**Nederlandse vrouwen met moslim mannen**

10-05-2011 12:40 1159 berichten
Alle reacties Link kopieren
DAMES, HEB JE ZIN OM MET ONS MEE TE SCHRIJVEN? MELD JE DAN NU AAN!!!



Bij dit topic schrijven de volgende dames mee:



Hicha: 39 jaar getrouwd, 2 kids en 1 kleinzoon, Marrakech

Nymeria: woont in engeland heeft 3 kids, is 34 jaar en 7 jaar getrouwd

Babaouche: 35 jaar, 3 kids, 9,5 jaar getrouwd, 17,5 jaar samen, man komt uit Nador, 13 jaar moslima

Esmee: 27 jaar, 7 maand samen met vriend R. uit Agadir 29 jaar

Intomyweb: 2 jaar samen met Marokkaanse vriend

Sakinah, 8 maanden aan het kennismaken met haar aanstaande.
mother2009 wijzigde dit bericht op 30-11-2018 11:16
4.99% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Loekie12345 schreef:
15-08-2019 22:44
Even een vraagje aan alle meeschrijfsters van dit topic: leren jullie Arabisch? En waarom wel of juist niet?
Mijn man is ook Arabisch, maar ik vind het zelf (nog) niet zo belangrijk. Ben wel benieuwd hoe anderen hierin staan!
Ik wil het wel gaan leren! Vooral omdat de communicatie tussen mijn schoonmoeder en mij dan makkelijker gaat.

Mijn man probeert me elke dag wat te leren, maar ik merk dat ik behoefte heb aan een meer schoolse setting. Geen idee waar ik zou kunnen starten met een cursus..

@Loekie jij wel enig idee hoe je het tegen die tijd wilt gaan leren?
Alle reacties Link kopieren
Letsgetlosttonight schreef:
10-07-2019 16:23
Ja ik wel want je kan niet voor een ander bepalen in hoeverre die persoon religieus is of niet.
Moslims worden toch als moslim geboren? (In ieder geval volgens naaste familie die moslim is.)
Alle reacties Link kopieren
Mother2009 schreef:
13-08-2019 09:36
@Elmervrouw, 2 geloven op 1 kussen hou het daar maar op! :hihi:
En hoe gaat het nu met jou? En met jullie kinderen? Hoelang zijn jullie samen geweest? Dacht toch een hele tijd, als ik het goed heb onthouden.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Fizz schreef:
12-09-2019 20:07
Moslims worden toch als moslim geboren? (In ieder geval volgens naaste familie die moslim is.)
Natuurlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Letsgetlosttonight schreef:
13-09-2019 18:07
Natuurlijk niet.
Hoe zit het dan met de Fitrah?
Letsgetlosttonight schreef:
13-09-2019 18:07
Natuurlijk niet.
Jawel dat word je wel. Binnen het islamitische geloof ben je automatisch moslim als je vader moslim is. Je wordt dat dus bij geboorte. Of als je vader geen moslim is, word je moslim door je te bekeren.
Loekie12345 schreef:
14-09-2019 12:01
Jawel dat word je wel. Binnen het islamitische geloof ben je automatisch moslim als je vader moslim is. Je wordt dat dus bij geboorte. Of als je vader geen moslim is, word je moslim door je te bekeren.
Dus niet iedere moslim is als moslim geboren. Ik verbeter Fizz gewoon aangezien die alle moslims pakt.
Alle reacties Link kopieren
Elmervrouw schreef:
12-09-2019 21:44
En hoe gaat het nu met jou? En met jullie kinderen? Hoelang zijn jullie samen geweest? Dacht toch een hele tijd, als ik het goed heb onthouden.
Met mij gaat het erg goed. Kids gaat nu ook goed. Zoon woont standaard bij mij, voor mijn dochter hebben wij co-ouderschap/ om de twee weken. Ja, dit jaar zouden wij 21 jaar getrouwd zijn geweest. :woa:
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad dus een hele tijd. En dan loopt het uiteindelijk toch niet goed af..
Fijn dat het met jullie allemaal nu goed gaat!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven