Niet kunnen vergeten

27-02-2021 20:13 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
student1997 wijzigde dit bericht op 16-04-2022 18:27
99.72% gewijzigd
Mumper schreef:
27-02-2021 22:04
Misschien kun jij hem dan, als man, van advies dienen over wat hij wel moet doen? Want 'geen topics openen' geeft hem niet per se closure natuurlijk.
Dat heb ik al gedaan. Gewoon er voor gaan want nu heeft hij ook niks. Als ze ja zegt, is het mooi. Als ze nee zegt, kan hij verder met z'n leven. Niet het meest originele advies, maar gewoon het enige juiste.
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
27-02-2021 22:04
Misschien kun jij hem dan, als man, van advies dienen over wat hij wel moet doen? Want 'geen topics openen' geeft hem niet per se closure natuurlijk.
Dat had hij al gedaan, lees de volgende keer anders eerst even het topic door.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
27-02-2021 22:08
Dat had hij al gedaan, lees de volgende keer anders eerst even het topic door.
Volgens mij kan hij zelf praten. Ook wat minder onvriendelijk dan jij. :)
febag schreef:
27-02-2021 22:07
Dat heb ik al gedaan. Gewoon er voor gaan want nu heeft hij ook niks. Als ze ja zegt, is het mooi. Als ze nee zegt, kan hij verder met z'n leven. Niet het meest originele advies, maar gewoon het enige juiste.
Ah okay overheen gelezen, nou TO we zijn unaniem hiero. Laat je haar reactie nog even weten?
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
27-02-2021 22:15
Volgens mij kan hij zelf praten. Ook wat minder onvriendelijk dan jij. :)
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-02-2021 18:52
Reden: trollhunten en op de man
19.67% gewijzigd
wij slapen nooit.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-02-2021 18:53
Reden: offtopic
97.24% gewijzigd
Ik denk dat ze echt wel begrijpt dat je geïnteresseerd bent.
Ook kan ze blijkbaar prima verwoorden waar haar grenzen liggen dus als er niks gebeurd is tussen jullie wat flirterig is op zijn minst geef ik het weinig kans.

Maar ik ben het wel heel erg eens met een hoop medeforumers dat je het beter kunt proberen dan het nooit weten. Ookal draait het uit op een afwijzing.
Ik zou haar appen trouwens. Als je haar belt dan praat ze je misschien naar de mond omdat ze je ad hoc niet durft af te wijzen. Dan weet je nog geen kak.
App haar! Dan kan ze over haar antwoord nadenken.

Succes!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-02-2021 18:53
Reden: quote en reactie verwijderd
98.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
27-02-2021 22:05
Huh?

Heeft ze nu wel of niet gereageerd op jouw laatste bericht/contactpoging?
Ja, wel. Gewoon op diezelfde avond nog.
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
27-02-2021 22:17
Ah okay overheen gelezen, nou TO we zijn unaniem hiero. Laat je haar reactie nog even weten?
Yes, zal ik gaan doen.
AgirlnamedSue schreef:
27-02-2021 22:36
Geen engeltje of troll.
Wel iemand die meestal scherp en goed advies geeft.
En een goede smaak in mannen heeft ook. Trouwens. ;)
:smooch: Je hebt het over Tygo he? Ik zal zo een paar plaatjes plakken voor wie niet weet wat ik bedoel
Alle reacties Link kopieren
AgirlnamedSue schreef:
27-02-2021 22:29
Ik denk dat ze echt wel begrijpt dat je geïnteresseerd bent.
Ook kan ze blijkbaar prima verwoorden waar haar grenzen liggen dus als er niks gebeurd is tussen jullie wat flirterig is op zijn minst geef ik het weinig kans.

Maar ik ben het wel heel erg eens met een hoop medeforumers dat je het beter kunt proberen dan het nooit weten. Ookal draait het uit op een afwijzing.
Ik zou haar appen trouwens. Als je haar belt dan praat ze je misschien naar de mond omdat ze je ad hoc niet durft af te wijzen. Dan weet je nog geen kak.
App haar! Dan kan ze over haar antwoord nadenken.

Succes!
Ha, veel dank. Ik dacht eraan om haar te bellen en het haar op die manier te vragen. Is toch een stuk persoonlijker en je voelt elkaar beter aan, maar ik denk dat ze beter kan denken als ik haar gewoon een bericht stuur.

Zelfs als het gewoon een afwijzing is, weet ik deze keer echt waar ik aan toe ben en kan ik het hopelijk afsluiten.
Student1997 schreef:
27-02-2021 22:36
Ja, wel. Gewoon op diezelfde avond nog.
En wat tikte ze? Jij ook een fijne kerst? Of iets anders?

Waarom dacht je dat een kerstgroet te veel was, reageerde ze niet positief?
NEE NIET BELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Student1997 schreef:
27-02-2021 22:38
Ha, veel dank. Ik dacht eraan om haar te bellen en het haar op die manier te vragen. Is toch een stuk persoonlijker en je voelt elkaar beter aan, maar ik denk dat ze beter kan denken als ik haar gewoon een bericht stuur.

Zelfs als het gewoon een afwijzing is, weet ik deze keer echt waar ik aan toe ben en kan ik het hopelijk afsluiten.
Als iemand mij al maanden niets stuurt, ook al heb ik gereageerd op de kerstgroet en je gaat dan bellen. Ik zou je wegdrukken denk ik. :roll:

App maar wat je wil.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
27-02-2021 22:39
En wat tikte ze? Jij ook een fijne kerst? Of iets anders?

Waarom dacht je dat een kerstgroet te veel was, reageerde ze niet positief?
Ja, ze wenste me ook een fijne kerst en ook een gelukkig nieuwjaar. Maar ik dacht toen: nee, dit was een afgesloten hoofdstuk. Dus wilde ik ook niet meer verder appen. Maar eigenlijk is het dus niet een afgesloten hoofdstuk.
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
27-02-2021 22:40
NEE NIET BELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zal ik niet doen...
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-02-2021 18:54
Reden: trollhinten
98.35% gewijzigd
wij slapen nooit.
Mumper schreef:
27-02-2021 22:38
:smooch: Je hebt het over Tygo he? Ik zal zo een paar plaatjes plakken voor wie niet weet wat ik bedoel

Ja. En ik denk dat je inderdaad wat plaatjes moet plakken want ik denk niet dat iedereen begrijpt wat je bedoeld.
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
27-02-2021 21:53
TO is niet wanhopig maar hopeloos verliefd. Al die topics gaan niet over steeds een ander maar over hetzelfde meisje.
Jup. Ik had graag gewild dat ik haar wel was vergeten, maar dat is dus niet het geval. Ik voelde me zo verliefd en was dat in lange tijd niet geweest.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-02-2021 18:54
Reden: quote en reactie verwijderd
99.34% gewijzigd
Student1997 schreef:
27-02-2021 22:38
Ha, veel dank. Ik dacht eraan om haar te bellen en het haar op die manier te vragen. Is toch een stuk persoonlijker en je voelt elkaar beter aan, maar ik denk dat ze beter kan denken als ik haar gewoon een bericht stuur.

Zelfs als het gewoon een afwijzing is, weet ik deze keer echt waar ik aan toe ben en kan ik het hopelijk afsluiten.

Graag gedaan!

En: appen geeft denk ik wel het eerlijkste resultaat.
Als ik in mijn studententijd door een verenigingsgenoot gebeld werd ivm een date draaide ik super awkward om de hete brij heen omdat iemand kwetsen gewoon kut is. Maar van een date kwam het dan dus ook nooit ;)

Dus appen, geef haar ruimte om na te denken voordat ze antwoord. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
27-02-2021 22:55
Weet je wel wat een troll is?

Volgens mij raak jij in de war als mensen soms serieus zijn en soms niet, omdat je dan gaat twijfelen of alles ironie is. Dat is een welbekend internetfenomeen, en je bent niet de enige. Maar steeds 'troll!' roepen als je een conversatie niet helemaal volgt schiet ook niet op, mensen lezen dan een bozige verwarde vrouw die er een beetje achteraan hobbelt de hele tijd.
Ik vrees dat jij mij niet begrijpt, ik heb het niet over dit topic. Ik kan heel goed ironie lezen, maar je gifjes plakken en continue drang om grappig te zijn in een topic (niet in dit topic), terwijl het vaak ook gemeen is, puur omdat je zelf graag wilt scoren, gaan nogal vervelen. Daarbij laat je steeds zien dat je echt geen leuk mens bent (iig online), met dit soort berichten naar mij toe maar ook omdat je vaak schijt hebt aan een OP. En JIJ hobbelt er in dit geval achteraan, er was allang advies gegeven.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-02-2021 18:55
Reden: schelden
0.55% gewijzigd
wij slapen nooit.
Maar along, die heb ik nou al zo vaak van je gelezen en je gaat zelf off topic hiermee, heb je dat door? Je hebt je mening klaar over mij en ik zie mezelf niet zo snel veranderen, jij wel? Laat het nou gewoon gaan.
Alle reacties Link kopieren
AgirlnamedSue schreef:
27-02-2021 22:57
Graag gedaan!

En: appen geeft denk ik wel het eerlijkste resultaat.
Als ik in mijn studententijd door een verenigingsgenoot gebeld werd ivm een date draaide ik super awkward om de hete brij heen omdat iemand kwetsen gewoon kut is. Maar van een date kwam het dan dus ook nooit ;)

Dus appen, geef haar ruimte om na te denken voordat ze antwoord. Succes!
Dank. Ik zal het doen. Overigens kan het net zo goed zijn dat ze mij niet wilde kwetsen en daardoor ook nooit duidelijk heeft afgewezen eigenlijk. We zullen het zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven