



Dais: moeilijke situatie. Ik weet het niet. Mijn man zijn moeder was ook geen voorstander van ons huwelijk en mijn man heeft toch doorgezet. Er is overigens nooit sprake geweest van dat zijn moeder in dat geval geen contact meer met hem had gewild. Ze was wel heel boos maar dat heeft ze nooit als dreigement gebruikt. Het kan dus wel goedkomen maar in de meeste gevallen is het gewoon heel moeilijk.



Mother: gaan jullie definitie met de auto naar Marokko of toch maar vliegen?



Wij hebben besloten om waarschijnlijk rond 20 juli naar Frankrijk te gaan voor twee weken. Daarna vliegt mijn man terug naar Engeland en dan rijd ik door met de kinderen naar Nederland voor ongeveer twee weken. Dan komen we weer naar Engeland zo half Augustus en dan is het ook Ramadan dus dan is het ook wel weer gezellig voor man als wij er weer zijn.



In de herfst gaat man dan nog naar Marokko toe. Misschien met de oudste(n) maar dat hangt er van af of we genoeg geld hebben voor extra tickets. Volgend voorjaar willen we dan weer met elkaar naar Marokko bij leven en welzijn.



Hicha: Jullie ook naar Nederland bijna. Kan me voorstellen dat je de hete tijd even wilt ontwijken in Marokko. Natuurlijk ook om je kleinzoon weer te kunnen zien.
Alle reacties Link kopieren
Hicha, he leuk dat jullie weer naar Nederland gaan.

Veel plezier toegewenst. Gaan jullie met de auto of met het vliegtuig?



Dais25, Sorry ik kan je geen advies geven, want ik kan erg goed opschieten met mijn schoonfamilie. Sterkte toegewenst.



Sunshine, ik sluit mij aan wat Nymeria heeft geschreven!!!



Nymeria, ik heb deze pagina ook bij mijn favorieten staan, erg handig!!



Nymeria, ja wij gaan nu definitief met de auto!! Ik vind het heel spannend, maar ik merk dat Motherman en ik best zenuwachtig zijn.



Ohhh, leuk dat julie 20 juli naar Frankrijk gaan. Hoe ver is dat rijden? Spannend dat jij dan met de kids doorrijdt naar NL.

Volgend jaar gaan wij denk ik niet naar Marokko.



Sunshine, Pinkerweekend druk geweest met de korfbal van mijn zoon. Hij is met zijn team 1e geworden!!



Zaterdag jl. zijn mijn moeder, dochter en ik naar een verjaardag van haar vriendin geweest. Was erg gezellig. Daarna zijn wij doorgereden naar de camping vlakbij Zwolle. Mijn moeder blijft samen met haar 2 zussen 2 weken op de camping. (Motherman en onze zoon naar een marokkaanse bruiloft geweest, ze waren om 2:30 uur thuis. ) Mijn dochter en ik hebben 1 nacht op de camping geslapen. s' Middags zijn wij naar mijn zus gereden om een tent + 2 luchtbedden op te halen. Daarna lekker naar huis.



Laatste week om alles voor te bereiden voor onze reis naar Marokko!! Wij willen toch gaan overnachten op een camping, ipv. hotel.



Afgelopen 3 weken heb ik de directiesecretaresse vervangen, erg druk en leuk maar ik ben blij dat ze vandaag weer op kantoor is!!



xxx
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
( laat ik wel stellen, ze weten niet wat ze missen, ) Volgens mij is het jaloezie





Alle reacties Link kopieren
mother,



jeetje over een week al? hebben je kinderen dan al vakantie?

Hier in het noorden pas vanaf 23 juli. ( vandaar dat we niet naar marokko gaan. )

Spannend hoor, maar vooral genieten en relaxt rijden. Ik vindt het met de auto geweldig. Maar we hebben al door dat de jongste telg niet slaapt in de auto, dus dat wordt een ramp ( vliegen dus )



We waren namelijk naar pnypark slagharen afgelopen weekend en hij heeft de hele weg gehuild van vermoeidheid, maar wou niet gaan slapen.



Gefeliciteerd met je zoon. 1e met het team een hele prestatie.



Nymeria, mijn oudste twee vinden het alleen maar leuker worden. Ze moesten zich wel aanpassen afgelopen weekend i.v.m. slaaptijden van de jongste. maar daar heb ik ze niet over gehoord. Ze vinden het gewoon normaal. Spelen veel met hem en geven alleen maar kusjes. Hij zegt nu pap en mama zo leuk...

Kan het je alleen maar aanbevelen.

Veel plezier in Frankrijk mat vakantie
Alle reacties Link kopieren
omhoog
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat is het druk hier momenteel , we zijn zeker allemaal druk bezirg met de voorbereidingen van een eventuele vakantie? Althans Mother dan.



Daarom post ik nu ook even, mischien dat je al weg bent? Zo niet dan wens ik je heel veel plezier in Maroc, en een hele goede reis. Graag rustig aan. Zwager is gisteren vertrokken en vertelde dat het harstikke druk is onderweg.



Ik zelf ben nog totaal niet met vakantie bezig, hier hebben de kinderen pas vanaf 23 juli zomervakantie, dus zijn nog druk aan het werk.



Hoe is het met iedereen? Mama van twee.? hoe is het met de kids.

Sunshine heb jij nog vakantieplannen, of gewoon rustig thuis tot na de ramadan.

Wij gaan dit jaar niet op vakantie, mischien een paar dagen Barcelona in sept. met z'n tweetjes



groetjes allemaal
Alle reacties Link kopieren
Even snel een bericht ik typ dit op een laptop.



Babouche whahaha, onze kids hebben vanaf morgen vakantie alleen wij zijn 1 week eerder vertrokken! Ik hoop dat wij geen boete krijgen.



Wat leuk dat jullie naar Pony Park slag haren zijn geweest. Zielig dat jullie jongste niet kon slapen in de auto.



Op zondag 26 juni jl. zijn wij vertrokken naar Marokko, Op donderdag 30 Juni zijn wij om 00.45 aangekomen in Marrakech. Wij hebben een goede reis gehad, veel gestopt, de kids hebben zich prima vermaakt in de auto. Wij heben 2 keer overnacht op een camping en 1 keer op een parkeerplaats.

Wij zijn met ons vieren een ervaring rijker en hebben genoten van elkaar, natuur; eten; drinken.



Het is hier fantastisch!!!!!!! Wij blijven veel bij de familie en soms gaan wij weg! Gisteravond ben ik samen met Motherman naar Jamaa el fna geweest! I LOVE THAT PLACE!!!!



Idd, wat is het hier rustig. Hoe gaat het met iedereen lekker vakantie aan het vieren?



XXXXXXX
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Het is toch een hele onderneming zo met de auto. Maar je moet het een keer meemaken.



Ik ben wel erg jaloers op je. Wil dit jaar ook zo graag....... maar helaas, we hebben gewoon te laat vakantie. ( ga echt niet in marokko vasten.)

Veel plezier met je man en kids

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven