**Nederlandse vrouwen met moslim mannen**

10-05-2011 12:40 1159 berichten
Alle reacties Link kopieren
DAMES, HEB JE ZIN OM MET ONS MEE TE SCHRIJVEN? MELD JE DAN NU AAN!!!



Bij dit topic schrijven de volgende dames mee:



Hicha: 39 jaar getrouwd, 2 kids en 1 kleinzoon, Marrakech

Nymeria: woont in engeland heeft 3 kids, is 34 jaar en 7 jaar getrouwd

Babaouche: 35 jaar, 3 kids, 9,5 jaar getrouwd, 17,5 jaar samen, man komt uit Nador, 13 jaar moslima

Esmee: 27 jaar, 7 maand samen met vriend R. uit Agadir 29 jaar

Intomyweb: 2 jaar samen met Marokkaanse vriend

Sakinah, 8 maanden aan het kennismaken met haar aanstaande.
mother2009 wijzigde dit bericht op 30-11-2018 11:16
4.99% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Babouche, Ja het was een hele onderneming om met de auto te gaan en ik ben blij dat wij het hebben gedaan.



Jammer dat jullie zo laat vakantie hebben, maar volgend jaar gaan wij ivm. ramadan denk ik niet naar Marokko. en jullie mss; wel en dan ben ik jaloers op jou!!!! Gisteren zijn wij naar een mooi winkelcentrum Almazar geweest. Hicha ben jij daar wel eens geweest?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Mother leuk dat de reis zo goed is gegaan.Is het niet erg warm nu in Marrakech of valt het nu mee.Jamaalfna ga ik ook graag heen.

Dat winkelcentrum ken ik erg modern, dat is tocH richting Ourika waar ook een carrefour zit.Mooi winkelcentrum.

Jullie moeten trouwens ook naar Ourika gaan erg leuk ook voor de kinderen , en lekker koel.

Ik ben alweer een weekje in Nederland, ook erg gezellig.

Lekker weer nu hier.
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik ook weer. Nog steeds druk met werk. ik hoop zo dat ik rond 15 juli alles af kan ronden zodat we twee weken op vakantie kunnen. Op dit moment is het druk. Lange dagen. Het weekend ook gewerkt. Alleen gistermiddag zijn we samen even weg geweest naar een soort summer fair met verschillende kraampjes en kermis attracties. Was erg leuk!



Mother: fijn dat jullie zo goed zijn aangekomen!!



Babouche: wat zit er een verschil in schoolvakanties. Mother kinderen allang vrij en jullie moeten nog bijna een maand.

Naar Barcelona met z'n tweeen is ook leuk trouwens!!



Ik heb verder helemaal niks meegemaakt. De kinderen hebben nu ook vakantie. De jongste gaat gewoon naar KDV en voor de oudste twee heb ik vakantie opvang geregeld. Heel leuke club trouwens. Ze gaan elke dag zwemmen met de kinderen en verder gaan ze met elkaar een toneelstuk instuderen, sporten en knutselen.
Alle reacties Link kopieren
Hicha, vandaag is het een stuk heter dan gisteren ach wij doe toch weinig zoals iedereen beginnen wij pas later in de dag te leven. Ja dat winkelcentrum is richting Ourika.

Ja, richting Ourika is ook leuk om weer een keer naartoe te gaan.



Nymeria, sterkte met je werk. I lover summer fairs.

Als wij weer terug zijn van onze vakantie dan gaan de kids ook nog 2 weken naar de kdv.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames! Hoe is het hier? Wat een leuke verhalen zeg. Ben jaloers!! Vooral op Mother omdat ik dan denk aan mijn eigen kindertijd lekker met mn ouders op vakantie met de auto haha. Nu wil ik het zelf doen. Lekker rijden en rijden en dan onderweg stoppen. Keek ook altijd naar mijn tante in marokko. Heerlijke vakantie kriebels kreeg ik ervan.



Hoe is het verder met iedereen?



Ik blijf gewoon in NL tijdens de ramadan hoor Babouche. Er zijn maar een paar andere collega's bij mij op de werkvloer die aan ramadan doen dus we gaan voor elkaar zorgen en dan nemen we eten mee voor elkaar en dat peuzelen we savonds lekker op. Kan niet wachten.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, jullie hoeven niet jaloers op mij te zijn hoor de volgende keer ben ik in nederland en zijn jullie in Marokko en dan ben ik mss. wel jaloers of niet, kan natuurlijk ook.



Sunshine, ja wij hebben samen een leuke tijd gehad, het was een lange rit maar wel de moeite waard. Eerlijk gezegd denk ik nog niet aan de terugreis.



Vanavond gisteren gaan wij 1 week feest vieren, Het hele huis was vol; het was erg gezellig en vanochtend vroeg gingen ze gewoon weer verder. Volgende week gaat mijn nicht trouwen.



Vanmiddag zijn wij naar een mooi zwembad geweest. HEERLIJK......



Dikke kus voor iedereen.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Even omhoog.



Wij vermaken ons hier prima.



Gisteren zijn wij teruggekomen van 2 dagen in Essaouira, het daar koud en heel veel wind, ik ben blij dat wij weer terug zijn in Marrakech.



Hoe gaat het met iedereen ook diegene die met ons meelezen?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
HI, ik lees al een tijdje mee, maar tot me echt voorstellen komt het maar niet. Ik ben soms regelmatig op het net en dan weer tijden niet.



Ik ben 28 en mijn Turkse moslimvriend is 27. We wonen nog niet samen en hebben ongeveer een jaar een relatie (we kenden elkaar daarvoor al ruim een jaar)



We kunnen pas op 5 augustus met vakantie en tijdens die vakantie slaan we de ramadam over. Tot 5 augustus ga ik voor het eerst mee doen met de ramadam (om te kijken wat het is)

Ik ben zelf geen moslim en heb ook geen intenties dit te worden. Mijn vriend en zijn ouders/vrienden accepteren dit ook zonder vragen.
Alle reacties Link kopieren
Mother: fijn dat het in Marokko allemaal zo leuk is! Het is ook een mooi land.



Lobelia: welkom ! Leuk dat je ook mee komt schrijven. Heel knap dat je een paar dagen mee gaat doen aan Ramadan. Ik heb dat vroeger wel eens gedaan maar dan in de wintermaanden toen de tijden wat schappelijker waren. Nu echt niet



Sunshine: hoe is het met jou? Nog vakantie plannen?



Wij zitten nu in Frankrijk in het huis van de broer van man. We blijven hier nog ongeveer 1 week en daarna nog een week in een appartement aan zee! Daarna vliegt man terug naar Engeland en ga ik nog twee weken naar Nederland met de kinderen. Heerlijk er tussen uit dus. Mag ook wel na de afgelopen maanden. Ik heb echt zoveel uren gedraaid. Gemiddeld zeker 50 per week. Nu dus even een maand helemaal niks doen.
Alle reacties Link kopieren
Lobelia; welkom gezellig weer iemand erbij.

Knap van jou dat je mee gaat doen met de ramadan. Ikzelf heb nooit de behoefte om te vasten tijdens de ramadan, wel wil ik dit jaar een paar dagen s avonds samen met Motherman gaan eten. Overdag eet ik wel gewoon hoor!!!

De kids gaan wel op eten tijd eten.

Waar gaan jullie naartoe met vakantie?



Nymeria, wij hebben de heenreis op een mooie camping in Frankrijk overnacht. Lekker een appartement aan zee. Leuk voor je dat je nog 2 weken met de kids naar nederland gaat. Geniet ervan. 50 uur werken is wel heel veel.



Zo wij genieten hier nog elke dag ik heb zoveel respect voor mijn schoonfamilie. Maandag jl. zijn wij met een aantal familieleden naar Ouzoud geweest, wat een mooie watervallen zijn daar zeg!!!!!!!!!



Gisteren zijn wij met ons vieren naar Aqua Fun Club in Marrakech geweest lekker gezwommen, Hicha, ken je dit zwembad?



Alles goed met iedereen?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Mother leuk dat jullie het zo naar de zin hebben in Marrakech.Wanneer gaan jullie weer terug?

Ik ken dat zwembad niet ik ken allee het Oasires waterpark schijnt wel mooi te zijn maar wel duur.

Ouzoud is inderdaad erg mooi, hebben jullie de aapjes ook gezien?

Nymeria geniet van je vakantie , je hebt het verdiend.



Lobelia welkom hier .



Ik ben nog steeds in Nederland, volgende week komt mijn man ook en dan blijven we nog 5 of 6 weken.
Alle reacties Link kopieren
Even snel een bericht.

Ja wij vermaken ons prima hier.

Nee wij hebben helaas geen apen gezien.

Fijn dat je man ook naar Nederland komt en dat jullie daarna nog 5 of 6 weken blijven. Wij hopen zondag a.s. weer terug te gaan naar Nederland.



Ben erg benieuwd hoe het met de oude garde van dit topic gaat. Jullie weten wel wie ik bedoel. Jammer dat jullie nooit meer iets van jullie laat horen. Ik hoop dat het goed met jullie gaat.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames! Hier ben ik weer eventjes snel even om het hoekje gluren!



Wat fijn Mother dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Word er jaloers van heerlijk! Wat gaan 4 wk snel zeg!! A.s. zondag alweer terug?



Nog geen plannen nymeria, misschien met vriendinnen weg maar dat wordt dan lekker in het najaar ofzo dus nog genoeg tijd haha. Als het goed is wordt het weer warmer in NL volgende week dus dan val je met je neus in de boter. The weather over here is just crap! Geen zomer te noemen dit



Welkom Lobelia! Leuk dat je hier ook gaat schrijven.



Hoe is het met iedereen verder?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Sunshine, wij zijn donderdagavond jl. weer thuisgekomen van onze vakantie naar Marokko/ Marrakech. (zondag jl. zijn wij vertrokken) Ja, vier dagen heen- en terug reizen is lang maar wel de moeite waard. Wat is België, Frankrijk en Spanje en Marokko mooi!!! Ik ben dankbaar voor alles wat wij in nederland hebben, er zijn mensen in Marokko die het met veeeeeeel minder moeten doen.....



Brrr. wat is het koud in nederland.



Gisteravond lekkker bij mijn moeder gegeten. Ohhhh wat was ze blij dat wij weer veilig thuis zijn gekomen.



Alles goed met iedereen?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Welkom thuis, Mother. Gelukkig weer veilig aangekomen.

Ik ben ook een erge voorstander van een autoreis, je maakt zoveel meer mee.



Kwam alleen maar even posten voor iedereen die aan de ramadan gat meedoen. Succes. Insha állah gaat ook dit jaar allles voorspoedig.



liefs iedereen,

en een fijne vakantie voor iedereen die nog gaat.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier rustig zeg!!



Babouche, ja de autoreis was echt super!! Zelf de kids zeggen dat ze de volgende keer liever met de auto willen dan met het vliegtuig.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
quote:julia_van_henegouwen schreef op 10 mei 2011 @ 12:53:

Nederlandse vrouwen met Moslim mannen.



Is inderdaad al "onthoofdletterd'Haha, is een doordenker.
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik ook weer even. Ik schrijf dit vanuit een hotel in het midden van Frankrijk. Ik ben vandaag met de kinderen onderweg naar Nederland maar omdat ik geen zin had om de reis in één keer te doen (ik moet immers alleen rijden) heb ik een hotel geboekt. Met Wifi: LOL En een zwembad. We gaan zo nog even zwemmen. Leuk! Best een avontuur om zo met de kinderen op reis te zijn.



Man is gisteren naar Engeland teruggevlogen. We hebben een super leuke tijd gehad in Frankrijk. Eerst in het huis van de broer van mijn man in de bergen en later aan zee. Waar zijn broer woont is ook zo mooi. Een klein dorpje in de Pyreneeën. Vanaf het terras kan je bergen zien. Hij en zijn gezin zijn de enige Marokkanen daar. Heel grappig want als we boodschappen gingen doen bij de winkel in het dorp dan wist iedereen gelijk waar we de vakantie doorbrachten. We hebben heel veel in de bergen gewandeld, gezwommen in beekjes en meertjes, met de kabelbaan geweest, een bezoek gebracht aan Tarbes en Pau, met een treintje door de bergen geweest en nog veel meer dingen. Het was zeker hoog in de bergen niet heel warm maar dat geeft niet echt omdat we toch veel gelopen hebben en dan blijf je wel warm. Alleen toen we regen hadden was het minder leuk maar toen zijn we dus wat meer binnen gaan doen (kasteel, museum) en dat was ook prima. We zijn ook wezen kajakken met de kinderen samen, dat was echt leuk.



Daarna zijn we naar zee geweest waar we een appartement hadden gehuurd in een kustplaatsje. We zijn eigenlijk vooral naar het strand geweest. Verder wel een paar uitstapjes gemaakt oa een kasteel, oude stadjes en Montpellier.



En nu dus naar Nederland! Heb gehoord dat het niet zulk mooi weer is maar we hebben gelukkig warme truien bij ons als het echt koud moet worden. We blijven twee weken in Nederland ongeveer en dan met de auto en boot weer terug.



Ik zou eerst morgen verder rijden maar heb het hotel voor nog een extra nacht geboekt. Morgen gaan we hier de omgeving verkennen en hopelijk nog even zwemmen. Vrijdag vroeg op en dan in een keer doorrijden.
Alle reacties Link kopieren
Oh en inderdaad happy ramadan voor iedereen!!!

Ik zal er dit jaar minder van mij krijgen omdat we de eerste helft in Nederland zijn. tweede helft zijn we thuis met man dus dat is voor hem wel fijn. Hoewel hij zich niet hoeft te vervelen want hij is al bij allerlei mensen uitgenodigd voor de iftar de komende weken!
Alle reacties Link kopieren
Sunny: ik heb gehoord dat het vandaag ook regent in Nederland dus helaas geen zonnige zomer. Wel jammer inderdaad. Hopelijk krijgen we een hele mooie Augustus.



Babouche en Mother: misschien moeten wij ook ons met de auto naar Marokko. Het is jammer dat wij meestal maar voor twee weken gaan en dan is het zo zonde om zolang te rijden maar de reisverslagen klonken heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor alle verwelkomingen,



Ik heb drie dagen meegedaan, dat was heftig, Het in de nacht opstaan en samen eten was erg gezellig, maar het niet eten over het algemeen erg lastig. Eind van de dag een beetje dissy en nu blij dat ik niet meer hoef.

Morgen op vakantie,kamperen, nu dus alles regelen en inpakken.



fijne ramadan verder iedereen
Alle reacties Link kopieren
Nymeria, klinkt goed zo'n hotel en jullie vakantie.



Als wij 2 weken vakantie hebben gaan wij ook lekker met het vliegtuig en niet met de auto.



Lobelia, fijne vakantie, kamperen leuk he? Hebben wij ook 4 nachten gedaan, vroeger gingen wij 6 wk. kamperen met mijn ouders.



Mijn zoon heeft gisteren de hele dag meegedaan met de ramadan. Ik vond het knap. Ik merkte aan mijzelf dat ik er niet blij mee was dat mijn zoon nu al aan de ramadan moet meedoen, hij is 11 jaar!!! Wat vinden jullie daarvan, is hij te jong om nu al mee te doen met de ramadan?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Mother,

Moest hij meedoen? of wou hij het zelf. Dat is een heel verschil.

Vanaf 12/13 jaar is het voor een moslim verplicht mee te doen aan de ramadan. ( tenzij ziek enz )

Ik vindt een dag meevasten op 11 jarige leeftijd prima om mee te beginnen, dan wendt hij er vast aan hoe het later is.

Gaat je zoon al alle dagen meedoen of incinenteel?

Mijn jongens vasten ook mee vanaf 14.00 s'middags tot de iftar maaltijd. De hele dag nog niet, al willen ze zelf de laatste vastendag helemaal meedoen. Maar dat zien we dan wel weer.



Sunshine hoe is het, goed vol te houden?

fijne ramadan
Alle reacties Link kopieren
Babouche, hij moest de hele dag meedoen van s' ochtends vroeg tot iftar maaltijd!!! Nee hij gaat niet alle dagen meedoen, alleen in het weekend. Maar zaterdag a.s. heeft mijn zoon trainen van korfbal, dus dan kan hij niet meedoen, maar zondag wel.



Sunshine, ik ben ook erg benieuwd hoe het met jou gaat en met de rest natuurlijk ook.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Nymeria, even snel een bericht voor jou. Heeft jou man nog iets meegemaakt van de rellen in Engeland? Brrrr. ik zag het gisteren op het journaal en ik moest gelijk aan jullie denken!!! Ik denk aan jullie.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven